X5 G05

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Reims1
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 13.05.2009 18:27 24

X5 G05

Postitus Postitas Reims1 »

Tere
Silma jäänud selline mudel BMW-lt, kumba eelistada, kas 3.0 bensiini 250kw või 3.0 diislit 195kw? Aastane läbisõit kuskil 20k piires. Oskate tuua välja plusse- miinuseid? Kuidas BMW xdrive töökindlusega lood on?
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3136
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: X5 G05

Postitus Postitas RazzKalbass »

Diisel kindlalt. 195 on väga võimekas sellel. Ilmselt kiirem ka kui see 3.0 bens
xdrivega = töökindel va vahekasti õlivahetused regulaarselt
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 3031
Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
Asukoht: Tallinn

Re: X5 G05

Postitus Postitas Oliver.L »

RazzKalbass kirjutas: 14.03.2024 21:13 27 Diisel kindlalt. 195 on väga võimekas sellel. Ilmselt kiirem ka kui see 3.0 bens
Diisel tervelt sekund aeglasem 0-100ni. :D
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3136
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: X5 G05

Postitus Postitas RazzKalbass »

Aga 3x ökom samal ajal :D
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 3031
Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
Asukoht: Tallinn

Re: X5 G05

Postitus Postitas Oliver.L »

Seda küll.
Kasutaja avatar
Kert11
Huviline
Postitusi: 978
Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum

Re: X5 G05

Postitus Postitas Kert11 »

siin tuleks sellele ka mõelda, et kas plaanis pidada 22 aastat teda ja lõpuni/lammarini sõita, või mingi hetk 5 aasta pärast ikka panna müüki. Ehk kui plaan millalgi turgu lükata, siis diisel oluliselt likviidsem ja atraktiivsem kaup kui bens (saad paremat hinda ja kiiremini müüdud)
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Kasutaja avatar
kickdown
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 22.02.2022 22:44 56
Peamine sõiduk: 540i

Re: X5 G05

Postitus Postitas kickdown »

Reims1 kirjutas: 14.03.2024 17:55 59 Tere
Silma jäänud selline mudel BMW-lt, kumba eelistada, kas 3.0 bensiini 250kw või 3.0 diislit 195kw? Aastane läbisõit kuskil 20k piires. Oskate tuua välja plusse- miinuseid? Kuidas BMW xdrive töökindlusega lood on?
B58 on väga töökindel ja ülisuure potentsiaaliga mootor. G05-se paigaldatakse uuendatud mootorit, kus on lihtsustatud keti üleeshitus ja parema tootlusega kütusepump. Kerge vaevaga saab 360kw ja 700nm kätte. B58 mootoritel tunned väänet kohe madalalt, sest turbo hakkab spoolima ~1k rpm pealt. Kütusekulu on ca. 40% võrra kõrgem kui 30d autol, kuid pakub tunduvalt sujuvamat ja vaiksemat sõitu.

B58 tüüpvead -

klapikambrikaanes olev membraan ja klapikambrikaas võib rikki minna
vanos
jahutusvedeliku leke - tihti ülemine kaas/kork hakkab läbi laskma
kaspar
Huviline
Postitusi: 843
Liitunud: 19.01.2003 16:24 02
Asukoht: Tallinn

Re: X5 G05

Postitus Postitas kaspar »

Diisel ikka jura kuubis aga isegi mina kui diislivihkaja pean tunnistama, et G05 2023a 210kw mildhybrid 3.0 diisel tundus sobivat sellele autole kui rusikas silmaauku. Kiirendus kehvem kui bensukal tõesti aga X5 ongi ju pigem cruiser kui pulsi kiirendamiseks mõeldud auto, seega savi. Jalgu ei jää kuskil. 210kw MHEV muidugi omade kiiksudega, nt. comfort seades ei saa start/stopp'i välja lülitada, mis on eriti tüütu jms.
lairer
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 26.09.2019 23:58 24
Peamine sõiduk: BMW g31, 2021

Re: X5 G05

Postitus Postitas lairer »

kaspar kirjutas: 15.03.2024 10:56 05 Diisel ikka jura kuubis aga isegi mina kui diislivihkaja pean tunnistama, et G05 2023a 210kw mildhybrid 3.0 diisel tundus sobivat sellele autole kui rusikas silmaauku. Kiirendus kehvem kui bensukal tõesti aga X5 ongi ju pigem cruiser kui pulsi kiirendamiseks mõeldud auto, seega savi. Jalgu ei jää kuskil. 210kw MHEV muidugi omade kiiksudega, nt. comfort seades ei saa start/stopp'i välja lülitada, mis on eriti tüütu jms.
Teema algataja vast vaatab veel G05 esimesi mudeleid, millel ilma MHEV mootorid. Enda 5sel(ca 2,2tonni masin) ka 210kw MHEV peal. Väga rahul kütusekulu ja kiirenduse suhtele. Ja isiklult see start/stopp´i puudumine ka ei häiri. See MHEV mahendab selle väga hästi ära. Panen lingi antud mudeli erinevatest mootoritest ja näitajatest. https://www.auto-data.net/en/bmw-x5-g05-generation-6296
Reims1
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 13.05.2009 18:27 24

Re: X5 G05

Postitus Postitas Reims1 »

Tänud väikse tagasiside eest, kuigi tundub, et ega seda siit väga palju loota olegi. Viimased 7 aastat Audiga sõidetud ja sellel pole neliveoga mingeid iseärasusi olnud. Kahjuks pole võimalusi olnud bmw-ga lumel sõitmist ja libedaga sõitmist praktiseerida. Kahjuks ei saanud aru ka sellest viitest nn vahekasti hooldusele. Kas BMW jõuülekande üksus võiks tekitada mingitpidi muresid? F15 x5 kohta olen kuulnud samas küll jutte, kus koos ketivahetusega lähevad vahetusse ka liuglaagrid. Seda veel 200 000 läbisõidu juures.. Ostes auto ca 50 000 eest ei tundu nagu eriti rentaabel, et hakata seda lühemas perspektiivis kukkuda "hooldama".
Reims1
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 13.05.2009 18:27 24

Re: X5 G05

Postitus Postitas Reims1 »

lairer kirjutas: 15.03.2024 11:11 36
kaspar kirjutas: 15.03.2024 10:56 05 Diisel ikka jura kuubis aga isegi mina kui diislivihkaja pean tunnistama, et G05 2023a 210kw mildhybrid 3.0 diisel tundus sobivat sellele autole kui rusikas silmaauku. Kiirendus kehvem kui bensukal tõesti aga X5 ongi ju pigem cruiser kui pulsi kiirendamiseks mõeldud auto, seega savi. Jalgu ei jää kuskil. 210kw MHEV muidugi omade kiiksudega, nt. comfort seades ei saa start/stopp'i välja lülitada, mis on eriti tüütu jms.
Teema algataja vast vaatab veel G05 esimesi mudeleid, millel ilma MHEV mootorid. Enda 5sel(ca 2,2tonni masin) ka 210kw MHEV peal. Väga rahul kütusekulu ja kiirenduse suhtele. Ja isiklult see start/stopp´i puudumine ka ei häiri. See MHEV mahendab selle väga hästi ära. Panen lingi antud mudeli erinevatest mootoritest ja näitajatest. https://www.auto-data.net/en/bmw-x5-g05-generation-6296
Tänud hea vihje eest.
kloox
Huviline
Postitusi: 1209
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: X5 G05

Postitus Postitas kloox »

Eks need saaled vast igaks juhuks vahetatakse rohkem.Muidugi see sõltub ka õlivahetuse välbast.Mul peres hetkel 2 vanema põlvkonna mootorit seal 370tuh juures ja pole saalesid keski näppinud,ühel lendasid ketid 330(saksast f11) peal ja teisel sai 350 (rootsist e70)peal vahetatud.Ja oma g31 pole veel 100tuh ees,nii et sellest ei tea veel miskit,toda kummitavad viimasel ajal muud mured. :cool:
530d
Reims1
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 13.05.2009 18:27 24

Re: X5 G05

Postitus Postitas Reims1 »

Keegi nende m50d kohta ka midagi kaasa oskab rääkida?
kaspar
Huviline
Postitusi: 843
Liitunud: 19.01.2003 16:24 02
Asukoht: Tallinn

Re: X5 G05

Postitus Postitas kaspar »

Reims1 kirjutas: 19.06.2024 12:50 56 Keegi nende m50d kohta ka midagi kaasa oskab rääkida?
Neli turbot ehk siis mingi hetk pärast garantii lõppu läheb VÄGA kulukaks :D
Vasta