BMW 530 d F10 3.0 180kW
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 27.11.2018 20:01 47
- Peamine sõiduk: Bmw x5
BMW 530 d F10 3.0 180kW
Tervist, sooviksin nõu BMW ostmisel. Kuna ise olen suhteliselt uus BMWdega, siis ei tea erinevate mudelite eripärasusi ja kaua midagi vastu peab. Mis on põhilised vead jms.
Auto mis pakub huvi on:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2387775" onclick="window.open(this.href);return false;
Enamik enda sõitudest sõidan maanteel ja kuna naine hakkaks ka seda autot kasutama siis oleks automaat talle ideaalne. Äkki keegi on omanud/omab sellist autot või on rohkem kursis sellega ja saab rääkida kas oleks mõistlik osta või mitte. Tänud.
Auto mis pakub huvi on:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2387775" onclick="window.open(this.href);return false;
Enamik enda sõitudest sõidan maanteel ja kuna naine hakkaks ka seda autot kasutama siis oleks automaat talle ideaalne. Äkki keegi on omanud/omab sellist autot või on rohkem kursis sellega ja saab rääkida kas oleks mõistlik osta või mitte. Tänud.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Arvesta aastas vähemalt 2000eur remondifondi.
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 27.11.2018 20:01 47
- Peamine sõiduk: Bmw x5
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Mida täpsemalt? Mis asjad vajavad sageli vahetust?MartenL kirjutas:Arvesta aastas vähemalt 2000eur remondifondi.
- because
- Huviline
- Postitusi: 635
- Liitunud: 03.03.2013 16:26 22
- Peamine sõiduk: E36 328i M-pakett
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Debiilne jutt kibestunud inimeselt jälle.MartenL kirjutas:Arvesta aastas vähemalt 2000eur remondifondi.
BMW E61 3,0D - BMW E91 2,0D - BMW E92 3,0D - BMW E60 3,5D - BMW F01 4,0D - BMW F11 3,0D - BMW E92 3,5D - BMW E91 2,0D - BMW E60 3,0D - BMW X6 3,5D - BMW F10 3,0D - BMW F10 3,0D
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Mis on selles debiilset? Pigem võib see summa suuremaks minna.
Läbisõit on ka sellises punktis kus enamus sõlmi nõuab juba ülekäimist.
Läbisõit on ka sellises punktis kus enamus sõlmi nõuab juba ülekäimist.
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
2017. aastast müügis olnud. Hind ka suht krõbe imo, sama raha eest saab väiksema läbisõiduga ning 190kW mootoriga eksemplari isegi eestist.Whitephaige kirjutas: Auto mis pakub huvi on:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2387775" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Sul on 100% õigus oma arvamuselebecause kirjutas:Debiilne jutt kibestunud inimeselt jälle.MartenL kirjutas:Arvesta aastas vähemalt 2000eur remondifondi.
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Autole millega enamus sõite maanteel soovitaks lisana ACC-d, maanteel ülimugav. Antud masinal seda pole. Vigadest soovitaks eelkõige tutvuda mootori iseärasustega - Internetis materjali küllaga.
Edu!
Edu!
E30 318i ´83 -> E34 520i ´93 -> E39 525i ´01 -> E60 523i ´05 -> F10 528i ´12 -> G30 530d XDrive -> G02 xDrive20d /M
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Eks üllatusi võib ikka nende autodega tulla ja tihtipeale need üllatused kipuvad kalliks minema
Oleneb kõik sellest, kuidas eelnevalt on autot hooldatud. Kõik on hooldustes ja eelmistes omanikes kinni
Vii antud auto esindusse kontrolli, kontrolli läbisõitu jne.
Kui kõik klapib ja auto tõesti korralik on, siis pole ju midagi mõelda
Oleneb kõik sellest, kuidas eelnevalt on autot hooldatud. Kõik on hooldustes ja eelmistes omanikes kinni
Vii antud auto esindusse kontrolli, kontrolli läbisõitu jne.
Kui kõik klapib ja auto tõesti korralik on, siis pole ju midagi mõelda
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 27.11.2018 20:01 47
- Peamine sõiduk: Bmw x5
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Tänan vastuse eest, auto omanik väitis et saab kaasa kõik viimase 2 aasta paberid jms. Käisin autot vaatamas, väga vinge mulje jättis ja tundus väga korralik auto olevat.
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Emotsioonide põhjal ei maksa neid autosid kohe osta.
Vii kindlasti kontrolli
Vii kindlasti kontrolli
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Minu arust Eestis see ACC on üsna kasutu lisa, väga harva leiab kellegi kelle järgi sõita kannataksJoel_H kirjutas:Autole millega enamus sõite maanteel soovitaks lisana ACC-d, maanteel ülimugav. Antud masinal seda pole. Vigadest soovitaks eelkõige tutvuda mootori iseärasustega - Internetis materjali küllaga.
Edu!
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Üldiselt on odav sõita , sillajupid kestavad hästi, aga kui mingeid üllatusi satub tulema , siis kallis remontida
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Kasutu lisa sellele kellel pole, minu arust must have , tavalisega ei taha pärast enam sõitagiv-501 kirjutas:Minu arust Eestis see ACC on üsna kasutu lisa, väga harva leiab kellegi kelle järgi sõita kannataksJoel_H kirjutas:Autole millega enamus sõite maanteel soovitaks lisana ACC-d, maanteel ülimugav. Antud masinal seda pole. Vigadest soovitaks eelkõige tutvuda mootori iseärasustega - Internetis materjali küllaga.
Edu!
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Mingi periood liiklesin e61-ga millel ACC peal, suht närvi ajas kohati. Võibolla f seerial toimib paremini, pole proovinud.bemarifan kirjutas:Kasutu lisa sellele kellel pole, minu arust must have , tavalisega ei taha pärast enam sõitagiv-501 kirjutas:Minu arust Eestis see ACC on üsna kasutu lisa, väga harva leiab kellegi kelle järgi sõita kannataksJoel_H kirjutas:Autole millega enamus sõite maanteel soovitaks lisana ACC-d, maanteel ülimugav. Antud masinal seda pole. Vigadest soovitaks eelkõige tutvuda mootori iseärasustega - Internetis materjali küllaga.
Edu!
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Täpselt. Esiteks peab kasutatud auto puhul alati joppama, teiseks üllatused on isegi kallid nt. Avensise puhul - tuttav just vahetas elektroonilise käsipiduri aktuaatori (800 eur + töö) ja remontis variaatorkasti (hõbenool, 2k eur).bemarifan kirjutas:Üldiselt on odav sõita , sillajupid kestavad hästi, aga kui mingeid üllatusi satub tulema , siis kallis remontida
Aga üldiselt on sõidurõõmu pakkuvasse autosse rohkem motti "investeerida", kui laiatarbekraami. Korralik hooldusajalugu ning asjalik ostueelne kontroll aitavad kohe kindlasti riske maandada, seega anna aga minna
-
- Huviline
- Postitusi: 4
- Liitunud: 27.11.2018 20:01 47
- Peamine sõiduk: Bmw x5
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Seda mõtlen minagi, et üllatused võivad kalliks kujuneda ja ilmselgelt peab sellega arvestama auto ostmisel. Sellepärast pöörudsingi siia, sest enamus inimesed hakkavad kohe paugutama, et hakka aga remonte nautina jms. Suur tänu teile.kaspar kirjutas:Täpselt. Esiteks peab kasutatud auto puhul alati joppama, teiseks üllatused on isegi kallid nt. Avensise puhul - tuttav just vahetas elektroonilise käsipiduri aktuaatori (800 eur + töö) ja remontis variaatorkasti (hõbenool, 2k eur).bemarifan kirjutas:Üldiselt on odav sõita , sillajupid kestavad hästi, aga kui mingeid üllatusi satub tulema , siis kallis remontida
Aga üldiselt on sõidurõõmu pakkuvasse autosse rohkem motti "investeerida", kui laiatarbekraami. Korralik hooldusajalugu ning asjalik ostueelne kontroll aitavad kohe kindlasti riske maandada, seega anna aga minna
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Pole siin midagi nautida neid remonte, kõiki autosi tuleb remontida , kui autoga joppab ja eelmine omanik on ka mõne tüüpvea eemaldanud , siis võib päris pikalt muretult sõita, kõik oleneb ka mis varustus autol.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 08.05.2011 14:15 18
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
See eelnev soovitus 2000 eur/aastas remondile planeerida on täiesti asjakohane.
Kasutatud tänapäevase bmw (ja paljude teiste markide) puhul on see tavaline kulu hooldusele-remondile.
Mul kulus e46 peale 1000-1500 eur/aastas - veermiku jupid, vahest mõni andur jne, normaalse igapäevase läbisõidu juures.
Uue auto puhul maksad rohkem liisingut, kasutatud auto puhul maksad lihtsalt neid remonte.
Kasutatud tänapäevase bmw (ja paljude teiste markide) puhul on see tavaline kulu hooldusele-remondile.
Mul kulus e46 peale 1000-1500 eur/aastas - veermiku jupid, vahest mõni andur jne, normaalse igapäevase läbisõidu juures.
Uue auto puhul maksad rohkem liisingut, kasutatud auto puhul maksad lihtsalt neid remonte.
Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
Minu kogemused 60/61-te pealt näitavad,et 200k sõitnud pillid on tegelikult hullemad laibad kui 300k sõitnud ning seda väga lihtsal põhjusel..............300k sõitnud pillidel kõik piixud ´´tüüpvead´´ juba korda tehtud.
Seega väga läbisõidu järgi ei tasuks pilli vaadata,võid endale suure hunniku püksi hiljem teha kui see 200k sõitnud pill tahab korraga saada mootoriketi vahetust + käigukasti remonti
Endal läbielatud 61 peal ja 204k sõitnud originaal läbisõiduga pill tahtis aastaga ca 5,5k sisse saada.Samas 290k läbisõiduga pill mis hetkel on pmst 0 kuluga.
Seega väga läbisõidu järgi ei tasuks pilli vaadata,võid endale suure hunniku püksi hiljem teha kui see 200k sõitnud pill tahab korraga saada mootoriketi vahetust + käigukasti remonti
Endal läbielatud 61 peal ja 204k sõitnud originaal läbisõiduga pill tahtis aastaga ca 5,5k sisse saada.Samas 290k läbisõiduga pill mis hetkel on pmst 0 kuluga.