Ökonoomne BMW
Re: Ökonoomne BMW
erilist vahet polegi. Endal olnud nii bensiini kui ka diisel autodega ja kummagiga erilisi probleeme pole olnud.
Re: Ökonoomne BMW
miks ei ole, kui sõiduk täielikult korras ja viskad autost kõik üleliigse pa.a välja (nt. teed pagasi tühjaks ka. varuratas) ... kui küttekulu eriti oluline on siis võid tagusmised istmed jmt ka välja rookida ... võtad ise ka kaalust u 20 kilo alla ja sõidad ainult üksi siis on võimalik ka 5L / 100-le saada.nullviis kirjutas:siin jah ikka ei jõua naeru pidada kui mõned väidavad ,et nende vanad autod võtavad ulmeliselt vähe kütet,ja jätke ükskord see jutt,et 316 ja 318 mingid öko autod on(see on hoopis kaka-jutt).
paraku muidugi sõidumõnu on sellise nuditud sõiduki puhul kadunud.
- massu
- Huviline
- Postitusi: 2042
- Liitunud: 24.10.2006 22:38 52
- Peamine sõiduk: BMW 318TDS
- Asukoht: Tallinn, Saku
Re: Ökonoomne BMW
Irw. ma tahaks näha inimest kes nii väga kroone loeb, et autost varuratta ja istmed välja viskabIco kirjutas:miks ei ole, kui sõiduk täielikult korras ja viskad autost kõik üleliigse pa.a välja (nt. teed pagasi tühjaks ka. varuratas) ... kui küttekulu eriti oluline on siis võid tagusmised istmed jmt ka välja rookida ... võtad ise ka kaalust u 20 kilo alla ja sõidad ainult üksi siis on võimalik ka 5L / 100-le saada.nullviis kirjutas:siin jah ikka ei jõua naeru pidada kui mõned väidavad ,et nende vanad autod võtavad ulmeliselt vähe kütet,ja jätke ükskord see jutt,et 316 ja 318 mingid öko autod on(see on hoopis kaka-jutt).
paraku muidugi sõidumõnu on sellise nuditud sõiduki puhul kadunud.

Aga idee pole muidu paha

e36 318TDS Touring '95a. - White&Low
E46 318 '98a.
E46 318 '98a.
Re: Ökonoomne BMW
Viskad varuratta välja, teepeal läheb rehv puruks ja mis siis aab? Tellid puksiiri
? Sääst my a**

-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: Ökonoomne BMW
Usun et kitsa rehvi ja kondita 318 on võimeline linnalähedastes oludes sellist kulu pakkuma (6-7). Paneme sinna mõned sabad fooritaga, kont, vähemalt 225 rehv ning on vähemalt 10 käes. Valdek kirjutas, mis 100-st asjast oleneb kulu.
318 puhul tõsueb maanteel kulu päris korralikult suviste lubatud sõidukiiruste puhul vs. 90km/h, kuna pöörded lähevad sel juhul kuskil 3200 ja edasi. Võta otsusta ise.
318 puhul tõsueb maanteel kulu päris korralikult suviste lubatud sõidukiiruste puhul vs. 90km/h, kuna pöörded lähevad sel juhul kuskil 3200 ja edasi. Võta otsusta ise.
Re: Ökonoomne BMW
Kusjuures kui näiteks naise 318ga maanteel sõita, siis ökonomeetri järgi on 110 juures veidi väiksem küttekulu kui 90ga. Reaalselt ei oskakgi öelda, kas see ka tõsi on. Igatahes maanteel sõitsin suvisel ajal 60 liitriga 900km. Linnas sõites saab paagiga umbes 650-700km läbida (rehv 205, konti pole).
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- Toots
- Huviline
- Postitusi: 1367
- Liitunud: 16.12.2005 00:01 45
- Peamine sõiduk: Peamine sõiduk ei ole bmw. Pühapäev: e34 550i V12
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Re: Ökonoomne BMW
Irooniast tuleb ka aru saadamassu kirjutas:Irw. ma tahaks näha inimest kes nii väga kroone loeb, et autost varuratta ja istmed välja viskabIco kirjutas:miks ei ole, kui sõiduk täielikult korras ja viskad autost kõik üleliigse pa.a välja (nt. teed pagasi tühjaks ka. varuratas) ... kui küttekulu eriti oluline on siis võid tagusmised istmed jmt ka välja rookida ... võtad ise ka kaalust u 20 kilo alla ja sõidad ainult üksi siis on võimalik ka 5L / 100-le saada.nullviis kirjutas:siin jah ikka ei jõua naeru pidada kui mõned väidavad ,et nende vanad autod võtavad ulmeliselt vähe kütet,ja jätke ükskord see jutt,et 316 ja 318 mingid öko autod on(see on hoopis kaka-jutt).
paraku muidugi sõidumõnu on sellise nuditud sõiduki puhul kadunud.
Aga idee pole muidu paha

Ja nagu ikka,läheb vaidlemiseks kütusekulude ja autode korras/mittekorras olekute üle... Igaüks kiidab oma tilli.
Re: Ökonoomne BMW
Mul on 325tds 96a ja kütet võtab vägavähe, linnas saab mingi 8l 100km kohta kindlasti hakkama, kui tavalisest rohkem talda anda, siis võtab mingi 10-12l, aga see on äärmuslik, muidu diisel on natuke uimane enne kui turbo taha tuleb, aga öko on sõita küll
Kiirus pole iial kedagi tapnud. Järsult seisma jäämine- see võib tappa
Re: Ökonoomne BMW
Ärge nüüd peksa andke aga sõidan hetkel vw golf 4 1.9 SDI mootoriga millel vahel manuaalkast. Täispaagiga (55l) sai vuratud mööda maanteesid 100-110-ga autopiloot peal. 500km läbitud, sai paak uuesti täis lastud. Mahtus sisse ca 21 liitrit. Tulemuseks seega 4,2 liitrit sajale.
Et ei jääks muljet nagu oleks foorumiga eksinud siis kiidaks oma eelmist autot ka. e39 kerega 523 manuaal, millel tuli kella järgi maanteel 90-100-ga 6,8-7,0 liitrit sajale mis oli ka minu arust väga hea. Linnasid ma ei oska väga kommenteerida, seal sõidan vähe.
Et ei jääks muljet nagu oleks foorumiga eksinud siis kiidaks oma eelmist autot ka. e39 kerega 523 manuaal, millel tuli kella järgi maanteel 90-100-ga 6,8-7,0 liitrit sajale mis oli ka minu arust väga hea. Linnasid ma ei oska väga kommenteerida, seal sõidan vähe.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: Ökonoomne BMW
nullviis kirjutas:räägin ikka omadest kogemustest ja mitte maantee sõidust,seal võib saada eelpool mainitud autodega tõesti 6-7l sajale hakkama.kindlasti kuulen nüüd,et ka linnas on teil sellised kulu numbridmul on neid 318 ja 316 mitmeid olnud ja mõned uuemad kui 94 aasta ja sõnaga ÖKO pole neil midagi tegemist.
ja mis selles tartus erilist on?Mina suudan Tallinnas sõita keskmiseks tipptunnil oma 528saga alla 11 ja kui ma tahan siis ka 20 ja 30 jne.Endal ka olemas 318 ja arvestan alati kulu täis paagilt,kõik viimased korrad on keskmine jäänd 6,1-6,5 sellest 50 prossa on maantee ja 50 prossa on Tallinnas..Vägaväga palju loeb see kes on rooli ja istmevaheliseks tihendiks.nullviis kirjutas:
sellel kütuse teemal võibki vaidlema jääda!kas arvestust pead kompu järgi või kui palju reaalselt paagist läinud on?9-10l olen veel nõus...võibolla mängib rolli ka millises linnas seda kulu mõõta.tartus 7l linnas kekmine no way!! :lol:igatahes on teil siis super autod ja ju ma olen ainult rontidega eluaeg ringi kolistanud
Ise soovitan ka teemaalgatajale just e36 316,318 v 318is.
Re: Ökonoomne BMW
Mina suudan Tallinnas sõita keskmiseks tipptunnil oma 528saga alla 11 ...seda on ikka pagana palju!! :lol:varsti leidub kindlasti keegi kes suudab ka 8l hakkama saada...ütlesin juba korra,et ei viitsi enam jahuda sel mõttetul teemal...eks igaüks teeb ise järeldused.
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: Ökonoomne BMW
Sain enda E36 316-ga (m43 plokk) keskmiseks viimase paagitäiega 7,51 liitrit sajale. Umbes 50% oli maanteed ning teine 50% linn ning alla 5km-sed sõidud. Pole päris pensionäri sõidustiiliga, võib vist rahule jääda selle numbriga.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Re: Ökonoomne BMW
täpselt nii 316 või 318 ise soovitan 318i 85kw normaalse jõu ja eco suhe ise sõidan 320i touring ja keskmine on 9 l 100 km i kohta
ford econoline 5,0i v8 91a,,ford econoline 7,3 d v8 89a `e38 740i 95a,330i touring 02 must m-pakett,,325 tds 98a m-tech sierra rot e38 730d 01a
Re: Ökonoomne BMW
Täna panin tähele, et kulu sõltub teekattest ka..
Tln-Nrv maanteel Pikaristi juures olid kunagi roopad sisse vajunud, ja sinna puisati sed akillustiku-tõrva segu peale.. Kui sõita mööda seda krobelist teed siis on kulu ca 1l. võrra suurem kui siledal asfaldil
Tln-Nrv maanteel Pikaristi juures olid kunagi roopad sisse vajunud, ja sinna puisati sed akillustiku-tõrva segu peale.. Kui sõita mööda seda krobelist teed siis on kulu ca 1l. võrra suurem kui siledal asfaldil

Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
- battleram1
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
- Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila
Re: Ökonoomne BMW
Su jutt ei taha kohe kuidagi paika pidada. Ise ütled, et 1,6 ja 1,8 mootoriga on võimatu saada linna vahel 7-8l kulu, aga 2,8l on 11l tipptunnil "pagana palju".nullviis kirjutas:Mina suudan Tallinnas sõita keskmiseks tipptunnil oma 528saga alla 11 ...seda on ikka pagana palju!! :lol:varsti leidub kindlasti keegi kes suudab ka 8l hakkama saada...ütlesin juba korra,et ei viitsi enam jahuda sel mõttetul teemal...eks igaüks teeb ise järeldused.
Enda 535 kohta ütleks kah, et on suhteliselt hea kütusekulu ja võimsuse suhtega arvestades, et tegemist on arhailise M30 mootoriga (korda tehtud), mille juured pärinevad 60'ndatest. Sõidan temaga hetkel vaid linnas all on 215/225 rehv, 5k manuaal, kont jne tavaliselt kui ei sattu tipptunnil liikuma, siis saab hakkama nii 11,5-12,5l (11,5 on üsna harv

Mu diisel-Passat (ärge lööge) 96kw kiibitud, 6k manuaal võtab jällegi keskmiselt umbes 6,5l nii, et on umbes sama E46 320d-ga.
Ja kas mitte teema algatajale ei saaks soovitada e36 318d? Kuigi nende hinnad jäävad juba 25k ja ülespoole.
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Re: Ökonoomne BMW
see oli iroonia...battleram1 kirjutas:Su jutt ei taha kohe kuidagi paika pidada. Ise ütled, et 1,6 ja 1,8 mootoriga on võimatu saada linna vahel 7-8l kulu, aga 2,8l on 11l tipptunnil "pagana palju".nullviis kirjutas:Mina suudan Tallinnas sõita keskmiseks tipptunnil oma 528saga alla 11 ...seda on ikka pagana palju!! :lol:varsti leidub kindlasti keegi kes suudab ka 8l hakkama saada...ütlesin juba korra,et ei viitsi enam jahuda sel mõttetul teemal...eks igaüks teeb ise järeldused.
Enda 535 kohta ütleks kah, et on suhteliselt hea kütusekulu ja võimsuse suhtega arvestades, et tegemist on arhailise M30 mootoriga (korda tehtud), mille juured pärinevad 60'ndatest. Sõidan temaga hetkel vaid linnas all on 215/225 rehv, 5k manuaal, kont jne tavaliselt kui ei sattu tipptunnil liikuma, siis saab hakkama nii 11,5-12,5l (11,5 on üsna harv, siis sõidan nagu penskar). Tipptunnil tõuseb nii umbes 13-14l. Eelmine aasta sai sõidetud paar korda temaga ka maanteel, siis sai 95'ga sõites (olin siis veel roheline leht) 8-koma-millegagi.
Mu diisel-Passat (ärge lööge) 96kw kiibitud, 6k manuaal võtab jällegi keskmiselt umbes 6,5l nii, et on umbes sama E46 320d-ga.
Ja kas mitte teema algatajale ei saaks soovitada e36 318d? Kuigi nende hinnad jäävad juba 25k ja ülespoole.
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 17.06.2010 11:07 09
Re: Ökonoomne BMW
Paistab, et teema algataja ei ole igapäevane interneti kasutaja aga jah, mainiksin ära et minu 320d (e46) saab hakkama maanteel 4,5ga asulas kui ei talla seitsmega. Ka BMW võib olla ökomasin ja sellisega ei ole ka ühtegi probleemi möödasõidul, kuigi jah selle ökonoomsuse juures võib tekkida palju komplikatsioone 250000km (turbo)
Re: Ökonoomne BMW
Kõik räägivad siin ulme öko diislitest juba, ma räägin enda 318Is'ist ka siis:
läbitud sai nädalaga 800km ja kütust kulus selleks 46l.
Hetkel paagis veel kütust olemas javarsti tiksub 900km ette juba.. keskmist arvutage ise
läbitud sai nädalaga 800km ja kütust kulus selleks 46l.
Hetkel paagis veel kütust olemas javarsti tiksub 900km ette juba.. keskmist arvutage ise

Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: Ökonoomne BMW
Aga milleks sellsise sõdustiili juures üldse omada BMWd (võiksin ka oma auto kulu saada 6 L juurde aga siis pole sõidurõõmust haisugi)?Artur_L kirjutas:Kõik räägivad siin ulme öko diislitest juba, ma räägin enda 318Is'ist ka siis:
läbitud sai nädalaga 800km ja kütust kulus selleks 46l.
Hetkel paagis veel kütust olemas javarsti tiksub 900km ette juba.. keskmist arvutage ise
Sellisel juhul oleks mingi škoda küll omal kohal

Re: Ökonoomne BMW
Marek555, Palun lugege oma tekst uuesti läbi ning mõelge, mida Te ometi kirjutasite!
Kas BMW on siis mingisugune jube haruldus, millega iga inimene sõita EI VÕI ?
Kas BMW'ga sõitmiseks peavad olema erilised nõuded autojuhile? "Ennem BMW rooli istuda ei või, kuniks alkomeetri peal on 2 promilli", "Kui BMWga sõidad, siis jumala eest ära bensu pealt kokku hoia"
Mina näiteks ostsin BMW puhtalt tema disani poolest (Ilus väljanägemine), hooldamise taskukohasuse ning hea pakkumise pärast. Vahest tegi just sama ka Artur_L ?
Kuid teemasse: Oman BMW 1.6 75kw Compacti. Julgen väita, et tegu on tõesti ökonoomse sõidukiga. Täpselt arvet ei pea, kuid ütleme nii, et olen käinud Viljandis 3 korda + Tagasi Tartusse (6x80km) + linna vahel veidike, alustades poole paagiga. Peale trippide lõppu on bensiininäidik "umbes täpselt" punase ala alguses.
Ei oska öelda, kas see on hea tulemus. Mina igaljuhul olen ülimalt rahul.
Kas BMW on siis mingisugune jube haruldus, millega iga inimene sõita EI VÕI ?
Kas BMW'ga sõitmiseks peavad olema erilised nõuded autojuhile? "Ennem BMW rooli istuda ei või, kuniks alkomeetri peal on 2 promilli", "Kui BMWga sõidad, siis jumala eest ära bensu pealt kokku hoia"
Mina näiteks ostsin BMW puhtalt tema disani poolest (Ilus väljanägemine), hooldamise taskukohasuse ning hea pakkumise pärast. Vahest tegi just sama ka Artur_L ?
Kuid teemasse: Oman BMW 1.6 75kw Compacti. Julgen väita, et tegu on tõesti ökonoomse sõidukiga. Täpselt arvet ei pea, kuid ütleme nii, et olen käinud Viljandis 3 korda + Tagasi Tartusse (6x80km) + linna vahel veidike, alustades poole paagiga. Peale trippide lõppu on bensiininäidik "umbes täpselt" punase ala alguses.
Ei oska öelda, kas see on hea tulemus. Mina igaljuhul olen ülimalt rahul.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: Ökonoomne BMW
Ei , pigem loe oma tekst ikka läbi. Milleks üldse BMW kui temast pole sõidurõõmu?TanelTT kirjutas:Marek555, Palun lugege oma tekst uuesti läbi ning mõelge, mida Te ometi kirjutasite!
Kas BMW on siis mingisugune jube haruldus, millega iga inimene sõita EI VÕI ?
Kas BMW'ga sõitmiseks peavad olema erilised nõuded autojuhile? "Ennem BMW rooli istuda ei või, kuniks alkomeetri peal on 2 promilli", "Kui BMWga sõidad, siis jumala eest ära bensu pealt kokku hoia"
Mina näiteks ostsin BMW puhtalt tema disani poolest (Ilus väljanägemine), hooldamise taskukohasuse ning hea pakkumise pärast. Vahest tegi just sama ka Artur_L ?
Kuid teemasse: Oman BMW 1.6 75kw Compacti. Julgen väita, et tegu on tõesti ökonoomse sõidukiga. Täpselt arvet ei pea, kuid ütleme nii, et olen käinud Viljandis 3 korda + Tagasi Tartusse (6x80km) + linna vahel veidike, alustades poole paagiga. Peale trippide lõppu on bensiininäidik "umbes täpselt" punase ala alguses.
Ei oska öelda, kas see on hea tulemus. Mina igaljuhul olen ülimalt rahul.
Annab ju suvalise masinaga saada hullult kokkuhouidu (pole siin BMW esirinnas). Võin oma 110kW-ga saada ka saad ligi 6 L sajale. Aga siis kaob igasugunegi sõidurõõm (nagu BMW lubab). Nii et, kusagil tuleb see piir ette. Aga see on juba igaühel individuaalne, kust see piir jookseb. Näiteks sõidan tihti tööautoga, milleks on škoda octavia 1,6 (ca 75 kw). See masin võtab maanteel minu sõudustiili juures rohklem kütust kui minu 320i (või samamoodi kui minu teine auto 1.8 85 kW Ford Mondeo).
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: Ökonoomne BMW
Pigem on siin küsimus selles, et saadakse neid numbreid siiski tavasõiduga. BMW soetatakse siiski selle mõttega, et sellega on hea sõita. Minul on küll näiteks võrr mootor, aga keskmise 7.5 sain täitsa tavalise sõitmisega.
Siis kaoks muidugi asjal mõte ära, kui püüad ise võimalikult kokkuhoidlikult sõita. Aga kui sõidad nii nagu tavaliselt ning naudid seda kõike ja saad sealjuures ökonoomse kütusekulu. Siis pole ju asjal midagi viga?
Sõidumõnu pole ainult see, palju sa täisgaasiga kiirendad. Üldse juhitavus, mugavus ja auto enda olemus mängivad siiski suurt rolli. Muidugi mingine 316 või 320d ei paku sarnast minekut, mis R6 mootoritega isendid. Sellest hoolimata on nendega väga hea sõita.
Siis kaoks muidugi asjal mõte ära, kui püüad ise võimalikult kokkuhoidlikult sõita. Aga kui sõidad nii nagu tavaliselt ning naudid seda kõike ja saad sealjuures ökonoomse kütusekulu. Siis pole ju asjal midagi viga?
Sõidumõnu pole ainult see, palju sa täisgaasiga kiirendad. Üldse juhitavus, mugavus ja auto enda olemus mängivad siiski suurt rolli. Muidugi mingine 316 või 320d ei paku sarnast minekut, mis R6 mootoritega isendid. Sellest hoolimata on nendega väga hea sõita.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Re: Ökonoomne BMW
Ma ei saa üldse aru mille üle siin vaieldakse. Igaüks võib suvalise autoga saada kütusekulu alla tehase ettenähtud normi. Näiteks korras tühi auto, kitsas rehv, käiguga pidurdamine, hea tee, kont väljas jne. Siililegi selge et see automark rõhub rohkem sõidurõõmule ja kvaliteedile kui kütusekulule.
Pesukotid ja Reanault'id on selle jaoks et sa oma raha kütuse arvelt rohkem kokku hoiaks.
Pesukotid ja Reanault'id on selle jaoks et sa oma raha kütuse arvelt rohkem kokku hoiaks.
Re: Ökonoomne BMW
Marek, ma pole ju midagi öelnud oma sõidustiili kohta.
Penskari kulgemisega pole! Nagu sinu tekstist välja tuleb siis naudin ma küll sõidurõõmu-tavaliselt olen esimene, kes valgusfoorilt minema vuhiseb.. Ei hoia eriti tagasi, käike vahetan ca. 3000rpm'i pealt.
Niiet naudin, naudin
Penskari kulgemisega pole! Nagu sinu tekstist välja tuleb siis naudin ma küll sõidurõõmu-tavaliselt olen esimene, kes valgusfoorilt minema vuhiseb.. Ei hoia eriti tagasi, käike vahetan ca. 3000rpm'i pealt.
Niiet naudin, naudin

Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
- massu
- Huviline
- Postitusi: 2042
- Liitunud: 24.10.2006 22:38 52
- Peamine sõiduk: BMW 318TDS
- Asukoht: Tallinn, Saku
Re: Ökonoomne BMW
BMW tehti selleks, et ilgelt kimada ja lollitada? Selleks ikka Japsid mõeldud.
Bmw lihtsalt rahvaauto millega hea ja mugav kulgeda ning ma ei näe pointi koguaeg seda 110kw kasutada ja tunnetada kuidas masin liigub :S
Aga noh igalühel on oma sõidustiil ning pole vaja hakata nüüd ütlemam et kui sul bmw siis ikka pead foorutagant esimesena lahkuma :S
Peace.
Bmw lihtsalt rahvaauto millega hea ja mugav kulgeda ning ma ei näe pointi koguaeg seda 110kw kasutada ja tunnetada kuidas masin liigub :S
Aga noh igalühel on oma sõidustiil ning pole vaja hakata nüüd ütlemam et kui sul bmw siis ikka pead foorutagant esimesena lahkuma :S
Peace.
e36 318TDS Touring '95a. - White&Low
E46 318 '98a.
E46 318 '98a.
Re: Ökonoomne BMW
E46 selle raha eest ei saa, seega pole mõtet ju seda pakkuda. Väga heas korras E36 kerega 318 võib saavutada 100% maanteel sõites 6-8l/100km, kuid vaevalt nii heas korras e36 10 000-20 000.- eest müüakse.
-
- Huviline
- Postitusi: 1425
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Ökonoomne BMW
eelmise paagitäie keskmine (tangi-sõida-tangi arvuta meetodil) tuli 7,1l 100km kohta.
Sõita sai Tallinnas,maaanteel vastavalt lubatule,Viljandis,Rakveres (tipptundidel ja muidu tundidel
)
Ei ökota...sõidan nagu ikka(käiku vahetan nii 3000rpm või kõrgemal)
mootor on 1.8 83kw m40 mis ei ole ju mingi tipptehnika saavutus,vaid pigem vanakooli raud
ahjaa,mootor pesitseb e36 kere kapoti all ja käigukangiga vehin ise..
Sõita sai Tallinnas,maaanteel vastavalt lubatule,Viljandis,Rakveres (tipptundidel ja muidu tundidel

Ei ökota...sõidan nagu ikka(käiku vahetan nii 3000rpm või kõrgemal)
mootor on 1.8 83kw m40 mis ei ole ju mingi tipptehnika saavutus,vaid pigem vanakooli raud

ahjaa,mootor pesitseb e36 kere kapoti all ja käigukangiga vehin ise..
Re: Ökonoomne BMW
Kogemused nii Tallinna, kui ka Tartu liiklusega. Tartus linnakulu ka mul liiter-poolteist suurem. Asi vast selles, et meil linnas pole 70 ala ja keegi liiklusspets, kes fooridel rohelist lainet paika sätib on mõne foori seadistamise ajal vist kergelt joobes olnud- või ainult mulle tundub nii?freddy21 kirjutas:nullviis kirjutas:räägin ikka omadest kogemustest ja mitte maantee sõidust,seal võib saada eelpool mainitud autodega tõesti 6-7l sajale hakkama.kindlasti kuulen nüüd,et ka linnas on teil sellised kulu numbridmul on neid 318 ja 316 mitmeid olnud ja mõned uuemad kui 94 aasta ja sõnaga ÖKO pole neil midagi tegemist.
ja mis selles tartus erilist on?Mina suudan Tallinnas sõita keskmiseks tipptunnil oma 528saga alla 11 ja kui ma tahan siis ka 20 ja 30 jne.Endal ka olemas 318 ja arvestan alati kulu täis paagilt,kõik viimased korrad on keskmine jäänd 6,1-6,5 sellest 50 prossa on maantee ja 50 prossa on Tallinnas..Vägaväga palju loeb see kes on rooli ja istmevaheliseks tihendiks.nullviis kirjutas:
sellel kütuse teemal võibki vaidlema jääda!kas arvestust pead kompu järgi või kui palju reaalselt paagist läinud on?9-10l olen veel nõus...võibolla mängib rolli ka millises linnas seda kulu mõõta.tartus 7l linnas kekmine no way!! :lol:igatahes on teil siis super autod ja ju ma olen ainult rontidega eluaeg ringi kolistanud
Ise soovitan ka teemaalgatajale just e36 316,318 v 318is.

Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Ökonoomne BMW
..ja nagu kodanik Toots juba eespool ennustas, siis vajub teema kiirelt kütusekulude võrdluse peale...kellel ilusamad numbrid on võidumees 

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Ökonoomne BMW
Endal olnud mitmeid BMWsid. Hetkel oman e46 kupee 2.0 110kw mootoriga. Peale V8 tundub väga öko. Jaanuaris talve teeoludega ehk maanteel 80-90 ja paar möödaminekut ehk kuni 100km/h ja sain maanteel 6,5. Suvel see kulu tõusis tänu 110 märkidele. Hetkel kütusekulu maanteel umbes 7.4. See on sel juhul kui koguaeg panen 110km/h ja autos on 3 inimest
Linnas saan vabalt 9,7 hakkama. Linn ka väike, aga siiski teed auklikud ja tihti lappan käike, mõnikord kiirendamisel tahhokas võib ka üle 3,5 tuhhi minna. Keskmine näitab mul hetkel 8.8. Protsendisuhe umbes 70% linn 30% maantee. Täispaagisa sõitisn tsipa üle 730km. Minu järeldus...väike mootor on hea linnas, kuid maanteel veidikene suurem mootor on siiski kasulikun. Näitkes isal 2.8i 142kw tarbib e39 kerel 110 kiirusel püsikaga 7.2. Isegi kui kulu on sama, siis möödaminekud mõnusamad ja pöörded väiksemad. Miinuseks võiks ka lugeda suured rattad auto all. 2.0 mootoriga talve 15" minnes 18" suvekatele olin natuke nördinud, kuna väga tundlik selles suhtes. Võimsuse ja öko suhe siiski jääb klassikalise 2.5i-2.8i rida kuue mootorile .

F31 320d M Performance