
PS: Selleks, et piima saada ei pea lehma omama.

ttsys kirjutas:Ma mitte ei eira vaid pean seda otseselt rämpsuks. Neid ei ole vaja üldse toota ja keskkonda reostada.![]()
Probleem on vaesus ehk eksisteerib nõudlus "rämpsule". Piisab Dacia Sandero-st, et punktist A punkti B liikuda. Kui eesmärk oli säästusõiduk teha siis nii on vaja asju ka nimetada. Honda, Toyota jne on minu jaoks garbage divisjoni paigutatud ja seni kuni nende uute autode sihtgrupp on täpselt "nii pooletoobised" nagu nad täna on siis ei välju need tootjad minu jaoks ka sellest kastist. Keskpärasus ei ole minu jaoks. Lihtne.
Supriim kirjutas:Huvitav arutelu. Ma ei saa aru miks te vaidlete selle poolearulise foorumi kangelasega. Tegemist on üksiku inimesega, kes elab end välja foorumites. Täitsa tavaline troll.
PeeterA kirjutas:Mind huvitab, kus maalt jookseb härra ttsys jaoks vaesuse ja keskpärasuse piirKui ta juba nii reljeefselt mingeid valikuid keskpäraseks ja rämpsuks klassifitseerib, siis äkki avalikustab ta ehk oma sõidukipargi?
Kes siia foorumisse oma autoteema teevad, riskivad paraku igasuguse kriitikaga. See avab võimaluse anonüümsust eelistavatele ja küünilistele ttsys laadsetele indiviididele nende rahakottides sobrada.
Seni oled materdanud teiste valikuid, kuid iseennast sotsiaalselt kõrgemale seades pole siiani ühtegi konkreetset näidet enda kohta toonud.
Äkki teed teistele eeskujuks siia oma sõidukist teema, et endast positiivset eeskuju anda?![]()
ttsys kirjutas:Ma mitte ei eira vaid pean seda otseselt rämpsuks. Neid ei ole vaja üldse toota ja keskkonda reostada.![]()
Probleem on vaesus ehk eksisteerib nõudlus "rämpsule". Piisab Dacia Sandero-st, et punktist A punkti B liikuda. Kui eesmärk oli säästusõiduk teha siis nii on vaja asju ka nimetada. Honda, Toyota jne on minu jaoks garbage divisjoni paigutatud ja seni kuni nende uute autode sihtgrupp on täpselt "nii pooletoobised" nagu nad täna on siis ei välju need tootjad minu jaoks ka sellest kastist. Keskpärasus ei ole minu jaoks. Lihtne.
ttsys kirjutas:Mida hakkab selle teadmisega härra PeeterA peale? Mida on uudistada ühel subjektil kellegi osas, keda ta pealegi negatiivselt iseloomustades küüniliseks peab ning enda sõnade kohaselt on asunud veel sotsiaalselt alt üles vaatama(?) Tõsiselt?![]()
Sellise kombinatsioonilise iroonia saatel esitatud küsimustega on tegemist "aplausiga tühjas ruumis".![]()
PeeterA kirjutas:Mind huvitab, kus maalt jookseb härra ttsys jaoks vaesuse ja keskpärasuse piirKui ta juba nii reljeefselt mingeid valikuid keskpäraseks ja rämpsuks klassifitseerib, siis äkki avalikustab ta ehk oma sõidukipargi?
Kes siia foorumisse oma autoteema teevad, riskivad paraku igasuguse kriitikaga. See avab võimaluse anonüümsust eelistavatele ja küünilistele ttsys laadsetele indiviididele nende rahakottides sobrada.
Seni oled materdanud teiste valikuid, kuid iseennast sotsiaalselt kõrgemale seades pole siiani ühtegi konkreetset näidet enda kohta toonud.
Äkki teed teistele eeskujuks siia oma sõidukist teema, et endast positiivset eeskuju anda?![]()
ttsys kirjutas:Ma mitte ei eira vaid pean seda otseselt rämpsuks. Neid ei ole vaja üldse toota ja keskkonda reostada.![]()
Probleem on vaesus ehk eksisteerib nõudlus "rämpsule". Piisab Dacia Sandero-st, et punktist A punkti B liikuda. Kui eesmärk oli säästusõiduk teha siis nii on vaja asju ka nimetada. Honda, Toyota jne on minu jaoks garbage divisjoni paigutatud ja seni kuni nende uute autode sihtgrupp on täpselt "nii pooletoobised" nagu nad täna on siis ei välju need tootjad minu jaoks ka sellest kastist. Keskpärasus ei ole minu jaoks. Lihtne.
ErkoA kirjutas:Et siis ainult sinul on õigus teiste valikutele negatiivseid hinnanguid anda kuid teised sinu valikuid hinnata ei tohi? Mees, seisa ikka rohkem oma sõnavõttude taga!![]()
Olles varem omanud mitut bensiin Bmwd e38 e39 kui ka Honda Accordi 2.4 140kw 2003-2006a siis julgen väita,et Honda igal juhul palju töökindlam kui eel nimetatud Bmwd.Mugavuse poolest e38 kindlasti mugavam aga e39le Accord alla ei jää.Accord siiani pere teise autona kasutuses kellal 360k mootor kuiv,veermik ei kolise ega logise,auto uuena Eestist ostetud.paradiisivares kirjutas: Isiklikest kogemustest võin väita, et minu 2001a E38 "Kalina" on ka oluliselt mugavam kui 2009 Avensis näit.
https://www.youtube.com/watch?v=PYzkvQLqb_0" onclick="window.open(this.href);return false;
Kes keelt mõistavad, siis siin on üsnagi aus näide riisiraketi koostekvaliteedist.....tegemist küll toyota`ga, aga väheusutav, et honda oluliselt etem on.
Sest siin teemas, tulid jaapani autod teemaks BMW kõrval.Tauri_T kirjutas:Milleks üldse BMW foorumis mingist Hondast jahuda?
80ndate keskel hakati E32 tootma, selline on kellaplokkTeaMeTzu kirjutas:Igasugused pisikesed ekraanikesed, elektroonilised spidomeetrid jms on japsidel enne ikka
Samas ära unusta, et Mercedes kasutab juba ammu klassikalise kellaploki asemel ekraani.TeaMeTzu kirjutas:No aga vaata 5 seeria bemmi ja sama aasta Accordi hinda ka - saad seda, mille eest maksad.
Ära saa minust valesti aru, ma ei ürita kuidagi bmw maha teha, ega poolda jaapanlasi. Lihtsalt üldistada, et jaapanlased on mõttetud roostekäkid on ilmselge liialdus.
Tooks siia võrdluseks näiteks S2000 spidoploki:
.
Võrreldes sama ajstu bemmiga on innovatsioon ikka nähtav.