Mina nii kriitiline poleks E60 valiku suhtes- minu hinnangul lähtudki sa asjale vastavalt oma võimetele- pole mõtet hankida endale diiselautot millel turjal juba hulgim verstasid ja suure tõenäosusega ootaks sind diisli puhul kulukad väljaminekud.
Nagu igasuguse kasutatud auto puhul tasub esiteks kaasa võtta kaine mõistus, emotsioonid alla suruda ja teha endale selgeks mis on sinu jaoks kindlasti välistavad tegurid ja millistega lepid- auto pole ju uus aga ka 10 aastat vana auto peab olema korras, mitte mingi pann mille alla pead kohe tuhandeid eurosid panema. Selleks, et selles kõiges veenduda tasub veermik ja lekked lasta pädevas töökojas üle kontrollida, samuti ei tee paha ka kaabli sappa panemine, et näha kas elementaarseid veateateid on või mitte ja kas peale vigade kustutamist tulevad tagasi või mitte. Kehv aku põhjustab antud autol väga suuri probleeme- aku peab olema korralik ja soovitavalt värske. Pidurikettad ja klotsid võiks olla väga heas korras- korraliku firma ketaste, klotsid, andurite ring koos tööga maksab suurusjärk 300-400 eurot.
Antud mootoril minuteada muid suuremaid tagasilööke pole peale purunevate kettide pole - veninud ketti oskavad pädevad remondimehed kontrollida, ketivahetuse puhul pead arvestama vähemalt 500 eurose kuluga.
Käigukast peab vahetama probleemideta, püsikiirusega sõites ei tohi pöörded lainetada ja igati mõistlik on lasta käigukastile teha dünaamiline õlivahetus koos õlipanni vahetusega.
Planguks seda autot nimetada on veidi ülekohtune: nahkpolster, istmesoojendused, m-style rool, xenon tuled, automaat kast, 17" veljed, tulede automaatika, parkimisandurid, toonklaas on kõik lisavarustus. Ahjaa, E60 puhul pole väga paljudel eesmisi topsihoidjaid, niiet see on väärt lisavarustus

Mobile-st vaadates näed tõelisi planke.