soovitusi 7 seeria kohapealt
soovitusi 7 seeria kohapealt
soovin osta diisel 7seeriat millist soovitate miks ja millised on põhi vead
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
mida 725 kohta oskate r22kida 96-2000a
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
vanal diislil alati palju jamasi, pumbad, turbod, plokid pluss kaaned jne, iga asi neist 10 tuhande krooni kanti vanas vääringus, kütet võtab küll vähem, aga remondid topelt rohkem, seepärast võtsin ise ka bensuka ja olen väga rahul, kuna diisleid omanud ja kõigiga üks sama surnud ring, vbla ebaõnn, aga ploki kaant saand kõigil remontita ja ka turbot, pumpa õnneks ainult ühel, see eest oli iga detail vaanas rahas 5 kohaline.
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
milliseid bensukaid soovitate??
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
ise oman ja müün 99a 735 hetkel
aga oleneb maitsest, mina soovitaks 735 või 740, sest 728 ja 750 liiga äärmuslikud, üks jõuetu ja teine janune.
aga oleneb maitsest, mina soovitaks 735 või 740, sest 728 ja 750 liiga äärmuslikud, üks jõuetu ja teine janune.
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
750 ja 740 nüüd küll vahet pole.
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
Hoolduskulude poolest ikka vahe ju, 4 silindrit siiski rohkem.Donald kirjutas:750 ja 740 nüüd küll vahet pole.
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
Donald kirjutas:750 ja 740 nüüd küll vahet pole.
Tehasejärgi kütusekulu linnas 735 17,1
740 18,2
750 19,6
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
Pole see 750 nii äärmuslik midagi, 740 võrreldes pole küttekulus ka erilist vahet jah
Ja see 19,6l/100km on talvel, suvel saab linnas 16ga hakkama
Ja see 19,6l/100km on talvel, suvel saab linnas 16ga hakkama

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
Osta korralik diisel ja hoolda seda korralikult ja sa ei vaheta ühtegi kaant või turbot
.

Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
Sa ei saa seda lubada.... Diiselmootoriga on alati see oht, et pärast mingit kulukat mootoriremonti saad ikka päris kaua seda küttekulu "tasa" sõita võrreldes bensukaga. See on õnnemäng - mõni sõidab aastaid ilma midagi tegemata ja tasub see küttekulu vabalt ära, teine võibolla saab kuu aega sõita ja peab kuluka kaane/pumba/turbo/Webasto vms remondi ette võtma ja siis pole asi enam tükk aega kasulik.
Suurte bensiinimootoritega juhtub ikka väga harva midagi.
Tegelikult peaks teemaalgataja alustama sellest, miks ta diislit tahab. Kui ta näiteks saab odavalt kütet kuskilt, või tahab Soome vahet sõita, siis loomulikult diisel. Aga niisama kuskil 5km tööl käimiseks pole vast mõtet.
Suurte bensiinimootoritega juhtub ikka väga harva midagi.
Tegelikult peaks teemaalgataja alustama sellest, miks ta diislit tahab. Kui ta näiteks saab odavalt kütet kuskilt, või tahab Soome vahet sõita, siis loomulikult diisel. Aga niisama kuskil 5km tööl käimiseks pole vast mõtet.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
ostsin ise 740 d,hooldus läks 3500 eek...käib nagu prillikivi ,kütet võtab maantee 100-120 a la 7.4l ja minek on pöörane
aga kindlasti täisdiagnost ja kontrollid ennem sest ikkagi twin turbo ja 2 õhulugejat ja palju asju topelt.korralik masin on ja hooldusid korrapäraselt teha ja mingit saasta kütet ei pane siis kindlasti hea auto.kõva pluss ka muidugi selles et kunagi müüa sisi nende hind ei kuku ka nii nagu 3lidrasel dislal. 


-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 15.12.2010 22:54 23
- Asukoht: Tartu
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
Guntsik87 kirjutas:ostsin ise 740 d,hooldus läks 3500 eek...käib nagu prillikivi ,kütet võtab maantee 100-120 a la 7.4l ja minek on pööraneaga kindlasti täisdiagnost ja kontrollid ennem sest ikkagi twin turbo ja 2 õhulugejat ja palju asju topelt.korralik masin on ja hooldusid korrapäraselt teha ja mingit saasta kütet ei pane siis kindlasti hea auto.kõva pluss ka muidugi selles et kunagi müüa sisi nende hind ei kuku ka nii nagu 3lidrasel dislal.
Mis aasta ??






Bayerische Motoren Werke
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
ei saa ütlemata jätta, sai su teemat loetud ja sa peaks ka ise uuesti üle lugema -hoolduskulud 3500.-Guntsik87 kirjutas:ostsin ise 740 d,hooldus läks 3500 eek...käib nagu prillikivi ,kütet võtab maantee 100-120 a la 7.4l ja minek on pööraneaga kindlasti täisdiagnost ja kontrollid ennem sest ikkagi twin turbo ja 2 õhulugejat ja palju asju topelt.korralik masin on ja hooldusid korrapäraselt teha ja mingit saasta kütet ei pane siis kindlasti hea auto.kõva pluss ka muidugi selles et kunagi müüa sisi nende hind ei kuku ka nii nagu 3lidrasel dislal.




peace

BMW X5 3,0d 160kw xDrive 10/2005a.
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
tugevdatud käikarid pidid hakkama 2000 ja märts nagu olen lugenud kuskilt,aga ei ole ka väga lugenud kuskilt et nüüd laiali ja vaja uut kasti.Tartus käikari remondis pold ükski sellise motoga käinud ja um ütles ka et see rohkem jutt(viimast varianti lugesin kellegi postitusest)ja hoolduse all mõtlesin jah kõiki filltreid (kütte,2mootori õhufiltrit ja 2 salongifiltrit ja õlifilter),castrol õli 8.5l .Selge see et 730 on natuke ökom ja selline hoole(õli ja filtrite vahetus ) tuleb tonnake odavam.lihtsalt andsin postitajale enda isikliku soovituse,sorri kui kellelegi kohe turja kargasin.ja Aga vähe on neid toodetud ja hind neil püsib kõrgem kui 3-stel.ja kui mul puudub istmesoojendused,pakettaknad,taga käetoes telefon ja telekas,siis vbl tõesti on mul lisadevaene auto,isiklikult nendest puudust ka ei tunne
eks igaüks kiidab oma autot,aga ma teiste omasid vähemalt ei laida.peace tõesti.

Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
Teema algatajale soovitan osta auto, mis talle meeldib. Neid õudusjutte liiga väikestest ja liiga suurtest ja liiga XXX mootoritest lugedes lähed hulluks, ning ostad lõpuks ikkagi Nissani ja sõidad ka, mis seal salata
Ühele ema, teisele tütar...

Ühele ema, teisele tütar...
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
tahad ökot-728,tahad kõike muud osta 750.Ise sõidan juba 5 aastat 38ga ja julgen kindlalt väita et see on väga vastupidav masin.Ainukesed kuluallikad on sild,amordid,mootoris ehk vajab tegemist kyynlad,juhtmed ,lambdad.Muud viga seal naljalt tulla ei saa.Muidugi alla 6500euri vist midagi head loota pole.
750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
- ändi
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
- Peamine sõiduk: X3
- Asukoht: Autodoonor
- Kontakt:
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
Üks on kindel,et väga heas korras olevat diislit on väga raske leida ja üldjuhul on nad ka väga palju läbi sõitnud.Need 2 ja 3ga algavad läbisõidud võid üsna julgelt ära unustada.Üllatusi võib kõigil 3-el tulla ja remondihinne siis ilmselt ka väiksemast suuemaks,nagu mootorgi.Eks tuleb omal ära proovida.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
- Kivissaar
- Huviline
- Postitusi: 1981
- Liitunud: 14.09.2008 18:45 21
- Peamine sõiduk: Ducati
- Telefon: 56863083
- Asukoht: Rakvere
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
ma ei tea ma sõitsin 38ga talve hakul ja enamasti maanteed ning mina alla 12ltr sajale ei saanud.
mootoriks 5.4. iseenesest remontida seda masinat on ikkagi suht kallis võrreldes mõne teise margiga.
Kui ostad siis nagu eelpoolgi mainitud täisdiagnost ja kontroll kuskil umis või tuntud tegelase juures.
isiklikult olen palju head kuulnud 3.0d kohta.
kui 2.5tds on kehva pumbaga mootor siis 3.0 on klapiga ja see on üks pluss 3.0 suunas.
erilist vahet sillajuppide puhul pole.
muidugi uuem mootor ja kui midagi läheb siis on ikka kallim remontida aga samas ei ole kuulnud et keegi kes on teinud täiskonrolli ja korraliku auto ostnud et ta väga sinna sisse ladunud oleks.
korralik auto mis pidevalt saab korraliku hoolt kestab.
mootoriks 5.4. iseenesest remontida seda masinat on ikkagi suht kallis võrreldes mõne teise margiga.
Kui ostad siis nagu eelpoolgi mainitud täisdiagnost ja kontroll kuskil umis või tuntud tegelase juures.
isiklikult olen palju head kuulnud 3.0d kohta.
kui 2.5tds on kehva pumbaga mootor siis 3.0 on klapiga ja see on üks pluss 3.0 suunas.
erilist vahet sillajuppide puhul pole.
muidugi uuem mootor ja kui midagi läheb siis on ikka kallim remontida aga samas ei ole kuulnud et keegi kes on teinud täiskonrolli ja korraliku auto ostnud et ta väga sinna sisse ladunud oleks.
korralik auto mis pidevalt saab korraliku hoolt kestab.
vöiks ju arusaada et kui inimene enivei Passatiga söidab on ta juba eos elule käega löönud nii et vahet pole mis velg seal talvel all on
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
kuigi ikka asi segane tänud vastuste eest aga peab veel uurima
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
Oli sul masin ikka kindlalt korras?Kivissaar kirjutas:ma ei tea ma sõitsin 38ga talve hakul ja enamasti maanteed ning mina alla 12ltr sajale ei saanud.
mootoriks 5.4. iseenesest remontida seda masinat on ikkagi suht kallis võrreldes mõne teise margiga.
Kui ostad siis nagu eelpoolgi mainitud täisdiagnost ja kontroll kuskil umis või tuntud tegelase juures.

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Kivissaar
- Huviline
- Postitusi: 1981
- Liitunud: 14.09.2008 18:45 21
- Peamine sõiduk: Ducati
- Telefon: 56863083
- Asukoht: Rakvere
Re: soovitusi 7 seeja kohapealt
korras oli.
vöiks ju arusaada et kui inimene enivei Passatiga söidab on ta juba eos elule käega löönud nii et vahet pole mis velg seal talvel all on