Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV
Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV
Kas on kellelgi infot selle sõiduki kohta? Kui keegi on vaatamas käinud, siis võib olla oskab ka auto seisukorrast rääkida?
Kas õhkvedrustus on väga problemaatiline X5'l ja võib olla tasuks seda vältida?
Kuhu võib autot veel kontrolli viia peale UMi Tartus?
Sõiduk siis järgmine:
http://www.auto24.ee/used/1687553" onclick="window.open(this.href);return false;
Igasugune info on teretulnud!
Kas õhkvedrustus on väga problemaatiline X5'l ja võib olla tasuks seda vältida?
Kuhu võib autot veel kontrolli viia peale UMi Tartus?
Sõiduk siis järgmine:
http://www.auto24.ee/used/1687553" onclick="window.open(this.href);return false;
Igasugune info on teretulnud!
Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV
Mine UMi ära hoia kokku 

Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV
See küsimus jäi minu jaoks endiselt lahtiseks. Oskab keegi sel teemal sõna võtta?disabl3d kirjutas: Kas õhkvedrustus on väga problemaatiline X5'l ja võib olla tasuks seda vältida?
Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV
Esimene amortisaator/õhkpadi on kirves um-is 1tk. 839.03 ülejäänud vast x5 omanikule üle jõu ei tohiks käia
Kui um ära kontrollib antud süsteemi ja midagi katastroofilist ei leita, siis vaevalt esimese paari kuuga sa neid esimesi õhkamorte pead vahetama hakkama.
Hoolldusraamat olemas, küsi vin kood ja vaata mida um selle kohapealt räägib võib-olla õhkapadjad/amordid hiljuti vahetatud!
esimene amort

Tagumised õhkpadjad maksavad 1tk. 227.03


Kui um ära kontrollib antud süsteemi ja midagi katastroofilist ei leita, siis vaevalt esimese paari kuuga sa neid esimesi õhkamorte pead vahetama hakkama.
Hoolldusraamat olemas, küsi vin kood ja vaata mida um selle kohapealt räägib võib-olla õhkapadjad/amordid hiljuti vahetatud!
esimene amort

Tagumised õhkpadjad maksavad 1tk. 227.03

Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV
Liia kirjutas:Esimene amortisaator/õhkpadi on kirves um-is 1tk. 839.03 ülejäänud vast x5 omanikule üle jõu ei tohiks käia![]()
Kui um ära kontrollib antud süsteemi ja midagi katastroofilist ei leita, siis vaevalt esimese paari kuuga sa neid esimesi õhkamorte pead vahetama hakkama.
esimene amort
Tagumised õhkpadjad maksavad 1tk. 227.03
Kui suur nende amortide/õhkpatjade eluiga on? Ehk siis mitme tuhat kilomeetrit umbes kulub kui need asjad hakkavad otsa andma?
Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV
Äkki um-ist saad selle vastuse 
võid küsida näiteks sellise kasutaja käest nagu eero ehk oskab tema vastata

võid küsida näiteks sellise kasutaja käest nagu eero ehk oskab tema vastata
Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV
Oskab veel keegi X5-e teemal sõna võtta?disabl3d kirjutas:Kas on kellelgi infot selle sõiduki kohta? Kui keegi on vaatamas käinud, siis võib olla oskab ka auto seisukorrast rääkida?
Kas õhkvedrustus on väga problemaatiline X5'l ja võib olla tasuks seda vältida?
Kuhu võib autot veel kontrolli viia peale UMi Tartus?
Sõiduk siis järgmine:
http://www.auto24.ee/used/1687553" onclick="window.open(this.href);return false;
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV
Saab ka soodsama hinnaga õhkvedrustuse juppe:
Esisild:
Delphi
http://www.ebay.de/itm/BMW-X5-E53-Luftf ... 1c3ca23405
Arnott
http://www.ebay.de/itm/BMW-X5-E53-Luftf ... 25868f4b09" onclick="window.open(this.href);return false;
Tagasild:
http://www.ebay.de/itm/BMW-X5-E53-Luftf ... 5d3e1806fc
Esisild:
Delphi
http://www.ebay.de/itm/BMW-X5-E53-Luftf ... 1c3ca23405
Arnott
http://www.ebay.de/itm/BMW-X5-E53-Luftf ... 25868f4b09" onclick="window.open(this.href);return false;
Tagasild:
http://www.ebay.de/itm/BMW-X5-E53-Luftf ... 5d3e1806fc
tel. 51 949 859
Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV
Konkreetse auto puhul hakkab pildi peal silma kaks asja. Esiteks mingil põhjusel värvitud uste/akende iluliistud ja teiseks täiesti kõveralt küljes istuv kojameeste hoovastik. Tasuks välja uurida, kas masin ikka kindlasti Saksast ja tervena tulnud. Huvitaval kombel ei ole sakslane nahksisule ka istmesoojendust tellinud (muidugi on ka neid erandeid aga üsnagi vähe).
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
-
- Huviline
- Postitusi: 375
- Liitunud: 17.04.2005 10:18 21
- Peamine sõiduk: Bmw 650i xDrive Coupe M-Sportpakett/Individual
- Asukoht: Tartu/Viimsi/München
Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV
Eluiga ~200 000kmdisabl3d kirjutas:Liia kirjutas:Esimene amortisaator/õhkpadi on kirves um-is 1tk. 839.03 ülejäänud vast x5 omanikule üle jõu ei tohiks käia![]()
Kui um ära kontrollib antud süsteemi ja midagi katastroofilist ei leita, siis vaevalt esimese paari kuuga sa neid esimesi õhkamorte pead vahetama hakkama.
esimene amort
Tagumised õhkpadjad maksavad 1tk. 227.03
Kui suur nende amortide/õhkpatjade eluiga on? Ehk siis mitme tuhat kilomeetrit umbes kulub kui need asjad hakkavad otsa andma?
Omal kogemus olemas 4 analoogse vedrustusega X5-ga.
Kui on Eesti auto olnud, siis tõenäoliselt lühem aga antud auto ei ole saksa ega Eesti auto.
Kui on vähe kehvem padi, siis võib see peale UM-i testi sinna platsile jäädagi kõhupeale, ilma naljata.
Kui on itaalia või muu lõunamaa riigi auto olnud, siis hoolduse ajalugu ei ole nähtav. Vaid garantii aga siis ongi väike läbisõit ja auto veel värske. Itaalia bmw-sid keritakse Itaalias, saksas ja ka Eestis isuga, kuna pole tõestatav elektrooniline ajalugu v.a. juhul, kui on olemas hoolduse arved ja kogu TÜV-i org.paberid.
Edu ostmisel!
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 25.03.2007 17:34 36
- Asukoht: tartu
Re: Bmw E53 X5 3.0d 160 kW 496 MHV
Omal sama masin ja 200.000 peal vahetasin mõlemad esi amorte(tellisin USAs maksid mingi 600€ tk aga juba mitu aastad tagasi) 2aasta tagasi vahetasin tagumised ōhkpadjad( USAs olid 110€ tk) ja eelmisel aastal hakkas streikima kompressor,sai lahti vōetud ja kolbi kummi rōngas ära määritud töötab siiamaani muidu saab Venemaal remondikomplekti tellida maksab mingi 100€.5aasta jooksul välja vahetatud kōik 4 kōrguse andurid umis maksid mingi 70€ tk.kui ōhkvedrustus töötab siis sõita väga pehme.