BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Silma on jäänud 5 seeria BMW aastast vahemikus 2006-2008. Ehk jagate kogemusi. Mis on plussid, mis miinused? Kas on kallis üleval pidada? Aegajalt näen ikka kuulutustes märget, et "või vahetada odavama auto vastu" vms. Elektroonikat on nendel masinatel juba päris palju. Kuidas elektroonika vastu peab?
Konkreetsemalt vaatan praegu üht 2008 a. automaat kastiga 520 bensukat. Kas 2.0 (125kW) mootor nii suure kere kohta liiga uimaseks ei jää? Mul ei ole vaja mingit raketti aga vanaema ratastoolist võiks ikka mööda saada
Konkreetsemalt vaatan praegu üht 2008 a. automaat kastiga 520 bensukat. Kas 2.0 (125kW) mootor nii suure kere kohta liiga uimaseks ei jää? Mul ei ole vaja mingit raketti aga vanaema ratastoolist võiks ikka mööda saada
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Võrdle tehaseandmeid. See 520i võtab põhimõtteliselt sama palju bensiini kui suuremad sama vanad R6 bensukad. 2005- läksid mootorid ökonoomsemaks (kui 525i asemele tuli 523i ja 530i 170kW muutus 190kW'seks), tasub eelistada neid. Ise omasin 2005 aasta 525d ja minul pooled tegemist vajanud asjad olid seotud diisli tüüpvigadega, seega ainus asi mida kahetsesin oli mootori valik.
EDIT: Vaatasin praegu, et vaatadki uuemaid masinaid. Aga kui see 520 on R6 mootoriga, siis ikkagi uuri tehaseandmeid enne kui 520 kasuks otsustad.
EDIT: Vaatasin praegu, et vaatadki uuemaid masinaid. Aga kui see 520 on R6 mootoriga, siis ikkagi uuri tehaseandmeid enne kui 520 kasuks otsustad.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Aga kui sinu mootori probleemid välja arvata kas oli ka muid probleeme?sigaelmar kirjutas:Võrdle tehaseandmeid. See 520i võtab põhimõtteliselt sama palju bensiini kui suuremad sama vanad R6 bensukad. 2005- läksid mootorid ökonoomsemaks (kui 525i asemele tuli 523i ja 530i 170kW muutus 190kW'seks), tasub eelistada neid. Ise omasin 2005 aasta 525d ja minul pooled tegemist vajanud asjad olid seotud diisli tüüpvigadega, seega ainus asi mida kahetsesin oli mootori valik.
EDIT: Vaatasin praegu, et vaatadki uuemaid masinaid. Aga kui see 520 on R6 mootoriga, siis ikkagi uuri tehaseandmeid enne kui 520 kasuks otsustad.
Ja ikkagi ma ei saa aru miks tahetakse vahetada neid bemareid odavamate autode vastu. Mida see üldse tähendab? Jah bemar on keskmisest kallim auto, aga kui auto juba välja ostetud milleks siis see odavama vastu vahetada? Kas hooldus (näiteks silla varuosad) on kallid?
Teab keegi rääkida äkki elektroonika vastupidavusest ja tüüpvigadest? 2008a. auto on ju ikkagi 7a. vana ja elektroonika kipub ikka nöökima.
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Enamus muud probleemid olid kuluosad. Mitte midagi hullu aga minu auto oli täiesti rahuldavas korras ka kui ma ta ostsin.
Inimesed vahetavad odavama auto vastu, et vähemalt osagi raha auto alt kätte saada.
2008 aasta autodel on kindlasti vähem tüüpvigu kui 2003-2005 aasta omadel, ma nende kohta täpselt rääkida ei oska.
Elektroonikast ei saa tänapäeva autodel ei üle ega ümber. 20 aastat vanadel BMWdel on juba palju elektroonikat ja sõidavad need autod ka ju. Kui sa elektroonikat täis autot kardad, siis BMW ei ole kindlasti sinu jaoks
Inimesed vahetavad odavama auto vastu, et vähemalt osagi raha auto alt kätte saada.
2008 aasta autodel on kindlasti vähem tüüpvigu kui 2003-2005 aasta omadel, ma nende kohta täpselt rääkida ei oska.
Elektroonikast ei saa tänapäeva autodel ei üle ega ümber. 20 aastat vanadel BMWdel on juba palju elektroonikat ja sõidavad need autod ka ju. Kui sa elektroonikat täis autot kardad, siis BMW ei ole kindlasti sinu jaoks
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Ma ei karda elektroonikat. Igast vidaninad mulle meeldivad, aga olen lihtsalt ettevaatlik.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Siia vahele jääb ju põlvkonna vahetus? On ju oluline vahe 2006 ja al. 03.2007.Muff kirjutas:Silma on jäänud 5 seeria BMW aastast vahemikus 2006-2008....
Kui nimetad 525D, siis ju ka esmalt küsimus, mis aasta väljalase? 2007.03 525D on 3L (sisuliselt vist sama mis 530D, erinevus vaid pihustites ja tarkvaras). Iga mudeli (mitte vaid BMW) algusaastatel on lastehaigused. Kui rahakott lubab, siis vt al 03.2007 toodetud.
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Sellest ma olen nüüdsest ise ka aru saanud, et 2007 tuli uus mudel. Seega nüüd vaatangi 2007-2008a. mudeleid. 2009 tuli jälle uus mudel aga need on liiga kallid.
Aga küsimus diislite kohta. Vaatan, et neid on oluliselt rohkem, väga võimsaid ja samas ökonoomseid.
Ma sõidan enamasti väga lühikesi otsi. 5km tööle ja 5km koju. Muidugi saab aegajalt ka rohkem sõidetud aga Kuressaare on väike linn ja mootor ei saa tihtipeale korralikult soojaks. Tuttaval on diisel Citroen Berlingo millega ta sõidab umbes sama palju. Aga... ta ostis selle uuest peast ja probleemideta sai ülevaatuselt läbi ainult esimesed kaks korda. Peale seda on alati heitegaasidega probleem kuna kat on tahma täis. Peale mõningast korraliku piitsa andmist saab jälle korda. Tean, et selle Citroeni 1,6L mootor on probleemne aga...
Kas ma võin oodata samasuguseid probleeme 2,5L-3L diisel 2007-2008 5 seeria BMW'ga?
Kui tekib küsimus miks ma tahan nii kallist autot kui ma sõidan nii vähe, siis vastus on lihtne... Sest ma tahan!
Aga küsimus diislite kohta. Vaatan, et neid on oluliselt rohkem, väga võimsaid ja samas ökonoomseid.
Ma sõidan enamasti väga lühikesi otsi. 5km tööle ja 5km koju. Muidugi saab aegajalt ka rohkem sõidetud aga Kuressaare on väike linn ja mootor ei saa tihtipeale korralikult soojaks. Tuttaval on diisel Citroen Berlingo millega ta sõidab umbes sama palju. Aga... ta ostis selle uuest peast ja probleemideta sai ülevaatuselt läbi ainult esimesed kaks korda. Peale seda on alati heitegaasidega probleem kuna kat on tahma täis. Peale mõningast korraliku piitsa andmist saab jälle korda. Tean, et selle Citroeni 1,6L mootor on probleemne aga...
Kas ma võin oodata samasuguseid probleeme 2,5L-3L diisel 2007-2008 5 seeria BMW'ga?
Kui tekib küsimus miks ma tahan nii kallist autot kui ma sõidan nii vähe, siis vastus on lihtne... Sest ma tahan!
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Selliste otsade jaoks osta kindlasti bensiin. Diisel ei lähe sul 5km kindlasti soojaks talvel ja see diiselmootori surm ongi ju
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
ega bensukas ka ei lähe 5km-ga soojaks.
Aga loogilisem oleks tõesti võtta bensiin kuna 5km-te sõitudega ei puhasta tahmafilter ennast kohe mitte üldse.
üleüldse ei ole sellised lühikesed otsad ühelegi autole kasulikud.
Aga loogilisem oleks tõesti võtta bensiin kuna 5km-te sõitudega ei puhasta tahmafilter ennast kohe mitte üldse.
üleüldse ei ole sellised lühikesed otsad ühelegi autole kasulikud.
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Kindlasti ei ole. Aga autot on vaja ja selle pärast ei hakka ümber linna ka sõitma, et mootor soojaks saada
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Ega 2008 aasta E60 bensukad ka väga janused ei ole. Võtavad samapalju bensiini kui algusaastate diislid. Ma sõitsin Kuressaares oma 525 diisliga ja DPF puhastas ennast eranditult iga nädal lühikeste sõitude pärast. Lisaks sellele ei jõudnud talvel mootor minu sõitudega soojaks minna. Need mõlemad asjad ajasid küttekulu ka kõrgeks nii et polnud see auto lõppkokkuvõttes midagi ökonoomne. Pole mingit mõtet osta diislit kui sul on vähe sõitu ja kindlasti mitte veel kui need vähesed sõidud veel linnas lühikesed otsad ka on. Teoorias vaatad küll et võimas ja öko aga praktikas nullivad linnasõidud su ökonoomsuse ära ja minumeelest on vabalthingava bensukaga ühtlase kiirenduse pärast linnas parem sõita kui turbodiisliga.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Kuueliitrine läheb 2km-ga ka külmade ilmade puhul 75-80 kraadini, kuuepütane korras bensukas võiks 5km jooksul küll töötemperatuuri saavutada, mida diisel kindlasti ei suuda. Seega soovitaks ka lühikeste otsega linnavahel nikerdamiseks kindlalt bensukatTauri_J kirjutas:ega bensukas ka ei lähe 5km-ga soojaks.
V8
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Olengi otsustanud bensuka kasuks. Vaatasin ka võimsamaid kuna tõepoolest küttekulul suurt vahet pole aga... siis tuli see neetud aga nimega kasko. Võimsamatel masinatel läheb see päris ulmeliseks. Kui 125Kw kasko jääb kuskil 50€ kanti, siis 160Kw tuleb juba 70-80€. Seda on liiga palju. Jälle jama
Palju teil kaskod on? Kilovatid ja aasta võiksite ka siis juurde märkida.
Palju teil kaskod on? Kilovatid ja aasta võiksite ka siis juurde märkida.
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Kuna teema pooleli, siis uurin siit, äkki kedagi veel huvitab...
Kas keegi oskab ka konkreetselt öelda, kui krdi probleemsed need 3,0 diislid siis ikka E60 peal on? Tean paljusid tuttavaid, kes nendega ilma igasuguste hädadeta 400+ tuhhi on sõitnud ja sõidavad siiani. Niipalju kui mina olen elus autodega kokku puutunud, siis ühed ja samad hädad on kõigil diislitel, olenemata margist: turbod, pihustid jne. Viimati vandusin Länkarit maapõhja, kui juba teist korda 180000 jooksul pidin uued pihustid ostma, rääkimata veel igasugustest VW grupi saanidest, mida ma isegi enam uuena ei taha.
Kui rääkida E60 LCI mudelitest ehk siis näiteks 2008 ja edasi - kas nendel on mingeid märke ka sellest, et probleeme on vähem, kui vanematel?
Kas 535d ehk siis 210 KW ja 530d ehk siis 170 KW - kas see kahe turboga on oluliselt õnnetum või ei ole vastupidavusel vahet? Kütusekulus on vahet?
Äkki keegi natukene valgustab rohkem, kes ise analogset autot omanud, muidu ei julge varsti enam ühtegi BMW-d osta
Kas keegi oskab ka konkreetselt öelda, kui krdi probleemsed need 3,0 diislid siis ikka E60 peal on? Tean paljusid tuttavaid, kes nendega ilma igasuguste hädadeta 400+ tuhhi on sõitnud ja sõidavad siiani. Niipalju kui mina olen elus autodega kokku puutunud, siis ühed ja samad hädad on kõigil diislitel, olenemata margist: turbod, pihustid jne. Viimati vandusin Länkarit maapõhja, kui juba teist korda 180000 jooksul pidin uued pihustid ostma, rääkimata veel igasugustest VW grupi saanidest, mida ma isegi enam uuena ei taha.
Kui rääkida E60 LCI mudelitest ehk siis näiteks 2008 ja edasi - kas nendel on mingeid märke ka sellest, et probleeme on vähem, kui vanematel?
Kas 535d ehk siis 210 KW ja 530d ehk siis 170 KW - kas see kahe turboga on oluliselt õnnetum või ei ole vastupidavusel vahet? Kütusekulus on vahet?
Äkki keegi natukene valgustab rohkem, kes ise analogset autot omanud, muidu ei julge varsti enam ühtegi BMW-d osta
M3 EVO Coupe - under construction ;)
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
autoweek andmetel võtab 530d 173kW keskmiselt 6,6 sajale ja 210kW 535d 6,8 sajale. Ma arvan, et kahe turbo ainus suurem õnnetus on kallim turbode remontTõnuS kirjutas: Kas 535d ehk siis 210 KW ja 530d ehk siis 170 KW - kas see kahe turboga on oluliselt õnnetum või ei ole vastupidavusel vahet? Kütusekulus on vahet?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Lisaks turbode asjadele on muid asju ka topelt võrreldes 173kW'ga. Ehk lihtsalt 2x suurem remondi tegemise tõenäosus, samas sõidurõõm suurem..sigaelmar kirjutas:autoweek andmetel võtab 530d 173kW keskmiselt 6,6 sajale ja 210kW 535d 6,8 sajale. Ma arvan, et kahe turbo ainus suurem õnnetus on kallim turbode remontTõnuS kirjutas: Kas 535d ehk siis 210 KW ja 530d ehk siis 170 KW - kas see kahe turboga on oluliselt õnnetum või ei ole vastupidavusel vahet? Kütusekulus on vahet?
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Ma ei kujuta ette misasju seal veel 2 korda rohkem on? Võibolla väljalaskesüsteemis ainult sest mõlemal on ju 6 silindrit.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Kas keegi teab, kui probleemsed on neil Active steering ja Active drive?
M3 EVO Coupe - under construction ;)
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Enamuselt jah mõtlesin väljalaskesüsteemis EGR klappe vist 2tk ja dpf filtreid samuti-neid saab muidugi välja võtta ja mure murtud. Samas mingeid andureid on ka topelt. Noh ikkagist kokkuvõttes natuke rohkem vajab tähelepanu kui 173kWsigaelmar kirjutas:Ma ei kujuta ette misasju seal veel 2 korda rohkem on? Võibolla väljalaskesüsteemis ainult sest mõlemal on ju 6 silindrit.
-
- Huviline
- Postitusi: 220
- Liitunud: 19.10.2012 22:02 30
- Peamine sõiduk: Liisingupill
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
BMW-de puhul on liiklus- ja kaskokindlustuste hinnad jah suhteliselt ajuvabad, selle eest võiks ilmselt "tänada" neid tegelasi, kes päevast päeva bemme sodiks sõidavad. Uurisin huvi pärast, kui palju mul mõne teise sõiduki puhul kasko maksma läheks ja näiteks 2009. aasta 125kW Mazda 6 puhul, mille hind on sisuliselt 2x kõrgem kui mu E46-l, oli kasko soodsam. Nii et lisaks remondirõõmule saab ka kindlustuste eest täiega makstaMuff kirjutas:Olengi otsustanud bensuka kasuks. Vaatasin ka võimsamaid kuna tõepoolest küttekulul suurt vahet pole aga... siis tuli see neetud aga nimega kasko. Võimsamatel masinatel läheb see päris ulmeliseks. Kui 125Kw kasko jääb kuskil 50€ kanti, siis 160Kw tuleb juba 70-80€. Seda on liiga palju. Jälle jama
Palju teil kaskod on? Kilovatid ja aasta võiksite ka siis juurde märkida.
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
E90/91 oli kasko veel enam-vähem aga E60/61 oli küll üle mõistuse kallis kui ma omale autot otsisin. Kaalusin isegi E90/91 ostu sellepärast aga võtsin hoopis E61 ilma kaskota Isegi samaväärse Audi A6 kasko oli 30€ odavam kui E60'l
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
E60 kasko on sellepärast kallis,et neid varastatakse nii massiliselt
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
e60 kasko on 63eur kuu, see küll kallis pole
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Eks hind oleneb ka tingimustest.Günther kirjutas:e60 kasko on 63eur kuu, see küll kallis pole
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Uurisin neid hindasi natuke. Netikalkulaatorite järgi on 125Kw kasko 50€ - 60€, 160Kw tuleb juba 70-80€. Mõlemad on E60 ja 2008a. 200Kw hinda ma ei julge vaadatagiGünther kirjutas:e60 kasko on 63eur kuu, see küll kallis pole
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Nojah, ma uurisin 2 aastat tagasi, siis oli 85€ kuu E60'l.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Superkasko kui täpne olla on 63eur kuu. Peaks piisavalt hea tingimus olemaRamm kirjutas:Eks hind oleneb ka tingimustest.Günther kirjutas:e60 kasko on 63eur kuu, see küll kallis pole
Teine asi on see, et ärge uurige neid interneti kalkulaatoreid, vaid minge kohapeale. Uskuge mind vahe on totaalselt erinev!!! Sõbra 530d sai ka kohapeal samasuguse pakkumise nagu minu 141kw
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Ise mõtlesin ka, et kohapealt ehk saab odavamalt ja küsisin IF kindlustusest. Vastuseks sain, et neti kalkulaator on täpne. See vaatab sinu isikukoodi järgi andmebaasist sinu ajaloo ja vastavalt sellele ning auto andmetele kalkuleerib vastava kuumaksu. Kohapealt maksaksid 15% rohkem lepingutasu, muud midagi.
Vbl. mõnel teisel kindlustusel on teisiti aga vähe usutav.
Vbl. mõnel teisel kindlustusel on teisiti aga vähe usutav.
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Nimelt plaanis osta 530xd lci
Millele rõhku pöörata antud mudeli ostueelsel kontrollil?
Nagu ma aru saan siis selliseid lapsevigu nagu väljalaskekolektori mõranemine ei tohiks enam olla?
Millele rõhku pöörata antud mudeli ostueelsel kontrollil?
Nagu ma aru saan siis selliseid lapsevigu nagu väljalaskekolektori mõranemine ei tohiks enam olla?
Dont Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly.
Re: BMW E60 plussid ja miinused. Palun jagage arvamust.
Nendel vist jah sisse ja väljalaskekollektoriga probleeme pole enam.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53