Tere,
Mis arvate sellisest autost ?
http://www.auto24.ee/used/1500406" onclick="window.open(this.href);return false;
Mootor halb/hea ?
BMW 328 CI 2.8 R6
- xtrcraz
- Huviline
- Postitusi: 555
- Liitunud: 20.07.2009 11:22 12
- Peamine sõiduk: 328i
- Asukoht: Tallinn, vahel Tartu/Tapa
Re: BMW 328 CI 2.8 R6
2,8 mootor on hea. Muidugi 3,0 on ägedam, aga hind ka vastavalt vingem.
E36 328i
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"
Audiclub.ee: "ma pole väga raske jalaga ka, kui ainult sund olukordades kus mõned propeleeri mehed väga pressima hakkavad"
Re: BMW 328 CI 2.8 R6
3,0 on ägedam siis kui ta õli ei võta. Enamus neist aga võtab liiter õli 1000 või 2000 km peale.
Selles suhtes on 2,8 palju parem valik. Isegi üle 300 t. km käbisõidu juures need reeglina õli ei võta.
*kuulutuses oleva auto läbisõiduks hindaks istmete seisukorra järgi u. 350 t. km.
Selles suhtes on 2,8 palju parem valik. Isegi üle 300 t. km käbisõidu juures need reeglina õli ei võta.
*kuulutuses oleva auto läbisõiduks hindaks istmete seisukorra järgi u. 350 t. km.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 328 CI 2.8 R6
Mulle tundub et see sisu on võetud koos uksepolstritega teise auto pealt, kuna käepidemete liistud on hõbedased, kuid armatuuris tumehallid.
Võta vin kood, siis on kohe näha. Sportsisusid liigub paarisaja € eest ning kui auto korralik siis sisu taha ei tohiks asi jääda.
Võta vin kood, siis on kohe näha. Sportsisusid liigub paarisaja € eest ning kui auto korralik siis sisu taha ei tohiks asi jääda.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 328 CI 2.8 R6
Paar väikest modimist ja tuleb ka sellest 2,8 mootorist vähamalt samad head näitajad (kui mitte rohkemgixtrcraz kirjutas:2,8 mootor on hea. Muidugi 3,0 on ägedam, aga hind ka vastavalt vingem.


M52TU puhul tasuks tähelepanu päärata rohkem tagasilla kinnitustele, algusaastatel oli vist probleem eriti terav aga ega see ei kadunud E46 tootmise lõpuni päriselt ära.