E53 rool raske
E53 rool raske
Tere, autoks E53 2005a ja 3.0d 160kw. Rool on imelikult raske, sillad on lõtkuvabad, stendis käidud. Roolivõimu pumba panin täiesti uue, kuid mingeid muutusi polnud. Oli varuosadeks üks teine 04a x5 ja sellel oli rool oluliselt kergem. Kas on kellelgi mingeid ideid mida veel kontrollida?
Re: E53 rool raske
Äkki üks oli Servotronicuga ja teine ilma? Roolisambas keerleb roolivõll vabalt kui ristist lahti on (ära muidugi nagu laeval hooga ringi tõmba kui ei taha roolilinti vahetada
) Sealt edasi ristidega vaheliigend liigub ilusti?

Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3181
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: E53 rool raske
Keremoodul.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E53 rool raske
Mul e60-l sama tähelepanek. Kuna mul kõik eelmised (e60 ja 2x e70) on olnud aktiivrooliga, siis sellel see puudub ja ikka harjumatult raske. Mida või mis koodiga asja ma otsima peaksin?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E53 rool raske
serovtronicu lisa on konkreetsel masinal S216A.
Enne igasuguste keremoodulite juttu tuleks mingi adekvaatne info anda.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=32_1182
Enne igasuguste keremoodulite juttu tuleks mingi adekvaatne info anda.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=32_1182
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E53 rool raske
Mina enda omal seda lisa ei leidnud (mdecoder.com andmetel), järelikult tavaline latt. Aga mis seal siis asja kangeks ajab? Õlivahetuse koos läbipesuga plaanin ära teha, vast aitab natuke.LEDBeam kirjutas: ↑14.09.2021 18:20 26 serovtronicu lisa on konkreetsel masinal S216A.
Enne igasuguste keremoodulite juttu tuleks mingi adekvaatne info anda.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=32_1182
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: E53 rool raske
Rooliristi soovitatud siin samas foorumis määrida ja aidanud. Mul ka e53 rool seismisega raskeks muutunud.
Re: E53 rool raske
See auto seisis enne mind tõesti ilma suurema kasutuseta, kuid ei tahaks uskuda et viga nii lihtne?
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E53 rool raske
Vastus TiitR-ile
Kumb see meil siin on, kas e53 või e60 teema? E60-tel on kõigil kas servotronic tavalisel latil või aktiivlatt koos servotronic'uga, mida lisades eraldi välja ei toodud.
Vastan üldiselt, et õlivahetus, kui pump kavitatsiooni või õlipuuduse tõttu ei inise, rooli lõpuni väljapöörates on kuulda kaitseklapi rakendumise kahinat, midagi juurde ei anna. Sul on vajalik diagnostika veendumaks, et keremoodul ei nurise servotronic'u klapi ahela üle. Sellest tulemusest lähtuvalt edasi mõelda.
E53 teemasse tagasitulles, siis rool võib muutuda raskemaks, kui talverehvid asendatakse suverehvidega, pannakse laiemad rehvid; tunduda raskemana, kui tullakse teise, kergema rooliga masina roolist ja servotronic'ut lisades ei ole. Viimasel juhul võtab harjumine mõni nädal aega. Mul 1 klient mõni nädal tagasi nurises samamoodi e70 rooli raskuse üle. Sellel servotronicut pole üldse (tuli alles LCI mudelil) ja paralleelselt oli tal teine, servotronic'uga masin. Kui on ikkagi pidev kaebus, et rool on ebameeldivalt raske ja muus osas on auto korras, siis lahenduseks on roolivõimendi osandamine ja temas õlijaoturi juures torsioonvarda (mis määrab nö teetunnetuse) peenemaks lihvimine. Kuid see on juba tõsisem ettevõtmine. Olen neid asju e46-tel kunagi teinud. Nendel oli plussiks, et võimendi käis lihtsalt maha, mida x-i kohta öelda ei saa.
Kumb see meil siin on, kas e53 või e60 teema? E60-tel on kõigil kas servotronic tavalisel latil või aktiivlatt koos servotronic'uga, mida lisades eraldi välja ei toodud.
Vastan üldiselt, et õlivahetus, kui pump kavitatsiooni või õlipuuduse tõttu ei inise, rooli lõpuni väljapöörates on kuulda kaitseklapi rakendumise kahinat, midagi juurde ei anna. Sul on vajalik diagnostika veendumaks, et keremoodul ei nurise servotronic'u klapi ahela üle. Sellest tulemusest lähtuvalt edasi mõelda.
E53 teemasse tagasitulles, siis rool võib muutuda raskemaks, kui talverehvid asendatakse suverehvidega, pannakse laiemad rehvid; tunduda raskemana, kui tullakse teise, kergema rooliga masina roolist ja servotronic'ut lisades ei ole. Viimasel juhul võtab harjumine mõni nädal aega. Mul 1 klient mõni nädal tagasi nurises samamoodi e70 rooli raskuse üle. Sellel servotronicut pole üldse (tuli alles LCI mudelil) ja paralleelselt oli tal teine, servotronic'uga masin. Kui on ikkagi pidev kaebus, et rool on ebameeldivalt raske ja muus osas on auto korras, siis lahenduseks on roolivõimendi osandamine ja temas õlijaoturi juures torsioonvarda (mis määrab nö teetunnetuse) peenemaks lihvimine. Kuid see on juba tõsisem ettevõtmine. Olen neid asju e46-tel kunagi teinud. Nendel oli plussiks, et võimendi käis lihtsalt maha, mida x-i kohta öelda ei saa.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E53 rool raske
Oot, mis jutt see nüüd on?

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E53 rool raske
Proovi siit servotronicu klappi leida https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=32_1676 . Ise ka sügasin hulk aega kukalt. Aktiivrooliga see on, aga tavalisega mitte. Selles mõttes võib eelnevat juttu veidi korrigeerida.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: E53 rool raske
Minuni tuli 18 tolliste ratastega, panin 20ne tollised ja erilist muutust ei täheldanud. Nüüd on 18 tollised rattad all jälle. Aga servotronic või mitte, see rool on ikka ebamääraselt raske, mul on bmw'si piisavalt olnud ja tean et nendel võrreldes teist marki sõidukitega ongi rool tiba raskem kuid nii hull ei tohiks seis olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E53 rool raske
Rehvi laius määrab rohkem kui läbimõõt. Kui ees ikka mingid 270+ või veljed vale ofsetiga, siis läheb jamaks. 18 tollisega peaksid sel olema rehvid 255/55R18 ja veljed 8 1/2JX18 ET:48
https://www.realoem.com/bmw/en/partgrp? ... _30d&mg=36
https://www.realoem.com/bmw/en/partgrp? ... _30d&mg=36
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E53 rool raske
Ma ikka oma istaga vahepeal kolan seal ringi ja ei kurda keegi seal millegi taolise üle (või vajab veel paremaid seadmeid ja tarkvarasi selle nägemiseks)? Aga vb ongi ilma aktiiv lisata, sellel rool raske? Ma sellep. küsingi, et pole enne rasket bemmi rooli tunda saanud

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E53 rool raske
Nurina objekt on siis e53 või e60? Oluline erinevus, kuna e53 võib olla ilma servotronic'uta (milles siin jutt), kuid e60-l on kindlasti servotronic. Viimasel saab servotronic'ut ahelate ja klapi korrasolekul keremoodulist veidi tuunida. Klapi korrasolekus selguse saamiseks teine pista, pistik lahti ühendada või arvutiga servotronic korraks maha kodeerida.
Viimati muutis LEDBeam, 14.09.2021 23:32 11, muudetud 1 kord kokku.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E53 rool raske
Sry, ma jah trügisin teemaalgataja e53 teemasse oma e60-ne murega, kuna pealkiri kõnetas sarnast olukorda.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: E53 rool raske
sevoga roolil peaks pistik ka olema enda e53 tõmbas rooli jâigaks kui roolisamba airbagi pistiku klemme ei lahutanud neid plastik klipp lihtsalt klemmid olid lõdvemaks muutunid ajapikku
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: E53 rool raske
sorry mõned kirjavead auto korrekt peal