Ostuabi.
Re: Ostuabi.
Kui nii võtta , siis iga viimne kui tüüp kelle on kasvõi mingisugune auto tunnetus. Peaks aru saama, et ühelgi esiveolisel ei saa olla tagaveolisega iialgi ligilähedane juhitavus. Isegi siis kui sinna on vedav tagasild juurde lisatud. Esiveoline jääb esiveoliseks.
Seega bmw ja honda pole üleüldse võrreldavad masinad.
Seega bmw ja honda pole üleüldse võrreldavad masinad.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Ostuabi.
Mind häirib praegu see salongi jutt rohkem... al101, kui sul on võimalik, mine otsi kuskilt näiteks 2010-2011 aasta Subaru Forester ja istu sinna sisse ja tule ütle siis mis sa selle auto sisust ja materjalidest arvad. Kui sa arvad, et need on ka päris head, siis ma usun, et sinuga rohkem vaielda pole mõtet sest sa ei jaga sellest kvaliteedist nagunii mitte midagi. Kui sa ütled, et 2011 aasta Forester sisu on täis p@$k, siis ma lähen ja istun korra veel sellisesse Accordisse nagu sul on ja vaatan asja uuesti üle
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Ostuabi.
Selle Subaru Foresteri kohta oskan ma öelda seda, et tegemist on disainilt suhteliselt normaalse autoga, aga Accordi disain meeldib mulle rohkem. Enamiku autode disain mulle ei meeldi.
Pildi pealt seal Subarus midagi kallist tõesti, silma ei hakka.
Salongi kvaliteedi osas ma kahjuks ei oska pildi pealt nii täpselt öelda, mul kahjuks ei ole võimalust sellisesse Subarusse istuda, samuti ei oska ma kommenteerida selle sõiduomadusi, kuna pole sellega sõitnud.
Ma ei ole üldiselt maasturi fänn.
Antud Subaru Foresteri puhul salongis hakkavad mulle silma kolm ilusat asja, keskmised puhurivõred, selle kohal olev makk ja spidomeeter. Välisdisain on suhteliselt kena, aga mitte midagi erilist.
Mulle ei meeldi üledisainitud autod ja selle puhul õnneks seda pole, tõesti on selle disainis igavust, seda peab tunnistama.
Võin tuua võrdluseks niipalju, et sõber tegi proovisõidu uue VW Tiguaniga ja ütles, et see tundus odavam, kui Accord ja varustust oli vähem, kui tema Executive Accordil.
Juurde makstes oleks vist Tiguanile ka juurde saanud, aga seda ta ei tahtnud teha ja jäi ostmata ja talle muidu tundus see ka odavam.
Kuule ooDDoo, veoskeem nüüd küll mingi näitaja pole, suvel legaalselt sõites sa ei tunnegi veoskeemi vahet, see tuleb välja peamiselt suurte võimsuste ja illegaalselt suurtel kiirustel, aga eestis nii kiiresti sõita ei tohi. Kus tuli nüüd alles ralliäss välja.
Jah üle 180 tunnen kerget ujumist, aga see on ka kõik ning on kergesti korrigeeritav.
Talvel on esivedu tagaveost kenasti üle, kuna tagavedu tahab külge ette visata, esivedu seda ei tee nii kergelt ja on kergemini korrigeeritav.
Jah võid hakata rääkima oma veojõukontrollist ja stabiilsuskontrollist, aga selle peale ei saa lootma jääda.
Veoskeem pole küll asi, mille üle nüüd vaidlema hakata, ega ka asi, mis auto headust näitaks.
Meenutan siinkohal, et enamik Audisid on esiveolised.
Või oled sa ketsivilistaja, kes käib ülemistel autoga ringitamas, et sulle see tagavedu nii oluline on?
Tekib küsimus, mida ma esiveoga kaotan, kui mul 150 pealt see Accord väga kenasti teel istub?
Mingist juhitavusest võid sa ringrajal rääkida, aga ringrajal sõidetakse kõigi veoskeemidega ja on kõik hästi juhitavaks tehtud.
Legaalselt ja isegi tempokamalt sõites ei saa ma Accordi juhitavusele midagi ette heita, seisab teel kenasti ,kurve võtab kenasti, ei kaldu eriti, rool on täpne. Mida veel tahta.
Tõsi, tänu heale juhitavusele on ta ka suhteliselt jäik, aga seda on ka BMW.
Sealjuures on nelikvedu kõigest üle, aga see ei paista ka sulle meeldivat.
Pildi pealt seal Subarus midagi kallist tõesti, silma ei hakka.
Salongi kvaliteedi osas ma kahjuks ei oska pildi pealt nii täpselt öelda, mul kahjuks ei ole võimalust sellisesse Subarusse istuda, samuti ei oska ma kommenteerida selle sõiduomadusi, kuna pole sellega sõitnud.
Ma ei ole üldiselt maasturi fänn.
Antud Subaru Foresteri puhul salongis hakkavad mulle silma kolm ilusat asja, keskmised puhurivõred, selle kohal olev makk ja spidomeeter. Välisdisain on suhteliselt kena, aga mitte midagi erilist.
Mulle ei meeldi üledisainitud autod ja selle puhul õnneks seda pole, tõesti on selle disainis igavust, seda peab tunnistama.
Võin tuua võrdluseks niipalju, et sõber tegi proovisõidu uue VW Tiguaniga ja ütles, et see tundus odavam, kui Accord ja varustust oli vähem, kui tema Executive Accordil.
Juurde makstes oleks vist Tiguanile ka juurde saanud, aga seda ta ei tahtnud teha ja jäi ostmata ja talle muidu tundus see ka odavam.
Kuule ooDDoo, veoskeem nüüd küll mingi näitaja pole, suvel legaalselt sõites sa ei tunnegi veoskeemi vahet, see tuleb välja peamiselt suurte võimsuste ja illegaalselt suurtel kiirustel, aga eestis nii kiiresti sõita ei tohi. Kus tuli nüüd alles ralliäss välja.
Jah üle 180 tunnen kerget ujumist, aga see on ka kõik ning on kergesti korrigeeritav.
Talvel on esivedu tagaveost kenasti üle, kuna tagavedu tahab külge ette visata, esivedu seda ei tee nii kergelt ja on kergemini korrigeeritav.
Jah võid hakata rääkima oma veojõukontrollist ja stabiilsuskontrollist, aga selle peale ei saa lootma jääda.
Veoskeem pole küll asi, mille üle nüüd vaidlema hakata, ega ka asi, mis auto headust näitaks.
Meenutan siinkohal, et enamik Audisid on esiveolised.
Või oled sa ketsivilistaja, kes käib ülemistel autoga ringitamas, et sulle see tagavedu nii oluline on?
Tekib küsimus, mida ma esiveoga kaotan, kui mul 150 pealt see Accord väga kenasti teel istub?
Mingist juhitavusest võid sa ringrajal rääkida, aga ringrajal sõidetakse kõigi veoskeemidega ja on kõik hästi juhitavaks tehtud.
Legaalselt ja isegi tempokamalt sõites ei saa ma Accordi juhitavusele midagi ette heita, seisab teel kenasti ,kurve võtab kenasti, ei kaldu eriti, rool on täpne. Mida veel tahta.
Tõsi, tänu heale juhitavusele on ta ka suhteliselt jäik, aga seda on ka BMW.
Sealjuures on nelikvedu kõigest üle, aga see ei paista ka sulle meeldivat.
Re: Ostuabi.
Ilmselt sul erilist roolitunetust pole kui sellist juttu ajad. Mul ema teeb ka asfaldil vahet mis sild veab.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: Ostuabi.
No kui Sa ei tee suvel sõites vahet, mis vedu autol on, siis pole vist üldse enam midagi mõtet kaasa rääkida või õigustada, rääkimata sellest salongimaterjalide erinevusest aru saamisest
Mingis naiste foorumis võid sellist juttu ajada pigem, oled vale "huvi" valinud endale vist.
Või on see mingit uut moodi niiöelda trollimine ?
Mingis naiste foorumis võid sellist juttu ajada pigem, oled vale "huvi" valinud endale vist.
Või on see mingit uut moodi niiöelda trollimine ?
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Ostuabi.
No mõni ei tee Teslal ja Mossel ka vahet
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Kaks impotenti on saanud kutse Hugh Hefneri Playboy Mansion Mamba peole ja arutelu lõpus tõdevad: "Mamba on kena. Mida veel tahta."
al101 kirjutas: Legaalselt ja isegi tempokamalt sõites ei saa ma Accordi juhitavusele midagi ette heita, seisab teel kenasti ,kurve võtab kenasti, ei kaldu eriti, rool on täpne. Mida veel tahta.
-
- Huviline
- Postitusi: 813
- Liitunud: 06.02.2009 17:34 08
- Peamine sõiduk: Accord
- Asukoht: märjamaa
Re: Ostuabi.
Huvitav lugemine siin,ütleks ka oma arvamuse siis,kindlasti on bmw luksuslikum auto,kui honda(3 seeria välja jättes),aga väitega,et bmw töökindlam on,ei usu kohe mitte,olen omanud viimase 15 aasta jooksul omajagu BMW-sid-remondirõõmu on nendega omajagu,seda et raha niisama seisma jääb-seda pole olnud.hetkel oman siis 2011.a. accord executive 2.4,spidokale 200 tuh veel ette pole tulnud,raha on kulunud ainult korraliste hoolduste peale,väsimuse märke pole näha.enamus sõpru on loobunud BMW-dest puhtalt rahalistel kaalutustel,tahaks autoga sõita,mitte tuhandeid remonditöökotta vedada,väita et bmw on sitaks hea auto-andke andeks,mõni kloun võrdleb accordi e46-ga,tule mõistusele,võrrelda pole siin midagi.accord ikka väga sõidetav masin ja mis põhiline saan autoremondi pealt kokku hoitud raha kasvõi maha juua
Re: Ostuabi.
Eks sa kõvata edasi, mind see mitte tõele vastav jutt ei morjenda.ooDDoo kirjutas:Ilmselt sul erilist roolitunetust pole kui sellist juttu ajad. Mul ema teeb ka asfaldil vahet mis sild veab.
Kui maniaki moodi sõita, mis pole normaalne, siis tehes väike ümberpõige näiteks väikesel kiirusel.
Anda täiega gaasi kerge käiguga, siis esiveol teeb esiots väikese jõnksu, tagaveol teeb tagaots väikese jõnksu ja kuuled, kuidas ratas natuke kaabib ja saad aru, kuidas veojõukontroll sekkub.
Kogu moos, ei saaks öelda, et kumbki nauditav või väga häiriv käitumine oleks.
Iga erinev auto teeb, erinevates kohtades erinevaid jõnkse, see pole vahe, millest peaks rääkima.
Viimati muutis al101, 04.11.2017 16:31 26, muudetud 4 korda kokku.
Re: Ostuabi.
Kuidas ma vahet teen, kui sõidan normaalselt ja auto on stabiilne? Mõlemad autod on sellises olukorras stabiilsed ja pole mingit vahet.karl1 kirjutas:No kui Sa ei tee suvel sõites vahet, mis vedu autol on, siis pole vist üldse enam midagi mõtet kaasa rääkida või õigustada, rääkimata sellest salongimaterjalide erinevusest aru saamisest
Mingis naiste foorumis võid sellist juttu ajada pigem, oled vale "huvi" valinud endale vist.
Või on see mingit uut moodi niiöelda trollimine ?
Kas te olete siin mingid hullud pidevad kummivilistajad, et tunnete kogu aeg veoskeemi vahet?
Seda veoskeemi vahet võib tunda ainult siis, kui väga tugevalt kiirendada, aga mis sellest vahest siis on? Ega sellest midagi halba ei sünni.
Samuti väga suurel kiirusel näiteks 200 km/h, aga Eestis nii kiiresti sõita nagunii ei tohi.
Esiveost tekib tugeval kiirendusel kergelt häiriv vahe alles siis, kui võimsus hakkab 200kw poole minema.
Sa võid ka 140-150kw juures tunda täisgaasiga vahet, esivedu või tagavedu, aga mitte midagi häirivat, mõlemad autod on endiselt stabiilsed.
Võrdlus 2,4 148kw Accord ja 2,8 142kW E39 näiteks.
Kohalt väga järsult minnes tunned ka erinevat käitumist, aga mitte midagi probleemset ja tavaliikluses ei ole vaja nii ägedalt startida, kui normaalne liikleja oled.
Autod võivad teha sõites erinevates olukordades veidi erinevaid jõnkse, mille võrdlemiseks peaks mõlemaga sõitma, aga mis sellest siis on? Endiselt on mõlemad autod stabiilsed ja mõnusad sõita.
F10 millega sõitsin oli nelikvedu ja isegi see nelikvedu normaalsel sõitmisel ei andnud tunda, et esiveol mingi miinus oleks, tegin kohe pärast seda Accordiga täpselt sama tiiru.
Väga ägedalt kurvi võttes võib ka tunda auto veidi erinevat käitumist, aga normaalne mõistlik liikleja ei võta sedasi kurve suvel.
Ma tean väga hästi, kumb ots mu autol veab, aga sellest ei olene midagi suvel normaalselt liigeldes.
See on rohkem kõvatamise teema, et oh mul on tagavedu, teatud inimesed, kes on tagaveo kummardajad, reaalsusega pole sel eriti midagi pistmist.
Veoskeemi vahet tunneb talvel kõige paremini ja seal on esivedu selgelt üle tagaveost.
Ma arvan, et siin klubis on võibolla 2-3 juhti, kes suudavad ringrajal ülivõimsa tagaveoga hea soorituse teha,
mis esiveole ära teeks.
Jäärajal seevastu on esiveolised kiiremad.
Veoskeemide teemal nämmutamine on täiesti mõttetu teema. Veoskeem ei näita tänavaauto puhul auto headust, suvistes oludes. Talvel on natuke teised vahed, kus parim on üldsegi nelikvedu.
E46 võrdlus oli jah hea selline, et ma ei vaevunud sellele avalikult isegi vastama, kuna see oli nii rumal võrdlus, saatsin talle privasse sel teemal vastuse, mida ma 3ndast seeriast arvan.
Ütlen ka siinkohal ära, et minu jaoks algab BMW 5ndast seeriast 3nda seeriaga pole rohkem mõtet välja tulla, jätame siinkohal M3 välja, sest see on hoopis teisest puust auto.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
"According to a new poll 91 percent of people are satisfied with their lives. The other 9 percent own a Honda."
source: http://www.jokes4us.com/miscellaneousjo ... jokes.html" onclick="window.open(this.href);return false;
source: http://www.jokes4us.com/miscellaneousjo ... jokes.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ostuabi.
Mida teha accordiga talvel kui 100 +km/h tekib külglibisemne. Tuleb silmad kinni pigistada ja jumalat paluda.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 813
- Liitunud: 06.02.2009 17:34 08
- Peamine sõiduk: Accord
- Asukoht: märjamaa
Re: Ostuabi.
Mis sunnib sind talvel sellise kiirusega sõitma?palju on siin neid mehi ,kes saavad talvel sellise kiiruse juures auto valitsemisega hakkama?ooDDoo kirjutas:Mida teha accordiga talvel kui 100 +km/h tekib külglibisemne. Tuleb silmad kinni pigistada ja jumalat paluda.
-
- Huviline
- Postitusi: 813
- Liitunud: 06.02.2009 17:34 08
- Peamine sõiduk: Accord
- Asukoht: märjamaa
Re: Ostuabi.
Seda siis kui lappama läheb
-
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 31.08.2012 00:57 03
- Peamine sõiduk: BMW G30
- Asukoht: Tallinn
Re: Ostuabi.
Veel üks plastauto kummarda välja hüpanud, kaduge honda foorumisse ära kui bmwga sõita ei jõua ja vaja joogiraha remondiarvetelt koguda.Honda on piix ja jääb pasaks, võrrelda pole siin midagi.Jah töökindel on ta tõesti aga siiski vaeste värk.Olen omanud ka ise type r, civicut ja crv-ed.pasteet kirjutas:Huvitav lugemine siin,ütleks ka oma arvamuse siis,kindlasti on bmw luksuslikum auto,kui honda(3 seeria välja jättes),aga väitega,et bmw töökindlam on,ei usu kohe mitte,olen omanud viimase 15 aasta jooksul omajagu BMW-sid-remondirõõmu on nendega omajagu,seda et raha niisama seisma jääb-seda pole olnud.hetkel oman siis 2011.a. accord executive 2.4,spidokale 200 tuh veel ette pole tulnud,raha on kulunud ainult korraliste hoolduste peale,väsimuse märke pole näha.enamus sõpru on loobunud BMW-dest puhtalt rahalistel kaalutustel,tahaks autoga sõita,mitte tuhandeid remonditöökotta vedada,väita et bmw on sitaks hea auto-andke andeks,mõni kloun võrdleb accordi e46-ga,tule mõistusele,võrrelda pole siin midagi.accord ikka väga sõidetav masin ja mis põhiline saan autoremondi pealt kokku hoitud raha kasvõi maha juua
-
- Huviline
- Postitusi: 813
- Liitunud: 06.02.2009 17:34 08
- Peamine sõiduk: Accord
- Asukoht: märjamaa
Re: Ostuabi.
Jube rahamees oled siis,eks selliste pärast ongi eesti neid BMW raipeid täis-kraabitakse kuidagi auto raha kokku-ainult remondi jaoks raha napib,rohkem ma siin sõna ei võtaSmart49 kirjutas:Veel üks plastauto kummarda välja hüpanud, kaduge honda foorumisse ära kui bmwga sõita ei jõua ja vaja joogiraha remondiarvetelt koguda.Honda on **** ja jääb pasaks, võrrelda pole siin midagi.Jah töökindel on ta tõesti aga siiski vaeste värk.Olen omanud ka ise type r, civicut ja crv-ed.pasteet kirjutas:Huvitav lugemine siin,ütleks ka oma arvamuse siis,kindlasti on bmw luksuslikum auto,kui honda(3 seeria välja jättes),aga väitega,et bmw töökindlam on,ei usu kohe mitte,olen omanud viimase 15 aasta jooksul omajagu BMW-sid-remondirõõmu on nendega omajagu,seda et raha niisama seisma jääb-seda pole olnud.hetkel oman siis 2011.a. accord executive 2.4,spidokale 200 tuh veel ette pole tulnud,raha on kulunud ainult korraliste hoolduste peale,väsimuse märke pole näha.enamus sõpru on loobunud BMW-dest puhtalt rahalistel kaalutustel,tahaks autoga sõita,mitte tuhandeid remonditöökotta vedada,väita et bmw on sitaks hea auto-andke andeks,mõni kloun võrdleb accordi e46-ga,tule mõistusele,võrrelda pole siin midagi.accord ikka väga sõidetav masin ja mis põhiline saan autoremondi pealt kokku hoitud raha kasvõi maha juua
Re: Ostuabi.
pasteet kirjutas:Mis sunnib sind talvel sellise kiirusega sõitma?palju on siin neid mehi ,kes saavad talvel sellise kiiruse juures auto valitsemisega hakkama?ooDDoo kirjutas:Mida teha accordiga talvel kui 100 +km/h tekib külglibisemne. Tuleb silmad kinni pigistada ja jumalat paluda.
Tagaveolisega saab ka 130 km h külge lasta kuna esiratastel jääb pidamine alles kui peale vajutada. Sotiga külgsi suudab talvel lasta pea iga bemmivend
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 813
- Liitunud: 06.02.2009 17:34 08
- Peamine sõiduk: Accord
- Asukoht: märjamaa
Re: Ostuabi.
Ei vaidlegi sellel teemal,et tagaveolist külglibisemisega võimalik valitseda,kuid et vaevalt iga bemmimeesooDDoo kirjutas:pasteet kirjutas:Mis sunnib sind talvel sellise kiirusega sõitma?palju on siin neid mehi ,kes saavad talvel sellise kiiruse juures auto valitsemisega hakkama?ooDDoo kirjutas:Mida teha accordiga talvel kui 100 +km/h tekib külglibisemne. Tuleb silmad kinni pigistada ja jumalat paluda.
Tagaveolisega saab ka 130 km h külge lasta kuna esiratastel jääb pidamine alles kui peale vajutada. Sotiga külgsi suudab talvel lasta pea iga bemmivend
Re: Ostuabi.
pasteet kirjutas:Huvitav lugemine siin,ütleks ka oma arvamuse siis,kindlasti on bmw luksuslikum auto,kui honda(3 seeria välja jättes),aga väitega,et bmw töökindlam on,ei usu kohe mitte,olen omanud viimase 15 aasta jooksul omajagu BMW-sid-remondirõõmu on nendega omajagu,seda et raha niisama seisma jääb-seda pole olnud.hetkel oman siis 2011.a. accord executive 2.4,spidokale 200 tuh veel ette pole tulnud,raha on kulunud ainult korraliste hoolduste peale,väsimuse märke pole näha.enamus sõpru on loobunud BMW-dest puhtalt rahalistel kaalutustel,tahaks autoga sõita,mitte tuhandeid remonditöökotta vedada,väita et bmw on sitaks hea auto-andke andeks,mõni kloun võrdleb accordi e46-ga,tule mõistusele,võrrelda pole siin midagi.accord ikka väga sõidetav masin ja mis põhiline saan autoremondi pealt kokku hoitud raha kasvõi maha juua
Ma olen sellel teemal silma ikka peal hoidnud ja ma ei mäleta, et keegi oleks väitnud et BMW on töökindlam kui Honda. Ma arvan, et mitte keegi siin ei kahtle selles, et Hondat on odavam üleval pidada aga see ei tee veel autost autot
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 813
- Liitunud: 06.02.2009 17:34 08
- Peamine sõiduk: Accord
- Asukoht: märjamaa
Re: Ostuabi.
Sorry,aga küsiks,kas ainult BMW väärib auto nimesigaelmar kirjutas:pasteet kirjutas:Huvitav lugemine siin,ütleks ka oma arvamuse siis,kindlasti on bmw luksuslikum auto,kui honda(3 seeria välja jättes),aga väitega,et bmw töökindlam on,ei usu kohe mitte,olen omanud viimase 15 aasta jooksul omajagu BMW-sid-remondirõõmu on nendega omajagu,seda et raha niisama seisma jääb-seda pole olnud.hetkel oman siis 2011.a. accord executive 2.4,spidokale 200 tuh veel ette pole tulnud,raha on kulunud ainult korraliste hoolduste peale,väsimuse märke pole näha.enamus sõpru on loobunud BMW-dest puhtalt rahalistel kaalutustel,tahaks autoga sõita,mitte tuhandeid remonditöökotta vedada,väita et bmw on sitaks hea auto-andke andeks,mõni kloun võrdleb accordi e46-ga,tule mõistusele,võrrelda pole siin midagi.accord ikka väga sõidetav masin ja mis põhiline saan autoremondi pealt kokku hoitud raha kasvõi maha juua
Ma olen sellel teemal silma ikka peal hoidnud ja ma ei mäleta, et keegi oleks väitnud et BMW on töökindlam kui Honda. Ma arvan, et mitte keegi siin ei kahtle selles, et Hondat on odavam üleval pidada aga see ei tee veel autost autot
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: Ostuabi.
Nimi nimeks..... vaidlus tekkis sellest, et üks siin väitis accordi olevat samaväärse f10 ga. Sapakas on ka auto, ometi ei võrdle sa seda ju accordiga.
there is no replacement for displacement
Re: Ostuabi.
Ka Hondaga on vägahea sõita. Ka 91 96 ja 2003 a omaga.
Tean kuna olen ka nendega sõitnud.
Kuid olen ka erinevate bemmidega sõitnud ja seetõttu ei liigita ma neid ühte klassi ja ei võrdle neid autosid omavahel üldse.
Tean kuna olen ka nendega sõitnud.
Kuid olen ka erinevate bemmidega sõitnud ja seetõttu ei liigita ma neid ühte klassi ja ei võrdle neid autosid omavahel üldse.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 813
- Liitunud: 06.02.2009 17:34 08
- Peamine sõiduk: Accord
- Asukoht: märjamaa
Re: Ostuabi.
Selge see et Accord-i ei anna võrrelda f10-ga,vahe suur,harja ajas nats punaseks,et Accord-i nii pasaks tembeldati,nats ülekohtune,aga peace,eks mulle on Bmw väga südanelähedane,eks tulevik näitab,seniks siis Accordparadiisivares kirjutas:Nimi nimeks..... vaidlus tekkis sellest, et üks siin väitis accordi olevat samaväärse f10 ga. Sapakas on ka auto, ometi ei võrdle sa seda ju accordiga.
Re: Ostuabi.
Rikas poiss.Smart49 kirjutas:Veel üks plastauto kummarda välja hüpanud, kaduge honda foorumisse ära kui bmwga sõita ei jõua ja vaja joogiraha remondiarvetelt koguda.Honda on **** ja jääb pasaks, võrrelda pole siin midagi.Jah töökindel on ta tõesti aga siiski vaeste värk.Olen omanud ka ise type r, civicut ja crv-ed.
Re: Ostuabi.
Selgeks saanud siin on see, et mõne jaoks siin on Accord rohkem auto, teise jaoks vähem. Ma Accordit nii hulluks ei pea, et temaga sõita ei kõlbaks. Isegi ju Accordit omanud sest minu arvates on universaal kerega Accord japsidest üks õnnestunumaid kujuga. Aga minu silmis ei küündi ükski japs samale tasemele kui Bemm, Mersu või Audi. Isegi mitte Lexus.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Ostuabi.
Ütlen veelkord, et ma pole öelnud, et Accord sama hea, on aga kombib F10-t küll ja sõiduomadused on legaalselt sõites sarnased.
ooDDoo tõestas ehedalt kes ta on.
1.Kahtlen ma väga ,et sa isegi 100 pealt külg musta jääga sõita suudad
2. teiseks ammugi mitte 130-ga.
3.Ei suuda seda enamik juhte
4. Saab ka esiveolise suurepäraselt otseks, pead lihtsalt oskama
5. Miks sa üldse kihutad libedaga nii arulagedalt? Mõistlik juht sõidab nii, et ta auto ei lähe sedasi käest, veel enam sellistel kiirustel libedaga.
6. Kohas, kus esiveol külg ette läheb on tagavedu juba ammu teelt läinud, sulle infoks.
Aga see veoskeemi üle vaidlemine on mõttetu.
http://www.ohtuleht.ee/657073/bmw-mooda ... ja-kraavis" onclick="window.open(this.href);return false;
Seni seisis, siis BMW teel, kuni ABS andur töötas, kuna seni töötas stabiilsuskontroll.
Juhi viga muidugi, aga ooDDoo-le pisike näide, vaevalt ta ise parem on.
Rohkem ma tõesti siin vaielda ei viitsi.
Äge ongi see, et need kes siin vaidlevad ja Accordi maha teevad, neist enamik pole 2008-2015 Accordiga isegi mitte sõitnud, omamisest rääkimata.
Selge on see, et objektiivselt siin ei suhtuta, vaid käibki lihtsalt BMW kummardamine.
See on muidugi margifoorumite puhul tavaline, et käib tuim konkreetse margi kummardamine ja teiste markide kohta mõeldakse halba välja, et enda oma üles upitada.
Accord on plastist või? Ma ei tea, kere on endiselt metallist ja BMW-s on ka hulganisti plastikut ja millegipärast on see Accord turvalisem, kui E60 BMW ja F10-ga mõlemal 5 tärni, detailne turvalisus veidi erineb.
Vaadake turvateste.
ooDDoo tõestas ehedalt kes ta on.
1.Kahtlen ma väga ,et sa isegi 100 pealt külg musta jääga sõita suudad
2. teiseks ammugi mitte 130-ga.
3.Ei suuda seda enamik juhte
4. Saab ka esiveolise suurepäraselt otseks, pead lihtsalt oskama
5. Miks sa üldse kihutad libedaga nii arulagedalt? Mõistlik juht sõidab nii, et ta auto ei lähe sedasi käest, veel enam sellistel kiirustel libedaga.
6. Kohas, kus esiveol külg ette läheb on tagavedu juba ammu teelt läinud, sulle infoks.
Aga see veoskeemi üle vaidlemine on mõttetu.
http://www.ohtuleht.ee/657073/bmw-mooda ... ja-kraavis" onclick="window.open(this.href);return false;
Seni seisis, siis BMW teel, kuni ABS andur töötas, kuna seni töötas stabiilsuskontroll.
Juhi viga muidugi, aga ooDDoo-le pisike näide, vaevalt ta ise parem on.
Rohkem ma tõesti siin vaielda ei viitsi.
Äge ongi see, et need kes siin vaidlevad ja Accordi maha teevad, neist enamik pole 2008-2015 Accordiga isegi mitte sõitnud, omamisest rääkimata.
Selge on see, et objektiivselt siin ei suhtuta, vaid käibki lihtsalt BMW kummardamine.
See on muidugi margifoorumite puhul tavaline, et käib tuim konkreetse margi kummardamine ja teiste markide kohta mõeldakse halba välja, et enda oma üles upitada.
Accord on plastist või? Ma ei tea, kere on endiselt metallist ja BMW-s on ka hulganisti plastikut ja millegipärast on see Accord turvalisem, kui E60 BMW ja F10-ga mõlemal 5 tärni, detailne turvalisus veidi erineb.
Vaadake turvateste.
Re: Ostuabi.
E60 ja sinu Accordi turvalisuse vahe võib tulla auto vanusest. E60 hakati ju 2003 tootma nii et seda oleks sobilikum võrrelda 2003- Accordiga.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostuabi.
Teema lk #2 oli see võrdlus kõik juba läbitud. Samal lehel lubas põrgataja, et "ta enam ei viitsi". Veelkord selle sotsiaalse probleemi lahkamise lõpetamise lubadusi on antud 2 korda. Varsti tuleb tagasi ja teatab, et "vaatas kriitilise pilguga sotsiaalse probleemi" üle ning käial on jälle paar teemalehte põrgatust kuni uue viitsimise defitsiidini.
Re: Ostuabi.
Hondamees ei saagi aru saada kuida sotiga võimalik kylge lasta on.. mina olen enamus oma sõite teinud ilma veojõukontrollita ja teen ka edaspidi kuna auto on juhitav igas asendis.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Ostuabi.
bemm on parim
https://majandus24.postimees.ee/4299661 ... ljon-autot" onclick="window.open(this.href);return false;
https://majandus24.postimees.ee/4299661 ... ljon-autot" onclick="window.open(this.href);return false;