Bmw x5 e53 4.4i 210kw
Bmw x5 e53 4.4i 210kw
Sooviks teada selle auto heasid ja halbasid külgi, just mootori poolt kuidas vastu peab ja kas tasub vaadata üldse. Mis on tüüpilised tüüpvead?
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw x5 e53 4.4i 210kw
Sama jutt mis 545i teemas: Üldiselt kõik need autod on praeguseks nii vanad ja palju või väga palju läbi sõitnud, seega tuleks ainult keskenduda konkreetse eksemplari seisukorrale, mitte lihtsalt üldistele antud mootoritüübile omastele nn tüüpvigadele.
Kui rääkida konkreetselt esimesest X5-st, siis need on kõik praeguseks 20+ aastat vanad, seega loeb vaid konkreetse auto seisukord.
Kõik autod mis siiamaani normaalselt sõidavad on ilmselt juba tehtud erinevaid remonte - ketitaldade vahetusi, vanoste remonte, erinevate tihendite vahetusi, karterituule vahetusi jne, eks googeldamine "M62 problems" võiks vastuseid anda.
Lisaks mootorile tuleb vaadata ka palju muid asju - kardaanid, poolteljed, vahekast, difrid, käigukast .. veermik, pidurid (torud), üleüldine rooste! jne jne ... tegu on väga vana autoga praeguseks
Ja bensiini läheb maanteel 12+ .. lihtsalt igaks juhuks mainin. Tanklate postihind on vist hetkel jälle 2€/l
A kui leiad hoitud/hooldatud eksemplari - miks mitte, hea auto
Kui rääkida konkreetselt esimesest X5-st, siis need on kõik praeguseks 20+ aastat vanad, seega loeb vaid konkreetse auto seisukord.
Kõik autod mis siiamaani normaalselt sõidavad on ilmselt juba tehtud erinevaid remonte - ketitaldade vahetusi, vanoste remonte, erinevate tihendite vahetusi, karterituule vahetusi jne, eks googeldamine "M62 problems" võiks vastuseid anda.
Lisaks mootorile tuleb vaadata ka palju muid asju - kardaanid, poolteljed, vahekast, difrid, käigukast .. veermik, pidurid (torud), üleüldine rooste! jne jne ... tegu on väga vana autoga praeguseks

Ja bensiini läheb maanteel 12+ .. lihtsalt igaks juhuks mainin. Tanklate postihind on vist hetkel jälle 2€/l

A kui leiad hoitud/hooldatud eksemplari - miks mitte, hea auto

V8