E53 EGR küsimus
Postitatud: 05.02.2025 14:19 13
Tere,
EGR kohta on küsimus.
3.0d 135kw pre face
kui E53 on mootoripatjade vaakumi toru (vaakumtrass) kahjustatud (füüsiline vigastus), kas see mõjutab EGR tööd ka?
Diagnostis tuvastati, et õhukulu süsteemi testmoodul kurdab probleemi EGR töös, ja lisaks tuvastati, et mootoripatjade vaakumi toru (vaakumtrass) kahjustatud. Kas need omavahel seotud äkki (et vaakumi probleem). Või täiesti teineteisest sõltumatud vead ja ei ole seotud.
Auto haiseb veits küll tagant (heitgaasid), madalatel pööretel võiks rohkem jõudu ka olla tagumiku tunnetuse järgi. Linna kütusekulu võiks ka paar liitrit madalam olla
Air mass at idle speed in kg/h:
• Calculated: 54.6
• Measured: 55.2
Air mass at 3500 rpm in kg/h:
• Calculated: 330.1
• Measured: 337.0
Reductions:
TV60: -1.4%
TV65: -11.1%
TV70: -19.3%
TV75: -34.2%
Increases:
TV60-65: -9.7%
TV65-70: -8.2%
Differences:
TV60: 12.8%
TV65: 15.7%
TV70: 21.0%
TV75: 20.4%
EGR kohta on küsimus.
3.0d 135kw pre face
kui E53 on mootoripatjade vaakumi toru (vaakumtrass) kahjustatud (füüsiline vigastus), kas see mõjutab EGR tööd ka?
Diagnostis tuvastati, et õhukulu süsteemi testmoodul kurdab probleemi EGR töös, ja lisaks tuvastati, et mootoripatjade vaakumi toru (vaakumtrass) kahjustatud. Kas need omavahel seotud äkki (et vaakumi probleem). Või täiesti teineteisest sõltumatud vead ja ei ole seotud.
Auto haiseb veits küll tagant (heitgaasid), madalatel pööretel võiks rohkem jõudu ka olla tagumiku tunnetuse järgi. Linna kütusekulu võiks ka paar liitrit madalam olla
Air mass at idle speed in kg/h:
• Calculated: 54.6
• Measured: 55.2
Air mass at 3500 rpm in kg/h:
• Calculated: 330.1
• Measured: 337.0
Reductions:
TV60: -1.4%
TV65: -11.1%
TV70: -19.3%
TV75: -34.2%
Increases:
TV60-65: -9.7%
TV65-70: -8.2%
Differences:
TV60: 12.8%
TV65: 15.7%
TV70: 21.0%
TV75: 20.4%