X5
Postitatud: 13.01.2019 20:58 40
Tervitus!
Veeren 2008 a., USA turule orienteeritud 3.0si X5-ga. Kõik muidu perfektselt toimiv, ainult et mingi nädala eest ilmnes järgmine anomaalia - umbes 20-25 km/h lume- või mis iganes konarustel sõites kostub parempoolsest tagumisest rattakoopast klobin, justkui oleks mingi munakas vm. kulunud. Tegelikkuses seal munakad ja vm. puuduvad, kusjuures alles poole aasta eest vahetasin kõik nii tagumised kui esimesed veermikku puudutavad hoovad, puksid, sarniirid jne. uute vastu..igaks juhuks. Amordid ja kõik muu töötavad laitmatult, samuti puudub mistahes lõtk jne. eelpool mainitud tagumises rattakoopas asuvas n.-ö. infrastruktuuris. Suuremal kiirusel ei ole mingit klobinat ega muud ebaharilikku. Olen konsulteerinud mitme spetsialistiga antud vallas, kes kõik ARVASID, et vahest pärast sulailma saabumist ja taaskülmetamist on mingi mehhanism jäätunud, mis tekitab klobinat just selles rütmis, kuidas ratas mügarikke ületab. No ei tea..!
Siit jätkuvalt palun, kui keegi on kokku puutunud analoogilise probleemiga, mis ei ole tehniline rike, anda nõu, mis iganes eelkirjeldatud anomaaliaga võib tegemist olla, vältimaks mistahes põhjuseta service külastusi.
Hugo.
Veeren 2008 a., USA turule orienteeritud 3.0si X5-ga. Kõik muidu perfektselt toimiv, ainult et mingi nädala eest ilmnes järgmine anomaalia - umbes 20-25 km/h lume- või mis iganes konarustel sõites kostub parempoolsest tagumisest rattakoopast klobin, justkui oleks mingi munakas vm. kulunud. Tegelikkuses seal munakad ja vm. puuduvad, kusjuures alles poole aasta eest vahetasin kõik nii tagumised kui esimesed veermikku puudutavad hoovad, puksid, sarniirid jne. uute vastu..igaks juhuks. Amordid ja kõik muu töötavad laitmatult, samuti puudub mistahes lõtk jne. eelpool mainitud tagumises rattakoopas asuvas n.-ö. infrastruktuuris. Suuremal kiirusel ei ole mingit klobinat ega muud ebaharilikku. Olen konsulteerinud mitme spetsialistiga antud vallas, kes kõik ARVASID, et vahest pärast sulailma saabumist ja taaskülmetamist on mingi mehhanism jäätunud, mis tekitab klobinat just selles rütmis, kuidas ratas mügarikke ületab. No ei tea..!
Siit jätkuvalt palun, kui keegi on kokku puutunud analoogilise probleemiga, mis ei ole tehniline rike, anda nõu, mis iganes eelkirjeldatud anomaaliaga võib tegemist olla, vältimaks mistahes põhjuseta service külastusi.
Hugo.