X5 E53 tavamudel vs iS
X5 E53 tavamudel vs iS
Kas X5 tavamudelil (4,4 mootoriga) ning iS (4,6 mootoriga) on lisaks mootorile palju erinevusi ?
Kas hoolduskulud/kulujupid on samas hinnaklassis või on seal mingi erinevus ?
Plaanis V8 mootoriga E53 soetada ning saksas ka omajagu iS mudeleid müügis, seega teen taustauuringut, kas neil ka mingeid erilisi (kalleid) omapärasid ka on, välimus on neil üsna ahvatlev ja hinnaklass ka väga palju kallim pole.
Kas hoolduskulud/kulujupid on samas hinnaklassis või on seal mingi erinevus ?
Plaanis V8 mootoriga E53 soetada ning saksas ka omajagu iS mudeleid müügis, seega teen taustauuringut, kas neil ka mingeid erilisi (kalleid) omapärasid ka on, välimus on neil üsna ahvatlev ja hinnaklass ka väga palju kallim pole.
Re: X5 E53 tavamudel vs iS
iS mudeli kohta siit kahjuks infot ei leidnud, kuid ehk oskab keegi siis tavalise 4,4 mootoriga mudeli kohta kosta, on see samuti roolilatiga nagu diislid või on see roolikarbiga ? Muu tehnika peale mootori jms. on vist üldjoontes sama, või on 4,4 mudelitel õhkvedrustus näiteks küljes ?
Olen sõitnud 135/160kw X5 diislitega, kuid bensukatega kogemus puudub, tegemist on vist samade mootoritega, mis muude keredega BMW-del ning mingeid kummalisi tüüpvigu ilmselt ei ole, mida peaks kontrollima ?
Olen sõitnud 135/160kw X5 diislitega, kuid bensukatega kogemus puudub, tegemist on vist samade mootoritega, mis muude keredega BMW-del ning mingeid kummalisi tüüpvigu ilmselt ei ole, mida peaks kontrollima ?
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: X5 E53 tavamudel vs iS
Latiga ikka muidugi. Tagumine õhkvedrustus peaks olema standartvarustuses 4,4-liitrisel.
Ühtegi silma või käega kontrollitavat tüüpviga küll pähe ei tule. Väiksed asjad on nagu ussitavad tagatulede kontaktid ja külmaga mittetoimivad ukselukustid, aga ega nende pärast autot ostamata ei jäeta.
Suurtest asjadest tuleb kindlasti vahekasti ja/või käigukastiga pistmist varem või hiljem. Ja loomulikult roolilati ja ka generaatoriga. Aga eks nende asjadega pole muud kui hea teada ja osata karta. Kontrollida ei saa kuidagi.
Ühtegi silma või käega kontrollitavat tüüpviga küll pähe ei tule. Väiksed asjad on nagu ussitavad tagatulede kontaktid ja külmaga mittetoimivad ukselukustid, aga ega nende pärast autot ostamata ei jäeta.
Suurtest asjadest tuleb kindlasti vahekasti ja/või käigukastiga pistmist varem või hiljem. Ja loomulikult roolilati ja ka generaatoriga. Aga eks nende asjadega pole muud kui hea teada ja osata karta. Kontrollida ei saa kuidagi.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: X5 E53 tavamudel vs iS
Karterituulutus on üks tüüpviga ja just talvel, mis on sõna otseses mõttes sitasti lahendatud bmw inseneride poolt. Kasutaja raimo_r, kellel 4.6IS on sellega terve see talv maadelnud - praeguseks vist asi peab. Eks ta ise võib täpsemalt rääkida.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: X5 E53 tavamudel vs iS
MInul samas pole kunagi sellega jama olnud.
Pigem võiks pidada kulumaterjaliks, sest kõikidel bensubemmidel olenemata mootorist tuleb tuulutuse klappi ja torusid vahetada kui katki ja umbes.
Pigem võiks pidada kulumaterjaliks, sest kõikidel bensubemmidel olenemata mootorist tuleb tuulutuse klappi ja torusid vahetada kui katki ja umbes.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: X5 E53 tavamudel vs iS
Roolilatiprobleemile on ravi. Toimib juba teist aastat.
Re: X5 E53 tavamudel vs iS
Kas m62 4.4 X5 karterituulutus erineb millegi poolest e39 540 ja e38 740 karterituulutusest?
Kas see viga n62-ga X5-l ka?
Ise m62-ga 5st ja n62-ga 7st omanud ja pole kummalgi sellega probleeme ette tulnud
Kas see viga n62-ga X5-l ka?
Ise m62-ga 5st ja n62-ga 7st omanud ja pole kummalgi sellega probleeme ette tulnud

Re: X5 E53 tavamudel vs iS
Ja selleks on uus roolilatt või midagi muud ?2XX5 kirjutas:Roolilatiprobleemile on ravi. Toimib juba teist aastat.
Re: X5 E53 tavamudel vs iS
iS-l on vahekast natuke tugevam. päris hea argument selle kasuks otsustada
varuosakood on igaljuhul teine ning mingi aeg lugesin seda kuskilt brozüürist ka.
Erinevad pulgad iS-l on esimesed pidurikettad, mis on 356mm, kuid neid saab ATE valikust täiest normaalse hinnaga. Muid erinevaid pulki hetkel ei meenu.

varuosakood on igaljuhul teine ning mingi aeg lugesin seda kuskilt brozüürist ka.
Erinevad pulgad iS-l on esimesed pidurikettad, mis on 356mm, kuid neid saab ATE valikust täiest normaalse hinnaga. Muid erinevaid pulki hetkel ei meenu.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: X5 E53 tavamudel vs iS
BMW ise ütleb erinevuste kohta täpselt niipalju:
http://bmwmotorsports.org/BMW_docs/X5-46.pdf
NB! BMW-siseselt kannab see auto X5ALPINA tähist! Ehk too 4.6 mootor on Alpina tuuning.
http://bmwmotorsports.org/BMW_docs/X5-46.pdf
NB! BMW-siseselt kannab see auto X5ALPINA tähist! Ehk too 4.6 mootor on Alpina tuuning.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: X5 E53 tavamudel vs iS
Midagi muud. Puksid sees vahetatakse ära kestvamate vastu. Ei tea rääkida materjalidest, sest ise ei ole kõrval olnud, kui seda tööd tehakse ega näinud et kus ja mis. Tean ainult, et tuunitud roolilatiga probleeme ei ole. Originaallatiga on olnud kogemus, kus vahetada tuli 4 korda aastas(50tkm/aasta,12,5tkm/latt), aga samas on vastu pidanud ka 75tkm/latt.AlariK kirjutas:Ja selleks on uus roolilatt või midagi muud ?2XX5 kirjutas:Roolilatiprobleemile on ravi. Toimib juba teist aastat.
Re: X5 E53 tavamudel vs iS
Seda PriitV8 mõeldud dokumenti silmas pidasingi.
Features added to the 4.6 versus the 4.4:
Increased Engine Displacement/Horsepower
• Increased Transmission Capacity
• Upgraded Brakes
• Additional Standard Features
• Special/Limited Exterior Colors
• New Interior Textures
Transmission
The X5 4.6iS is available only with a ZF A5S 440Z 5-speed automatic transmission which
features modified internal components. Many internal components, including the torque
convertor have been modified to handle the increased torque and horsepower.
The transmission is specific to the X5 4.6iS and no other transmission should be substituted.
Brakes
Front and rear brakes are upgraded on the X5 4.6iS.
Brake rotor size is increased from the 13.1 in. front normally found on the X5 4.4 to a size
of 14.0 in. on the 4.6iS.
While rear brake rotor diameter remains the same on the 4.6iS at 12.8 in., the thickness of
the rotor is increased and the rear rotor is now ventilated similar to the front rotor.
Features added to the 4.6 versus the 4.4:
Increased Engine Displacement/Horsepower
• Increased Transmission Capacity
• Upgraded Brakes
• Additional Standard Features
• Special/Limited Exterior Colors
• New Interior Textures
Transmission
The X5 4.6iS is available only with a ZF A5S 440Z 5-speed automatic transmission which
features modified internal components. Many internal components, including the torque
convertor have been modified to handle the increased torque and horsepower.
The transmission is specific to the X5 4.6iS and no other transmission should be substituted.
Brakes
Front and rear brakes are upgraded on the X5 4.6iS.
Brake rotor size is increased from the 13.1 in. front normally found on the X5 4.4 to a size
of 14.0 in. on the 4.6iS.
While rear brake rotor diameter remains the same on the 4.6iS at 12.8 in., the thickness of
the rotor is increased and the rear rotor is now ventilated similar to the front rotor.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: X5 E53 tavamudel vs iS
Rabav, minu endisel X5-l (2005a) pidas roolilatt 170000km ja kui auto müüsin, siis anomaaliaid veel ei täheldatud.2XX5 kirjutas: Originaallatiga on olnud kogemus, kus vahetada tuli 4 korda aastas(50tkm/aasta,12,5tkm/latt), aga samas on vastu pidanud ka 75tkm/latt.
Re: X5 E53 tavamudel vs iS
Tuttav sõidab 3,0D mootoriga X5-ga, mis on uuest peast ostetud 10 või rohkem aastat tagasi, roolilati vahetus on alles nüüd päevakorras, ilmselt oleneb siiski palju ka sõitjast ja teedest, mis hinnaklassi roolilatt UM-s jääb, 1000 EUR või rohkem veel ?
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: X5 E53 tavamudel vs iS
Kulumine sõltub ilmselt ka velje läbimõõdust/rehvi laiusest.
iS-id enamasti ikka 20" veljega/275 laia esirehviga, mis peaks roolilatile oluliselt fataalsem olema kui väiksemad/kitsamad mõõdud.
iS-id enamasti ikka 20" veljega/275 laia esirehviga, mis peaks roolilatile oluliselt fataalsem olema kui väiksemad/kitsamad mõõdud.