K: e34 ja pöörded?
K: e34 ja pöörded?
Siiamaani siis jaapani autodega sõidetud ja mõtlesin talveks e34 osta, 1 väljast täitsa sile masin ja kena sisuga masina leidsin kuid kohapeal gaasi andes langesid pöörded nagu aeglaselt?
Mitsul kukkusid kohe 1000ni , aga tollel bemmil ikak aeglasemalt kõvasti? On see normaalne, mootoriks vanema tüübi 2.0 /95kw ...
ning mida veel nii vana auto puhul tasuks vaadata peale rooste jne ..?
Ja kas vanematel e34-del rooli sammast reguleerida ei saa?
Parimatega.
Mitsul kukkusid kohe 1000ni , aga tollel bemmil ikak aeglasemalt kõvasti? On see normaalne, mootoriks vanema tüübi 2.0 /95kw ...
ning mida veel nii vana auto puhul tasuks vaadata peale rooste jne ..?
Ja kas vanematel e34-del rooli sammast reguleerida ei saa?
Parimatega.
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Viiestega küll kogemusi pole, aga neid reguleerimisvõimalusi on erinevaid. Venna 735i e32-l saab näiteks ainult kaugust reguleerida. Usun, et viiesel võib see reguleerimine puududa küll. Kui kangi ei leia, siis tõenäoliselt nii ongi. Sest lükates käe rooli alla, on see kang esimene mis pihku jääb, loogilises kohas asub (BMW-le kohaselt).cityred kirjutas:Kas on võimalik et seda kangi pole ja ei saa rooli üles-alla lasta v on kõigil viiestel see?raynz kirjutas:Roolisammas on reguleeritav ainult üles-alla. (Rooli all on kang)
730iA e32 138kW 12/1992
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
oman ka 95kW e34 ja pöörete langemine peaks toimuma ikka sujuvalt,
aga kindla kiirusega terve pööretenäidiku ulatuses
Kui aga on probleeme, et pöörded sinna 1500 kanti toppama või sealt
alates aeglasemalt alla hakkavad liikuma, võid vabalt võtta õhulugeja
ning selle seest puhtaks "imeda", teiseks variandiks on ka üks must karp
sisselaske õhuvõtuklapi all (THROTTLE VALVE SWITCH - Pildil
nr.2 - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15)
mis kipub õli täis minema, vähemalt minul sinna mingi tarretis tekkis
Aga selle vea lahendasin silikoni abil
aga kindla kiirusega terve pööretenäidiku ulatuses
Kui aga on probleeme, et pöörded sinna 1500 kanti toppama või sealt
alates aeglasemalt alla hakkavad liikuma, võid vabalt võtta õhulugeja
ning selle seest puhtaks "imeda", teiseks variandiks on ka üks must karp
sisselaske õhuvõtuklapi all (THROTTLE VALVE SWITCH - Pildil
nr.2 - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15)
mis kipub õli täis minema, vähemalt minul sinna mingi tarretis tekkis

Aga selle vea lahendasin silikoni abil

Jah ei nad yles ei jää ning langevad ikka 1-ni v 0.8 vahele kuskile , aga lihtsalt aeglaselt... vb 3000 pealt tyhikäiguni ca 2-4 sekundit?
Sõbral muidu selline imelik asi et algul käima pannes jäävad pöörded kõikuma , u 1300-700 , mõned minutid sõites aga ja siis tööle jättes on ilusti ega kõigu? Ise arvab et õhulugeja v filter v miskit õhuga seotud kalab?
Sõbral muidu selline imelik asi et algul käima pannes jäävad pöörded kõikuma , u 1300-700 , mõned minutid sõites aga ja siis tööle jättes on ilusti ega kõigu? Ise arvab et õhulugeja v filter v miskit õhuga seotud kalab?
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Süüte ikka panid sisse enne ühendamist?Laazy kirjutas:Ei ma nagu lasin massi sellesse 7ndasse pesasse, ei aidanud, siis töökojas sõber proovis oma juhtmetega ka maha ei tulnud ... Akult sai klemmid mõneks sekundiks maha ja see ka ei aidanud:(
Milles asi olal vb?
Muud seal vist nagu valesti teha ei saa.
730iA e32 138kW 12/1992
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt: