F10 528i
Re: F10 528i
Ühel läksid ketid, kõrgsurvepump koos kogu toitesüsteemiga, sisselaskekollektor, roolilatt, paar korda kallis pidurite remont, genekas, käigukastil mingi anomaalia, neid kalleid remonte oli veel, ma kõiki peast ei tea. Teine oli ketid, saaled, ta oma pumba vist vahetas ennetavalt ära, ma selle auto puudustega nii hästi kursis pole kuna tüüp enamus ajast välismaal aga üsna vara pani uuesti müüki selle auto ja vaimustuses ta sellest ei ole. Esimese puhul ta ütles et teda ei häirikski see sage töökoja külastus vaid et kõik asjad on hullult kallid võrreldes ta eelmise bemmiga.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: F10 528i
Ei tasu ärrituda, kui keegi julgeb midagi üleüldisele paradigmale vastupidist väita. Kuskil ise kirjutasid, et EV gruppides ei saa midagi öelda elektrisõidukite vastast. Mis sinu käitumine praegu paremat on? Võib-olla ma olin oma väljaütlemises pisut ründav, aga siiski.Ilves kirjutas: ↑11.03.2024 01:39 54Mingi üldistav inisemine on siin lahti läinud. Mis mootorimudelid on konkreetselt "õrnad"? Milliste detailide poolest? Räägid S65/S85 bensukate vajadusest tehase saaled 100kkm pealt BE omade vastu vahetada või sellest, et keegi on oma hooldamata diislile remapi pähe lasknud?
Enamus jamasid tõmbavad endale kasutajad ise kaela kui vahetavad õli 35 000km pealt või ei ole kodutööd ära teinud.
Ei saa normaalsks pidada näiteks N47 või N57 mootori puhul saalede, keti, KKK jms probleeme. Sõidan autoga palju ning teiste markidega ei ole pidanud nii ulatuslikke remonte ette võtma. Minu hinnangul ei ole normaalne, et 200k läbimisel tahab mootor mitme tuhande euro eest remonti saada.
Samuti on mitmed kasutajad andnud mõista, et diislit tuleks üldse vältida ning soetada bensiinimootoriga isend. Pärast erinevate mootorite kohta uurimist tuleb välja, et nende puhul on samuti kulukad tüüpvead üsna tavalised. Näiteks isegi tänasel päeval pigem töökindlaks peetud N55 mootor võib 200k kandis väga kulukaid remonte tahta.
Ma ei räägi siin hetkel tavahooldusest, vaid reaalsest rikkest, saadele vahetus 200k peal ei ole tavahooldus.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3181
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: F10 528i
Oman ise N47 ning läbisõit 176 tuhat ja tean kellel sama pada ning läbisõit pea 400. Omame mõlemad originaal ketti ja originaal kkk ning saalesid. Tavahooldus siiani olnud. Kui mul 200 tuhat täis saab, ei kavatse midagi vahetada kui vajadust pole. Ostsin auto kui kellal oli 42 tuhat km. Õlivahetus iga 10 tuhat km.
Re: F10 528i
See on jah minu viga, et ma ümmargusest jutust tahan ikka molekulini jõuda
Eks tulebki selgeks teha, kas tegu on konkreetse seeria tüüpveaga või mingi versiooni veaga, mis tuleb kas lisadest või mootorivalikust nt EDC amordid, aktiivvedrustus, tagumised õhkpadjad jne.
Bemmi viimase aja mootoritel on pigem reegliks see, et 200 tuh juures tuleb kindluse mõttes üle käia asjad, mida kunagi varem ei pidanud tegema nt saaled ja diislitel saaled, raamsaaled + ketid. Pidurid on ka väga erinevad erinevate mootoriga mudelitel. Väiksema diameetriga ketastega on üldiselt vähem jamasid kui suurema tööpinnaga ketastega.
Mul on läinud 7 aasta jooksul keskmiselt ca 1500€ aastas hooldusele ja remondile ei ütleks, et midagi ebanormaalselt. Vanuses 3-5 aastat oli peamiselt õlivahetused ja viimased 2 aastat on mõned kallimad asjad olnud seoses 200k täitumisega nagu profülaktika mõttes saaled ja ikaldunud Valvetronicu võll. Õlivahetusi teen max 15000 pealt.
Samas on korras F10 ikka väga mõnus sõiduaparaat nii linnas kui lõbusamatel teedel. Mitte liiga raske ja M sport vedruga piisavalt fun, et teda natuke kratist sakutada. G30 5. juures on juba liiga palju pehmendust vahele pandud auto rooli ja vedrustuse tunnetusse, pigem läheneb G30 E seeria Mersule ja nii vanaks ma ennast ka ei pea veel

Eks tulebki selgeks teha, kas tegu on konkreetse seeria tüüpveaga või mingi versiooni veaga, mis tuleb kas lisadest või mootorivalikust nt EDC amordid, aktiivvedrustus, tagumised õhkpadjad jne.
Bemmi viimase aja mootoritel on pigem reegliks see, et 200 tuh juures tuleb kindluse mõttes üle käia asjad, mida kunagi varem ei pidanud tegema nt saaled ja diislitel saaled, raamsaaled + ketid. Pidurid on ka väga erinevad erinevate mootoriga mudelitel. Väiksema diameetriga ketastega on üldiselt vähem jamasid kui suurema tööpinnaga ketastega.
Mul on läinud 7 aasta jooksul keskmiselt ca 1500€ aastas hooldusele ja remondile ei ütleks, et midagi ebanormaalselt. Vanuses 3-5 aastat oli peamiselt õlivahetused ja viimased 2 aastat on mõned kallimad asjad olnud seoses 200k täitumisega nagu profülaktika mõttes saaled ja ikaldunud Valvetronicu võll. Õlivahetusi teen max 15000 pealt.
Samas on korras F10 ikka väga mõnus sõiduaparaat nii linnas kui lõbusamatel teedel. Mitte liiga raske ja M sport vedruga piisavalt fun, et teda natuke kratist sakutada. G30 5. juures on juba liiga palju pehmendust vahele pandud auto rooli ja vedrustuse tunnetusse, pigem läheneb G30 E seeria Mersule ja nii vanaks ma ennast ka ei pea veel

Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: F10 528i
Andres, alati saad tagasi minna F10 peale

Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: F10 528i
Kui sa nüüd ka mind siin silmas pead, siis ma ütlen selgituseks, et ma ei arva, et bensukaf Bemmil paremad on. Ma tean, et need on samasugused õnnetusehunnikud oma tüüpvigadega, nagu diislidki. Lihtsalt mind häirib see, et diisleid paremaks peetakse kuigi probleemide nimekiri võib olla isegi pikem ja kulukamtryku kirjutas: ↑11.03.2024 09:30 34
Samuti on mitmed kasutajad andnud mõista, et diislit tuleks üldse vältida ning soetada bensiinimootoriga isend. Pärast erinevate mootorite kohta uurimist tuleb välja, et nende puhul on samuti kulukad tüüpvead üsna tavalised. Näiteks isegi tänasel päeval pigem töökindlaks peetud N55 mootor võib 200k kandis väga kulukaid remonte tahta
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53