F11 535ix
F11 535ix
Tere, kas keegi seda masinat on vaatamas juba käinud või oskab konkreetse mootori-veoskeemi võimalikest vigadest kirjutada? Youtube abil olen veidi targemaks saanud, aga ikkagi ootaks targemate arvamust.
https://www.auto24.ee/soidukid/3657457
https://www.auto24.ee/soidukid/3657457
Re: F11 535ix
Huvitav kas BMW sai ka teistmoodi-lahjemat korrosioonikaitset sõltuvalt mis riiki autosid toodeti.
Re: F11 535ix
Vaatasin vindecoderiga, et see masin hot climate versioon. Mida see tähendab? Kas talvel mootor ja kabiin ei lähe soojaks?
Re: F11 535ix
Otsingutulemus andis vastuseks, et kliima on seadistatud kiiremaks salongi jahutamiseks. Kodeeritav.
Mõned väidavad ka erineva koostisega materjale kasutatud, mis võib olla tõsi või ka mitte.
Re: F11 535ix
Vanasti käis hot climate versiooniga kaasas ka võimekam jahutusradikas.
F seeria kohta ei oska öelda.
F seeria kohta ei oska öelda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F11 535ix
225Kw on hea mootor ja lihtsalt tuunitav.
Xdrive - veovõlli kummikotid (eriti esimesed) ja veovõllid ise ka. Kott maksab 60€ OE osa, B osa 20€, vahetus on 2h
Keyless ukselingid vaata et töötavad - üks link on 267.92€ - kui mõni ei tööta võib akut ka tühjendada salaja
Kastiõli tundub, et on vahetatud (OE pannil on kleepsud peal) kui pole siis tasub ära vahetada juba. Ca 400€
Kindlasti tasuks kohe vahekasti õli ära vahetada kohe profülaktika mõttes. (esinduses 93.13€)
Üldiselt kui ma bensukat otsiks siis ma oleks juba seda autot ostma läinud. Ideaalne combo
Xdrive - veovõlli kummikotid (eriti esimesed) ja veovõllid ise ka. Kott maksab 60€ OE osa, B osa 20€, vahetus on 2h
Keyless ukselingid vaata et töötavad - üks link on 267.92€ - kui mõni ei tööta võib akut ka tühjendada salaja
Kastiõli tundub, et on vahetatud (OE pannil on kleepsud peal) kui pole siis tasub ära vahetada juba. Ca 400€
Kindlasti tasuks kohe vahekasti õli ära vahetada kohe profülaktika mõttes. (esinduses 93.13€)
Üldiselt kui ma bensukat otsiks siis ma oleks juba seda autot ostma läinud. Ideaalne combo
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
- ssiimuu
- Huviline
- Postitusi: 28
- Liitunud: 14.08.2019 09:06 34
- Peamine sõiduk: VW Passat BiT 4mot. / BMW Z4 3.0i (E85 Convertible)
Re: F11 535ix
Selle müüja autod soovitan lasta pädevas kohas enne ostu üle kontrollida.
Re: F11 535ix
Käisin vaatamas. No peaaegu, aga siiski mitte päris see mida ootasin minusuguse pedandi maitse jaoks...
Tehnilise poole pealt ilma UMis käimata tundus kõik OK - mootor külmalt käis hästi, midagi ei klobisenud, pöörates ei ragisenud, ei vibranud, jne. Roostet polnud, kapoti alt kõik kuiv ja kena. Kõik lisad töötasid ja armatuuris miskit üleliigset ei põlenud.
Aga häiris see, et masin täielikult üle värvitud ja tagumise parema rattakoopa kohalt ka kõvasti pahteldatud, õnneks kõikide piilarite värvkate seest oli originaal. Juhi istmepadja äär veidi vormist väljas juba, rooli nahk silmaga nähtavalt kulunud, roolil, juhi uksekäepidemel, idrive nupul, käsipiduri nupul ja keskkonsoolil kummikiht kohati narmendas ja mitmed nupud kulunud, sees laes ja ustel, jne kriipse-kraapse-mustust - ilmselt keemilisega saaks paremaks. Esipamper paremalt tugevalt kraabitud. Tundus, et Jaapanis kalla-talla sõidumeeste masin olnud...
Väljas katusereelingute ja ukseliistude kroom tuhm... Tulede plastik ideaalne. Parema esimese udutule klaas veidi tuhm.
Üleüldse kui võrdlen seda enda samuti heleda sisuga 2006.a. E65ga, siis kõik materjalid tunduvad kuidagi odavamad - istmenahk jäik nagu kõva vakstu, suunatule nupud ja muud kangid kõvast "tojootaplastikust", mingi müstiline kummikelme paljudel plastpindadel, mis siit-sealt narmendab, sõidu ajal oli tuulevihinat kusagilt keskelt kosta, arusaadav, et universaal lärmab rohkem, aga ootamatult mürarikas salong ikka - vb lamellide süü ka. Samuti 225kw bens võrreldes mu 170kw dislaga tundus ka kuidagi lahjemalt edasi astuvat...pidi mootori kiljuma ajama, enne kui miskit juhtuma hakkas... Ju siis disla vääne madalalt annab mineku tunnetusele niipalju juurde...
Ma ei tea, vb peabki vana 7se ja järgmise gen. 5-seeria materjalide ja sõidutunnetuse vahe selline olema... Et saaks järjest uuemaid masinaid ikka võimalikult odavalt toota ja kallilt müüa
Tehnilise poole pealt ilma UMis käimata tundus kõik OK - mootor külmalt käis hästi, midagi ei klobisenud, pöörates ei ragisenud, ei vibranud, jne. Roostet polnud, kapoti alt kõik kuiv ja kena. Kõik lisad töötasid ja armatuuris miskit üleliigset ei põlenud.
Aga häiris see, et masin täielikult üle värvitud ja tagumise parema rattakoopa kohalt ka kõvasti pahteldatud, õnneks kõikide piilarite värvkate seest oli originaal. Juhi istmepadja äär veidi vormist väljas juba, rooli nahk silmaga nähtavalt kulunud, roolil, juhi uksekäepidemel, idrive nupul, käsipiduri nupul ja keskkonsoolil kummikiht kohati narmendas ja mitmed nupud kulunud, sees laes ja ustel, jne kriipse-kraapse-mustust - ilmselt keemilisega saaks paremaks. Esipamper paremalt tugevalt kraabitud. Tundus, et Jaapanis kalla-talla sõidumeeste masin olnud...
Väljas katusereelingute ja ukseliistude kroom tuhm... Tulede plastik ideaalne. Parema esimese udutule klaas veidi tuhm.
Üleüldse kui võrdlen seda enda samuti heleda sisuga 2006.a. E65ga, siis kõik materjalid tunduvad kuidagi odavamad - istmenahk jäik nagu kõva vakstu, suunatule nupud ja muud kangid kõvast "tojootaplastikust", mingi müstiline kummikelme paljudel plastpindadel, mis siit-sealt narmendab, sõidu ajal oli tuulevihinat kusagilt keskelt kosta, arusaadav, et universaal lärmab rohkem, aga ootamatult mürarikas salong ikka - vb lamellide süü ka. Samuti 225kw bens võrreldes mu 170kw dislaga tundus ka kuidagi lahjemalt edasi astuvat...pidi mootori kiljuma ajama, enne kui miskit juhtuma hakkas... Ju siis disla vääne madalalt annab mineku tunnetusele niipalju juurde...
Ma ei tea, vb peabki vana 7se ja järgmise gen. 5-seeria materjalide ja sõidutunnetuse vahe selline olema... Et saaks järjest uuemaid masinaid ikka võimalikult odavalt toota ja kallilt müüa
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F11 535ix
Istmenahk ongi neil selline kõvem jah kui pole just Nappa/Vent iste.
Suunatule ja muud nupud on just F-seerial hästi soliidsed..
F seeria E omast on kindlasti koostekvalieedilt üle
Suunatule ja muud nupud on just F-seerial hästi soliidsed..
F seeria E omast on kindlasti koostekvalieedilt üle

Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
- nm5
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 04.05.2009 19:37 06
- Peamine sõiduk: BMW 730d e65/BMW 740i e38/BMW 535i e34
- Asukoht: Räpina/Tallinn
Re: F11 535ix
Kuna endal oli ka hiljaaegu F10 ja E65-ga võrdlus peab hästi paika. Pealtnäha on F10 salong tõesti viisakas ja hea, aga kui aktiivselt mõlema autoga sõidad siis hakkad nägema ja tunnetama kuidas F10/F11 puhul on kohati mindud odavamat teed pidi. Kõik plastikud, mis jäävad sisuliselt põlvedest allapoole (mul on lühikesed jaladcrist kirjutas: ↑27.03.2022 19:19 06 Käisin vaatamas. No peaaegu, aga siiski mitte päris see mida ootasin minusuguse pedandi maitse jaoks...
Tehnilise poole pealt ilma UMis käimata tundus kõik OK - mootor külmalt käis hästi, midagi ei klobisenud, pöörates ei ragisenud, ei vibranud, jne. Roostet polnud, kapoti alt kõik kuiv ja kena. Kõik lisad töötasid ja armatuuris miskit üleliigset ei põlenud.
Aga häiris see, et masin täielikult üle värvitud ja tagumise parema rattakoopa kohalt ka kõvasti pahteldatud, õnneks kõikide piilarite värvkate seest oli originaal. Juhi istmepadja äär veidi vormist väljas juba, rooli nahk silmaga nähtavalt kulunud, roolil, juhi uksekäepidemel, idrive nupul, käsipiduri nupul ja keskkonsoolil kummikiht kohati narmendas ja mitmed nupud kulunud, sees laes ja ustel, jne kriipse-kraapse-mustust - ilmselt keemilisega saaks paremaks. Esipamper paremalt tugevalt kraabitud. Tundus, et Jaapanis kalla-talla sõidumeeste masin olnud...
Väljas katusereelingute ja ukseliistude kroom tuhm... Tulede plastik ideaalne. Parema esimese udutule klaas veidi tuhm.
Üleüldse kui võrdlen seda enda samuti heleda sisuga 2006.a. E65ga, siis kõik materjalid tunduvad kuidagi odavamad - istmenahk jäik nagu kõva vakstu, suunatule nupud ja muud kangid kõvast "tojootaplastikust", mingi müstiline kummikelme paljudel plastpindadel, mis siit-sealt narmendab, sõidu ajal oli tuulevihinat kusagilt keskelt kosta, arusaadav, et universaal lärmab rohkem, aga ootamatult mürarikas salong ikka - vb lamellide süü ka. Samuti 225kw bens võrreldes mu 170kw dislaga tundus ka kuidagi lahjemalt edasi astuvat...pidi mootori kiljuma ajama, enne kui miskit juhtuma hakkas... Ju siis disla vääne madalalt annab mineku tunnetusele niipalju juurde...
Ma ei tea, vb peabki vana 7se ja järgmise gen. 5-seeria materjalide ja sõidutunnetuse vahe selline olema... Et saaks järjest uuemaid masinaid ikka võimalikult odavalt toota ja kallilt müüa![]()

Mis puudutab minekut, siis F10l loeb väga palju mis sõidurežiim sul valitud on, kuna F10 mängib väga palju gaasipedaali tundlikusega. Comfort (ecost ei hakka parem rääkimagi) tekitab suhteliselt suure viivituse sinu soovide ja mootori võimekuse vahel, sellepärast võib tundudagi, et madalalt palju midagi ei juhtu. Küll aga tegelikult suudavad need mootorid (endal oli N20 528i, aga ülesehitus üsna sarnane) väga madalalt head väänet tekitada. Et sellest aru saada, on tarvis panna sõidurežiim spordi peale ja käigukast manuaalrežiimile. Siis on juba päris lõbus sõidukogemus. Muidu tapab kas gaasipedaali tundlikus asja ära või käigukasti soov kohe kõvasti käike alla lapata ja mootorit kiljuma ajada. Lisaks E65 3.0d on väänet pisut enam ja 6ne kast hoiab ka pöördeid veidi paremas vahemikus, seega ilmselt ka sellest tuleb vahe sisse. Omast kogemusest ütleks, et F10 bensukal oleks võinud olla ka üks lisasõidurežiim kus pedaali tundlikus oleks võinud olla spordi oma, aga käiguvahetuse map oleks võinud olla comfordi laadne, mis hoiaks alati ühe käigu madalamal.
Kronoloogiliselt omatud BMWd: BMW M52 523i E39, BMW M50 525i E34, BMW M57 525dA E39, BMW M57N2 730d E65, BMW M62 740iA, BMW N20 528iA XDrive F10, BMW M30 535i E34
Re: F11 535ix
Oled kindel?
Minu meelest on plasti jube palju ja ühtegi kruvi ju enam ei leia. Kõik asjad seisavad klõpsudega koos.
Kui e34 uksekate oli mittekolisevast paberisegust siis f10 juba täisplastik.
Sama nende “puitliistudega”. Need on alt plastikust ja pealt vaata et pool pinnast on hõbedane plast. Ehk väärisspooniga on kõvasti kokku hoitud.
No G seeria on seest juba täiesti hõbedane.
PS mulle garantii ajal UM küll esimeste poolasside tolmukatete vahetamist ei pakkunud.
Läksid terved poolassid. 1200€ tükist.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: F11 535ix
Kui nüüd g ja f võrrelda ss kõige hullem asi g seerial on ukse sulgemine. Lõõd kinni sellise häälega nagu riisil. Õudne. F läheb veel soliidse mütsuga.
BMW g31 520d M Sport
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 745
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: F11 535ix
Ma olen F’il comfort mode kangi tõmmanud vasakule, siis koguaeg käik madalam. Ilmselt päris sport mode pole, äkki ongi mingi vahepealne.
- nm5
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 04.05.2009 19:37 06
- Peamine sõiduk: BMW 730d e65/BMW 740i e38/BMW 535i e34
- Asukoht: Räpina/Tallinn
Re: F11 535ix
See on käigukasti sportrežiim. Enda puhul comfort driving mode-i peal jäi gaasitundlikus samaks, lihtsalt hoidis kõrgemat käiku ning vahetas entusiastlikumalt käike alla.
EDIT: Endale see ei sobinud, tahtis hoopis liiga madalat käiku hoida (hoidis ca 2k rpm minimum, oleks eelistanud 1,5k rpm miinimum).
Kronoloogiliselt omatud BMWd: BMW M52 523i E39, BMW M50 525i E34, BMW M57 525dA E39, BMW M57N2 730d E65, BMW M62 740iA, BMW N20 528iA XDrive F10, BMW M30 535i E34
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F11 535ix
Pakub nüüd ka eraldi tolmukotte. Vanasti vb oli aint poolassiga koos.priitv8 kirjutas: ↑27.03.2022 21:03 17Oled kindel?
Minu meelest on plasti jube palju ja ühtegi kruvi ju enam ei leia. Kõik asjad seisavad klõpsudega koos.
Kui e34 uksekate oli mittekolisevast paberisegust siis f10 juba täisplastik.
Sama nende “puitliistudega”. Need on alt plastikust ja pealt vaata et pool pinnast on hõbedane plast. Ehk väärisspooniga on kõvasti kokku hoitud.
No G seeria on seest juba täiesti hõbedane.
PS mulle garantii ajal UM küll esimeste poolasside tolmukatete vahetamist ei pakkunud.
Läksid terved poolassid. 1200€ tükist.
Aga F koostekvaliteet on küll E-seeriast üle. mulle f meeldib.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: F11 535ix
Minu kogemus pärineb läinud oktoobrist. Saab näha, äkki Extendo garantii(pikendus)kindlustusega on asjad teistmoodi.RazzKalbass kirjutas: ↑27.03.2022 21:54 32 Pakub nüüd ka eraldi tolmukotte. Vanasti vb oli aint poolassiga koos.
E60 ja E65 ei oska võrrelda, aga E34 ja E39 võrreldes on odavnemist silmaga näha.RazzKalbass kirjutas: ↑27.03.2022 21:54 32 Aga F koostekvaliteet on küll E-seeriast üle. mulle f meeldib.
Eks raha kulub mujale ka. Elektroonikasse näiteks.
Minu silmale ongi E60 konkurentsitult koledaim bmw kohe E36 järel. Eriti salongid riivavad silma.
Aga see on vaid minu arvamus.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!