Tegelikult eksid veits...Ylemine tundub ainult kulunum kuna on täiesti kulunud harja töttu säde vahel olnud ja mustaks läind sellest(nii saan igaljuhul mina asjast aru) Fakt on igaljuhul ,et see musta pinnaga on isegi vähem veidi kulunud kui see teine.
Homme uued harjad kylge eks siis paistab mis juhtuma hakkab...
Kas saab teema nö. löpetada.
Teistele sama hädaga ehk abiks natuke infot ;
P.s Vahepeal jöudsin ka ära proovida uue analoogse ehk siis mitteoriginaali vaid nö. "kataloogi järgi peaks sobima variandi pingeregulaatori"...Millega nagu ka igalt poolt foorumitest erinevates keeltes lugeda vöib kaasnesid möningad veateated nagu;
1.generaatori ja laadimiskontrollseadme vaheline kommunikatsiooniviga..
2.ölitasemesensoriviga...
3.köikuvad tyhikäigu pöörded sooja mootoriga peale lyhildast paigal seisu tyhiköäigul(500-750rpm)
Kusjuures samal ajal möötes otse generaatorilt nägin ,et pinge köikus pööretega koos 13,4 - 14,...
ja vist oli veel mingeid vigasid...
Igaljuhul sain mitmes erikeeles kinnitust ,et sellele genekale(220A Valeo) on lihtsalt vajalik orig.pingeregulaator ja nö.analoogidega see auto lihtsalt ei taha normaalselt töötada
