bmw e70 laadimis vool
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
bmw e70 laadimis vool
Mure siis sihuke kui auto käima panna siis smart tester näitab sharging high laadimist 14.8v-15.6v starteri pingeregulaator on vahetatud ja kas sihuke tegevus on ok autopoolt. Tänud
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: bmw e70 laadimis vool
Tere,
Kõik oleneb sellest, milline aku on kodeeritud autole ning et IBS ja Pingeregulaator oleksid BMW originaalid. Muu kui Valeo pingeregulaator ei pruugi õigesti töötada. Kuna laadimisvoolu (st laadimispinget) reguleerib mootori juhtaju olenevalt SoC (State of charge) väärtusest, (aku)temperatuurist jne. Võetakse arvesse aku seisukorda. Minu autol (E70) AGM 90Ah kodeeritud ning reaalselt autol peal 95Ah Excide AGM aku ning külmade ilmadega on laadimispinge 14.8-15.0V. Mida soojemaks aku läheb seda vähemaks aku (laadimis)pinget krutitakse. Kuid alla 14.8V pole näinud. Kui on autole kodeeritud happeaku siis, 15.0+V hetkeliselt laadimispinget näha pole tõenäoliselt mitte mingi erand.
PS! Ärme palun aja segi laadimisvoolu ja laadimispinget.
Lisalugemist:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70- ... or/XXfFDg8
Kõik oleneb sellest, milline aku on kodeeritud autole ning et IBS ja Pingeregulaator oleksid BMW originaalid. Muu kui Valeo pingeregulaator ei pruugi õigesti töötada. Kuna laadimisvoolu (st laadimispinget) reguleerib mootori juhtaju olenevalt SoC (State of charge) väärtusest, (aku)temperatuurist jne. Võetakse arvesse aku seisukorda. Minu autol (E70) AGM 90Ah kodeeritud ning reaalselt autol peal 95Ah Excide AGM aku ning külmade ilmadega on laadimispinge 14.8-15.0V. Mida soojemaks aku läheb seda vähemaks aku (laadimis)pinget krutitakse. Kuid alla 14.8V pole näinud. Kui on autole kodeeritud happeaku siis, 15.0+V hetkeliselt laadimispinget näha pole tõenäoliselt mitte mingi erand.
PS! Ärme palun aja segi laadimisvoolu ja laadimispinget.

Lisalugemist:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70- ... or/XXfFDg8
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
pingeregulaator oem valeo ja genekas 220a
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: bmw e70 laadimis vool
Pingekas ikka genekal, mitte starteril. Ma enda omal ka just vahetasin ja külge läks Valeo ja OE koodiga.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
Eelmise omaniku poolt paigaldatud ja tutvustamata jäänud banner, aasta vana tõstsin välja ja külg nats paistes ilmselt ei hoia voolu sees sest õhtul laen täis ja hommikul näitab auto akumärki.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: bmw e70 laadimis vool
Kui aku juba välja tõstetud, siis lae täis ja hommikul viska uuesti multimeeter külge, näed palju pinge kukkunud on. Kui lahtiühendatud akul pinge püsib, siis jääb autol mingi tarbija taha, mis voolu varastab. Aga noh, kui aku kest juba paistes, siis ilmselt on selle akuga kööga ja vajab väljavahetamist+tutvustamist.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e70 laadimis vool
Tühmilt pinget mõõtes ei saa aku seisukorra kohta, toatemperatuuril pärast äsja laadimist, sisuliselt MITTE MIDAGI TEADA. Kui arvutit pole järgi panna siis min akutestrit on selle jaoks vaja.


-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
see alu tester omal olemas eile panin uue varta agm-i peale ja täna näitas eluiga 100% käevitusvool 900 ja imelik on see et laetustase oli 0%
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e70 laadimis vool
Seega testrile antud lähteandmed on puudulikud/valed või tester lihtsalt ära küpsetatud.
Aku vahetuse korral vaja nii-või-naa energiamooduliga suhelda ja ainult sealt saab tegeliku info, mis süsteemiga teoksil. Pelgalt aku vahetus ei garanteeri ju vea likvideerimist.
Aku vahetuse korral vaja nii-või-naa energiamooduliga suhelda ja ainult sealt saab tegeliku info, mis süsteemiga teoksil. Pelgalt aku vahetus ei garanteeri ju vea likvideerimist.
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
kui autot käevitada ja nats aega laeb kui siis proovida uuesti mõõta siis näitab ilusti andmeid
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e70 laadimis vool
Tester ju pekkis siis.
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
teise auto peal tester töötab ilusti ma ei usu et tester pekkis
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e70 laadimis vool
Teine E70?
Oleneb muidugi ka, kui tark see akutester on(?) Suudab see eristada aku tüübi üldse? Testrile on antud kõik algandmed AGM, CCA(EN) ja Ah ?
Oleneb muidugi ka, kui tark see akutester on(?) Suudab see eristada aku tüübi üldse? Testrile on antud kõik algandmed AGM, CCA(EN) ja Ah ?
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
ja sama tester mis eelneval pildil
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
teine auto oli e53
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e70 laadimis vool
Kui laetusaste on 0% siis on pinge ju samuti lähedane 0V. Sisetakistus võib lõpmatu olla. Seega on ainult 2 võimalust: a) vale sisend, b) tester pekkis.
Ps: E53 ja E70 täiesti erinevad asjad
Ps: E53 ja E70 täiesti erinevad asjad
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
akut laetakse olenevalt autost ikka lõpuks täis ja tester peaks näitama andmeid niigiunii see et ühel ibs vahel
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
õhtul panin tutika aku peale ja hommiku auto näitas akumärki
auto läheb sleepi kuskil 5minuti jooksul ja tarbimine on kuskil
0.10-0.08 tava testri järgi hetkel kahtlustan et auto ärkab ööjooksul üles ja võtmeta avamis ukselingid ei toimi ainult taga luuk
auto läheb sleepi kuskil 5minuti jooksul ja tarbimine on kuskil
0.10-0.08 tava testri järgi hetkel kahtlustan et auto ärkab ööjooksul üles ja võtmeta avamis ukselingid ei toimi ainult taga luuk
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: bmw e70 laadimis vool
Ma enda autodele panin igaksjuhuks peale sarnased vidinad
https://akukeskus.eu/toode/akuvalvur-i ... ry-guard/
Kuna palju linnasõitu ja webasto siis hea telefonist jälgida millal pikem sõit/laadimine vaja teha.
https://akukeskus.eu/toode/akuvalvur-i ... ry-guard/
Kuna palju linnasõitu ja webasto siis hea telefonist jälgida millal pikem sõit/laadimine vaja teha.
E70 4.8i /// E93 335i
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e70 laadimis vool
Kui energiamoodulile "ei õeldud", et uus aku on peal siis tava nähtus, et nn esimese päeva tsüklis on tema jaoks aku sama, mis enne ja vealipp on aktiivne. Järgmiste laadimistsüklitega toimub reeglina süsteemi korrastus, mis ei tähenda muidugi, et uut akut ei ole vaja enam regada.
Muide selliste anomaaliatega võideldakse tihti ka siis, kui toite jõukaabel on kere vahelt kuskilt kohe-kohe pooleks. Muidugi ka kurikuulus IBS, mis pekkis pooljuhiga suudab ka kiiremini kui 1 ööga aku tühjaks dreenida. Seetõttu selle sõiduki juures ei ole ilma arvutita ikkagi sisuliselt midagi teha.
Muide selliste anomaaliatega võideldakse tihti ka siis, kui toite jõukaabel on kere vahelt kuskilt kohe-kohe pooleks. Muidugi ka kurikuulus IBS, mis pekkis pooljuhiga suudab ka kiiremini kui 1 ööga aku tühjaks dreenida. Seetõttu selle sõiduki juures ei ole ilma arvutita ikkagi sisuliselt midagi teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
aku sai õpetatud aga midagi nagu tarbib millalgi voolu Comfort Access linkidel pistikud lahti kas mõni link pees ja kõik lahti ühendatud et ei oleks voolu tarbimist els homme uurin ja põhja alt lintkaablit veateatest niipalju 2DED - power management, closed-circuit protection
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: bmw e70 laadimis vool
Kui siin juba targad koos nagu ttsys jne, mul selline küsimus. Sai vanal E53-el aku ära vahetatud. Peale läks Varta Silver Dynamic (tavaline mitte AGM). Autol on peal eelmisest omanikust ka Calix laadija (ploki soojendusega). Küsimus: kas peaksin akut vahest aeg ajalt niiöelda laadima ka? Aku infos oli kirjas “hooldusvaba” mis justkui ütlesks et pole vaja midagi teha. Aga eesmärk teda ikka 5 aastakest pidada. Seega kuna laadija on olemas (lihtsalt 220V juhe autole külge), siis huvitabki, et kas peaks seda ka kasutama. Kord nädalas? Kord kuus? Kord poole aasta tagant? Hetkel muresid ei ole ja töötab nii nagu peab.
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e70 laadimis vool
Lähtudes sellest, et keemilised reaktsioonid, mis happeaku võimet energiat kanda ja anda hävitavad, saavad protsessi alguse ca alla 2V juures purk ehk, kui aku pinge kukub alla ca 12,4V, siis see ongi peamine andmepunkt, millest lähtuda. Pigem küsimus, kas on tahtmist ja viitsimist seda jälgida? Kas süsteem/seade on inimese teenimiseks või on inimene süsteemi jälgimiseks(?)
Tore muidugi on, kui auto saadab e-kirja või sms-i, et vajab toitetuge. Selliseid kontrollereid ikka autodele-paatidele-jne pannakse ja mitte vähe. Reeglina teevad need ka palju muud, kui pelgalt mõõdavad pinget. Need BT ulatusega valvurid on pigem mingi täiendava süsteemi osa või pikendus. Muul juhul vähe abi, et pelgalt auto kõrval saada sellelt monitorilt teada, et aku pinget pole - sama teadmise saab ju ka mõned sekundid otse autolt võtmele vajutades.
Pärast sõidu lõppu pidev akupinge jälgimisest mingi oma elu mõte teha või siduda(?) Vahel mõni inimene muidugi otsib oma elule uut mõtet. 
Hoolduse mõttes keskkonda arvestades on loogiline enne suuremat külma või soojalainet lasta targal laadijal akuparandustsükkel läbi tiksuda. Kõik muud ja ülejäänud tegevused on täiesti individuaalsed ja samal ajal siiski tegevused, millega inimene ei pea muidugi otseselt hooletu olema, aga kindlasti ka mitte üle mõtlema.



Hoolduse mõttes keskkonda arvestades on loogiline enne suuremat külma või soojalainet lasta targal laadijal akuparandustsükkel läbi tiksuda. Kõik muud ja ülejäänud tegevused on täiesti individuaalsed ja samal ajal siiski tegevused, millega inimene ei pea muidugi otseselt hooletu olema, aga kindlasti ka mitte üle mõtlema.
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
tehtud vahepeal igasugu teste ja kui auto läheb sleepi siis tarbimist ei ole sai vaadatud kas mingi modul tarbib voolu test tehtud kaitsmete pealt tarbimist midagi aga olen tähele pannud et akut tarbitakse öö jooksul mitte päeval autol peal auxiliary heating kas menüüst saab kellaajaliselt peale panna ja millal lõpetab
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
leidsin sama veakoodiga anomaalia youtube saidilt
Fault code 2DED "Power management, closed circuit current monitoring
SUBJECT
"High Battery Drain" Message in CID
MODEL
E60/E61 (5 Series) with N52 engine.
SITUATION
A check control message "High battery drain, increased battery discharging while stopped, vehicle may not start" is shown in the CID (Central Information Display) when starting the car.
Fault code 2DED "Power management, closed circuit current monitoring" is stored in the MSV70 DME (Digital Motor Electronics).
The vehicle starts every time, and there are no other symptoms of low battery problems.
CAUSE
The closed circuit current momentarily exceeds its threshold value when the TCU wakes up to perform the "Stolen Vehicle Recovery" function. This should not cause a discharged battery.
CORRECTION
Do not replace parts. A solution is being developed and will be published shortly.
In case of customer complaint, check the battery and recharge if necessary.
If the battery is low, then the customer may have an additional problem causing the battery to go down. In this case, carry out additional troubleshooting to identify and correct the root cause.
Has anybody eles been getting a High Battery Drain warning when he starts his 530xiT after it has been off for a few hours? My dealer tells me that BMW is aware of the problem -- the BMW Assist cell phone is waking up and erroneously trying to report a stolen vehicle -- but BMW does know how to fix it yet. BMW also says that the problem should not drain the battery so that the car will not start.
Fault code 2DED "Power management, closed circuit current monitoring
SUBJECT
"High Battery Drain" Message in CID
MODEL
E60/E61 (5 Series) with N52 engine.
SITUATION
A check control message "High battery drain, increased battery discharging while stopped, vehicle may not start" is shown in the CID (Central Information Display) when starting the car.
Fault code 2DED "Power management, closed circuit current monitoring" is stored in the MSV70 DME (Digital Motor Electronics).
The vehicle starts every time, and there are no other symptoms of low battery problems.
CAUSE
The closed circuit current momentarily exceeds its threshold value when the TCU wakes up to perform the "Stolen Vehicle Recovery" function. This should not cause a discharged battery.
CORRECTION
Do not replace parts. A solution is being developed and will be published shortly.
In case of customer complaint, check the battery and recharge if necessary.
If the battery is low, then the customer may have an additional problem causing the battery to go down. In this case, carry out additional troubleshooting to identify and correct the root cause.
Has anybody eles been getting a High Battery Drain warning when he starts his 530xiT after it has been off for a few hours? My dealer tells me that BMW is aware of the problem -- the BMW Assist cell phone is waking up and erroneously trying to report a stolen vehicle -- but BMW does know how to fix it yet. BMW also says that the problem should not drain the battery so that the car will not start.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e70 laadimis vool
Mida viimase 5 päeva analüütika energiahistogramm kirjutab?
Pealegi, kui IBS ise seda dreeni tekitab siis ei ole seal kaitsekarbis jne mitte midagi mõõta, sest IBS istub otse aku klemmi otsas.
Pealegi, kui IBS ise seda dreeni tekitab siis ei ole seal kaitsekarbis jne mitte midagi mõõta, sest IBS istub otse aku klemmi otsas.
Aare ev kirjutas: ↑04.02.2022 18:06 09 tehtud vahepeal igasugu teste ja kui auto läheb sleepi siis tarbimist ei ole sai vaadatud kas mingi modul tarbib voolu test tehtud kaitsmete pealt tarbimist midagi aga olen tähele pannud et akut tarbitakse öö jooksul mitte päeval autol peal auxiliary heating kas menüüst saab kellaajaliselt peale panna ja millal lõpetab
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
täna istusin ja jälgisin aegajalt testriga kas midagi tarbib 4tunni jooksul testri näit ei muutunud näit 0.08A autol peal vebasto aga pump pekkis homme ühendan ära tagant eks näis auto kontaktid ja moobulid luubiga üle kontrollitud ega variante pole eks näis
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: bmw e70 laadimis vool
Variante on veel ikka palju, palju. Kui googeldada siis statistika järgi parem tagumine ukselink on põhiline maffiapealik. 

-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
lagenduse lõpp ükskord me võidame lõpuks vahetasin autol ibs anduri ära nagu eelpool kirjas soovitas ja ei midagi hommikul aku märk ikka ees tegelik põhius aga peitus tagumises õhkpadjas see lekkis veits ja auto ärkas ööse üles et pumbata patja kuna üks hommik oli parem tagumine ots madalam kui vasak ja veadeadet ta ei andnud kogu loole sai jälile aku testriga sellega sai jälgida aku laadimis taset kui palju näidud oli ööjooksul kukkunud õhtul oli 89% ja hommikuks oli järgi 26% akupoes öeldi et see ei ole tööriist siis selle testriga olen juba mitmel autol välja peilinud vead Tänud kõigile kes viitsisid vastata
-
- Huviline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
- Peamine sõiduk: Bmw x5
- Telefon: 53031576
Re: bmw e70 laadimis vool
ja muiduki nats seebivett