E60/61 ostuabi.
E60/61 ostuabi.
Tere kõigile. Plaan soetada siis oma esimene e60/61 bmw 2008.a
Ehk omanikud räägiksid, kuidas antud masin ennast õigustab ja vastu peab.
Millised on aastased remondi / hooldus kulud umbes olnud. (ei räägi kuluosadest mis igal autol tahavad vahetamist.Vaid konkreetsetest riketest. )
Kas eelistada 4 või taga vedu? Ei näe kül vajalikust xd masina järgi aga kui ta kestab muretult ja lisa investeeringuid ei vaja siis miks mitte.
Kuna bmw ja selle omamine ei ole mulle võõras teema siis olen teadlik, et vajab natuke suuremat rahakotti.
Huvitavad mind just 3.0d masinad.
Minu eelmine masin oli E38 730d 135kw. Omasin seda 3 aastat ja aastane läbisõit on mul umbes 30-35 tuhat. Auto õigustas ennast hästi ja osutus sobilikuks minu rahakotile.
kas e60/61 puhul tuleks arvestada kallimate ülalpidamis kuludega kui E38 puhul või jäävad nad umbes samasse kanti. Mootor peaks olema sama mis e38sal. ainult softi erinevusega või ma eksin?
Hetkel on silma jäänud selline isend.
http://www.auto24.ee/used/1650115
Ehk on keegi vaatamas käinud.
Tänud kõigile kes leiavad aega vastata.
Ehk omanikud räägiksid, kuidas antud masin ennast õigustab ja vastu peab.
Millised on aastased remondi / hooldus kulud umbes olnud. (ei räägi kuluosadest mis igal autol tahavad vahetamist.Vaid konkreetsetest riketest. )
Kas eelistada 4 või taga vedu? Ei näe kül vajalikust xd masina järgi aga kui ta kestab muretult ja lisa investeeringuid ei vaja siis miks mitte.
Kuna bmw ja selle omamine ei ole mulle võõras teema siis olen teadlik, et vajab natuke suuremat rahakotti.
Huvitavad mind just 3.0d masinad.
Minu eelmine masin oli E38 730d 135kw. Omasin seda 3 aastat ja aastane läbisõit on mul umbes 30-35 tuhat. Auto õigustas ennast hästi ja osutus sobilikuks minu rahakotile.
kas e60/61 puhul tuleks arvestada kallimate ülalpidamis kuludega kui E38 puhul või jäävad nad umbes samasse kanti. Mootor peaks olema sama mis e38sal. ainult softi erinevusega või ma eksin?
Hetkel on silma jäänud selline isend.
http://www.auto24.ee/used/1650115
Ehk on keegi vaatamas käinud.
Tänud kõigile kes leiavad aega vastata.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: E60/61 ostuabi.
Vist ikka ei ole päris sama mootor, mis e38-sel. See viidatud auto on nn LCI, st E60/61 al. 03.2007 peaks olema M57TU2D30 mootor. Sellel põlvkonnal sisuliselt sama mootor on 525d ja 530d (softi erinevus ja suuremad pihustid).
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 ostuabi.
VIN kood küsitud? Muu info all "v. heas korras" aga VIN koodi pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60/61 ostuabi.
Kui ainult pealkirjast lähtuda siis enda kogemusest võin öelda, et nüüd kus talvine periood on üle elatud siis esisillas paar konti on väikese lõtkuga, plaan vahetada OEM või Lemföderi vastu, käigukasti õli peab kasutatud autol niiehknaa vahetama, mootori õli/ kõik filtrid samamoodi.
Mingeid tüüpvigu otsesest LCI-l vist ei ole, pigem erinevad need vead mootoritega ehk siis diislitel on EGR-i, DPF-i, pihustite, kollektori lapakate jamad ja neid väga ennustada ei saa- mõni sõidab täiesti veatult, mõni ainult jamab- ise olen tähele pannud, et need vead väljenduvad peamiselt lühikesi otsi tegevate autodega.
X-i puhul on sillajupid veidi kallimad võrreldes RWD autoga.
E61 puhul on tagumiste õhkpatjade vahetamise vajadus peale x aastaid, 2008 masina puhul ilmselt veel pole vaja vahetada.
E61-l on luugi juhtmete hädad, ei tea kas LCI-l on parendatud kuidagi.
Kuna ise kõige eelmainituga kokku puutuda ei tahtnud saigi valitud LCI E60, bensiin, automaat kuna sõidan 5km otsi.
Mingeid tüüpvigu otsesest LCI-l vist ei ole, pigem erinevad need vead mootoritega ehk siis diislitel on EGR-i, DPF-i, pihustite, kollektori lapakate jamad ja neid väga ennustada ei saa- mõni sõidab täiesti veatult, mõni ainult jamab- ise olen tähele pannud, et need vead väljenduvad peamiselt lühikesi otsi tegevate autodega.
X-i puhul on sillajupid veidi kallimad võrreldes RWD autoga.
E61 puhul on tagumiste õhkpatjade vahetamise vajadus peale x aastaid, 2008 masina puhul ilmselt veel pole vaja vahetada.
E61-l on luugi juhtmete hädad, ei tea kas LCI-l on parendatud kuidagi.
Kuna ise kõige eelmainituga kokku puutuda ei tahtnud saigi valitud LCI E60, bensiin, automaat kuna sõidan 5km otsi.
Re: E60/61 ostuabi.
LCI-l on DPF filtriga ka vähem probleeme. Regen. on kiirem ja kütusekulu väiksem, aga põhiline et toimib edukalt ka linnas vaikselt kulgedes.
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: E60/61 ostuabi.
aaabeecee kirjutas:LCI-l on DPF filtriga ka vähem probleeme. Regen. on kiirem ja kütusekulu väiksem, aga põhiline et toimib edukalt ka linnas vaikselt kulgedes.
Toimib ka väga edukalt preLCI´l see põletamine 40km/h linnavahel sõites.(juhul kui muid segavaid faktoreid ei ole, näiteks 3 või enam vigast eelsüüteküünalt, vigane relee, alla 10L kütust või alla 75C mootoritemp)
Re: E60/61 ostuabi.
Jep, mul põletab ka linnas 2005 aasta autol.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- maasoo3
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 26.10.2008 11:58 01
- Peamine sõiduk: BMW e30 318is
- Asukoht: Saue
Re: E60/61 ostuabi.
Vabandan, et teise inimese temasse trügin, aga kuna esimeses postituses olev auto niikuinii maha võetud müügist, siis mõtlesin et ehk ei ole hullu.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1688146" onclick="window.open(this.href);return false;
Keegi selle masina kohta oskab midagi rääkida? Mootori poolest tundub endale kõige mõistlikum. Ainuke asi mis kripeldab on see, et vin koodi järgi vaadates peaks olema professional navi, aga pildilt on näha, et tegelikult tegemist businessiga. Kas see lihtsalt mingi aps või on seal keegi kallal käind?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1688146" onclick="window.open(this.href);return false;
Keegi selle masina kohta oskab midagi rääkida? Mootori poolest tundub endale kõige mõistlikum. Ainuke asi mis kripeldab on see, et vin koodi järgi vaadates peaks olema professional navi, aga pildilt on näha, et tegelikult tegemist businessiga. Kas see lihtsalt mingi aps või on seal keegi kallal käind?
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: E60/61 ostuabi.
Al. 2007 näitab ka business navi ekraanil pilti ja on täitsa OK. Sahtel raadio all on ka väga hea mobla jms asjade hoidmiseks. Samas tõesti väga kahtlane, miks kogu kupatus on välja vahetatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 ostuabi.
Seal kuulutuses pole navi kohta ridagi ehk pead müüjalt uurima, mis värk sellega. Ilmselt swap tehtud mingil põhjusel.
Re: E60/61 ostuabi.
Auto ostetud ja mitte enam bmw.
Kuna eelnevalt 6 aastat olen omanud ainult bmw märki kandvaid isendeid, sai seekord valitud teine mark.
Annan ka teistele auto tootjatele võimaluse ennast tõestada minu silmis.
See muidugi ei tähenda, et kunagi bmw juurde tagasi ei pöördu. Kuna antud masinad on minu silmis ennast väga eduliselt üleval pidanud.
MInu poolt võib teema lukku panna.
Tänud kõigile vastajatele.
Kuna eelnevalt 6 aastat olen omanud ainult bmw märki kandvaid isendeid, sai seekord valitud teine mark.
Annan ka teistele auto tootjatele võimaluse ennast tõestada minu silmis.
See muidugi ei tähenda, et kunagi bmw juurde tagasi ei pöördu. Kuna antud masinad on minu silmis ennast väga eduliselt üleval pidanud.
MInu poolt võib teema lukku panna.
Tänud kõigile vastajatele.
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: E60/61 ostuabi.
Räägi siis mis auto valituks sai?
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: E60/61 ostuabi.
Kas eelsüüteküünalde korras/mittekorras olek mõjutab DPF põletust? Suvel soojaga ju teoreetiliselt eelsüüteküünlaid ei rakendata?S1lv3r kirjutas:aaabeecee kirjutas:LCI-l on DPF filtriga ka vähem probleeme. Regen. on kiirem ja kütusekulu väiksem, aga põhiline et toimib edukalt ka linnas vaikselt kulgedes.
Toimib ka väga edukalt preLCI´l see põletamine 40km/h linnavahel sõites.(juhul kui muid segavaid faktoreid ei ole, näiteks 3 või enam vigast eelsüüteküünalt, vigane relee, alla 10L kütust või alla 75C mootoritemp)
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 ostuabi.
Huvitab ainult see asjaolu, kas vealipp mälus on aktiivne või ei ole aktiivne. Millegi kasutus on teisejärguline.
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
E60/61 ostuabi.
Just nii.ttsys kirjutas:Huvitab ainult see asjaolu, kas vealipp mälus on aktiivne või ei ole aktiivne. Millegi kasutus on teisejärguline.
Re: E60/61 ostuabi.
Õnnelikuks valituks sai sedapuhku Skoda Superb. 2010.a
Täitis ära 3 põhi nõuet. Normaalne lisa varustus. Rahuldavad ülalpidamis kulud. ( Eriti kui rääkida kasko hindadest) Ja kolmas oli ruumikus. Nii salongi kui pakiruumi ruumikus.
Täitis ära 3 põhi nõuet. Normaalne lisa varustus. Rahuldavad ülalpidamis kulud. ( Eriti kui rääkida kasko hindadest) Ja kolmas oli ruumikus. Nii salongi kui pakiruumi ruumikus.