E46 vs E39 2.5k eest? Lisaks kuulutusi peamiselt Trt-Tln-st

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
jayjay
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 12.06.2014 20:15 54

E46 vs E39 2.5k eest? Lisaks kuulutusi peamiselt Trt-Tln-st

Postitus Postitas jayjay »

Tere, BMWclub!

Otsin järgmist autot 3-5 aastaks. Olen suhteliselt kaua munenud otsuse ees, millist autot ja kas üldse valida. Valik selles hinnaklassis pealkirjas toodud kahe mudeli vahel.
Kuna olen alles kooli lõpetamas ja elu alustamas, on raha on piiratud koguses ja kütusekulu ning võrdlemisi madalad hoolduskulud tähtsad.
Asun iseenesest Tartus, kus minu liiklemise kellaaegadel ummikut pole ning kütusekulu mõnevõrra väiksem kui näiteks Tallinnas oleks. Enamasti sõidan üksi, mistõttu kolmanda seeria suurus oleks enam-vähem ideaalne.
Luksus/lisad pole minu jaoks mehaaniliselt korras autoga samaväärselt tähtsad.
Mineku-eelistusega on nii ja naa. Üldiselt sõidan kerge jalaga ökonoomselt ja mind ei häiri natuke unisem minek.

E46-te kohta on olnud mitmeid teemasid ning soovitatakse üheselt 318 ja 320d/33d. 330d selles hinnas aga väga ei liigu. Vaatan lihtsamaid pre-facelifti aegseid masinaid.
Esimese kohta polegi eriti negatiivset leidnud, ainult hooldamata masinatest kuulnud. Nendest teise peamiseks probleemiks tuuakse küsitav roolilatt ning kehv järelturg, kuna 330d on ostjale ahvatlevam.
Olen aru saanud, et mõlemad on üldiselt üsna pommikindlad kooslused?

E39-te kohta tean jällegi vähem. Lugesin, et 520 bensiinimootoriga on kütusekulult mõistlik, kuid aeglase minekuga. Suurema mootoriga pidi kütusekulu jälle suureks minema. Diislit ja manuaali selles hinnakategoorias aga väheke raskem leida.
Mainin üldse viiendat seeriat alternatiivina, sest tuttavad tihti öelnud, et nii odavalt asjalikku kolmandat seeriat ei leia.

Mu peamine küsimus ongi, kas selles hinnakategoorias on realistlikult üldse mõtet BMW poole vaadata? Mõistan, et vaatan mudeleid, mille puhul tegu küllalt vanade autodega ja vigadeta kasutatud auto on rariteet, kuid kallimad asjad võiksid joones olla.


Lisan mõned kogutud autokuulutused, millest paljud pole hetkel aktiivsed, kuid olen endale bookmarkinud ja neid pole portaalist ka kõrvaldatud:

1) E46 320d Rakveres, 2600.-: http://www.auto24.ee/used/1719698" onclick="window.open(this.href);return false;
Pildid pole parimad. Sisu pole näha, kuid auto üldmulje jääb võhikule OK. Hind ehk pakutava jaoks kõrge poolne?

2) E46 318 Tartus, 1499.-: http://www.auto24.ee/used/1717627" onclick="window.open(this.href);return false; - Mitteaktiivne kuulutus
Hind paneb kulmu kergitama, kuid samas kirjas, et kiirmüügihind. VIN-koodi kontrolli järgi oleks nagu taksot sõitnud varem? Mida sellest arvata?
Samuti mitmes väiksemas õnnetuses olnud.

3) E39 520 Tartus, 1700.-: http://www.auto24.ee/used/1732030" onclick="window.open(this.href);return false; - Mitteaktiivne kuulutus
Hea hind, lisad tunduvad head ja kirjelduses öeldud, et hiljuti kuludetaile vahetatud, mis on alati pluss.

4) E46 320d Viljandis, 2400.-: http://www.auto24.ee/used/1733665" onclick="window.open(this.href);return false; - Mitteaktiivne kuulutus
Kuludetaile vahetatud, tingimisruum olemas.

5) E46 320d Tartus, 2600.-: http://www.auto24.ee/used/1699811" onclick="window.open(this.href);return false; - Mitteaktiivne kuulutus
Tundub samuti hea pakkumine, kui hinda rääkida annab. Plussiks (minu jaoks) huvitav rool.

6) E46 316 Tallinnas, 2500.-: http://www.auto24.ee/used/1727727" onclick="window.open(this.href);return false;
Pole küll kumbki eelnimetatud mudelitest, kuid jäi siiski portaalis välimuselt silma.

7) E39 523 Ida-Virumaal, 2200.-: http://www.auto24.ee/used/353001" onclick="window.open(this.href);return false;
Jällegi tundub huvitav pakkumine. Tingimisruum samuti olemas.

8) E46 320d Tartus, 1999.-: http://www.auto24.ee/used/1686017" onclick="window.open(this.href);return false; - Mitteaktiivne kuulutus
Hind mõistlik, välimus meeldib.

9) E46 330d Tartumaal, 2700.-: http://www.auto24.ee/used/1731427" onclick="window.open(this.href);return false;
Tingimisvõimalusega, kuludetaile vahetatud, odavaim 330d.


Eriti ootaksin kommentaare masinate hindade ja omaduste vastavusest. Ehk on keegi mõnd eelnimetatutest vaatamas käinud ja oskab lähemalt rääkida või on mõni foorumlase masin?


Tänan tähelepanu eest ja tänan vastajaid ette!
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E46 vs E39 2.5k eest? Lisaks kuulutusi peamiselt Trt-Tln

Postitus Postitas Tauri_J »

Ma olen sõitnud 320d -ga nüüd juba üle kolme aasta ja olen väga rahul.

Olen samas seisus kus sina, ehk kool veel pooleli kuigi töötan.

Sellepärast saigi selline auto sellise mootoriga valitud. Eriti just kütusekulu pärast. Maanteel balloonidega 4,3l/100km. Praegu all 18 tolli velg ja kulu ikkagi alla 5 liitri maanteel.

Sõidan ka enamus aja üksi ja seega kitsaks auto ei jää. Minek on ka väga hea sellise küttekulu juures.

Suurimaks miinuseks tooksin ainult hääled külmalt ja kiirendades. Kui mootor soe töötab väga rahulikult kohapeal. Kiirendades ei ole sellist mõiratust nagu r6-ga pigem nagu sea röhitsus :lol: :lol:

Aga vot niimoodi jah, soovitan soojalt.
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E46 320d

Re: E46 vs E39 2.5k eest? Lisaks kuulutusi peamiselt Trt-Tln

Postitus Postitas illukas316 »

Pole olemas sellist asja nagu odav BMW.

320d 100kw kütusekulu kohta saab küll vaid kiidusõnu rääkida. Samas painab igapäevaselt ruumipuudus ja kehv kiirendus. Roostetab ka muidugi hoolega.
Kotkas1
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
Peamine sõiduk: palju
Telefon: 58696077
Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva

Re: E46 vs E39 2.5k eest? Lisaks kuulutusi peamiselt Trt-Tln

Postitus Postitas Kotkas1 »

ma võtaksin valikusse ka kõik reas kuuesed bensiini joodikud (2.0 2.5 2.8). mul praegu kasutusel 2.8 automaat ning kasutada ka 2.0 manuaal- kütusekulud peaaegu võrdsed minu sõitudega. 2.0 linnas keskmiselt 8-9 ja maanteel 6,5-7 ja 2,8 automaat linnas keskmiselt 8,5-9 ja maanteel 6,2-6-7l/100km.
diisliga tõenäoliselt oleks küll veidi ökonoomsem kuid pikas perspektiivis tulevad kasutuskulud suht samad (säästetud kütte eest teed kallimat remonti)
e46 jätsin enda jaoks välja kuna varustus tihti liiga olematu eriti odavamatel/väiksematel mootoritel ning sõidumugavus puudub meie teedel eriti kui võrrelda korras e39-ga.
samas kui raha ülalpidamiseks vähem oleks siis kalduksin pigem e46 peale, ostes sõidaksin kõigiga UM-ist läbi laseks 24p testi läbi teha et üllatusi ei tuleks eriti selles hinnaklassis. siin hinnaklassis ostaksin pigem seisukorda kui läbisõitu
edit: üks tuttava kasutuses olnud prefacelift e39 mis oli viimased paar aastat sai väga head hooldust ning oli müües ideaalilähedases seisukorras müüdi 3500.- (um 24p testis oli ainsaks veaks rehvide vähene muster) ja seda hoolimata vähesest varustusest ja originaal läbisõidust 400tkm . see peaks andma aimu mis hinda maksta korras auto eest
Kasutaja avatar
Ivo81
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 23.05.2007 12:12 55
Peamine sõiduk: BMW 525i

Re: E46 vs E39 2.5k eest? Lisaks kuulutusi peamiselt Trt-Tln

Postitus Postitas Ivo81 »

Üldiselt on nii, et kui raha väga raisata pole siis ära BMW'd osta ja eriti hoia eemale E39'st.
Loomulikult kui käitud nagu enamus lasnamäe venelased, et sõidad lihtsalt raipeks siis võib osta küll aga kui tahad autot korras hoida, kulub pappi päris korralikult. Nt. E39 jooks uusi suverehve on umbes 450€, orignaal mõõduga ja ok tootja. 2,5K eest saad suure tõenäosusega ka mitte ideaalses korras oleva ja saad rõõmsalt eurosid alla panna sinna.

520 bensukas võtab sama mis 525/528 bensukas seega jäta see vahele.
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2520
Liitunud: 05.11.2009 12:50 40

Re: E46 vs E39 2.5k eest? Lisaks kuulutusi peamiselt Trt-Tln

Postitus Postitas Ma®tin »

Selle raha eest vast oleks kõige mõistlikum otsida võimalikult korralik kepikastiga 318i või 320d ja järgmine valik oleks mõni R6 bensukatest. 2.8 on loomulikult parima mineku/kulu suhtega nendest.

Roolilatt on kõikide bemmide tüüpviga, R6 bensukatel vanosed ja kerest eralduvad tagasillad ning jahutussüsteem (reeglina tingitud rikkis paisupaagi korgist). Vanose mitte toimimine märkimisväärset mõju millelegi ei avalda.
100kw diisel on ka suhteliselt lihtne ja töökindel ning väga öko, nagu juba mainitud on. Elektriline lisasoojendi vast on kõige levinum konkreetne tüüviga, ülejäänud on üldine diislite teema, tuleks kontrollida pihusteid ja turbot ja plapla. Ei mäletagi, kas neil karterituulutusega on probleeme või mitte... ?
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E46 320d

Re: E46 vs E39 2.5k eest? Lisaks kuulutusi peamiselt Trt-Tln

Postitus Postitas illukas316 »

320d karterituulutusega muud probleemi pole kui vaja filtrit vahetada iga teine õlivahetus.
allarmiin
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 11.02.2010 18:36 05
Peamine sõiduk: baieri jõud ja mass

Re: E46 vs E39 2.5k eest? Lisaks kuulutusi peamiselt Trt-Tln

Postitus Postitas allarmiin »

Kahjuks hiljem autot müües ei ole alati nii, et mida paremas korras seda rohkem saad küsida. Müüsin heas seisus e39-t pool aastat enne kui ilmus ostja ja seegi oli välisriigist. Samas hind kaldus sinna turu odavaimate poole. Eestis lihtsalt ei lähe e39 bensiin/manuaal MITTE KELLELEGI. Kütet võttis 2,5 mootor linnas 12-13, maanteel 7-7.5l. Aga täiesti pöörane on sellise looma kindlustushind, aastas 180 EUROT! Vaesemale inimesele soovitaks 20-15 aastat vana fordi või opelit, lõpuks harjub inimene kõigega.
Kasutaja avatar
Ivo81
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 23.05.2007 12:12 55
Peamine sõiduk: BMW 525i

Re: E46 vs E39 2.5k eest? Lisaks kuulutusi peamiselt Trt-Tln

Postitus Postitas Ivo81 »

Kasko kindlustus on jah pöörane, 75€ kuus pakutakse kõige soodsamat aga liiklus on minul nt. 27€ kvartal, mazda oli 26€ seega vahe väga väike.
Vasta