Kes teab kedagi kellel oleks mingeid kontakte saksas või teab korralikke automüügiplatse, kust hea isend leida.
Kas transiitnumbreid vaja ainult selleks, et kindlustus teha mu nimele ja kodumaale sõita?
Eesti ARK-is neid ei huvita need transa numbrid, vaid AINULT saksas tehtud ostumüügi leping?
Ette tänades
Margus
Abi saksast toomisega.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: Abi saksast toomisega.
Transiitnumbreid on vaja, et autol nri märk ees oleks. Võid ju ilma või mingi vanaga ka tulla aga kas see seda väärt on kui kinni peetakse ja ei tea kaua peedistatakse. Paarkümmend eurot transiitide jaoks ei tohiks küll üle jõu käia. Eesti ARKis need kedagi tõesti ei huvita. Küsivad ainult, et kas hävitad ise või annad neile. Kontaktide kohapealt ei oska kahjuks aidata.
Edu!
Edu!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Abi saksast toomisega.
vt ka siia viewtopic.php?f=46&t=182148" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Abi saksast toomisega.
See "paarkümend" eurot transiitide eest tähendab tegelikuses üle 100 eurost väljaminekut. Seal sees ka siis kindlustus.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: Abi saksast toomisega.
Vaatasin ise ka järgi ja Saksas on transiit tunduvalt kallim tõesti. Leedus pääsed paarikümnega 

E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: Abi saksast toomisega.
Tasub arvestada, et Saksamaal tihti muutuvad seadused ja nõudmised ja seda ikka rangemaks.
Juuli lõpus viimati seal käies, oli meile üllatus suur, kui autoplatsi müüa väitis, et kevadest alates on asjad jällegi karmistunud seoses siis transiitnumbrite jms tingimuste osas. Põhimõtteliselt, kui on soov nn kollase ruuduga nr järgi mis siis 5-päevase kehtivusega ja tunduvalt odavam, siis on vajalik võtta elukohajärgsest asutusest tõend selle kohta paberil, et sul sissekirjutus kuhugi linna või valla omavalitsusse vms. Sakslaste ID-kaardil sisaldub ka märge täpse elukohajärgse aadressi kohta (), Eesti ID-l kahjuks selline märge puudub.
Ilma paberil templita tõendita, oled sunnitud võtma 30-päevased (punase ruudukesega), mis ka siis ka kallimad (hind neil natuke piirkonniti kõigub aga pmst ~180-200 EUR), lisaks oli üllatav saada hiljem Eestist postkastis teatis nõutava mootorsõidukimaksu kohta, seda siis rakendatakse kui keskkonnamaks ja pikemaajalistelt transiidikatelt seega maksustatav.
Need summad ei ole samas suured arvestades kõiki muidu kulusid ja autode hindasid, lisaks kui kohapeal juba olla ja ainult tagasisõiduks vaja juriidiline pool ära vormistada, siis maksad juba anyway, et mingid numbridki saaks.
Juuli lõpus viimati seal käies, oli meile üllatus suur, kui autoplatsi müüa väitis, et kevadest alates on asjad jällegi karmistunud seoses siis transiitnumbrite jms tingimuste osas. Põhimõtteliselt, kui on soov nn kollase ruuduga nr järgi mis siis 5-päevase kehtivusega ja tunduvalt odavam, siis on vajalik võtta elukohajärgsest asutusest tõend selle kohta paberil, et sul sissekirjutus kuhugi linna või valla omavalitsusse vms. Sakslaste ID-kaardil sisaldub ka märge täpse elukohajärgse aadressi kohta (), Eesti ID-l kahjuks selline märge puudub.
Ilma paberil templita tõendita, oled sunnitud võtma 30-päevased (punase ruudukesega), mis ka siis ka kallimad (hind neil natuke piirkonniti kõigub aga pmst ~180-200 EUR), lisaks oli üllatav saada hiljem Eestist postkastis teatis nõutava mootorsõidukimaksu kohta, seda siis rakendatakse kui keskkonnamaks ja pikemaajalistelt transiidikatelt seega maksustatav.
Need summad ei ole samas suured arvestades kõiki muidu kulusid ja autode hindasid, lisaks kui kohapeal juba olla ja ainult tagasisõiduks vaja juriidiline pool ära vormistada, siis maksad juba anyway, et mingid numbridki saaks.

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55