X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Binder
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 09.11.2007 10:39 47

Postitus Postitas Binder »

ma arvan, et see 25-30K on mingi kalamehe (või bemarimehe:) jutt
samas- vanu ronte X5 ei tasu väikese rahakotiga mehel jah osta... ise sõidan isendiga, millel läbisõitu praeguseks 23 tuh. Kulud kokku, sh liising, kindlustused, bensiin, hooldus jagatuna kuude peale on ca 15K. Kui oleks 30K siis võtaks kindlasti uue:) tuleks soodsam
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

No 20K kuus ei kulu kuidagi "vana" X5 üleval pidamisele. Mul küll mitte.
3K/kuus võib-olla on kulunud.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

mingi reaalsem number ka ;) mul hakkas mõnest mehest juba kahju :lol:
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Ethereal
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 11.11.2007 19:38 14
Asukoht: K-J, Estonia
Kontakt:

Postitus Postitas Ethereal »

Kui saan vanemaks ja on olemas k6rgharidus ja hea too, loodan :) Tahaks osta X5, see on minu lemmik maastur. Kuid vaatan, et te kirjutate siin 20-35 tuhhi kuus kulub auto peale, ja m6tlen mis too peab mul olema, et sellist autot omandada :lol:
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Mhm...

Postitus Postitas renxxx »

No minu esimesed 2 kuud olid sellised, et 25 k oleks lausa lust olnud ainult hooldusele või parandamisele või krt teab milleks.Mõtlesin,et müün saani kohe maha.Sedasi ei saa ju üks auto laguneda.Õnneks see ahelreaktsioon peatus.

diisel 3.0 , '02

käigukast vahekast,roolilatt,klotsid,rooliotsad,puksid,õõtsad,õlid,tagatuled,ukselingid (2 tk),immod,alarm,aknatõstuk,salongifiltrid,termokas,jooks 20" rehve jne.Ai nüüd vist pooltelg minemas.

Selline üllatus 2 kuu jooksul...Keegi veel mainib,et üle 25 k. kuu hooldusele ei saa, siis saab selle vana roolilatiga vasta pead :P Nüüd on muidugi masin enam vähem.Praegu vaid liss ja küte.Tagantjärgi muidugi hea targutada,et oleks võinud võtta tiba värskema isendi või hoopis uus.Järgmise ostan uue...kui mitte x5 , siis vectra voi clio kindlasti :D :D Btw.Ei taha siin kireda, aga vw touareg v10 on päris sümpaatne.Ja kui tuleb...tuleb uus.

Kuid teemasse tagasi.Kes see rääkis siin,et 25-30 k hooldus IGA KUU ???
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

30K läheb X5 hooldusele siis kui põrandamatid iga kuu välja vahetada. uued tulevad loomulikult ehtsatest pääsukestega rahatähtedest ja kuldse paelaga...

ostke korralik auto 1-2K keskmiselt kuus kulutada on norm. Üle selle on liiast, järelikult ostsite odava ja rääbise või kalli ja rääbise. Mõlemat pidi petta saanud...
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: Mhm...

Postitus Postitas eero »

renxxx kirjutas:Kuid teemasse tagasi.Kes see rääkis siin,et 25-30 k hooldus IGA KUU ???
Kerisin ka üles tagasi ja vaatasin üle kust see jutt tuli :)
Hr. AlBundi ütles nii. Tegin ka sama arvutuse võttes arvesse kõike alates kuumaksest, kaskost ja lõpetades hoolduse-bensiiniga. Sain 15 K kuus.

Aga jah, puhtalt hooldusele on mul 20 kuuga ca 2-3000 kuus läinud. Võib-olla vähem, mälu järgi arvestan.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

kasko + liising on ikka üks pada ja hooldus teine rida. Kütusele kulutatav summa kolmas rida...
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas renxxx »

Aa :roll: on jah...No qrt seda teab.Äkki mees mõtles liisi,kütet,kindlustust kokku ? Ikka tips liiga.No oletame et, 10 k liis, küte 10 .Oleneb palju sõita.
Härral oli 4,6 voi 4,8.See vast janune loom.Ei tea..taha kellegi rahakotti piiluda.

Ise ple diiseljokki alla 5 k kuu kütte peale saanud.Korralikel tramburaitamis kuudel pea 10 k.Arvestame, et paagitäis on 800-900 km.Ühesõnaga masin vurab korralikult kilomeetreid.
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas renxxx »

Valdek kirjutas:kasko + liising on ikka üks pada ja hooldus teine rida. Kütusele kulutatav summa kolmas rida...

No sedasi võttes on õige jah.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

renxxx kirjutas:Härral oli 4,6 voi 4,8.See vast janune loom.Ei tea..taha kellegi rahakotti piiluda.
eh 3,0 ja bensiin...pid öko ja hea olema...esimesel lehel just kiideti.
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas renxxx »

Valdek kirjutas:
renxxx kirjutas:Härral oli 4,6 voi 4,8.See vast janune loom.Ei tea..taha kellegi rahakotti piiluda.
eh 3,0 ja bensiin...pid öko ja hea olema...esimesel lehel just kiideti.

True...No ei oska mina rohkem midagi öelda :roll:
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Valdek kirjutas:kasko + liising on ikka üks pada ja hooldus teine rida. Kütusele kulutatav summa kolmas rida...
ma isegi teeks nii, et kasko on ka eraldi rida!

aga jah- liisingut ei saa nö. hoolduskuludesse liita- see ikka teine teema!


ma siin oma "putuka" X3-ga hoolduse osas võin öelda, et siiani olnud kulu ainult õli ja filtrid. Paar ehmatust on esinenud aga siiani õnneks ehmatustega see piirdunud :P

Kütusekulu sama mida siin 3.0d mootoriga X5 omanikud räägivad. (kui kedagi väga huvitab siis kasko jm. ka sama)
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Olete kuidagi väga ilusad nr. oma küttekulule saanud (jutt siis 3,0d) :shock: Kasutan aeg-ajalt tööautot X5 3,0d 10/2006 a. ja linn (Tartu kusjuures) 12..13 L, trass (püsikaga 100..110) Trt.- Tln.- 9,1..9,3 L. Kui osteti, siis võttis veel rohkem...et äkki mida aeg edasi, hakkab ka vähem tarbima? :D P.S kasko aastas 36000.-
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kusjuures ongi nii, et uuel autol kipub see kulu väheke kõrgem olema kui juba nö. sissesõitnud autol. Samamoodi on uuel ka dünaamika tiba kehvem.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

AARE530 kirjutas:Kusjuures ongi nii, et uuel autol kipub see kulu väheke kõrgem olema kui juba nö. sissesõitnud autol. Samamoodi on uuel ka dünaamika tiba kehvem.
Kusjuures LS. antud autol ca. 55000 km. ja juba hakkab ka vähem õli tarbima :D
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
bemm730
Huviline
Postitusi: 774
Liitunud: 30.10.2007 21:15 16
Peamine sõiduk: MB w221 s63 amg
Asukoht: Tallinn,Õismäe

Postitus Postitas bemm730 »

Igal juhul soovitan võtta diisli :cool: Kuna minu isal on diisel x5 3,0 135kw manuaalkastiga ja see on tõesti õige maastur.Kütust tarbib linnas ikka üle 10l aga maanteel kuskil 8l.Nii et mina soovitan sellist masinat :cool:
Kasutaja avatar
piloot
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 08.12.2003 14:49 23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas piloot »

OK, hoolduskulud hoolduskuludeks, eks selliste autode peale kulub ikka keskmisest suuremaid summasid. Mind huvitaks pigem tõenäoliste probleemide kaardistamine ajateljel, õigemini kilometraažiteljel. Et millise hulga kilomeetrite läbimise järel (keskmiselt) võib mingeid vigu oodata. Loomulikult sõltub kõik eelmise omaniku hoolest, aga mingi keskmine tulemus on ju ikka kasutajate lõikes teada.

Nt arvatakse, et diislite turbo hakkab otsi andma 130k-160k juures, samas mul isiklik kogemus juba 90k peal. Millise läbisõidu peal on teistel erinevate probleemidega kogemusi (eelnevalt mainitud vahekastid, roolilatid jms)? Kellelgi veel turbo otsad andnud? Ehk on kellelgi isegi mootor pisiremonti vajanud?

Ja mootori suitsemine - kui 3.0d (160kW) suitseb iga tugevama gaasivajutuse peale üsna mustalt, siis kas see on ohu märk ja mida täpsemalt kartma peaks?
Kasutaja avatar
renxxx
Huviline
Postitusi: 102
Liitunud: 04.04.2007 23:26 44
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas renxxx »

TiitR kirjutas:Olete kuidagi väga ilusad nr. oma küttekulule saanud (jutt siis 3,0d) :shock: Kasutan aeg-ajalt tööautot X5 3,0d 10/2006 a. ja linn (Tartu kusjuures) 12..13 L, trass (püsikaga 100..110) Trt.- Tln.- 9,1..9,3 L. Kui osteti, siis võttis veel rohkem...et äkki mida aeg edasi, hakkab ka vähem tarbima? :D P.S kasko aastas 36000.-

Vanatüübi mootoril enamvähem sama. Kui nüüd uskuda arvutit, siis need kaks näitu on koguaeg 10 olnud. Vahel kukub 9, kopika peale kah. Kui kehvem päev, nädal või kuu olnud, siis masuudipressi piinates on ta kindlasti rohkem võtnud.
Sõidan palju järelkäru sabas ning kui ca 1300 kg järel lohisemas on arvuti nr tõusunud 11 kopikaga. Nt. üks ots ca 900 km. Kiirus max. 100 km/h

Kui saan sai ostetud, siis proovisin seda kütuselugejat. Kui püsikaga 73 km/h sõita tasasel sirgel teel oli kulu 7,6 :D Säästukas mehed, säästukas :lol:

Krt küsimus tekkis. Aastaga olen ise kärutanud tibake alla 62 000 km. ja järgmine aasta ca sinna kanti. Diisli hind on kerkinud bensu hinnast ülespoole ja kerkib edasi vast. Kas on üldse nüüd vahet enam D voi B ?
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

diisel.

Garantii korras vahetati 80k peal välja turbo ja posu vidinaid sildades. Praegu 100k ja veel nagu otseselt midagi ei kurda. Hoolduse ajal siiski vist midagi veel kuskil vahetati...
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Re:

Postitus Postitas ristokru »

Nii ,nüüd aeg edasi läinud ja äkki oskate õelda midagi X5 3.0 bensiini kohta?Käisin täna üht proovimas mis oli eesti ajalooga ja korralikkult hooldatud.Sõitis vaikselt ja muretult aga välja keerates tuli väike ragin, see peaks vast olema pooltelg? Aga auto oli 2003a..on sellel ka probleemid käigukastiga või vahekastiga? Autol ls 131 000km.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitus Postitas eero »

See esimese poolteljeotsa ragin on kõige väiksem mure. See makasb vähem kui üks neist 10st õõtsast, mis selle auto vedrustuses on.
Muidugi on 2003.a. X5-l käigu- ja vahekasti kollaps õhus. Pealegi on see ls ülemõistuse väike :roll:
Jälle meenutan enda oma, mis oli täpselt sama aasta ja täpselt sama palju 2006. (vist oli) aasta alguses ostes. Ja vahekast lendas ls 160K pealt paar aastat hiljem. Arve ca 40-45K. Ja roolilatte 'a 20K+ läks 30tkm jooksul 3tk kuigi enamus garantiikorras.

See ei ole mingi poisteauto. Vahendeid peab olema. Üle ka. Muidu normaalselt pidada ei saa.
Aga kui on, siis on väga super sõita.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitus Postitas ristokru »

eero kirjutas:See esimese poolteljeotsa ragin on kõige väiksem mure. See makasb vähem kui üks neist 10st õõtsast, mis selle auto vedrustuses on.
Muidugi on 2003.a. X5-l käigu- ja vahekasti kollaps õhus. Pealegi on see ls ülemõistuse väike :roll:
Jälle meenutan enda oma, mis oli täpselt sama aasta ja täpselt sama palju 2006. (vist oli) aasta alguses ostes. Ja vahekast lendas ls 160K pealt paar aastat hiljem. Arve ca 40-45K. Ja roolilatte 'a 20K+ läks 30tkm jooksul 3tk kuigi enamus garantiikorras.

See ei ole mingi poisteauto. Vahendeid peab olema. Üle ka. Muidu normaalselt pidada ei saa.
Aga kui on, siis on väga super sõita.
Mis mõttes see ls on ülemõistuse väike? See eesti ajalooga ja kontrollitav.Hetkel kasutas seda ainult naine tal mõnikord sõitmiseks ja lasid ka teha just esisillas kõikide õõtsade/pukside vahetuse mis oli vaja.UM oli vist arve teinud u. 20k peale seal. Aga kas seda kuidagi kontrollida ei saa kas käigukast/vahekast minema hakkavad,mõtlen ,et kas nad ennem kuidagi märku ei anna oma väsimisest?
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitus Postitas ristokru »

Aga kas seda kuidagi kontrollida ei saa kas käigukast/vahekast minema hakkavad,mõtlen ,et kas nad ennem kuidagi märku ei anna oma väsimisest?
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitus Postitas Muhv »

Esitasin UMi meistrile sama küsimuse - vastuseks oli, et reeglina läheb asi äkki katki. Soovitati kasti mootori kõva väändega mitte koormata, st näiteks enne mäge tuleks kast sportreziimi lükata selle asemel , et ülimadalatel pööretel mäest end üles lohistada.

Üldiselt kestab X5 kenasti. Mul tänaseks 160 000 ees ja vahepeal (peale oma viimast postitust siin teemas) on läinud vaid paar õõtsapuksi, eelsüüteküünlad, aku, posu parkimisandureid jms väiksem kulumaterjal. Väga ei kurda. Auto on mõnusalt vaikne ja sõidab kenasti.
Kasutaja avatar
ristokru
Huviline
Postitusi: 791
Liitunud: 18.04.2007 18:53 05
Asukoht: Viimsi

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitus Postitas ristokru »

Muhv kirjutas:Esitasin UMi meistrile sama küsimuse - vastuseks oli, et reeglina läheb asi äkki katki. Soovitati kasti mootori kõva väändega mitte koormata, st näiteks enne mäge tuleks kast sportreziimi lükata selle asemel , et ülimadalatel pööretel mäest end üles lohistada.

Üldiselt kestab X5 kenasti. Mul tänaseks 160 000 ees ja vahepeal (peale oma viimast postitust siin teemas) on läinud vaid paar õõtsapuksi, eelsüüteküünlad, aku, posu parkimisandureid jms väiksem kulumaterjal. Väga ei kurda. Auto on mõnusalt vaikne ja sõidab kenasti.
Ma isegi usun ,et nii hull see asi pole nagu siin räägitakse,nende juttude järgi mis siin loed peab su palk olema miinimum 60k.- :D Selliste juttude peale ei sõidaks mitte üks inimene X5-tega!
Automaatkäigukast peaks näitama märke mineku kohta kui kolksudega sisse käigud lähevad aga see automaat oli nii vaikne ,et ei saanudki aru kui käike vahetas aga vot vahekasti ei oska mõelda ,et kuidas kontrollida.
raul0315
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 06.08.2009 19:36 07

Re: Re:

Postitus Postitas raul0315 »

ristokru kirjutas:Nii ,nüüd aeg edasi läinud ja äkki oskate õelda midagi X5 3.0 bensiini kohta?Käisin täna üht proovimas mis oli eesti ajalooga ja korralikkult hooldatud.Sõitis vaikselt ja muretult aga välja keerates tuli väike ragin, see peaks vast olema pooltelg? Aga auto oli 2003a..on sellel ka probleemid käigukastiga või vahekastiga? Autol ls 131 000km.
minul on vist siiamaani väga vedanud, 3a jooksul on tulnud vahetada stabika kondid, paisupaak ja termostaat...väga rahul masinaga aga gaasi vajutades on tunne, et raha lendab sumpsist välja.....
Kasutaja avatar
karl91
Huviline
Postitusi: 399
Liitunud: 15.02.2009 15:21 51
Asukoht: Tartu

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitus Postitas karl91 »

Nii siis endalgi plaanis x5 soetada,nüüd ei teagi kas bensukat või diislit,kuna siin juttude põhjal loen välja,e bensuka hooldus odavam? ja aastas km ei tule ka üle 30 000km kohe kindlasti. et ehks siis oskab keegi täpselt tuua need kütuse kulud või hoolduse kulud. muidugi oleneb kõik autost ja selle taustast hoolsuse poolest aga just kütuse pool pakub huvi?

3.0d 100km?
4.4 100km?
4.6 100km?
kõige äkilisem neist vist siiski 4.6?
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitus Postitas Veljo_V »

Siiski on olemas ka 4,8is
raul0315
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 06.08.2009 19:36 07

Re: X5 kütte- ning hoolduskulu diisel vs. bensiin

Postitus Postitas raul0315 »

karl91 kirjutas:Nii siis endalgi plaanis x5 soetada,nüüd ei teagi kas bensukat või diislit,kuna siin juttude põhjal loen välja,e bensuka hooldus odavam? ja aastas km ei tule ka üle 30 000km kohe kindlasti. et ehks siis oskab keegi täpselt tuua need kütuse kulud või hoolduse kulud. muidugi oleneb kõik autost ja selle taustast hoolsuse poolest aga just kütuse pool pakub huvi?

3.0d 100km?
4.4 100km?
4.6 100km?
kõige äkilisem neist vist siiski 4.6?
mis hinnaga otsid?mul heas korras tank müüa....3ne bensukas
Vasta