BMW F11
BMW F11
Tere!
Plaanin taaskord pärast mõneaastast kooselu VW'i ja Škodaga üle minna BMW peale ning pakub huvi just F seeria. Hetkel on silma jäänud ning olen ise vaatamas käinud neid kahte isendit:
1. https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3446789
2. https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3433023
Mõlemad autod välisel vaatlusel ilusad ja salongid ka korras. AutoDNA ja teisedki sellised saidid näitavad mõlemad, et läbisõit peaks olema mõlemal õige ning hooldused on tehtud esindustes. Kindel plaan on ka selline, et ükskõik, millise nii suure läbisõiduga auto ostan, kohe lähen ketivahetusse, et tulevikus suuremaid probleeme vältida. Sellega olen juba arvestanud. Samuti on plaan käia enne ostu ka inchcape's kontrollis.
Küsimusi on tegelikult palju, kuid ei oskagi neid väga sõnastada. Esimesel autol on põhimõtteliselt kõik lisad olemas, mida hing võiks ihata. Kas on miskit, mida nende puhul tähele panna või piisab esindusest kontrollimisel? Teisel autol on lisasid ka (küll mitte nii palju), kuid puudub xDrive. Samas ma ei teagi, kas see on lõpuks pluss või miinus? Mainin siis ka, et sõidan suurema osa ajast maanteel rahulikult kruiisides.
Ühesõnaga väga küsimusi ei tekkinudki, lihtsalt huvitab, mida nende autode puhul eriliselt jälgida? Kas Inchcapes kontrollida lastes saab piisavalt hea ülevaate auto seisukorrast ja ajaloost?
Ette tänades
Kristjan
Plaanin taaskord pärast mõneaastast kooselu VW'i ja Škodaga üle minna BMW peale ning pakub huvi just F seeria. Hetkel on silma jäänud ning olen ise vaatamas käinud neid kahte isendit:
1. https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3446789
2. https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3433023
Mõlemad autod välisel vaatlusel ilusad ja salongid ka korras. AutoDNA ja teisedki sellised saidid näitavad mõlemad, et läbisõit peaks olema mõlemal õige ning hooldused on tehtud esindustes. Kindel plaan on ka selline, et ükskõik, millise nii suure läbisõiduga auto ostan, kohe lähen ketivahetusse, et tulevikus suuremaid probleeme vältida. Sellega olen juba arvestanud. Samuti on plaan käia enne ostu ka inchcape's kontrollis.
Küsimusi on tegelikult palju, kuid ei oskagi neid väga sõnastada. Esimesel autol on põhimõtteliselt kõik lisad olemas, mida hing võiks ihata. Kas on miskit, mida nende puhul tähele panna või piisab esindusest kontrollimisel? Teisel autol on lisasid ka (küll mitte nii palju), kuid puudub xDrive. Samas ma ei teagi, kas see on lõpuks pluss või miinus? Mainin siis ka, et sõidan suurema osa ajast maanteel rahulikult kruiisides.
Ühesõnaga väga küsimusi ei tekkinudki, lihtsalt huvitab, mida nende autode puhul eriliselt jälgida? Kas Inchcapes kontrollida lastes saab piisavalt hea ülevaate auto seisukorrast ja ajaloost?
Ette tänades
Kristjan
Re: BMW F11
Kõrgsurvepump vaheta siis ka juba ennetavalt ära. Palju lihtsam ja odavam kui pärast tagajärgedega tegeleda.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW F11
Esimesel isendil on puudu üks väga oluline lisa ehk Comfort istmed. Olen ise pikemat kasvu ning minu hinnangul on see vahe a'la taburett vs tugitool. Comfort istmed on ikka kordades mugavamad (eriti pikemal sõidul).
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3181
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW F11
Teises kuulutuses lihtsalt sportistmed.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: BMW F11
Comfort istmel on seljatoe ülemise osa kalle eraldi reguleeritav, samuti saab elektriliselt peatoe kõrgust reguleerida, samuti on küljepolstrid elektriliselt reguleeritavad ja peatoe patjal saab muuta kumerust, et see toetaks rohkem pead külg suundadelt.
Kõige lihtsam vahet teha istme küljel olevate nuppude järgi, kui selliseid nuppe, nagu parempoolsel istmel näha on, pole, siis pole tegemist comfort istmega (LCI ja pre LCI mudelitel nuppude asetus väheke erineb).

-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: BMW F11
Jälle see ksp jutt. Sa peaksid olema ju vw ja skoda esinduses tõõl? Peaks ss tõõkoda täis olema ksp rikkega masinaid?
BMW g31 520d M Sport
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: BMW F11
Õigel viiesel on :
3.0 diiselmootor + 8ne käimar
M-pakett
Comfort istmed vent ja soojendusega
Tänapäevased lisad ala ACC, head up jne
Suur navi

Kui nendest valima peaks võtaksin ehk esimese, rohkem kulinaid peal, samas teine on välimuselt kenam ja parem iste
3.0 diiselmootor + 8ne käimar
M-pakett
Comfort istmed vent ja soojendusega
Tänapäevased lisad ala ACC, head up jne
Suur navi

Kui nendest valima peaks võtaksin ehk esimese, rohkem kulinaid peal, samas teine on välimuselt kenam ja parem iste
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F11
Õigel viiesel ei ole kindlasti surnud tehnoloogiat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines
https://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: BMW F11
2014 a. on N57 diiselmootor ju sama top 10 parima mootori hulka arvatud. Tänaseks päevaks võibolla juba tõesti surmaeelses korinas tehnoloogia 

tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F11
Oli ja täna surnud. Puhas mineviku patoloogia ehk tänaseks koolenud tehnoloogia.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: BMW F11
3.0d on ja jääb legendaarseks nagu 2JZ Toyota
Juba E39 peal oli 3.0d tegija
(siiamaani)
Juba E39 peal oli 3.0d tegija

Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F11
Muuseumi eksponaadid.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: BMW F11
Jajah, need uued 1.0 R3 VAG JA R3 BMW mootorid on sitaks paremad 
F ja G kere 3.0d 190-280kw diislid ja muud polegi eluks tarvis

F ja G kere 3.0d 190-280kw diislid ja muud polegi eluks tarvis
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F11
2020 veel BMW B58 ja ei ole vaja segast vahele peksta. 2021 võib juba mustrit nihutada, aga kindlasti mitte surnud tehnoloogia suunas.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: BMW F11
Kurjad keeled räägivad, et 2021 pidi N57 tagasi tulema.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: BMW F11
Võimatu. USA-s ei ületa normatiive ja EU-s on lisaks poliitikale pangad sellise tehnoloogia toetuse maha matnud. Ka koroona ei pööra seda enam, pigem vastupidi on uute tehnoloogiate reitingud kasvanud.
Re: BMW F11
Kas sa ei usu, et bemmidel need läbi lähevad või miks selline postitus? Mu vend sai enda omal küll kogu toitesüsteemi selle pärast ära vahetada ja seda on ju teistelgi juhtunud.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: BMW F11
Vag grupi autod kasutavad seda sama bosch cp4 ksp.
Ma ei vaidle vastu et juhtub, aga tüüpveaks seda nimetada on palju. Samahästi võiks õelda, et kui hammasrihm läheb mõnel katki siis kohe tüüpviga?
Ma ei vaidle vastu et juhtub, aga tüüpveaks seda nimetada on palju. Samahästi võiks õelda, et kui hammasrihm läheb mõnel katki siis kohe tüüpviga?
BMW g31 520d M Sport
Re: BMW F11
Seda ei saa mitte kunagi mitte kuidagi juhtuda.

KSP teema ei saa tüüpviga olla, sest probleem tekib suuremas osas alati peale tankimist.
Buumer Auto / 56826000
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: BMW F11
Miks heidite n57t?
3.0 diisel on kōikidel hea
Bemmil
Mersul
Audil
ja nüüd hakkavad mingeid mikrokaid peale
toppima. Mb juba teeb 2.1 mootoriga S klassi ka. Püha jumme

3.0 diisel on kōikidel hea
Bemmil
Mersul
Audil
ja nüüd hakkavad mingeid mikrokaid peale
toppima. Mb juba teeb 2.1 mootoriga S klassi ka. Püha jumme
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: BMW F11
Tean et VAG'il (peamiselt Audi 2012-2019a) 3.0D 150-200kw mootoreid ei kiideta. Neil saab vahetada kõike manti vähemalt 3-5K eest. 3.0bti pidavat aga pommikindel olema.
Missugune bemmi mootor siis nö pommikindel on mida soovitatakse?
Missugune bemmi mootor siis nö pommikindel on mida soovitatakse?
GS
Re: BMW F11
Mhmh, mäletan et eelmisel sajandil kiideti M30't, pidavat väga pommikindel olema
Aga ütleme siis nii et 2015-2020a mis oleksid selliseid töökindlamad versioonid?

Aga ütleme siis nii et 2015-2020a mis oleksid selliseid töökindlamad versioonid?
GS
Re: BMW F11
Selline mõiste nagu "pommikindel" on väga suhteline ning sinu üldistus ei pea paika.
Üldiselt EGR, DPF, turbodega jne seonduvad probleemid on omased igale diiselmootorile - kõik oleneb hooldamisest, kasutamisest, läbisõidust, vanusest jne, kuid tegemist on ju kuluosadega, mille hooldus/remont/uuendamine pole mitte ainult paratamatud, vaid täiesti normaalne

3.0TD 150kw, 180kw, 184kw, 193kw, 230kw (BiTD), 235kw (BiTD) on nö. konstruktsiooniveana vahekarteri leke. Osadel autodel on need garantii ajal tehtud, osadel tuleb hiljem teha (esinduse ajaloo olemasolu korras rakendub tehase Goodwill). Facelift'i isenditel (193kw, 235kw) tundub probleemi olevat tunduvalt vähem.
3.0TD 160kw, 200kw on nö. konstruktsiooniveana nukkvõllide kulumine. Vahekarteri lekete kohta info puudub, kindlasti esineb oluliselt vähem kui PRE-FL mudelitel.
BiTD mudeleid (230kw, 235kw) loetakse "pommikindlaks" seetõttu, et need pole varustatud 7-käigulise S-Tronic topeltsiduriga kastiga (õrn, kulukas remontida, kohati laguneb ette hoiatamata), vaid 8-käigulise Tiptronic kastiga, mis on väga vastupidavad. Samuti on 8-käigulise Tiptronic kastiga varustatud A8 mudel (184kw ja 193kw FL). Muud diiselmootori iseärasused on ka neile omased!
Re: BMW F11
Teemast välja või BMW kaitseks 
Lisaks VAG katuseluugi probleemid. Siin üks Audi E-tron omaniku probleem. Kommentaaridest selgub, halb disain ja kas ei saada aru veast või taheta tunnistada(planeeritud kulu omanikule).

Lisaks VAG katuseluugi probleemid. Siin üks Audi E-tron omaniku probleem. Kommentaaridest selgub, halb disain ja kas ei saada aru veast või taheta tunnistada(planeeritud kulu omanikule).
Re: BMW F11
Luksusautodel on kohati nii palju haigeid vigu (esinevad juba täiesti uutel või väga vähe kasutatud autodel), et tekib üldse küsimus, et millega on selline müügihind põhjendatud. Ei pääse nendest nii BMW, Audi kui ma Mercedes. Kuid unistame ja ostame (ning hiljem kohati kahetseme) ju ikkagi 

Re: BMW F11
No sinu loogika põhjal peaksid siis kõige kallimad autod olema Corollad ja Fabiad jms põhjakiht, kus polegi eriti asju mis läbi läheksid. Ja kõige odavamad siis luksusautod ja maasturid. Ma olen kunagi kohanud ühte vanemat meest kes ei saanud aru kuidas V8 Bemm hoopis rohkem maksab kui diisel Focus. Focus on ju palju ökonoomsem, miks peaks keegi sellise Bemmi eest rohkem maksma 

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW F11
Ei see päris kindlasti ei ole minu loogika
Sõidumugavus, tehnoloogiline innovatsioon (kui me räägime sama ajastu autodest), dünaamika, enamikel juhtudel sise- ja välisdisain, kasutatud materjalid (materjalid mida sa katsud/puutud igapäevaselt ehk tükike kasutajakogemusest) ja eelkõige turvalisus räägivad kõik premiumi kasuks. Olles elanud läbi ühe päris korraliku avarii F02 740'ga võin julgelt väita, et ma ei osta kunagi pikemate vahemaade läbimiseks Toyota Yarist, olenemata sellest kui vastupidav see on ja kui odav on seda üleval pidada - vahe on kas tõsise avarii korral jalutad autost omal jalal välja või tõenäoliselt jääd sinna igaveseks!
Aga saan ka täiesti aru inimestest, kes mõtlevad teistmoodi ning kelle jaoks auto on sarnane tarbeese nagu röster või külmkapp. Mina olles juba 18a BMW klubi foorumlane ilmselgelt nii ei arva



Sõidumugavus, tehnoloogiline innovatsioon (kui me räägime sama ajastu autodest), dünaamika, enamikel juhtudel sise- ja välisdisain, kasutatud materjalid (materjalid mida sa katsud/puutud igapäevaselt ehk tükike kasutajakogemusest) ja eelkõige turvalisus räägivad kõik premiumi kasuks. Olles elanud läbi ühe päris korraliku avarii F02 740'ga võin julgelt väita, et ma ei osta kunagi pikemate vahemaade läbimiseks Toyota Yarist, olenemata sellest kui vastupidav see on ja kui odav on seda üleval pidada - vahe on kas tõsise avarii korral jalutad autost omal jalal välja või tõenäoliselt jääd sinna igaveseks!
Aga saan ka täiesti aru inimestest, kes mõtlevad teistmoodi ning kelle jaoks auto on sarnane tarbeese nagu röster või külmkapp. Mina olles juba 18a BMW klubi foorumlane ilmselgelt nii ei arva
