003505 dde glow-plug system
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
003505 dde glow-plug system
Tavaliselt paugu pill, isegi -10ga
Täna -4 ketran ketran ei lubagi. Ketrasin kuni aku tühi
Viskasin ISTA-D sappa, 003505 dde glow-plug system
Kustutasin veakoodid ära aga see jäi alles.
Küsimus:
Mida siis vahetama hakata, kas eelsüüte küünla plokk või hoopis mõni küünal või tasub kogu kupatus ära vahetada (plokk + küünlad)
Täna -4 ketran ketran ei lubagi. Ketrasin kuni aku tühi
Viskasin ISTA-D sappa, 003505 dde glow-plug system
Kustutasin veakoodid ära aga see jäi alles.
Küsimus:
Mida siis vahetama hakata, kas eelsüüte küünla plokk või hoopis mõni küünal või tasub kogu kupatus ära vahetada (plokk + küünlad)
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 003505 dde glow-plug system
DDE on relee
Releed lihtasm vahetada ka, küünlad ei tule eriti hea meelega välja
Releed lihtasm vahetada ka, küünlad ei tule eriti hea meelega välja
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: 003505 dde glow-plug system
DDE on relee? DDE= Digital diesel electronics= mootori juhtplokk (diislil).
Tegu ilmselt prefacelift E53-ga? Relee minu kogemusel nendel ei ole sage põhjus, küünlaid kõige kergem mõõta relee pistikust, paremal kapoti all E-box-is asub relee. Küünlad enamasti vigased, enne vahetust tuleb mootor kindlasti korralikult kuumaks ajada, siis on suurem võimalus, et ei keera pooleks ja ei vigasta plokikaanes keeret.
Tegu ilmselt prefacelift E53-ga? Relee minu kogemusel nendel ei ole sage põhjus, küünlaid kõige kergem mõõta relee pistikust, paremal kapoti all E-box-is asub relee. Küünlad enamasti vigased, enne vahetust tuleb mootor kindlasti korralikult kuumaks ajada, siis on suurem võimalus, et ei keera pooleks ja ei vigasta plokikaanes keeret.
Tallinn 56285704
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Auto unustasin jah täpsustada
Pre face jah ehk 135kw
Suuremate külmadega olen paar kolm korda lasnud seda PRE-HEATING, see midagi releele liiga ei tee? Ehk kui ühe korra asemel kolm korda võtmega eelsoojendust anda
Pre face jah ehk 135kw
Suuremate külmadega olen paar kolm korda lasnud seda PRE-HEATING, see midagi releele liiga ei tee? Ehk kui ühe korra asemel kolm korda võtmega eelsoojendust anda
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: 003505 dde glow-plug system
Ei tee, aga kui kõik küünlad näiteks vigased ei lähe sellest ka midagi paremaks.
Tallinn 56285704
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Ok tänud vastuste eest
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 003505 dde glow-plug system
Arvasin et e70unicoil kirjutas: ↑17.12.2022 19:45 24 DDE on relee? DDE= Digital diesel electronics= mootori juhtplokk (diislil).
Tegu ilmselt prefacelift E53-ga? Relee minu kogemusel nendel ei ole sage põhjus, küünlaid kõige kergem mõõta relee pistikust, paremal kapoti all E-box-is asub relee. Küünlad enamasti vigased, enne vahetust tuleb mootor kindlasti korralikult kuumaks ajada, siis on suurem võimalus, et ei keera pooleks ja ei vigasta plokikaanes keeret.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Tundub jah, et E53 on nii dumb et ei suuda täpsemalt öelda, seega võib olla ka mõni üksik küünal
Mingist välismaa foorumist:
This DDE 4 has only one available fault code for entire glow system. That's why the code is for glow relay or glow plugs even if only one glow plug has failed.
With a warm engine and some release agent, they shouldn't be so tight that you need either an impact tool or a breaker bar!
Seriously - these things are fragile. Install torque is like 18Nm, release is like 25Nm max - since they shear off at about 26Nm!
Mingist välismaa foorumist:
This DDE 4 has only one available fault code for entire glow system. That's why the code is for glow relay or glow plugs even if only one glow plug has failed.
With a warm engine and some release agent, they shouldn't be so tight that you need either an impact tool or a breaker bar!
Seriously - these things are fragile. Install torque is like 18Nm, release is like 25Nm max - since they shear off at about 26Nm!
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 003505 dde glow-plug system
Kirjelduse järgi, kui ei käivitu, on kõik küünlad talitlusest väljas.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: 003505 dde glow-plug system
ISTA kohta ei oska öelda, kuid lihtsamad diagnostikad näitavad facelift E53 kohe ära, milline küünal on vigane, milline mitte.
Eelsüüteküünlaid ei tohi mitu korda järjest kuumutada, see need ära rikub.
Eelsüüteküünlaid ei tohi mitu korda järjest kuumutada, see need ära rikub.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 003505 dde glow-plug system
Lihtsam diagnost ei saa seda näidata, kui küünalde juhtrelee sellest ei raporteeri. Tegu on 1. versiooni M57-ga 135 kW.
Seal tuleb tester kätte võtta ja rutiinselt kontrollima hakata. Kontrollida saab juhtrelee pistikust DDE kastis. Samuti tuleb mõõta toitepinge pealetulek. Kui pinget releele ei tule, tuleb selle teemaga tegeleda selmet kangelaslikult küünlaid vahetada.
Kuumutamist reguleerib auto ise. Kui mootoril on termostaadid vigased võib tekkida olukord, kus küünlaid ei lülitatagi välja ja põlevad lõpuks maha. Seega edu jaoks peab mootor olema igast asendist korras.
Nagu hr Unicoil ütles, kui tuleb vajadus vahetada küünlaid, ajada mootor kindlasti kuumaks.
WDS-i jutt DDE4 küünalde juhtimise kohta:
Seal tuleb tester kätte võtta ja rutiinselt kontrollima hakata. Kontrollida saab juhtrelee pistikust DDE kastis. Samuti tuleb mõõta toitepinge pealetulek. Kui pinget releele ei tule, tuleb selle teemaga tegeleda selmet kangelaslikult küünlaid vahetada.
Kuumutamist reguleerib auto ise. Kui mootoril on termostaadid vigased võib tekkida olukord, kus küünlaid ei lülitatagi välja ja põlevad lõpuks maha. Seega edu jaoks peab mootor olema igast asendist korras.
Nagu hr Unicoil ütles, kui tuleb vajadus vahetada küünlaid, ajada mootor kindlasti kuumaks.
WDS-i jutt DDE4 küünalde juhtimise kohta:
Preheating System DDE 4.0
The voltage for the preheater plugs is supplied via the preheater relay. The relay is switched by the DDE control unit.
The heater plugs are designed as sheathed-element glow plugs.
Preheater time control
The preheating duration is dependent on the engine coolant temperature and battery voltage and is indicated by the preheating/DDE indicator.
Preheating
At temperatures below 5 °C, preheating takes place for at least 4 seconds. The preheating time increases as the temperature decreases.
After-heating
After-heating takes place after engine start at temperatures below 20 °C in order to improve idle and exhaust characteristics.
Start preheating
Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on.
Troubleshooting
The DDE control unit itself detects a short/break in relay activation (type of fault "activation short-circuit ..." or "activation break ..."). The DDE control unit receives a fault signal from the preheater relay in the form of the S_GRS signal if there is a fault in the preheater plugs, preheater relay or in the voltage supply of the relay (type of fault "preheater system fault"). Fault code 3505 "Preheating system" is stored in both cases.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Ok päris hea info
“Kui mootoril on termostaadid vigased võib tekkida olukord, kus küünlaid ei lülitatagi välja ja põlevad lõpuks maha. Seega edu jaoks peab mootor olema igast asendist korras.”
Selle all mõtlesid siis et kui ringi sõita, auto seisma jätta ja taas käivitada, et siis rakenduvad pidevalt uuesti? Igaljuhul kui mul mootor soojaks sõita ja taas käivitada, siis ta seda teksti PRE-HEATING pole sinna kellade vahele visanud, ainult külma mootoriga tekib tekst, seega eeldaks, et auto saab aru kui mootor soojaks läheb (ehk siis äkki termostaatidega ei pea tegelema lisaks)
“Kui mootoril on termostaadid vigased võib tekkida olukord, kus küünlaid ei lülitatagi välja ja põlevad lõpuks maha. Seega edu jaoks peab mootor olema igast asendist korras.”
Selle all mõtlesid siis et kui ringi sõita, auto seisma jätta ja taas käivitada, et siis rakenduvad pidevalt uuesti? Igaljuhul kui mul mootor soojaks sõita ja taas käivitada, siis ta seda teksti PRE-HEATING pole sinna kellade vahele visanud, ainult külma mootoriga tekib tekst, seega eeldaks, et auto saab aru kui mootor soojaks läheb (ehk siis äkki termostaatidega ei pea tegelema lisaks)
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 003505 dde glow-plug system
Kui lugeda oskad, siis alla 20 C on küünlad pidevalt järel. Kui termostaat on vigane, siis temperatuuri saavutamine praeguse ilmaga võtab tunduvalt kauem aega või (eriti lühikeste otsadega) ei saavutagi jne.
Igaks juhuks puust ja punaseks:
Igaks juhuks puust ja punaseks:
Kuna sellel mootoril on küünlad on/off rezhiimis, siis see tähendab, et küünlad on alla 20 C kogu aeg täis pinge all. Voolu piirab küünal kuumenedes ise. Sellega seoses on ka täiesti kohatu eelnev jutt:After-heating
After-heating takes place after engine start at temperatures below 20 °C in order to improve idle and exhaust characteristics.
Kuna külmalt on vaja mootor kiirelt soojaks saada, siis salongi soojenduse ventikas peaks ka olema asendis Auto. Kui juhtumisi on Webasto, siis hoolitseda, et see oleks korras ja ei sõidetaks paagi reservi tuli põleb (siis Webasto ei käivitu).Eelsüüteküünlaid ei tohi mitu korda järjest kuumutada, see need ära rikub.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Lugesin teksti läbi küll, aga selle peale ei tulnudki, et vbl ta ei suuda isegi 20 kraadi saavutada teatud tingimustel (mõtlsn vigane termostaat = 90 asemel 50 kraadi näiteks).
Päev varem (reedel) kusjuures naine sõitis küll linnas 100% lühikesi otsi, küll käis kaubanduskeskuses shoppamas, küll kaup24 poes järjekorras passimas jne, kaugemal kui 5km ta kodust ei käinud. Ma ei usu et ta üldse mootori soojaks sõitis. Seega ilmselt said küünlad suht palju vatti viimasel ajal.
Webasto on muidu peal (kõikidel E53 pre face vist on by default webasto) aga webasto kipub tihti lukku minema. Istaga teen lahti, paar päeva töötab ja edasi ei tööta. Ehk olen webastole veidike käega löönud ja sõidan ilma. Paagi poliitika on selline et alati panen triiki täis ja sõidan kuni 10l põhjas, et jälle mahuks 80 sisse (paak 90). Ei tea mis siis webastole ei meeldi, äkki liiga palju lühikesi otsi et ta ei saa oma 30 min tsüklit tehtud, aku on olnud muidu eeskujulik, välja arvatud siis täna kui ketrasin tühjaks.
Päev varem (reedel) kusjuures naine sõitis küll linnas 100% lühikesi otsi, küll käis kaubanduskeskuses shoppamas, küll kaup24 poes järjekorras passimas jne, kaugemal kui 5km ta kodust ei käinud. Ma ei usu et ta üldse mootori soojaks sõitis. Seega ilmselt said küünlad suht palju vatti viimasel ajal.
Webasto on muidu peal (kõikidel E53 pre face vist on by default webasto) aga webasto kipub tihti lukku minema. Istaga teen lahti, paar päeva töötab ja edasi ei tööta. Ehk olen webastole veidike käega löönud ja sõidan ilma. Paagi poliitika on selline et alati panen triiki täis ja sõidan kuni 10l põhjas, et jälle mahuks 80 sisse (paak 90). Ei tea mis siis webastole ei meeldi, äkki liiga palju lühikesi otsi et ta ei saa oma 30 min tsüklit tehtud, aku on olnud muidu eeskujulik, välja arvatud siis täna kui ketrasin tühjaks.
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: 003505 dde glow-plug system
Eelsüüteküünalde mitmekordsele kuumutamisele, enne kui mootor käima panna, lugesin internetiteadusest. BMW teinud turvalisema lahenduse siis või kehtib see üldse vanemate autode puhul, kus veel elektroonikat niipalju peale ei ole.
Webasto puhul pigem midagi seal vigast. Sõitnud mitmeid kordi lühikesi otsi ja webasto lukku ei ole läinud kunagi.
Madala kütusekulu puhul webastot eelsoojendina tööle ei rakendata, kuid ei ole kindel kas see võtmest käivitamise puhul ka kehtis või mitte.
Webasto puhul pigem midagi seal vigast. Sõitnud mitmeid kordi lühikesi otsi ja webasto lukku ei ole läinud kunagi.
Madala kütusekulu puhul webastot eelsoojendina tööle ei rakendata, kuid ei ole kindel kas see võtmest käivitamise puhul ka kehtis või mitte.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Webasto puhul olen näinud sellist viga
000000 STH: Glow plug/flame monitor
On lasnud kustutada, ilmselt see flame monitor sensor siis
000000 STH: Glow plug/flame monitor
On lasnud kustutada, ilmselt see flame monitor sensor siis
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Täna + 1 kraadi, panin auto käima, eks viin ta töökotta.
Laadisin aku täis
Oli tekkinud viga STH: undervoltage deactivation
Kustutasin vea ära
Tegin webastole unlock
Panin webasto tööle
Töötas pool tundi
Auto läks kenasti käima

Laadisin aku täis
Oli tekkinud viga STH: undervoltage deactivation
Kustutasin vea ära
Tegin webastole unlock
Panin webasto tööle
Töötas pool tundi
Auto läks kenasti käima

2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: 003505 dde glow-plug system
Vastava tööriistaga on selle mootori küünlad võimalik sageli käega, ilma võtmeta/jõuõlata välja keerata
Sellel mootoril vaevalt, et küünlaid peale käivitust rakendatakse. M57n puhul jah. Võiks kontrollida kas relee peale üldse toide tuleb
Sellel mootoril vaevalt, et küünlaid peale käivitust rakendatakse. M57n puhul jah. Võiks kontrollida kas relee peale üldse toide tuleb
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 003505 dde glow-plug system
Ülal oli tehase ametlik jutt.Sellel mootoril vaevalt, et küünlaid peale käivitust rakendatakse.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 003505 dde glow-plug system
Tehasejutt pole ka alati (100%) õige. Tark kontrollib jutu üle. Saab ju diagnostiga ka vaadata küünalde rakendumist. Uurin mingi aeg möne n47 mootori softi kui aega saan.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 003505 dde glow-plug system
Vaata siis igaks juhuks DDE4 softi, konkreetne peaks olema 7793122 (automaadiga).
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: 003505 dde glow-plug system
Webasto tööaeg selle lukku minekuga seotud ei ole. Ega ta ka lisasoojendina ei küta alati 30 minutit. Töötab nii palju kui vaja on. Nt kasti termostaat ei toimi siis jääbki kütma.
Kui iga hommik webasto tööd teeb siis läheb käima ka siis kui eelsküünlad ei toimi.
Kui iga hommik webasto tööd teeb siis läheb käima ka siis kui eelsküünlad ei toimi.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
“Kui iga hommik webasto tööd teeb siis läheb käima ka siis kui eelsküünlad ei toimi”
Täpselt nii, kui lased 30 min töötada, siis ta ei küsigi küünlaid (selle meetodiga sain täna käima) aga laup kui ma aku tühjaks käiasin tahtsin kohe külmast peast (ilma webastota) sõitma minna ja polnud ka teadmist et küünlad ei tööta. Auto ise kellade vahele mingit teadet ei kuvanud, et küünlad ei tööta.
Täpselt nii, kui lased 30 min töötada, siis ta ei küsigi küünlaid (selle meetodiga sain täna käima) aga laup kui ma aku tühjaks käiasin tahtsin kohe külmast peast (ilma webastota) sõitma minna ja polnud ka teadmist et küünlad ei tööta. Auto ise kellade vahele mingit teadet ei kuvanud, et küünlad ei tööta.
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 003505 dde glow-plug system
Nii. Natuke siin Boschi manualides ja softides sobranud.
Üritan selle küünalde rakendumise võimalikult lihtsalt kirja panna. Ei ole selles kõige parem.
DDE4
Nagu öeldud siis seal on algelisem küünalde relee, mida mootoriaju juhib timeriga(SW switch võimaldaks ka PWM juhtimist, kuid BMW on timer). Eelsüüte aeg on TISis sõnastatud , olles 0-9s(@-25C) vahepeal. Sisendiks on mootori Coolant temp. Kui süüde on sees, siis toimub ka start up glow, kui mootorit pole kävitatatud. Eelduseks on see et ka aku pinge vahepeal alla thresholdi ei kuku. Afterglow ehk küünaldega mootori combustion chamberi kuumutamine toimub ka max 90s jooksul. Mida kõrgem on tosooli temp, seda vähem aega selleks kulub. Seega jutt küünalde mahapõlemisest tuksis termostaadi tõttu ei vasta kuidagi tõele
usun et BMW insenerid on tavakasutajate peale mõelnud. Ahjaa, pre glow katkestatakse kui aku pinge alla teatud thresholdi, rpm >42rpm ja mingid tingimused olid veel, kuid ei tule hetkel meelde. Kui vaja vaatan järgi.
DDE5 ja üles
All the basics is the same - juures on mõned lisa tingimused ja küünalde juhtimise ja monitooringu eripärad. Kui coolant temp andur ei tööta, kasutatakse reeglina default valued mis on ca -10kraadi juures.
DDE7.x
Võrreldes vanemate M57 mootoritega on pre-glow aeg kohati lühem (küünalde eripära?) kuid kõrgema coolant temperatuurini. St küünalt antakse varem. Ka afterglow on vähenenud ca 60sekundini. Muu loogika on TISis suht täpselt seletatud.
Üritan selle küünalde rakendumise võimalikult lihtsalt kirja panna. Ei ole selles kõige parem.

DDE4
Nagu öeldud siis seal on algelisem küünalde relee, mida mootoriaju juhib timeriga(SW switch võimaldaks ka PWM juhtimist, kuid BMW on timer). Eelsüüte aeg on TISis sõnastatud , olles 0-9s(@-25C) vahepeal. Sisendiks on mootori Coolant temp. Kui süüde on sees, siis toimub ka start up glow, kui mootorit pole kävitatatud. Eelduseks on see et ka aku pinge vahepeal alla thresholdi ei kuku. Afterglow ehk küünaldega mootori combustion chamberi kuumutamine toimub ka max 90s jooksul. Mida kõrgem on tosooli temp, seda vähem aega selleks kulub. Seega jutt küünalde mahapõlemisest tuksis termostaadi tõttu ei vasta kuidagi tõele

DDE5 ja üles
All the basics is the same - juures on mõned lisa tingimused ja küünalde juhtimise ja monitooringu eripärad. Kui coolant temp andur ei tööta, kasutatakse reeglina default valued mis on ca -10kraadi juures.
DDE7.x
Võrreldes vanemate M57 mootoritega on pre-glow aeg kohati lühem (küünalde eripära?) kuid kõrgema coolant temperatuurini. St küünalt antakse varem. Ka afterglow on vähenenud ca 60sekundini. Muu loogika on TISis suht täpselt seletatud.
Viimati muutis Silver88, 19.12.2022 14:10 50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 003505 dde glow-plug system
Sama mantra, mida eespool WDS-ile viidates DDE4 kohta tsiteerisin, on ka TIS-is. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e53- ... em/XRwjOe0
Erinevused võivad olla ka erineva ZB numbriga tarkvaras.
Erinevused võivad olla ka erineva ZB numbriga tarkvaras.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: 003505 dde glow-plug system
Kui X sul mitu aastat juba olnud ja pole kordagi küünaldega tegelenud, siis viska ringi see komplekt küünlaid, mis seal enam heietada
Enda e53 pre-facel kestsid küünlad 90-100 000km ja hakkasid jälle tundma andma. Minul vähemalt releega mingit muret polnud selle 200 000 +km jooksul ja siiani ei ole ka uuel omanikul minuteada muret.

Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 003505 dde glow-plug system
Kui relee toide on maas (kaitse maha põlenud) või relee vigane, siis on küünlad ilmselgelt korras. Ilma uurimata siiski ei soovita peale lennata. Üldiselt mõtlemata, hurraaga autoremont head tulemust ei tõota. Selline loogika: mul oli nii, ju sul ka- ei kõlba pea-aegu kunagi.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Hankisime sellise relee:
https://media.euautoteile.de/360_photos ... review.jpg
Kus see relee täpselt asub? Me ei leia autol üles
https://media.euautoteile.de/360_photos ... review.jpg
Kus see relee täpselt asub? Me ei leia autol üles
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 003505 dde glow-plug system
Esiteks pildil pole relee, vaid DDE5 või 6 küünalde juhtplokk.
Teiseks, vale asi, õige asub mootori juhtploki kastis. Igaks juhuks anna oma masina VIN-i viimased 7 ühikut, et mööda ei kirjutaks. Kuid mul süveneb seisukoht, et vii see auto pädevate juurde.
Teiseks, vale asi, õige asub mootori juhtploki kastis. Igaks juhuks anna oma masina VIN-i viimased 7 ühikut, et mööda ei kirjutaks. Kuid mul süveneb seisukoht, et vii see auto pädevate juurde.
Viimati muutis LEDBeam, 19.12.2022 19:46 31, muudetud 1 kord kokku.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
LN14769
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)