725 TDS TARTU 653 ATM
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
sai vaatamas käidud. omaniku sõnul on auto kunagi üle värvitud, kundepoolne tagumise rattakoopa äär on üpris roostes, kundepoolne küljekarp on kah päris läbi, just eest ning esi- ja tagastange veidi katki. Kaugelt ja piltidelt on auto ilus
, kuid iluvigu ja roostet ikka on. Peal on veoaauto aku ja ka distantskäivitus. Käivitus normaalselt soojalt ja pöörded ei kõikunud ega midagi, kuid käike vahetas veidi kõrgetel pööretel, samas ma ei ole kursis kui kiirelt need käigud diislil vahetuma peaksid. Veermik tundus ok. Tingimisruumi pidi ka olema, seega kui väikesed keretööd ei hirmuta siis tasub üle vaadata, mina ise tahaks midagi siledamat.

Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
Olen omanud E39 525TDS'i ja vahetas ka käike kuidagi kõrgemalt kui bensukas minumeelest. Viienda pani ka suht hilja sisse.
Aga jube unine auto oli, ei kujuta ette kui uimane see 725 veel on
Aga jube unine auto oli, ei kujuta ette kui uimane see 725 veel on

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
sigaelmar kirjutas:Olen omanud E39 525TDS'i ja vahetas ka käike kuidagi kõrgemalt kui bensukas minumeelest. Viienda pani ka suht hilja sisse.
Aga jube unine auto oli, ei kujuta ette kui uimane see 725 veel on
Mis unine. 5 kere peal on täiesti pandav. Seitsmeka peal võib tõesti lahjaks jääda.
Ma arvan, et sul oli see viiekas lihtsalt "BEST BEFORE" möödas. Ei kurda kerib ilusti edasi.
4x6=1x nädalas
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
Võis ka asi selles olla, et enne seda autot oli mul E38 750. Aga igatahes sai mulle selgeks et automaatkast ja diisel ei ole just kõige mõttekam kooslus - polnud ta ülemäära ökonoomne ja siis unine ka veel seejuures.tanel25 kirjutas:sigaelmar kirjutas:Olen omanud E39 525TDS'i ja vahetas ka käike kuidagi kõrgemalt kui bensukas minumeelest. Viienda pani ka suht hilja sisse.
Aga jube unine auto oli, ei kujuta ette kui uimane see 725 veel on
Mis unine. 5 kere peal on täiesti pandav. Seitsmeka peal võib tõesti lahjaks jääda.
Ma arvan, et sul oli see viiekas lihtsalt "BEST BEFORE" möödas. Ei kurda kerib ilusti edasi.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
http://www.auto24.ee/used/863352 Ehk teab siis keegi selle kohta ka midagi, ka Tartus ja paistab, et hiljuti arvele võetud.
Selline TDSa peas kuskil 7,5l hakkama saama korraliku sõidustiili juures?
Selline TDSa peas kuskil 7,5l hakkama saama korraliku sõidustiili juures?
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
Puhas mnt vb küll,linnas kindlasti rohkem .
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
Maanteel ta vist päris niipalju ei võtagi.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
Siin lihtsalt foorumeid kammides kuuleb igast huvitavat, a.la liigub aglaselt, aga keskmine kütusekulu kompenseerib - 6,5l/100km 
Soovitage kohta Tartus ülevaatamiseks, või peab tõesti minema UMi? Plokikaant ja selliseid asju ise vist ei konrolli? Millele veel peaksin tähelepanu pöörama? Kett olevat vahetatud eelmise omaniku poolt 15000km tagasi. Praegune on seda autot omanud ca 2aastat

Soovitage kohta Tartus ülevaatamiseks, või peab tõesti minema UMi? Plokikaant ja selliseid asju ise vist ei konrolli? Millele veel peaksin tähelepanu pöörama? Kett olevat vahetatud eelmise omaniku poolt 15000km tagasi. Praegune on seda autot omanud ca 2aastat

Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
Kui kett tõesti vahetatud, siis see ju suur pluss. Plokikaanetihendi ja muidu mootori korrasoleku kontrollimiseks surfa BMW foorumis ringi, siin küllalt räägitud sellest. Tartus võid lasta auto üle vaadata nt. http://www.autoasi.ee ja seal odav samuti - 12,78€. Tallinnas lasin Autoasja töökojas ühte masinat kontrollida ning sain päris hea vastukaja. Ning elektroonika (k.a käigukasti) diagnostikat teeb aardlas http://www.autoelektrik.ee/kontakt.html või siis tehase tänaval http://www.diagnostika.ee/ ja eks neid kohti ole veel. UMi 24p test küllap annab jällegi kõige põhjalikuma tulemuse ja siis ei tohiks arvatavasti miski üllatuseks jääda.
+ ma ei tahaks uskuda, et E38 tds keskmine kütusekulu on 6,5l/100km, kuna E39 diislid võtavad juba keskmiselt rohkem, siis ei saa ka raskem auto vähem kütust kulutada. Autoweek näitab 725tds'ile keskmiseks 8,9, maanteel 6,9 ning linnakuluks 12,5l/100km - mis tundub reaalsem.
+ ma ei tahaks uskuda, et E38 tds keskmine kütusekulu on 6,5l/100km, kuna E39 diislid võtavad juba keskmiselt rohkem, siis ei saa ka raskem auto vähem kütust kulutada. Autoweek näitab 725tds'ile keskmiseks 8,9, maanteel 6,9 ning linnakuluks 12,5l/100km - mis tundub reaalsem.
- Alvaro
- Huviline
- Postitusi: 1854
- Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
- Telefon: 358445150389
- Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
- Kontakt:
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
725tds võtab trassil sellepärast vähem kuna 5ne automaat aga 525tds(e39ksal) on neljane automaat 

e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
Seda ei oska ju reaalselt öelda, kas on ka vahetatud. Imelikult vähe on see preagune omanik ka sellisel juhul sõitnud.
Üks rääkis Motors24 Minu auto vms iganes rubriik seal on, et 728 automaatkastiga võtab linnas 10,5l/100km kerge jalaga.
Üks rääkis Motors24 Minu auto vms iganes rubriik seal on, et 728 automaatkastiga võtab linnas 10,5l/100km kerge jalaga.
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
Ketti ei vahetata ju enne 400-500 000km? Sellel läbisõiduks 280tkmUhkaHaa kirjutas:Kett olevat vahetatud eelmise omaniku poolt 15000km tagasi.
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
Minuteada on kõik E39 automaatkastid 5-e käigulised.Alvaro kirjutas:725tds võtab trassil sellepärast vähem kuna 5ne automaat aga 525tds(e39ksal) on neljane automaat
V8
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
Jep. Kuigi TDSile seda steptronic või mis ta täpsemalt on, ei pakutud.TT kirjutas:Minuteada on kõik E39 automaatkastid 5-e käigulised.Alvaro kirjutas:725tds võtab trassil sellepärast vähem kuna 5ne automaat aga 525tds(e39ksal) on neljane automaat
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Leopold661
- Huviline
- Postitusi: 399
- Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
- Asukoht: paide
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
Oli selline. Polnud väga viga midagi. Oli tunda küll, kui turbo tööle hakkas. Linnavahel tõesti pole suurem rallikas, kuna kere juba nii raske, aga maanteel möödasõidud oli igati ok. Kulu linnas suvel 11..12 ja mnt 6...7. Minu omal oli selline värk, et kui sõidu vahepeal korraks seisma jätta(tanklas vms), siis uuesti käivitades lasi 1. käiguga natuke liiga kaua(-1500rpm)nagu oleks sport sees. Aga järgmised käiguvahetused läks jälle kõik ok. Ja kui sport mode sees EI OLE, siis võtab kohalt 2. käiguga, aga see on vist neil kõigil. Ostaks vb praegugi sellise. Igati mugav ja vaikne masin, kui tavaliste keskklassi autodega võrrelda, aga see TDS teeb parajalt müra. 3,0d vast oleks vaiksem.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
- Aston
- Huviline
- Postitusi: 664
- Liitunud: 27.02.2010 02:22 07
- Peamine sõiduk: E60 525d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
Endal samuti 725TDS ning väga rahul.
Räägin siis kütusekulust:
Maantee: 5,5 - 6.0L/100km
Linn: 8.5 - 9.6L/100km
Sõidustiil selline keskmine, kui vaja siis vajutan aga niisama tühja ka koguaeg ei piitsuta.
Liigub piisavalt, ei näinud proovisõidul põhjust miks peaks võimsama auto ostma.
Räägin siis kütusekulust:
Maantee: 5,5 - 6.0L/100km
Linn: 8.5 - 9.6L/100km
Sõidustiil selline keskmine, kui vaja siis vajutan aga niisama tühja ka koguaeg ei piitsuta.
Liigub piisavalt, ei näinud proovisõidul põhjust miks peaks võimsama auto ostma.
Re: 725 TDS TARTU 653 ATM
osta parem 3,0d, küttekulu numbrid on linnas isegi paremad, kui 2,5tds-il ja trassil samad ning liigub paremini 

BMW X5 3,0d 160kw xDrive 10/2005a.