BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Pole vist mootorit BMW millel ketid ei vaja vahetust...
A vaata asja teisest küljest, vähemalt ketid vahetatud. Ilmselt üks kallemaid remonte.
Kui auto meeldib...
Mida põdeda, lase auto kontrollist läbi ja osta ära, ega ette näha mida "veel" katki võib minna niikuinii ei näe
A vaata asja teisest küljest, vähemalt ketid vahetatud. Ilmselt üks kallemaid remonte.
Kui auto meeldib...
Mida põdeda, lase auto kontrollist läbi ja osta ära, ega ette näha mida "veel" katki võib minna niikuinii ei näe
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Jutt hea nagu alati, aga kahtlaselt odav
- Heigu
- Huviline
- Postitusi: 791
- Liitunud: 19.07.2010 19:55 30
- Peamine sõiduk: BMW 320
- Asukoht: Saaremaa
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
BM Autos hooldused tehtud , omanikuga suheldud ja ehk läheb kaubaks
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Jutt kuulutuses õige. Hoitud hea järje peal ning ketid vahetatud see aata minu soovitusel. (Selle mootoril ketid mootori tagaotsas, säästad suure kopika, kuna juba tehtud)
Täiesti tavaline nähtus ka audidel ning väga paljudel uutel autodel. Kett praegu juba varsti samasugune kuluosa nagu hammasrihm...Raemees kirjutas:Pole vist mootorit BMW millel ketid ei vaja vahetust...
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 02.05.2014 18:31 48
- Peamine sõiduk: bmw 530d
- Asukoht: tallinn
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
tore auto on nii Soome ja Eesti teedel.
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Läks siis kabaks või kus?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 02.05.2014 18:31 48
- Peamine sõiduk: bmw 530d
- Asukoht: tallinn
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
jah,väga hea valik.Artur_L kirjutas:Läks siis kabaks või kus?
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Enamus autotootjatel on täna kettidega probleeme. Need ajad, kus ketiga mootori omanikud muretut elu elasid, on läbi. Ma arvan, et hammasrihmaga auto omanikud on täna isegi õnnelikumad, sest üldiselt rihmavahetus maksab poole vähem kui ketivahetus.Hendri kirjutas: Täiesti tavaline nähtus ka audidel ning väga paljudel uutel autodel. Kett praegu juba varsti samasugune kuluosa nagu hammasrihm...
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Jep ja selletõttu läkski VAG grupp kõikidel oma pisikestel mootoritel (1.2, 1.4 jne) juba ca 5a tagasi rihmülekande peale. Rihmavahetuse intervall 180 000 km bensukatel ja palju muresid on olemata.
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Kui korralikke ketimajanduste projekteerimine nii raske on, siis mingu rihmale üle
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Töökindel asi ei tooda ju. Vabalt võiksid teha töökindlaid asju, aga see ei ole tänapäeval moodne enam.
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Mõtetut sitta toodavad, kaotavad kliente nii ju. Inimene näeb millise õnnetuse ostis ja järgmise auto ostab teist marki hoopis. Ilmselt see teine muidugi samasugune garantiiajaks valmistatud sõiduk .
Ma sõidan igatahes uhkelt ja kindlameelselt vanakooli autodega edasi, tean et kestab ja teele ei jäta ja liikluses ka stiilsem ja püüab pilke. Sellist uuemat bemmi ei märkagi tänaval üldse.
Ma sõidan igatahes uhkelt ja kindlameelselt vanakooli autodega edasi, tean et kestab ja teele ei jäta ja liikluses ka stiilsem ja püüab pilke. Sellist uuemat bemmi ei märkagi tänaval üldse.
E34 177TGI
E32 730i
E53 3.0d
E32 730i
E53 3.0d
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Ah et vanema pilliga on väiksem võimalus teele jääda
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Nad ei kaota kliente. Nende jaoks on tähtis püsida konkurentsis, seega nad peavad suutma pakkuda aina enam sama raha eest. Sellepärast kokkuhoid algabki. Isegi iga auto pealt 1€ kokuhoidu tähendab miljoni auto pealt miljon eurot kokuhoidu. Inimene, kes ostab endale uue BMW, ega ta ei mõtle selle peale kas see auto 10 aasta pärast veel sõidab. Tema sõidab selle "magusa kihi" ära ja siis ostab paari aasta pärast uue BMW. BMW saab oma autod ikka müüdud. Ja vaata kui populaarne on näiteks diisel E60 kasutatuna kuigi paras õnnetusehunnik on. M57 on mitmeid kordi aasta mootoriks valitud... Fiat on 9 korda Euroopa aasta autoks valitud, pole mina veel kuskilt kuulnud, et keegi neid headeks autodeks peab.omega kirjutas:Mõtetut sitta toodavad, kaotavad kliente nii ju. Inimene näeb millise õnnetuse ostis ja järgmise auto ostab teist marki hoopis. Ilmselt see teine muidugi samasugune garantiiajaks valmistatud sõiduk .
Ma sõidan igatahes uhkelt ja kindlameelselt vanakooli autodega edasi, tean et kestab ja teele ei jäta ja liikluses ka stiilsem ja püüab pilke. Sellist uuemat bemmi ei märkagi tänaval üldse.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Need võrdlused on vähe mööda. Võrdled mida, täna vs 10a tagasi?
Kasutatud autot ei osta ju selle järgi, mis veebis või ajakirjas kirjutati sellest siis, kui see auto päris uus oli. Mõni kindlasti ostabki aga mis sa teed..
Sama kehtib selle M57 mootori kohta. Uuena on/oli see midagi muud kui täna ja praegu.
Kui Fiat või mõni teine auto saab auhinna/tiitli siis on see antud autole kui see on uus.
Ja pole ka tänasel päeval see M57 kõige hullem mootor oma klassis ega niisamuti Fiat kõige hullem auto.
Kasutatud autot ei osta ju selle järgi, mis veebis või ajakirjas kirjutati sellest siis, kui see auto päris uus oli. Mõni kindlasti ostabki aga mis sa teed..
Sama kehtib selle M57 mootori kohta. Uuena on/oli see midagi muud kui täna ja praegu.
Kui Fiat või mõni teine auto saab auhinna/tiitli siis on see antud autole kui see on uus.
Ja pole ka tänasel päeval see M57 kõige hullem mootor oma klassis ega niisamuti Fiat kõige hullem auto.
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Igale õigele bemmifännile läheb hinge, kui M57 kohta kriitikat tuleb Sa keskendu parem eelnevale jutule, see M57 jutt oli lõppu lihtsalt pandud, et saaks hingelt ära
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1319
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Oleks sellel paar lisa veel olnud siis oleksin ise selle liigi võtnud . Läbisõit on ehk nati suur aga see poleks määrav olnud . Ma ei tea mul polnud selle m57 4a jooksul ühtegi jama . Läbi sõit oli ka 329000 juures .
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: BMW 530 F11 M-pakett 3.0 R6 180kW
Kirjutan pigem bensiinimootoriusku inimesena. Kuid mis selle M57 puhul siis häirib? Tegemist on ju hea mootoriga. Pöördklapid vast ainukene suurem mure seal minu arvates ja neid ei ole ka 135kw-l ja ehk manuaalidel ka?sigaelmar kirjutas:Igale õigele bemmifännile läheb hinge, kui M57 kohta kriitikat tuleb Sa keskendu parem eelnevale jutule, see M57 jutt oli lõppu lihtsalt pandud, et saaks hingelt ära