Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kas on keegi kokku puutunud kunagi või kuulnud 3.0 diisli väntvõlli probleemidest ning vända saalte vahetusest?
Nimelt üks mehaanik väitnud et pidavat olema nende x5-te tüüpviga aga siit foorumist ma ei leidnud ühtegi juttu sellest peale 4.0 diisli kohta.
Siinse arutelu juures sooviks teadjameeste enda panust või ümberlükkavaid väiteid
Obviously on tegu 3 liitrise masuudi pressiga Aga ma võibolla väljendasin ennast veidi valesti. Arvestades et meil liigub eesti peal ringi 3.0d ; 3.5d ja 4.0d tähisega 3 liitrise mootoriga isendeid, mis on lihtsalt US ja Euroopa turule mõeldud. Ei ole keegi siin veel arutanud ketivahetusega ilmnenud üllatusi, kus on avastatud ära söödud saaled väntvõlli otsas.
Ma sain just täna auto ketvahetusest tagasi ja vahetati saaled ka lisaks. Meister helistas üks hommikul ja küsis, et kas vahetame, et teised üsna otsas juba. Ei küsinud kui otsas aga ju siis olid piisavalt otsas. Mootoriks küll ühe turboga variant ja ls 244 kkm aga miks nad ei peaks võimsamatel kuluma.
E70 40d 2013, ls remondi hetkeks oli 2019 aastal 219 000, auto minu käes al. ls 73 000 km, õlivahetused eelnevalt iga 15 000 km tagant.
Pilt on vända kõige rihmaratta poolse kepsu saaledest, mis asuvad õlipumbast kõige kaugemal, samas rihmaratta koormus on just seal pool vändale kõige suurem. Läksin samuti ketti vahetama, mis oli suht normaalselt juba veninud selleks ajaks.
On see nüüd kesin töökindlus või parim enne kuni 200 000 km läbi saamine või miskit muud, ei tea.
Erinevalt M57-st on N57 puhul saaled nagu kuluosad ja tihtipeale jõutakse remonti siis, kui ringi peale teeb. Korralikku väntvõlli pead tikutulega taga otsima.
Pildil on täiesti korras saaled. 1 raamlaagri kaas on plokis viltu vajunud (kinnituspind muljutud) ja saale selle tõttu servast veidi rohkem kulunud. Al ploki probleem, mitte saalede. M57TU2-l oli sama teema. 2. raamlaagri kaas on veidi nihkesse paika läinud, kuid ei midagi hullu. Kui vaja pilusid kontrollida, siis selline kraam abiks https://cdn2.ms-motorservice.com/filead ... 00cc9a.jpg, https://www.speednik.com/files/2020/04/ ... 470382.jpg . Piirkulumid on TIS-is ilusti olemas.
Kuskilt kuulnud, et esindus on väitnud ka selliseid asju, et käigikastis on eluaegne õli ja üleüldse auto eluiga 200 000. Võibolla oli siis mõeldud, et 190kw probleem on kadunud auto eluea jooksul (ehk nende nägemus kuni 200 000).
Igaljuhul sakslased kasutavad autotööstuses varuosade kulumise statistika analüüsi. Nad teavad väga täpselt millal mingi jupp ära kulub ja teevad autod selliseks, et saaks varuosi ka ikka müüa. 90ndatel seda ei kasutatud ja autod pidasidki rohlem vastu. See kulumine sinna teadlikult sisse kirjutatud. Samamoodi kui sakslased võtsid arvutiga statisika analüüsimise kasutusele jalgpallis, hakkas saksamaa võitma.
Pigem on vaja seda käsitleda hoiatusena, sest nende mootorite kaanetamine, kokku panek nõuab terve rida protseduure ning korduvaid Nm mänge, mida tühmilt (loe: koos õllega garaazis vm) ei järgita või millega eksitakse. Tööde eest küsitakse väga erinevat raha ja "kaetud tööde akti" või videot reeglina remonditööga kaasa ei anta. Pealegi jätkuvalt aetakse segi BMW-d BMW-laadsete toodetega.
ttsys kirjutas: ↑20.03.2022 11:28 46
Pigem on vaja seda käsitleda hoiatusena, sest nende mootorite kaanetamine, kokku panek nõuab terve rida protseduure ning korduvaid Nm mänge, mida tühmilt (loe: koos õllega garaazis vm) ei järgita või millega eksitakse. Tööde eest küsitakse väga erinevat raha ja "kaetud tööde akti" või videot reeglina remonditööga kaasa ei anta. Pealegi jätkuvalt aetakse segi BMW-d BMW-laadsete toodetega.
Täpselt nii. Kui hooldada sõbra garaazis, kallata mannolit sisse, rehvideks triangle ja filtrid 2 eurosed siis küll need saaled varsti lendu lähevad.
Kui esinduses hooldada 10-15k tagant siis ei juhtu midagi.
Esindus ütleb ju et 10-15 k tagant õlivahetus pole ette nähtud ja kui midagi teed teistmoodi või hoolikamalt kui tehas ettenöinud, siis ei ole sul enam bmw vaid sellelaadne toode.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, E38 728i, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Lausvale.
Esindus ei keela hoolduskava muuta vaid teeb seda kliendi soovil. See loomulikult maksab ja rentaabluseäss ei taha selle eest reeglina maksta, sest likviidsus seda ei luba + vara pikema säilitamise soov puudub. Kui vara soetusmaksumus sisaldab 5 aastat kogu suppi-koos-müüja-tehasevastutusega siis plaani järgi tarbijal puudub põhjendatud vajadus "peale maksta". Kehtib "pärast mind tulgu või veeuputus" (...kes seda ütles eksole )
Vahel, harva on sellel ropendaval õlinäpul sirged mõtted ja teadmine...., aga...
Tegelikult oli vaja TIS/ISTA-P lahti teha ning võtta ette retrofit. Interval Retrofit kuvatakse sellises jadas: https://www.manualslib.com/manual/16060 ... tml?page=3
Palju õnne, olete raisanud oma ajast kena 40 minutit ja võitsite nüüd paki kommi, minge võtke kapist .
Selle teema kohta sobiks see lause kenasti:
Internetis vaidlemine on nagu Para-Olümpia: isegi kui sa võidad, ikka oled alaarenenud.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, E38 728i, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Ropendavad õlinäpud - arendage parem teenust...
Tõsi muidugi on, et selle eest, mida oskad väga hästi teha on vaja alati korralikult ka tasu küsida. Ka meelelahutuse eest.
Siis pole enam vigane, vaid on lausrumal. Pealkirja vaatasin. Mul on selle mootoriga auto ja tõenäoliselt oled kokku puutnud tegelasega, kes on mu endise autoga (535d xdrive) sinu juures posimas käinud. Mootorid neil kõigil töötavad, õlirõhud olemas jne. LS ligi 330 Mm minu autol ja 370 Mm tema autol. Seega neil 2-l mootoril 0 probleemi saaledega. Mootori mudelid N57, kui sel teemal veel jutt jätkub. Sees käinud ka E70-d sellise mootoriga, täitsa töötasid.
N57-l on olnud juhuseid, kus tagumise kaane tihendilt pudenevad ära tükid ja satuvad õlivõtja ette. Kuid see pole saalede, vaid mootori disaini või selle tihendi kvaliteedi probleem. Hilisemal N57-l sealt tihend likvideeriti (asendati silikooniga). Edasi võib teemaga minna ka M57-le jne. Kõigil mootoritel võib olla mingite ebasoodsate asjaolude kokkulangemisel või suure LS tõttu probleem saaledega. Kuid su väide oma kategoorilisuses ei pea paika. N57 pole erand, millest sel kombel jahuda.
Võtsin eile ühe kahe turboga N57 mootori lahti, lisaks ühele kepsule on ka üks raamsaale plokis ringi käinud, kas kellelgi on veel juhtunud nii?
Ise ma selle mootori häält ei kuulnud, sest õlifilter oli metallipuru täis ja mõttetu käivitada üldse. Omanik vist sõitis ringi kolinaga, pani mingeid kütuselisandeid, sest arvas pihusti tiks olevat..
Kui keeruline on leida teist mootorit ja mis hinnaga?
Saksa Ebays muidu on, nii alates 5000EUR.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
teet82 kirjutas: ↑17.05.2022 22:47 38
Võtsin eile ühe kahe turboga N57 mootori lahti, lisaks ühele kepsule on ka üks raamsaale plokis ringi käinud, kas kellelgi on veel juhtunud nii?
Ise ma selle mootori häält ei kuulnud, sest õlifilter oli metallipuru täis ja mõttetu käivitada üldse. Omanik vist sõitis ringi kolinaga, pani mingeid kütuselisandeid, sest arvas pihusti tiks olevat..
Kui keeruline on leida teist mootorit ja mis hinnaga?
Saksa Ebays muidu on, nii alates 5000EUR.
Toodi siis doonorauto, ühe turboga mootor.
Kas saan selle panna kahe turboga mootori asemele?
Pole veel visuaalselt võrrelnud neid, aga kunagi kuskilt lugesin, et võib-olla on vaja augud puurida turbo õlituseks või jahutuseks..
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Mulle jääb veidi arusaamatuks, mida sa seal üritad, kui isegi elementaarkontrolli kataloogi tasemel ei taha teha?
4.0d plokk koos kolbidega https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_4198
3.0d plokk https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_4198
Esmamulje järgi on koodid saamad, kuid täpse selguse saab siis, kui sisestad mõlema auto täpsed andmed (soovitavalt VIN-id).
Edasi kontrolli plokikaas jne.
Ka doonormootoril on vaja kontrollida, et õlivõtja oleks puhas, muidu oled varsti alguses tagasi. Kui on tükid sees, tuleb vahetada tagumise kaane all tihend ja siis ka tungivalt soovitav kohe uued ketid ja uus nukkvõlli hammasratas (see kulub) pista.
Mootori koostamisel on vaja TIS-i. Sellele ligipääs on ikka olemas?