Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
Olen ise omanud ainult bensiini mootoriga autosi ja pole kunagi kogenud mis tunne diisliga sõita ja veel 5-seeria bmw.Oskab keegi antud 3.0D mootori + ja - külgi,mida peaks tähelepanelikult vaatama enne ostu sooritamist?Endale meeldivad rohkem vabalthingavad mootorid,ilma lisa jõuallikata kuid nagu mõned öelnud 3.0d pidi suht pommikindel olema.Kui palju erineb hoodluse juppide hinnad võrreldes bensu omaga,või see rohkem müüt,et diisli vaurosad on tunduvalt kallimad?
Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
See oleneb sajast asjast. Kuidas eelenevad omanikud autot hooldanud on, palju läbisõit on jne.
Palju sul aastane läbisõit on?
Palju sul aastane läbisõit on?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
Ramm kirjutas:Olen ise omanud ainult bensiini mootoriga autosi ja pole kunagi kogenud mis tunne diisliga sõita ja veel 5-seeria bmw.Oskab keegi antud 3.0D mootori + ja - külgi,mida peaks tähelepanelikult vaatama enne ostu sooritamist?Endale meeldivad rohkem vabalthingavad mootorid,ilma lisa jõuallikata kuid nagu mõned öelnud 3.0d pidi suht pommikindel olema.Kui palju erineb hoodluse juppide hinnad võrreldes bensu omaga,või see rohkem müüt,et diisli vaurosad on tunduvalt kallimad?


Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
Palju aastas läbisõitu tuleb? Kui alla 25kkm siis mina küll diislil mõtet ei näe...
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
Ja päris suur vahe tuleb veel lisaks sisse, kui mina tangin näiteks diislit 12.50 liiter ja mõni peab seda päris 17.30 tanklast ostma ja bentsu ma sellise hinnaga näiteks ei saa, siis...Anti kirjutas:Palju aastas läbisõitu tuleb? Kui alla 25kkm siis mina küll diislil mõtet ei näe...

P.S ja minu läbisõit aastas ca. 30..32 tuh. km.

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
Facelift 530i on ka ju nii öko juba. Läbisõit pigem väiksema poolne on, siis pigem bensukas ehk?
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
Probleem on pigem selles, et 10 müügis oleva diisli kohta on bensukaid heal juhul 1-2 

Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
Alati ei pea ju ka eestist vaatamaAnti kirjutas:Probleem on pigem selles, et 10 müügis oleva diisli kohta on bensukaid heal juhul 1-2

Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
Sõidan ise mingi 20-30k aastas aga siin meie riigis 3.0 bensukate valik on jube väike ja välismaa autod ei paku huvi,sellepärast tunnen huvi mida kujutab endast diisli variant ,millest pole suurt aimu.
Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
No kui 30k aastas, siis tasub juba diisel ennast igati ära.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
+1.IndrekA kirjutas:No kui 30k aastas, siis tasub juba diisel ennast igati ära.
Kui korraliku leiad siis jäävad ka hoolduskulud väikseks.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
Eks see kehtib ka bensuka kohta, iga auto kohta. Ronti lapid nii või naa.v6ss kirjutas:Kui korraliku leiad siis jäävad ka hoolduskulud väikseks.
- ankruman85
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 08.07.2007 22:06 59
- Asukoht: Tartu
Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
Sai vana teema ülesse otsitud, kuna siin mainitakse ka bensiini . Aastaid edasi läinud , sellest teemast. Huvitaks ennast bensiinikas alates 2008 FL 200kw . Foorumis, antud mootoriga autot ei eksisteeri? Mida antud mootori kohta teadma peaks , minevamad osad, õli tarbimine.
E39 530i*E64 M6
Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
Kas sa vaatad N53 mootorit?
Probleemsed kohad N53 mootoril on pihustid, kõrgsurve pump, küünlad ja süütepoolid.
Probleemsed kohad N53 mootoril on pihustid, kõrgsurve pump, küünlad ja süütepoolid.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
Endal on 2007 aasta 525i ehk siis 3.0 bensukas. Vahe 530i-ga on ainult sisselaske kollektor ja ajus aktiveeritud üks klapike ja 40kw.
Kõrgsurve pumba kohta ei oska midagi öelda- eelmine (esimene) omanik sai selle garantii korras kohe vahetada ja ma loodan, et ei pea seda rohkem kuulma. Küünlad jah saavad suht ruttu niruks aga õnneks ei maksa palju, süütepoolid on pigem läbi põlenud küünalde tagajärg. Mis pihustitega peaks olema?
Ma ise pigem kahtlustaks, et sisselaske klappidele kogunev nõgi võiks olla probleem- peaks laskma enda autol ka kontrollida.
Sama tööpõhimõte on neil mootoritel nagu Audi FSI-del ehk otsesissepritse ja sealt tulenevalt ei "pesta" sisselaske klappe ja sinna koguneb sodi mis ei lase klappe normaalselt sulguda- tagajärjeks on korralik jõukadu ja suurenenud kütusekulu.
Kõrgsurve pumba kohta ei oska midagi öelda- eelmine (esimene) omanik sai selle garantii korras kohe vahetada ja ma loodan, et ei pea seda rohkem kuulma. Küünlad jah saavad suht ruttu niruks aga õnneks ei maksa palju, süütepoolid on pigem läbi põlenud küünalde tagajärg. Mis pihustitega peaks olema?
Ma ise pigem kahtlustaks, et sisselaske klappidele kogunev nõgi võiks olla probleem- peaks laskma enda autol ka kontrollida.
Sama tööpõhimõte on neil mootoritel nagu Audi FSI-del ehk otsesissepritse ja sealt tulenevalt ei "pesta" sisselaske klappe ja sinna koguneb sodi mis ei lase klappe normaalselt sulguda- tagajärjeks on korralik jõukadu ja suurenenud kütusekulu.
Re: Kahevahel E60 3.0 Bensiin või 3.0D
2007 ja uuemad 530i võtavad samapalju bensiini kui algusaastate 530d diislit. Samas on vist nende uuemate 530i'dega samamoodi probleeme nagu vanade 530 diislitega. Ehk siis nagu ikka siin maailmas tasuta lõunaid pole olemas - mis on ikka tehtud ökonoomseks, sellel maksad raha kusagile mujale ära.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53