Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
Tere
Plaan hakata otsima uut autot. Siiani olen sõitnud Audiga, aga et 97-00 aastatest hea mootoriga ja piisava võimsusega Audit on raske leida, olen pilgu BMW poole pööranud. Samas on ka varustustase võrreldes just BMWga märkimisväärselt kesisem. Siit ka küsimus, et mida teate rääkida BMW 525 või 530 ülalpidamisest? Kas tagavedu annab ka rahakoti mõistes midagi tunda? Mittevedav esisild peaks ju teoreetiliselt vähem lagunema. Praegune Audi A6 C4 iseenesest ei ole nigu hirmus raharöövel.
Plaan hakata otsima uut autot. Siiani olen sõitnud Audiga, aga et 97-00 aastatest hea mootoriga ja piisava võimsusega Audit on raske leida, olen pilgu BMW poole pööranud. Samas on ka varustustase võrreldes just BMWga märkimisväärselt kesisem. Siit ka küsimus, et mida teate rääkida BMW 525 või 530 ülalpidamisest? Kas tagavedu annab ka rahakoti mõistes midagi tunda? Mittevedav esisild peaks ju teoreetiliselt vähem lagunema. Praegune Audi A6 C4 iseenesest ei ole nigu hirmus raharöövel.
- jaanis_!
- Huviline
- Postitusi: 786
- Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
- Peamine sõiduk: X5 E53
- Asukoht: Tartumaa
Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
2.5 ja 3.0 diislitest siin väga palju tarka juttu, soovitan otsingut kasutada. 3.0 kindlasti targem valik. Esisild laguneb, sellest ei pääse, sest mitte lagunevat silda pole mina veel kohanud. Tõsi on küll see, et mõned asjad kuluvad seal vähem, kui esiveolisel.
..
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
Küsiks lihtsalt huvi pärast, et mis sel Audil see lisavarustus siis on? Pole ühtegi omanud ega lähemalt näppinud aga pole küll aru saanud, et neil midagi erilist oleks. Ja neid jutte siin on tõesti palju. Tasub otsida ka kasutajate autode alt ja 5nda seeria teema alt.
Edu valimisel!
Edu valimisel!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
Ma olen kogenud - Subarujaanis_! kirjutas: Esisild laguneb, sellest ei pääse, sest mitte lagunevat silda pole mina veel kohanud. Tõsi on küll see, et mõned asjad kuluvad seal vähem, kui esiveolisel.

- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
Hea mootoriga ja piisava jõuga Audit raske leida?jeesus kirjutas:Tere
Plaan hakata otsima uut autot. Siiani olen sõitnud Audiga, aga et 97-00 aastatest hea mootoriga ja piisava võimsusega Audit on raske leida, olen pilgu BMW poole pööranud. Samas on ka varustustase võrreldes just BMWga märkimisväärselt kesisem. Siit ka küsimus, et mida teate rääkida BMW 525 või 530 ülalpidamisest? Kas tagavedu annab ka rahakoti mõistes midagi tunda? Mittevedav esisild peaks ju teoreetiliselt vähem lagunema. Praegune Audi A6 C4 iseenesest ei ole nigu hirmus raharöövel.


Olles ise omanud (kaugetel aegadel muidugi) A4(B5) 1,9TDI Quattrot ja kõrvalt jälginud töökaaslase A6(C5) 1,8T elulugu, siis pean tunnistama, et e39 ülalpidamine ei tule odavam...ausalt, ilma naljata! Ja pole mul ju vaja Audiklubist copy-pasteda kogu hirmujuttu `97...2002a. 2,5TDI kohta, tead seda isegi

Kui ausalt tahad teada, siis ära oota suht pommikindla C4 kõrvale samasugust hooldusnumbrit e39 (misiganes mootoriga) võrreldes.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
Pidasin silmas väiksemaid mootoreid, no kuni 3 liitriseid. See jäi märkimata. Audi 1.9TDi ja 1.8T puhul vähemalt näitajate poolest on minekut natuke vähevõitu. Tõsi, pommikindla C4 mootori R5 vastu on raske midagi leida, aga samas niipalju kui Internetiavarused räägivad, siis mõnede arvates BMW jälle vastupidavam mootori poolest (va R5) ning Audi sagedasem hooldus tuleb lõppkokkuvõttes sama välja, kui BMW'le harvem kallemaid varuosi soetada. No muidugi arvamusi on niipalju, kui on inimesi ja eks see ole kahtlemata õnneasi ka, mille otsa satud.TiitR kirjutas: Hea mootoriga ja piisava jõuga Audit raske leida?Mis on saanud C5 kerega 4,2 mootoriga kooslusest? Jääb väheks? http://www.auto24.ee/used/951968" onclick="window.open(this.href);return false; ok, ilmselt oli pealkirjaga mõeldud diisleid ja siis ei lähe V8 arvesse
.
Olles ise omanud (kaugetel aegadel muidugi) A4(B5) 1,9TDI Quattrot ja kõrvalt jälginud töökaaslase A6(C5) 1,8T elulugu, siis pean tunnistama, et e39 ülalpidamine ei tule odavam...ausalt, ilma naljata! Ja pole mul ju vaja Audiklubist copy-pasteda kogu hirmujuttu `97...2002a. 2,5TDI kohta, tead seda isegi.
Kui ausalt tahad teada, siis ära oota suht pommikindla C4 kõrvale samasugust hooldusnumbrit e39 (misiganes mootoriga) võrreldes.
Ei olegi. Selles asi ongi. Ütleme, et kui tahad saada igasuguste kontrollide, istmesoojenduste ja kellade viledega Audit, siis peab ikka BMWga võrreldes kõvasti juurde plekkima.v6ss kirjutas:Küsiks lihtsalt huvi pärast, et mis sel Audil see lisavarustus siis on? Pole ühtegi omanud ega lähemalt näppinud aga pole küll aru saanud, et neil midagi erilist oleks. Ja neid jutte siin on tõesti palju. Tasub otsida ka kasutajate autode alt ja 5nda seeria teema alt.
Edu valimisel!
Aga olgu, sirvin seda foorumit siis põhjalikumalt.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
Minu point oli pigem siin ehk siis e39 muud mured lisaks mootorilejeesus kirjutas: Tõsi, pommikindla C4 mootori R5 vastu on raske midagi leida, aga samas niipalju kui Internetiavarused räägivad, siis mõnede arvates BMW jälle vastupidavam mootori poolest (va R5) ning Audi sagedasem hooldus tuleb lõppkokkuvõttes sama välja, kui BMW'le harvem kallemaid varuosi soetada. No muidugi arvamusi on niipalju, kui on inimesi ja eks see ole kahtlemata õnneasi ka, mille otsa satud.

TiitR kirjutas: Kui ausalt tahad teada, siis ära oota suht pommikindla C4 kõrvale samasugust hooldusnumbrit e39 (misiganes mootoriga) võrreldes.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
320 diisel e46 kerel on minu meelest ka üpriski "pommikindel". 110kw saab diagnostikaga paremini infot kui 100kw kohta.
Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
Igapäevaselt mõlema auto remondi ja hooldusega kokku puutudes võin üsna kindlalt väita, et bmwd odavam ülalpidada.
Honda CBR1000RR 128kw
- xtrcraz
- Huviline
- Postitusi: 555
- Liitunud: 20.07.2009 11:22 12
- Peamine sõiduk: 328i
- Asukoht: Tallinn, vahel Tartu/Tapa
Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
ArgoE, millise Audiga võrreldes millist BMW-d?
Minulgi väike huvi, et keegi kommenteeriks, kuidas on kulud
2002-3 aasta A4 ja A6 diisel 96/114/120/132kW võrreldes sama aastakäigu E39 525d/530d? Samas ka 1,8T võrdlus oleks huvitav. Audi 2,5 diisel + Tiptronic käigukast pidi eriti halb kooslus olema, kas E39 on töökindlam? Kas Audi 2,5 diisel on igas seades kehvem või on mõni neist paljudest eri võimsusega mootoritest parem? Kolmas valik oleks Saab 9-5...
Minulgi väike huvi, et keegi kommenteeriks, kuidas on kulud
2002-3 aasta A4 ja A6 diisel 96/114/120/132kW võrreldes sama aastakäigu E39 525d/530d? Samas ka 1,8T võrdlus oleks huvitav. Audi 2,5 diisel + Tiptronic käigukast pidi eriti halb kooslus olema, kas E39 on töökindlam? Kas Audi 2,5 diisel on igas seades kehvem või on mõni neist paljudest eri võimsusega mootoritest parem? Kolmas valik oleks Saab 9-5...
E36 328i
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
A4TDi - 96kw-1,9tdi (minu soovitus), 114/120kw - 2,5tdiV6 (pakuti vaid multitronicut minu teada), tiptronic ja halb? minuarust kurdavad esimsete multide omanikud just multi kastextrcraz kirjutas:ArgoE, millise Audiga võrreldes millist BMW-d?
Minulgi väike huvi, et keegi kommenteeriks, kuidas on kulud
2002-3 aasta A4 ja A6 diisel 96/114/120/132kW võrreldes sama aastakäigu E39 525d/530d? Samas ka 1,8T võrdlus oleks huvitav. Audi 2,5 diisel + Tiptronic käigukast pidi eriti halb kooslus olema, kas E39 on töökindlam? Kas Audi 2,5 diisel on igas seades kehvem või on mõni neist paljudest eri võimsusega mootoritest parem? Kolmas valik oleks Saab 9-5...

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- xtrcraz
- Huviline
- Postitusi: 555
- Liitunud: 20.07.2009 11:22 12
- Peamine sõiduk: 328i
- Asukoht: Tallinn, vahel Tartu/Tapa
Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
Multi oli kehvem jah.
E36 328i
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"
Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
Audil ainukesed arvestatavad mootorid on 1,9 diisel ja bensiin vabal valikul kuid kütuse kulu ei kannata kriitikat minuarust. 2.5tdi mootorite h.rihma vahetus kvaliteetses töökojas 800-1000 euri+ nukkvõllid ja kõrgsurve pumbad kipuvad kuluma. BMWde kohta on siin foorumis infot küll.
Honda CBR1000RR 128kw
-
- Huviline
- Postitusi: 375
- Liitunud: 17.04.2005 10:18 21
- Peamine sõiduk: Bmw 650i xDrive Coupe M-Sportpakett/Individual
- Asukoht: Tartu/Viimsi/München
Re: Audi vs BMW diislite ülalpidamiskulu
Osta Audi jätkuvalt. Audi on meie teedel vastupidavam ja kui oled väga rahalugeja, siis seda enam. Soovitan A4 diisel (1,9 või 2,5 al.2003a.+) on küll kõrgema hinnaga, kui A6 aga töökindlam. Sama on ka Bmw puhul, korras ja hea lisaga 3-seeria maksab rohkem, kui 5-seeria (Samuti hea lisaga). 3-seeria (E46/E90/E91) ostab sihikindel inimene, kes paneb rõhku ökonoomsusele ja vastupidavusele/töökindlusele. Jutt käib siis järelturul olevatest sõidukitest.
Selge on see, et Bmw diisel on üks töökindlamaid (ketiga mootorid jne.), öko ja hea minekuga, aga veermik kestab Audil meie teedel paremini ja on valdavalt originaal varuosana odavam. Esinduses on Audit odavam remontida: Audi Service 6+ on Audi poolt pakutav hooldus- ja remondipakett enam kui kuue aasta vanustele autodele.
Audi Tallinna esinduses kehtivad järgnevad soodustused:
remondi- ja hooldustööd -20%
sildade geomeetria reguleerimine -20%
Audi originaalvaruosad -15%
Audi originaaltarvikud -10%
mootor ja käigukast -8%ja
Mida on siin United Motorsil vastu pakkuda (tavakliendile), mitte s...agi v.a õlivahetus. Kasko kindlustus on Audil kordades odavam. Audil vahetad hammasrihma ära ja on 120 000km jälle muretud. Endal olemas kogemus erinevate Audide ja Bmw-dega.
Ise ostaksin vast Bmw diisli (3,0d) aga bensuka raudselt Audi (4.2l).
Edu ostmisel!
Selge on see, et Bmw diisel on üks töökindlamaid (ketiga mootorid jne.), öko ja hea minekuga, aga veermik kestab Audil meie teedel paremini ja on valdavalt originaal varuosana odavam. Esinduses on Audit odavam remontida: Audi Service 6+ on Audi poolt pakutav hooldus- ja remondipakett enam kui kuue aasta vanustele autodele.
Audi Tallinna esinduses kehtivad järgnevad soodustused:
remondi- ja hooldustööd -20%
sildade geomeetria reguleerimine -20%
Audi originaalvaruosad -15%
Audi originaaltarvikud -10%
mootor ja käigukast -8%ja
Mida on siin United Motorsil vastu pakkuda (tavakliendile), mitte s...agi v.a õlivahetus. Kasko kindlustus on Audil kordades odavam. Audil vahetad hammasrihma ära ja on 120 000km jälle muretud. Endal olemas kogemus erinevate Audide ja Bmw-dega.
Ise ostaksin vast Bmw diisli (3,0d) aga bensuka raudselt Audi (4.2l).
Edu ostmisel!