UM on kindlasti tore tööandja ja ka palju muud aga see pime pakkumine ei tabanud. Koduhoovi neid N47 tõesti ei soovi - selles osas järeldused õiged.

Muus osas on võrgustik laialdane.
Esimese postitusega on kõik öeldud ja polegi midagi lisada. Niipalju täiendan, et uut autot ostes on ka N47 ok - seda siis 5 aastat meeltevabas olekus ja, kui endale pikemaks tahta jätta siis lisakuludega hooldusele õnnestub ilmselt kõik muredevaba hoida nagu iga teist BMW agregaati. Mida eelistada on nii vajaduste, maitse, kui ka rahakoti teema. Ka N47 eelistus võib kindlate argumentide ja parameetrite juures põhjendatud olla ja seda hindab igaüks ikka ainult ise nagu ka enda võimekust elada ja ka hüpata kasvõi varjude piiril.

Kasutatud autode müüjad pingutavad Eestisse tuua seda, mida turg ootab ehk siis tabada nõudlust. Kõige suurem riskifaktor jääbki ilmselt sinna suunda, kus kõige segasema taustaga import kasutatud autod, sest andmete põhjal on neil oluliselt suuremate hooldusvälpadega ajalugu/elulugu, eriti veel nn kasutuse lõpuaastatel. Nõudlus paneb kõik paika. Teatavasti reguleerib nõudlust ka hind. Kui nõudlus mingi hinna juures N47 järgi kahaneb siis tuleb ka pakkumine järgi. Teatavasti tasuta lõunaid ei ole olemas ja mingis faasis sirab ka tõehetk. Kasutatud autode müüjad omavad selles ahelas olulist rolli ja Itaaliast, Kreekast, Hollandist jne tuuakse mida iganes ära, mis laokaubaks sobib..., muide ka vahendeid vahel valimata.
Saan aru, et N47 omanikud on täna sellisest kriitikast ja infokildudest kõige enam puudutatud(?!) Arusaadav. See on ka mõistetav aga nende seas on nii neid, kellele see info jõudis alles siis, kui auto ostetud ja ka neid, kes teadlikult otsuseid tegid. Samas teemas ongi raske kõigile meelepärane olla. Igatahes igale autole on ostja nii, et ka müüjad ei pea sellepärast murest lonti vajuma.