X5 või Lexus RX
X5 või Lexus RX
Niisiis lähiajal jeebu ostmise plaan ja olen kahe vahel - kas x5 või lexuse rx. Aastaarv jääks kuskil 2000 kanti. Paluks põhjendatud kommentaare, st. mitte selliseid et "bemm on parem" või "võta lex" ja ainult inimestelt kes üht või mõlemat neist omanud või muul moel lähemalt kokku puutunud. Tänud!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
ei oska muud kõnelda kui, et 1 tuttav oli sama valiku ees ja tol hetkel oli hinna ja lisade suhtes RX valikust parem. Muus osas on sama dilemma mis is200 ja 3se bemmi puhul: bemmi koostekvaliteet on parem! Seda on väitnud nii 1 siin foorumis olev autoelektroonika inimene, kes on mõlema kaubamärgi isendeid pidanud lahtivõtma kui ka erinevad autoajakirjanikud. Ka Lexus ise seab enda liikureid konkureerima bemmiga.
BMW inimesena on minu soovitus, et võta X5.
PS! lõpuks ei valinud kumbagi ja valituks osutus hoopis E60.
BMW inimesena on minu soovitus, et võta X5.
PS! lõpuks ei valinud kumbagi ja valituks osutus hoopis E60.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kui praktilistelt kaalutlustelt ja hinnalt on nad sarnased, siis uuri pehmemaid väärtuseid.
Istu rooli, proovi erinevaid sõiduasendeid, mugavust-ergonoomikat. Uuri konsooli jt materjale, kui kvaliteetsed või silmale meeldivad nad ka päriselus paistavad. Ning lexusest võid kindlasti leida detaile ka muudest toyota mudelitest (rool, akende nupud jne).
Ma arvan, et keerulist pole siin otsustamisel midagi....

EDIT: lagunemise osas ilmselt pole bemmil lexusele suurt midagi vastu panna. Toyotade kvaliteet on üks parimatest.
Istu rooli, proovi erinevaid sõiduasendeid, mugavust-ergonoomikat. Uuri konsooli jt materjale, kui kvaliteetsed või silmale meeldivad nad ka päriselus paistavad. Ning lexusest võid kindlasti leida detaile ka muudest toyota mudelitest (rool, akende nupud jne).
Ma arvan, et keerulist pole siin otsustamisel midagi....

EDIT: lagunemise osas ilmselt pole bemmil lexusele suurt midagi vastu panna. Toyotade kvaliteet on üks parimatest.
GS
See oli kunagiToyotade kvaliteet on üks parimatest.
Olen esinduses tööd teinud ja neid näppinud
Lexus muidugi hoopis teine ooper ja võib vabalt bemmiga võistelda
Aga varuosade ja teeninduse hinnad panevad nõrganärvilised luksuma
Ja remonditeenust saad ainult esindusest, sest keegi ei taha neid torkida...
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 25.11.2006 18:54 12
Kuidas minust sai X5-e omanik
Stoori siis järgmine:
sõitnud aastaid Opelitega (pole ka midgai viga autodel) otsustasin ise saksast auto tuua. Tegin luuret eesti esindustes ja silma jäi VW touareg. Otsingud mobile.de-s andsid tulemuseks auto, millele tegin ka ettemaksu. Eks võite nüüd parastada aga Berliinis olles tuli algatada kriminaalasi. Petturid nad olid. Sama värk läbi käinud Eestis mingi luksautode müüjaga. Lennu ja hotellikulud juba makstud ja pere kodus ootamas ei saanud ilma autota tagasi tulla. Leidsin netist ühe minu jaoks suht tundmatu X5 pakkumise.
Salongis kärutati auto ette ja sisse istudes rabas mind shokk. Tagasihoidlik sisustus, ei kulda ei karda. Ennast paneb praegu naerma, et kuulasime mootorit, et ega mingit imelikku heli ei ole. oli veel valida kahe erineva vahel. Ühel oli no mida iganes, kuni õhkvedrustuseni välja. Teisel pisut vähem. Valisin "Ühe" ja kaubad said tehtud.
Kodus ei laidetud otsust aga poisid küpsetasid käigukasti jääpeal sõiduga ära. Siis tegin avarii. Kruusateelt väljasõit. Olin pannud alla päris laiad suvepapud ja usaldasin liialt digikontrolli. 5 kuud remonti. Mõte et müün ära. Ei müü.
Või kui teen seda siis järgmine on sama. Vaatamata paugule ei ole täheldanud mingeid erilisi rikkeid. Siin vahest kirutud elektroonika töötab. UM on tasemel (päris oluline faktor).
Sai pikk jutt aga igal hommikul kui käima panen ja seda lõrinat kuulen läeb tuju heaks.
Altz,
P.S olen taastanud paar vana BMW tsiklit aastatest 45-48. Sellel firmal on ajalugu.
sõitnud aastaid Opelitega (pole ka midgai viga autodel) otsustasin ise saksast auto tuua. Tegin luuret eesti esindustes ja silma jäi VW touareg. Otsingud mobile.de-s andsid tulemuseks auto, millele tegin ka ettemaksu. Eks võite nüüd parastada aga Berliinis olles tuli algatada kriminaalasi. Petturid nad olid. Sama värk läbi käinud Eestis mingi luksautode müüjaga. Lennu ja hotellikulud juba makstud ja pere kodus ootamas ei saanud ilma autota tagasi tulla. Leidsin netist ühe minu jaoks suht tundmatu X5 pakkumise.
Salongis kärutati auto ette ja sisse istudes rabas mind shokk. Tagasihoidlik sisustus, ei kulda ei karda. Ennast paneb praegu naerma, et kuulasime mootorit, et ega mingit imelikku heli ei ole. oli veel valida kahe erineva vahel. Ühel oli no mida iganes, kuni õhkvedrustuseni välja. Teisel pisut vähem. Valisin "Ühe" ja kaubad said tehtud.
Kodus ei laidetud otsust aga poisid küpsetasid käigukasti jääpeal sõiduga ära. Siis tegin avarii. Kruusateelt väljasõit. Olin pannud alla päris laiad suvepapud ja usaldasin liialt digikontrolli. 5 kuud remonti. Mõte et müün ära. Ei müü.
Või kui teen seda siis järgmine on sama. Vaatamata paugule ei ole täheldanud mingeid erilisi rikkeid. Siin vahest kirutud elektroonika töötab. UM on tasemel (päris oluline faktor).
Sai pikk jutt aga igal hommikul kui käima panen ja seda lõrinat kuulen läeb tuju heaks.
Altz,
P.S olen taastanud paar vana BMW tsiklit aastatest 45-48. Sellel firmal on ajalugu.
-
- Huviline
- Postitusi: 3
- Liitunud: 25.11.2006 18:54 12