K: E91 325ia 219MHG
K: E91 325ia 219MHG
Tere tere.
Plaan vaikselt uus auto soetada ja huvi on E90/91 vastu. Kindlasti peaks olema bensiin ja keskmise või enama lisavarustusega. Kasuks tuleks ATM kast.
Endal silma jäänud selline mudel:
http://www.auto24.ee/used/974943
Kas keegi ehk oskab öelda, mida üldse uutemate kolmeste juurses jälgida?
Plaan vaikselt uus auto soetada ja huvi on E90/91 vastu. Kindlasti peaks olema bensiin ja keskmise või enama lisavarustusega. Kasuks tuleks ATM kast.
Endal silma jäänud selline mudel:
http://www.auto24.ee/used/974943
Kas keegi ehk oskab öelda, mida üldse uutemate kolmeste juurses jälgida?
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: K: E91 325ia 219MHG
et siis kohe summutit remontima



Re: K: E91 325ia 219MHG
Alguses vaatasin ka, et mis kepp on aga siis tundus, et äkki pildi nurk moonutab - nüüd paistab ta ikka vägagi lahti olevatmargusa kirjutas:et siis kohe summutit remontima![]()

Re: K: E91 325ia 219MHG
Küsiksin lisaks juurde, et kui võrrelda nüüd E90 VS E60 (nt 325i/320i VS 525i/530i ) siis mis oleks E90 tehnilised eelised E60-e ees
?

-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: K: E91 325ia 219MHG
http://www.auto24.ee/used/980701
Üks manuaal on väga hea hinnaga müüki tulnud. Platsi mainet arvestades tuleb auto pealt ja alt mitu korda üle vaadata
Üks manuaal on väga hea hinnaga müüki tulnud. Platsi mainet arvestades tuleb auto pealt ja alt mitu korda üle vaadata

Re: K: E91 325ia 219MHG
Platsilt ei julgeks niikuinii autot osta...Halb maik kuidagi küljes. Ja meenub alati see BRC platsi E46 330?i cabrioMartenL kirjutas:http://www.auto24.ee/used/980701
Üks manuaal on väga hea hinnaga müüki tulnud. Platsi mainet arvestades tuleb auto pealt ja alt mitu korda üle vaadata


Pigem sihiksin ikkagi Eestist ostetud ja hooldatud autot. Kuigi paar kuud tagasi ilmunud Autolehes mainiti, et paljud exporditud autod on ikka veermiku osas kordades paremad kui mõned ligi 3 aastat uuemad Eestist ostetud autod.
Re: K: E91 325ia 219MHG
Täna käisin Tartu UM'is ka küsimas e90/91 kohta.
Põhipunktid siis, mis välja toodi:
- tüüpvigu ei pidanud väga esinema.
- aasta ei ole tähtis, et uuem = parem. Kuigi endal võib parem meel olla.
- soovitati diislit (2.0d), sest bensukatega pidi rohkem jamasid olema (ketiprobleem). Diisli mootori poole pealt siis pidi suht hea olema.
- võrreldes e60'ga pidi kordades parem olema (seda võib arvata ka, sest minumeelest on e60 edasiarendus e39'st ehk tüüpvead ja nagu väike tita, mis kogu aeg hoolt vajab - mitmel tuttaval jamasid olnud e60'tega).
- veermik nagu ikka Eesti teedel ei pidanud väga hästi vastu pidama, aga nimeta mõni auto, millel peaks? Eks see sõltub ka kindlasti teedest, kus sõidetakse ja mis juppe autole külge keerad.
- tagaluugi juhtmestik pidi natuke emane olema, et mingi aeg võib ära surra. Kuskilt klaasi ja tiiva vahelt võib lekkida ning jamasid põhjustada (e91).
Üldiselt siiski soovitati. Öeldi, et täitsa asjalik auto. Kindlasti iga isend on omamoodi, võib sattuda paraja peldiku otsa, kuid mõni sõidab juba aastaid ja ei kurda.
Võibolla on sellest kasu
EDIT: Põhimõtteliselt sama jutt, mis selles artiklis välja toodud
Põhipunktid siis, mis välja toodi:
- tüüpvigu ei pidanud väga esinema.
- aasta ei ole tähtis, et uuem = parem. Kuigi endal võib parem meel olla.
- soovitati diislit (2.0d), sest bensukatega pidi rohkem jamasid olema (ketiprobleem). Diisli mootori poole pealt siis pidi suht hea olema.
- võrreldes e60'ga pidi kordades parem olema (seda võib arvata ka, sest minumeelest on e60 edasiarendus e39'st ehk tüüpvead ja nagu väike tita, mis kogu aeg hoolt vajab - mitmel tuttaval jamasid olnud e60'tega).
- veermik nagu ikka Eesti teedel ei pidanud väga hästi vastu pidama, aga nimeta mõni auto, millel peaks? Eks see sõltub ka kindlasti teedest, kus sõidetakse ja mis juppe autole külge keerad.
- tagaluugi juhtmestik pidi natuke emane olema, et mingi aeg võib ära surra. Kuskilt klaasi ja tiiva vahelt võib lekkida ning jamasid põhjustada (e91).
Üldiselt siiski soovitati. Öeldi, et täitsa asjalik auto. Kindlasti iga isend on omamoodi, võib sattuda paraja peldiku otsa, kuid mõni sõidab juba aastaid ja ei kurda.
Võibolla on sellest kasu

EDIT: Põhimõtteliselt sama jutt, mis selles artiklis välja toodud

Re: K: E91 325ia 219MHG
Aga samas kui on aastane läbisõit väike, siis kas ikka on mõtet? Ma pakun, et aastas mul üle 10 000km kindlasti praegu ei tuleTarMoH kirjutas: - soovitati diislit (2.0d), sest bensukatega pidi rohkem jamasid olema (ketiprobleem). Diisli mootori poole pealt siis pidi suht hea olema.

Re: K: E91 325ia 219MHG
Seda olen ka ise mõelnud, aga kuna bensukatega pidi siiski kõvasti rohkem probleeme olema, siis võibolla siiski mõttekamleko kirjutas:Aga samas kui on aastane läbisõit väike, siis kas ikka on mõtet? Ma pakun, et aastas mul üle 10 000km kindlasti praegu ei tuleTarMoH kirjutas: - soovitati diislit (2.0d), sest bensukatega pidi rohkem jamasid olema (ketiprobleem). Diisli mootori poole pealt siis pidi suht hea olema.


Ise olen diislite kohta kogu aeg arvanud/öelnud, et kui alla 50k km läbisõit aastas, siis pole mõtet diislit omada

