Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Igati viisakas auto, ökonoomne ja varuosad on ka enamvähem normaalse hinnaga. Kui sulle minek väga tähtis ei ole siis täiesti mõistlik auto, ise eelistaks muidugi n 330d facelifti, aga ega sa selle 2.0 diisliga ka kellelegi otseselt jalgu ei jää. kriitilised kohad mida tasub hoolikamalt vaadata on turbo olukord, turbo remont on üpriski kallis. Samuti on nõrgad kohad ka kast ja roolilatt. Läbisõit on arvatavasti õige ja seda on päris palju, aga kui korralikult hoitud ja hooldatud on, siis ei tee see 300k diislile midagi. Hinna võid ma usun 6 kilo peale tingida.
Ise ostsin mõned kuud tagasi e46 2.0d 110kw. Väga rahul autoga. Plaanisin ka 3.0d aga ei kahetse kindlalt 2.0 ostu. Kiirendus on piisav nii linnas kui maanteel. Kütust ei võta maanteel üldse. Linnas on keskmine siiski minul 8. Seda 6 ei saa ma mingi nipiga. Ka kõikvõimas internet siiski räägib seda keelt. Mina ei vaata seda mitte kompu järgi vaid paagitäite järgi. 7.7-8 l 100km. 6 on umbluu. Maantee on alla 6
Siin manuaali kütusekulu kirjas
Reaalsus on see et kui käigukast ja turbo pole remonti näinud, siis mina hoiaks sellest autost eemale. Kokkuvõttes tuleb tunduvalt odavam osta korralikum masin. 4500EUR oleks norm osta selllist. Lisad on tal head aga ei maksa selle õnge minna. Kui pole uuena Eestist ostetud siis läbisõitu ei maksa uskuda.
optimismi peab olema. Tänu sellele augule seal katusel tean ma eelmist omanikku ja seetõttu esimeseks autoks seda ei soovita. Saksast on selle hinnaga samasugust romu saada küll, aga kui eesmärgiks on säästlik auto siis nagu ka ajaloost näha, on asi säästust kaugel.
puumer7 kirjutas: optimismi peab olema. Tänu sellele augule seal katusel tean ma eelmist omanikku ja seetõttu esimeseks autoks seda ei soovita. Saksast on selle hinnaga samasugust romu saada küll, aga kui eesmärgiks on säästlik auto siis nagu ka ajaloost näha, on asi säästust kaugel.
Aga hooldused on korrapäraselt tehtud ja vaatamas ka käidud , ei tundund just kõige halvem ost.
Samas teised kirjutavad et päris hea valik .
Eelmine omanik oli väidetavalt tema onu.
igal juhul soovitan osta...lase 24 punkti test teha kui kindel pole...odavamad on suht raiped tavaliselt...hind määrab...võimalus on teha ka ostumüügi leping kus müüja peab ära tooma kõik auto vead...varjatud vead peab siis müüja ka hiljem omast taskust kinni tampima...
MadisK kirjutas:...odavamad on suht raiped tavaliselt...hind määrab...
...siia ongi see koer maetud, paar kuud tagasi oligi see auto nn. odav. Ma ei tea et eelmine omanik kellegi onu oleks seega selle müüja juttu eriti tõsiselt vist võtta ei saa Ei taha küll kellegi tulusat äri rikkuda, aga kuna on ikkagi esimese auto ost siis võin hankida eelmise omaniku kontaktid, saad täpsemalt uurida. Käigukastiga oli mingi kala, periooditi jamas (vb on praeguskes remont juba tehtud, ei tea)
Aga äkki sa teed seda . ?
Aga jah hetkene omanik väitis et see oli tema onu käes ja see oli seisnud 2 aastat , luges et päris palju vigu mis oli enne tema kätte jõudmist, ja näitas UM toodud veakoode mis oli üpris mahukas , aga hetkelisel pilguga vaadates oli ta kõiki neid paranduanud , ja tundus et jutt polnud vale . Seda arvas ka sõber kes on Samuti bemmi fänn , soovitas ainult käigukasti ära kontrollida ja lasta spetsialistil veel asja üle vaadata et ebameeldivusi ei tekiks .
Väidedavalt onul polnud raha parandad piduri klotsid jms väiksemad vead ja ka käigukastiga hilisemast ajast mille oli korda teinud . 2003 aastast kuni 2011 kogumaksumus mis auto paranduseks läinud 10000 eurot .
Väidedavalt hetkel vigu ei esine ja tal polnud midagi selle vastu kui kontrolli minna ja lasta täielik kontroll autole teha . Ühesõnaga jutujärgi ei kartnud mingeid üllatusi. Proovisõidul ütles sõber ka et käigukast töötab hektel hästi. Kindlasti lasen ära teha kontrollid enne ostu.
deckerman kirjutas:Väidedavalt onul polnud raha parandad piduri klotsid jms väiksemad vead ja ka käigukastiga hilisemast ajast mille oli korda teinud . 2003 aastast kuni 2011 kogumaksumus mis auto paranduseks läinud 10000 eurot
...ehk siis see väidetav onu kulutas kõigepealt 10.000eur remondile, aga ennäe piduriklotside jaoks raha enam ei jätkunud ja auto jäi seisma See teeb siis 1250euri aastas remonti, nüüd on auto vanem ja tuleb arvestada suuuremate summadega. Aga uurin asja. Tormata pole selliste asjadega mõtet, eriti kui müüjal hakkab kiire autost lahti saamisega.
Kuramus,nii ei saagi ju autot osta mehed! Jäädki mõtlema ja mõtled üle nii et ainus võimalus on osta uus auto sellise jutu järgi!
Sedamoodi võibki ju heietama jääda,et mis küll sellisel autol võib järgmisena minna!? Tuleb osta see auto mis meeldib ning siis ei ole ka kahju sinna investeerida!
Tähendab,lase kontrollida ja osta ära!
Ma ise juba leian ka sama kui ei tule koheslet meeletud parandustööd ette võtta siis ma ei leia mingit põhjust mitte ostmiseks . fakt on see et kõik autod tahavad parandamis mõni vähem mõni rohkem ja kõik see oleneb kunagi ju ei tea mis saada võib .
Mine pädevasse töökotta kontrolli ja kogu lugu. Hea oleks, kui pannakse ikka juhe sappa ja vaadatakse ka veakoodid jms häired elektroonikas/mootori näitude juures üle. Olen täiesti kindel, et tegemist vajavaid asju on sellel autol veel küll nagu ka 99% teistel müügisolevatel e46'tel. Kui auto meeldib, tuleb auto ära osta ning remondist ei pääse kokkuvõttes nagunii.
Viimati muutis Bronco, 13.09.2011 10:15 18, muudetud 2 korda kokku.
320d ongi kõige parem valik turul, kui sellises hinnaklassis otsida normaalset juhitavust (loe: tagavedu), võimsust ja ökonoomsust. Boonuseks veel hästi otsides korralik mugavusvarustus. Maanteel on kenasti võimalik sõita 5l/100km ja linnas ka suvel üle 8l/100km ei võta. Minu valik autot ostes oli manuaal kast, justnimelt ehk veidi kõrgema töökindluse ja madalama küttekulu tõttu, samas on manuaal kasti puhul jälle kahemassiline hooratas, mis pole ka odav lõbu vahetada.
Hooldada tuleb igat kasutatud autot, olenemata margist või mootorist. Kui tahad murevabat elu siis VW ju pakub praegu mingi golfi vist 3 aastaks koos kõigi hoolduskulude jms asjadega.
Kui soovid murevaba elu, siis osta uus garantiiga auto nagu soovitati. Kui tahad BMWd ja ökonoomselt läbi ajada (vähim kogu autole kulunud raha hulk alates ostust kuni müügini, s.o kütus, hooldus, remont, aeg ilma autota remondi tõttu, hirmufaktor teele jäämise pärast, amortisatsioon), siis näe vaeva ja otsi välja hästi hoitud väikse läbisõiduga 316i või 318i, siin tuleb üsna kindlalt kompromissile minna mugavusvarustuse osas. Ostes 300+ läbisõiduga diisli, võib kaastunnet avaldada.
Nu samas enamus räägivad et see 300000 ei tee diislile küll midagi . Aga nuh kui ta on heas korras ja kontrollis ei leita midagi suurt siis ju ei tohik muret olla ...
Jah,mis eriti viimasel ajal on silma/kõrva jäänud,et "tahan kindlasti diislit!" Kui tõesti läbisõit on u 15000 aastas ja VÄGA suur bensiinimootor ei ole siis,tasuks kindlasti bena peale mõelda kuna diisel on ikka igapäevasteks pikkadeks tööotsteks(nendega on juba eeldatavasti seda ka tehtud),talvel ikka probleemsem,kütusesuhtes kapriissem,haiseb ja töötava autokõrval on ikka häbi seista tegelt (kaasaarvatud 3,0)
Jaa, eriti murevabad on need uued N42 bensiinimootorid 2001+ aasta 316i ja 318i peal.
300+ tuhat läbisõitu diislile ei ole korraliku hoolduse juures mingi näitaja ja väita, et bensiinimootor on muretum ei vasta ka kohe teps mitte tõele.
M43 mootor on kindlasti töökindlam, kuid pre-facelift E46 on maitse asi.
Olles omanud 10 aasta jooksul nii bensiinimootoriga autosid kui diiselmootoriga autosid, pole kunagi teele jäänud ja hommikul on ka alati kõik käivitunud ka -30 kraadi juures. Autot tuleb hooldada ja vajadusel õigeaegselt remontida.