Kumb on odavam ülal pidada?
Kumb on odavam ülal pidada?
Valikuks autod 318is kupee 92a ja 730 90a, kütusekulu, varuosade, muud kulud?
Arvata võib jah, et IS on odavam valikKalle_K kirjutas:IS kindlalt odavam pidada, nii juppide kui ka küttekulu poolest.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
iS ikka odavam pidada jah... Samas ma ei saa aru... need autod on nii erinevast klassist, kui veel vähegi olla saab. Üks on sportliku loomuga kupee, kus väljalaske hääl lööb teatud pööretel mõnusalt salongi, ruumiga väga priisata pole (eriti taga) ja vedrustusmugavuski ei küüni kindlasti seitsmenda seeria tasemeni. Kuid tal on ka plusse võrreldes suurema suguvennaga. Kindlasti parem juhitavus, madalam kütusekulu, nagu eespool öeldud, siis odavam pidada jne. Ja vastupidi- kui ikka hindad ruumi tagumisel istmel ja muid parameeteid ja omadusi mis löövad välja 7. seeria autol, siis jääb kolmene tema kõrval suht "nähtamatuks". Kindlasti on õige enne auto ostu uurida tema ülalpidamiskulu ( sest autot ostes ei piirdu ju asi ainult sellega), kuid peaks mõtlema ka muudele kriteerumitele ning vajadustele. Mõlemal on ka omad tüüpvead. Nendest pole vist ükski auto vaba.
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
oleneb kuidas sa saad auto üleval pidamisega hakkama.
samas kui 7 soovid või vaadata 740 või 750 minek on teisest mastist ja mugavus on ülekõige. kuid samas jah kütte ja remondi kulu on ka muidugi teisest mastist.
kui sul oleks mõni tuttav kellel on nt 750 siis laena kuuks 2ks ja vaata kuidas hakkama saad
samas kui 7 soovid või vaadata 740 või 750 minek on teisest mastist ja mugavus on ülekõige. kuid samas jah kütte ja remondi kulu on ka muidugi teisest mastist.
kui sul oleks mõni tuttav kellel on nt 750 siis laena kuuks 2ks ja vaata kuidas hakkama saad
tibu18 kirjutas:mõte tekis selelst et pakuti müüa 730 1990 aasta oma 25 tuhandega et siis mõtlesin et müüks kupee maha ja ostaks suurema...varustuse kohta nii plaju et kupeel on kliima ja kont peal, kõik elekter....730 ainult el.klaasid,tavaline sisu.
soovitaks osta parem kallim kui odavam 7kas. sest üldjuhul on odavamad ikka tõsiselt läbi aetud ja pärast nende remont võib sul väga kulukaks minna

Täiesti õige, enam mina atm-kastilt manuaalile tagasi ei lähe, kuigi libiseva siduriga manuaali vastu pole mul midagi. Sellel aga raske õiget kulumisastet tabada, kord liiga palju, kord liiga vähe. Kuigi õige atm-i fänn armastab südamest ning tsiteerides 30-te atm-kastide konstrueerijat W.D. Buchalot, "sidurilibin pole kunagi liiast"k2rpman kirjutas:ryan kirjutas:õige 7ka hulka kuulub kindlasti nahksisu
täpselt
õige 7sajane on täislisade võimsa mootori atm kasti ja nahsisuga
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
e32 kallid jupid? kus kohas selline arvamine?! minumeelst on selle jupid lasua naljarahaga saadaval. 3.0 R6 kui on käsikast, siis kütet ka ei rüüpa nii midagi hullusti, kui tahad kokku hoida.
muidugi kõrvutada kaht erineva suunaga autot nii ei saa ka. 7-ene on ikka kulgemismõnu rohkem, mida seal ikka nii tõmmelda sellega.
ise kulgen sellisega ja olen igati rahul. midagi ei maksa, aga mõnu pakub juba enne , kui käimagi saad selle keerata.
muidugi kõrvutada kaht erineva suunaga autot nii ei saa ka. 7-ene on ikka kulgemismõnu rohkem, mida seal ikka nii tõmmelda sellega.
ise kulgen sellisega ja olen igati rahul. midagi ei maksa, aga mõnu pakub juba enne , kui käimagi saad selle keerata.