f10/11a2010-2015voi e53/e70 a 2010-2013

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
frozenfuryy
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 05.11.2011 15:08 55

f10/11a2010-2015voi e53/e70 a 2010-2013

Postitus Postitas frozenfuryy »

tere.
ehk oskate mõne kogemuse lisada mis variant võiks kõige vähem peavalu tekitada :) eks ta oleneb kindlasti kuidas on autot eelnevalt hooltatud ja temaga ümber käidud aga võibolla on mõni masin pirtsakam kui teine? x5 ja f puhul sooviks teada palju on ruumivahe taga istujatel?
taga oleks isofiks ja turvatool.Vahest reisib maale kaasa ka kolmas inimene kuid mitte niitihti. Enamus sõite ikka 4kesi.
diisel ja automaat oleks eelistuseks
f10/11 puhul 2.0 voi 3.0 180/190voi 230kw?
x5 puhul 173/180/ 210 või 225kw?
ketiliin ja ksp neil kõigil murekoht vist?
enne ostu käiks kindlasti esinduses täiskontrollis et saata pilt auto korrashoiu kohta.

ehk oleks inimesi vb kes omanud neid autosid anda mõned näpunäited mida vaadata ja mida eelistada ja soovitab midagi :)

ette tänades
krist2an
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 15.07.2019 14:08 31
Peamine sõiduk: BMW X5 3.0sd

Re: f10/11a2010-2015voi e53/e70 a 2010-2013

Postitus Postitas krist2an »

Oli paar aastat tagasi F11 ning hetkel E70. Ruumikuse mõttes on E70 vast veidi avaram, eriti tagaistmel ning neljakesi sõites. Pagasiruumi osas polnud minu meelest väga vahet.

Kütusekulu osas on F11 kindlasti mõistlikum valik, samuti on ikkagi tegemist põlvkonna võrra uuema autoga, kuigi jah, LCI E70 jagab sama tehnikat. Sõita on mõlemaga mõnus, kuigi E70 puhul võib jäik vedrustus häirima hakata, eriti kui autol sportvedrustus. Mõistlik mõlemat proovida ning vaadata, kumb sobilikum tundub.
Kasutaja avatar
MSJ
Huviline
Postitusi: 743
Liitunud: 23.03.2010 10:01 25
Peamine sõiduk: X5 F15 M Sport

Re: f10/11a2010-2015voi e53/e70 a 2010-2013

Postitus Postitas MSJ »

Kõige vähem peavalu tekitab hästi hooldatud/remonditud auto nii nagu sa ise küsisid ja ka endale vastasid.
Osta milline tahes aga selline millel enamus või kõik tüüpvead ja remondid/hooldused tehtud(ketid, ksp, kast jne.) muidugi see ei tahenda seda, et tulevikus sentigi kulutama ei pea.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: f10/11a2010-2015voi e53/e70 a 2010-2013

Postitus Postitas sigaelmar »

Täpselt nii nagu Liia ütles. E70 mootoritest mina välistaks 173kw. See oli E70 kõige lahjem baasmootor, minu arvates ei ole tal küttekulu ja kiiruse näitajad heas tasakaalus. Ehk siis üsna aeglane aga samas mitte eriti ökonoomne variant. Võimsamad versioonid diislist viivad sind kiiremini kohalt ära võttes sealjuures sama palju või isegi vähem kütust. Minul jäi vähemalt täpselt selle pärast kunagi see 3.0 173kw ostmata.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3080
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: f10/11a2010-2015voi e53/e70 a 2010-2013

Postitus Postitas RazzKalbass »

F11 safe ost ja soodne pidada on 2.0 135kw
või siis 190kw mootoriga aga seal on asju rohkem mis võivad pekkis olla

E70 on 180kw/225kw hea mootor, see juba facelift ja 8ne kast. Öko ja liigub hästi. Kui rohkem mürtsu tahad siis 3.0sd 210kw + chip :D siis asi liigub. Probleeme pole olnud

Üldiselt ära liiga palju põe ja foorumeid loe muidu jääbki auto ostmata.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Vasta