
Mis on 105 ja 110 kw mootorite vahe ja kumb on mõttekam, säästlikum, vastupidavam?
Siin foorumis on mitu teemat kus arutatakse e46 mootorite üle ja mitmes kohas mainitud et 2.0 diisel ei olevat just kõige kindlam... Palju muresid jne. Omal kogemus puudub ja rääkisin puhtalt selle põhjal mida olen siit lugenud. Siin taevani kiidetud see 87 kw bensiinimootor ja tahan teada ka teiste kohta.e46xxx kirjutas:Mis ajast 2.0 disla jama on?
Ei soovi praegu enam 2,8 mootorit. Tean et see hea ja kõike, aga enamus sõidud on linnas ja võiks olla ökom. Praegune 2,5 on ka hea, aga pole praktiline:) Pealegi ma korralik liikleja ja ei püssi üldseLilengineBmw kirjutas:2.8 for the win!
Tehas annab 320i ja 328i linnakuluks mõlema mudeli puhul 12,5 l/100 kmriffF kirjutas:Ei soovi praegu enam 2,8 mootorit. Tean et see hea ja kõike, aga enamus sõidud on linnas ja võiks olla ökomLilengineBmw kirjutas:2.8 for the win!
See käikude lappimine tallinnas oli ka minul 1 põhjuseid miks automaadi võtsin. muidugi ma komistasin kohe sellise otsa millel kasti remonti vaja oliriffF kirjutas:Linnas 10 on täitsa normaalne, Mul praegu 141 kw 2,5 ne mootor E36 kupee peal ja no linnas võtab 15 l sajale. Automaat kast võtab muidugi oma osa. Aga järmist autot soovin ka automaati, ei taha kuskil roccalmares kell 17.30 vahetada käike 1-2-1-2-3-1...-1-2 jne. Maanteel saab 8 ga hakkama, aga paraku neid otsi on vähe. Seega ongi ainus mõistlik lahendus 1,8 87 kw see on veidi ökom kui minu oma ja on vastupidav.... Tahaks vb uuemat kui 2001..
Nendest tehase andmetest niipalju... Sõbral 2.0 , minul 2,5 mõlemal automaadid, minul kupee, temal touring ja tema oma on kõvasti ökom. Kuigi nendel olid tehase andmed ka suht sarnased..