Tervist,
Plaanis osta üks E21 lätimaalt?
Oskab keegi targem öelda, mida selle auto puhul tähele panna, pilk peale visata?
Eriti seal polegi visti midagi vaadata, kuid siiski.
Oskab keegi ka seda öelda, mis dokumente on vaja lätist ostetud auto eestisse registreerimiseks?
E21 Ostuabi
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E21 Ostuabi
kui treilega tood,siis ostumüügi leping ja auto dokumendid!
Nii vana auto puhul ei oska vist keegi õelda,mida konkreetselt läti masina puhul vaadata.
Tuleb vaadata üleüldist seisukorda. Originaalvärvi ja mittekeevitatud autot sa tõenäoliselt siitpool ei leia.
See pigem Saksa ja allapoole jäävate riikide teema.
Nii vana auto puhul ei oska vist keegi õelda,mida konkreetselt läti masina puhul vaadata.
Tuleb vaadata üleüldist seisukorda. Originaalvärvi ja mittekeevitatud autot sa tõenäoliselt siitpool ei leia.
See pigem Saksa ja allapoole jäävate riikide teema.
Re: E21 Ostuabi
kusjuures tundub et ongi originaalvärv, aga halb pool on selle asja juures see, et paar kohta tuleb keevitada.. aga ise pigem seda meelt, et pigem paar kohta keevitada ja ise värvida, siis teada, et asi korralikult tehtud kui see et osta 3000 euri kallimalt "äsja keretööd läbinud" masin mille kvaliteeti ei tea
Re: E21 Ostuabi
see 3000€ läheb keretöödele E21 puhul väga kiirelt. Muidu selle auto puhul kere põhiline, kõik muu on lihtne ja üpris odav kui suured kroomdetailid (esimene/tagumine stange 2x~900€ kui kõik jupikesed uued osta) välja arvata.
Kere osas tavalised kohad - karbid, tagumised koopad, varuratta koht, esimese tõstekohad (esiratta tagumises nurgas), põhi, esimesed poolraamid. Bensiinipaagid ka roostetavad ning uuena ~1000€ komplekt ning kasutatuna väga ei liigu.
Kõike tuleb vaadata ning eriti peeglisse, kalendrisse ja rahakotti - kas ikka tahtmist, aega ja finantsi jagub vana autoga tegelemiseks
Kere osas tavalised kohad - karbid, tagumised koopad, varuratta koht, esimese tõstekohad (esiratta tagumises nurgas), põhi, esimesed poolraamid. Bensiinipaagid ka roostetavad ning uuena ~1000€ komplekt ning kasutatuna väga ei liigu.
Kõike tuleb vaadata ning eriti peeglisse, kalendrisse ja rahakotti - kas ikka tahtmist, aega ja finantsi jagub vana autoga tegelemiseks

Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Re: E21 Ostuabi
Oleneb, kas teed ise keretöid või lased teha.
Antud isendil viimati kui vaatamas kisin, siis tagastange oli sirge roosteta, esistange kõver aga roosteta. paaki ei näinud, pagassi põhi ilus originaal värvi all... mädad olid aint juhi karbi ots ja tagapõlle ja tiiva ühenduskoht stange all... põlled muidu üldjoontes kõvad, rattakoopad originaalvärvi all. uksed tundusid kõvad. kapott oli kerge kõksu saand aga muidu okei... ainuke probleem oli see, et ei saanud sisse ja ka kapoti alla vaadata kuna lukud puruks uksel, (südamik keeras aga lukust lahti ei saand) ja põhi tundus ka väljast vaadates vähemalt suht okei...
Antud isendil viimati kui vaatamas kisin, siis tagastange oli sirge roosteta, esistange kõver aga roosteta. paaki ei näinud, pagassi põhi ilus originaal värvi all... mädad olid aint juhi karbi ots ja tagapõlle ja tiiva ühenduskoht stange all... põlled muidu üldjoontes kõvad, rattakoopad originaalvärvi all. uksed tundusid kõvad. kapott oli kerge kõksu saand aga muidu okei... ainuke probleem oli see, et ei saanud sisse ja ka kapoti alla vaadata kuna lukud puruks uksel, (südamik keeras aga lukust lahti ei saand) ja põhi tundus ka väljast vaadates vähemalt suht okei...
Re: E21 Ostuabi
Mis sa selle originaalvärvi ja mitte keevitatud auto all mõtled ?jargo kirjutas:kui treilega tood,siis ostumüügi leping ja auto dokumendid!
Nii vana auto puhul ei oska vist keegi õelda,mida konkreetselt läti masina puhul vaadata.
Tuleb vaadata üleüldist seisukorda. Originaalvärvi ja mittekeevitatud autot sa tõenäoliselt siitpool ei leia.
See pigem Saksa ja allapoole jäävate riikide teema.
Kas roostevabat originaalvärvi autot ?