Palun abi 7 seeria BMW ostmisel.Mida tuleks vaadata ja mille
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 15.05.2006 00:14 24
- Asukoht: Tallinn
Palun abi 7 seeria BMW ostmisel.Mida tuleks vaadata ja mille
--------------------------------------------------------------------------------
Nimelt plaan maha müüa oma BMW e36/92 aasta/318i
ja osta 7 seeria BMW kuskil 1995 aasta käiguga.Need 2000 aasta omad ja uuemad enamus on liiga kallid mu jaoks VEEL-
Aga ei taha mitte rääkida ega arutleda selle üle palju raha jne
vaid soov teada rohkem selle kere tüübiga BMW headest ja vigadest.Mida peaks ostupuhul kõige enam jälgima.Ei ole omanud ennem seda mudelit-
Mudeli näide mida soovin osta
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Saan ka suurepäraselt sellest aru, et auto hind sõltub lisadest.
Hindan mugavust samas pean mõtlema rahakottile.Ei taha kuulata siin juttu sellest et bensu röövel vms.
Soliidsus,mugavus ja kindlasti värv ja sisu.Tean musta naha plusse ja miinuseid kuid Kindel soov musta värvi nahaga isend vaadata.Samas Tahaks teada kas selle seeria mudelitel on standard varustuses sees istme soojendused ja üldse soov teada mis kuulub standard varustuse hulka ja mis mitte, et kas kui paar aastat uuem mudel kas siis teine standard varustus?
Näiteks 94 aasta e 38 ja 96 aasta e 38 kas nende standard varustused erinevad.Samuti mis mootori versioonid on ja millist mootorit eelistada?Säästlikusele siinkohal ärme mõtle(pean silmas kütuse säästlikust) või ikkagi vaadata diislit?
Lugupidamisega
Nimelt plaan maha müüa oma BMW e36/92 aasta/318i
ja osta 7 seeria BMW kuskil 1995 aasta käiguga.Need 2000 aasta omad ja uuemad enamus on liiga kallid mu jaoks VEEL-
Aga ei taha mitte rääkida ega arutleda selle üle palju raha jne
vaid soov teada rohkem selle kere tüübiga BMW headest ja vigadest.Mida peaks ostupuhul kõige enam jälgima.Ei ole omanud ennem seda mudelit-
Mudeli näide mida soovin osta
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Saan ka suurepäraselt sellest aru, et auto hind sõltub lisadest.
Hindan mugavust samas pean mõtlema rahakottile.Ei taha kuulata siin juttu sellest et bensu röövel vms.
Soliidsus,mugavus ja kindlasti värv ja sisu.Tean musta naha plusse ja miinuseid kuid Kindel soov musta värvi nahaga isend vaadata.Samas Tahaks teada kas selle seeria mudelitel on standard varustuses sees istme soojendused ja üldse soov teada mis kuulub standard varustuse hulka ja mis mitte, et kas kui paar aastat uuem mudel kas siis teine standard varustus?
Näiteks 94 aasta e 38 ja 96 aasta e 38 kas nende standard varustused erinevad.Samuti mis mootori versioonid on ja millist mootorit eelistada?Säästlikusele siinkohal ärme mõtle(pean silmas kütuse säästlikust) või ikkagi vaadata diislit?
Lugupidamisega
I'd rather die on foot than live on knees!
Oman sellist autot augusti lõpust.Siiamaani pole mitte ühtegi halba sõna öelda.Oman 3.0 94aasta.Ainuke mure laps neil on soojendus mootor.Mida mina olen korra puhastanud.Jooksu osad on eesti teedel poole aastaga hästi vastu pidanud.Mugav ja suur on see auto küll.Mul muidu ka enda oma müügis.Kõige rohkem saad infot selle auto kohta www.e38.ee
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Re: Palun abi 7 seeria BMW ostmisel.Mida tuleks vaadata ja m
Istmesoendused ei kuulu standardvarustuse hulka. Kõige targem oleks sul kirja panna, milliseid mugavuslisasid enda jaoks tähtsaks pead ning seejärel sobivad kandidaadid müügis olevate masinate seast välja sorteerida.cocliosttro kirjutas:Tahaks teada kas selle seeria mudelitel on standard varustuses sees istme soojendused ja üldse soov teada mis kuulub standard varustuse hulka ja mis mitte, et kas kui paar aastat uuem mudel kas siis teine standard varustus?
Nagu igal teiselgi autol, kuluvad meie teedel silladetailid suht kiiresti. Hooldamata auto puhul tuleb sel juhul kõva kopikas sildade remondi alla panna. Kui oled sobiva auto välja valinud, tasuks sellele enne ostu UnitedMotorsis 24p test teha. Vastavalt nimekirja pikkusele või vigade eemaldamise maksumusele jääb sul otsustada, kas asi on soetamist väärt.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 15.05.2006 00:14 24
- Asukoht: Tallinn
plaan auto muretseda välismaalt mitte eestist, kui just tõesti soodsale ja heas korras isendile ei sattu.
Asi on nii, et tuttav (tädipoeg) tegeleb juba mitu head aastat autode toomisega saksast ja mujalt.Aga tal loll komme kui talle endale auto misi pisiasja pärast meeldib seda pähe määrima hakata.
Mul kindlad soovid muidugi paigas aga tähtsateks pean:
el peeglid, el aknad, el tuled,) ülejäänud lisadega on nii, et kõik ju sõltub sellest mis hind tänu teatud lisale autole juurde on pandud.
Muidugi mugav ja hea oleks istme soendus, taga ruloo kardin et elektriline, parkimisandurid, el peatoed, tv jne).Muidugi kui autol ikka nõme(minu jaoks) nahksisu või sis hooldamatta praguline kole jne ja välimuselt ka kerevigadega sis olgu neid lisasid palju tahes ma endale seda autot ei tahaks.
Uurisin natuke räägivad et 5 liitrine selle 7 seria lipulaev
andmed põhinevad siit:
http://www.unixnerd.demon.co.uk/e38.html
Asi on nii, et tuttav (tädipoeg) tegeleb juba mitu head aastat autode toomisega saksast ja mujalt.Aga tal loll komme kui talle endale auto misi pisiasja pärast meeldib seda pähe määrima hakata.
Mul kindlad soovid muidugi paigas aga tähtsateks pean:
el peeglid, el aknad, el tuled,) ülejäänud lisadega on nii, et kõik ju sõltub sellest mis hind tänu teatud lisale autole juurde on pandud.
Muidugi mugav ja hea oleks istme soendus, taga ruloo kardin et elektriline, parkimisandurid, el peatoed, tv jne).Muidugi kui autol ikka nõme(minu jaoks) nahksisu või sis hooldamatta praguline kole jne ja välimuselt ka kerevigadega sis olgu neid lisasid palju tahes ma endale seda autot ei tahaks.
Uurisin natuke räägivad et 5 liitrine selle 7 seria lipulaev
andmed põhinevad siit:
http://www.unixnerd.demon.co.uk/e38.html
I'd rather die on foot than live on knees!
Re: Palun abi 7 seeria BMW ostmisel.Mida tuleks vaadata ja m
Mul täpselt samad plaanid (Y) (Y)cocliosttro kirjutas:--------------------------------------------------------------------------------
Nimelt plaan maha müüa oma BMW e36/92 aasta/318i
ja osta 7 seeria BMW kuskil 1995 aasta käiguga.Need 2000 aasta omad ja uuemad enamus on liiga kallid mu jaoks VEEL-
Aga ei taha mitte rääkida ega arutleda selle üle palju raha jne
vaid soov teada rohkem selle kere tüübiga BMW headest ja vigadest.Mida peaks ostupuhul kõige enam jälgima.Ei ole omanud ennem seda mudelit-
Mudeli näide mida soovin osta
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Saan ka suurepäraselt sellest aru, et auto hind sõltub lisadest.
Hindan mugavust samas pean mõtlema rahakottile.Ei taha kuulata siin juttu sellest et bensu röövel vms.
Soliidsus,mugavus ja kindlasti värv ja sisu.Tean musta naha plusse ja miinuseid kuid Kindel soov musta värvi nahaga isend vaadata.Samas Tahaks teada kas selle seeria mudelitel on standard varustuses sees istme soojendused ja üldse soov teada mis kuulub standard varustuse hulka ja mis mitte, et kas kui paar aastat uuem mudel kas siis teine standard varustus?
Näiteks 94 aasta e 38 ja 96 aasta e 38 kas nende standard varustused erinevad.Samuti mis mootori versioonid on ja millist mootorit eelistada?Säästlikusele siinkohal ärme mõtle(pean silmas kütuse säästlikust) või ikkagi vaadata diislit?
Lugupidamisega
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 15.05.2006 00:14 24
- Asukoht: Tallinn
Kui 2.8 on lahja, mis sinu arust 2.5 diisel veel on?
Kus sul rohkem sõitmist on, linnas või maanteel?
Kui sa rohkem linnas liikleja siis jalgu ei jää kumbki ei 2.8 ega 2.5
maantee möödasõidud on samuti väga lihtsad.
Ma ise alguses pelgasin ka seda 2.8 kone aga kuna ma sain soodsa pakkumise siis ostsin ta ära ja siiani ei kahetse.
liigub ikka tunduvalt paremini kui 525 141kw benakas mis mul oli
ja muidugi tunduvalt mugavam ka.
r6 mootori ülalpidamis kulud on samuti pea olematud võrreldes V8 või V12 konega
Kus sul rohkem sõitmist on, linnas või maanteel?
Kui sa rohkem linnas liikleja siis jalgu ei jää kumbki ei 2.8 ega 2.5
maantee möödasõidud on samuti väga lihtsad.
Ma ise alguses pelgasin ka seda 2.8 kone aga kuna ma sain soodsa pakkumise siis ostsin ta ära ja siiani ei kahetse.
liigub ikka tunduvalt paremini kui 525 141kw benakas mis mul oli
ja muidugi tunduvalt mugavam ka.
r6 mootori ülalpidamis kulud on samuti pea olematud võrreldes V8 või V12 konega
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 15.05.2006 00:14 24
- Asukoht: Tallinn
arvan sama, et seitsemene pole kiirendamiseks mõeldud aga samas peaks auto kaa hea kiirendusega olema seega ise vaatan 750i-d või iL-i kui ostan.
Selline peaks vast enamus 2-3 liitrised seljataha jätma.Ja mis peamine maanteel annab ikka mõnusalt tunda kui 90 rauas ja andes gaasi tunned kuidas jõud alles raknedub.
Tinistasin siin suve otsa 318i ga ja andge andeks aga see ikka paras võrr mootor.
Elasin aasta iiris ja sõitsin seal pea aasta parempoolse rooliga manuual käigukastiga toyota carina 2-ga 2 liitrine suht vana aasta arvu ei mäleta.Ja se oli kaa ikka kõvasti mugavam ja kiirem kui 18 mootoriga auto.
Muidugi 3manda seeria BMW-l on suht hea pöörde raadius ja mu olmal veel madaldusvedrud all sellega erit mugav kitsastel tänavatel manööverdada.
Mida ise otsin auto puhul on: mugavus see esmatähtis, soliidsus see kaa väga tähtis sis vaatan paremat kiirendust, sisu(nahk peaks kindlasti olema) lisad jne ja siis hakkan alles vaatama kütuse kulu peale.
Ja seistmenda seeria BMW just silma jäänud.Alates siis 94 aasta mudelitest.
Selline peaks vast enamus 2-3 liitrised seljataha jätma.Ja mis peamine maanteel annab ikka mõnusalt tunda kui 90 rauas ja andes gaasi tunned kuidas jõud alles raknedub.
Tinistasin siin suve otsa 318i ga ja andge andeks aga see ikka paras võrr mootor.
Elasin aasta iiris ja sõitsin seal pea aasta parempoolse rooliga manuual käigukastiga toyota carina 2-ga 2 liitrine suht vana aasta arvu ei mäleta.Ja se oli kaa ikka kõvasti mugavam ja kiirem kui 18 mootoriga auto.
Muidugi 3manda seeria BMW-l on suht hea pöörde raadius ja mu olmal veel madaldusvedrud all sellega erit mugav kitsastel tänavatel manööverdada.
Mida ise otsin auto puhul on: mugavus see esmatähtis, soliidsus see kaa väga tähtis sis vaatan paremat kiirendust, sisu(nahk peaks kindlasti olema) lisad jne ja siis hakkan alles vaatama kütuse kulu peale.
Ja seistmenda seeria BMW just silma jäänud.Alates siis 94 aasta mudelitest.
I'd rather die on foot than live on knees!
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 15.05.2006 00:14 24
- Asukoht: Tallinn
Pidasin siis silmas, et 750i või 750iL bensiini mootoriga.
Ajasin alguses kaa ise hullult sportlikust taga, kuid mugavuse kohapealt annab soovida nende sportlike autode kohapealt.Ei soovi oma persega igat auku teel tunda.
Ja suht ebamugav kaa miskit akent alla krudida käsi vändaga.
750 vaatan muidugi maximum lisadega.
tempomat,parkingdistance controll jne
Ajasin alguses kaa ise hullult sportlikust taga, kuid mugavuse kohapealt annab soovida nende sportlike autode kohapealt.Ei soovi oma persega igat auku teel tunda.
Ja suht ebamugav kaa miskit akent alla krudida käsi vändaga.
750 vaatan muidugi maximum lisadega.
tempomat,parkingdistance controll jne
I'd rather die on foot than live on knees!
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 15.05.2006 00:14 24
- Asukoht: Tallinn
no ma ei tea aga mulle endale meeldib miski 95 aasta 7 seeria BMW väga.
maitsekalt teha mõned modifikatsioonid(esi tulede vahetus,esi grilli vahetus,tagatuled kui vahetada kui on vanemat tüüpi tuled,tuua välja 2x2 summuti otsikud toonida klaasid (natukene mitte mustaks) ja alla panna korralikud valuveljed.Tuleb suht vihane kuid samas soliidne ja mugav auto.
maitsekalt teha mõned modifikatsioonid(esi tulede vahetus,esi grilli vahetus,tagatuled kui vahetada kui on vanemat tüüpi tuled,tuua välja 2x2 summuti otsikud toonida klaasid (natukene mitte mustaks) ja alla panna korralikud valuveljed.Tuleb suht vihane kuid samas soliidne ja mugav auto.
I'd rather die on foot than live on knees!
Njah poleks uskunud et saksa insenerid sellised idioodid olid ,et suutsid e38-le 2.8 või 2.5d kone peale toppida, need ju ei liigu üldse. kuule sa vaata mis aega nad 1000m läbivad.
Ja kui 2.8 0-100km/h hakkab pigistama ,siis peab kalender käepärast olema.
PS: see jutt on mõeldud a`la
kui mõni aru ei saanud!

Ja kui 2.8 0-100km/h hakkab pigistama ,siis peab kalender käepärast olema.

PS: see jutt on mõeldud a`la
kui mõni aru ei saanud!

Viimati muutis röövel, 04.02.2007 17:40 44, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4330
- Liitunud: 30.09.2002 23:33 19
- Asukoht: Vetka talu, Saustinõmme küla, Saku vald
- Kontakt:
kui sa rallit tahad sõita siis selle jaoks on loodud teised autod ja teised kohad kus sõita!röövel kirjutas:Njah poleks uskunud et saksa insenerid sellised idioodid olid ,et suutsid e38-le 2.8 või 2.5d kone peale toppida, need ju ei liigu üldse. kuule sa vaata mis aega nad 1000m läbivad.
Ja kui 2.8 0-100km/h hakkab pigistama ,siis peab kalender käepärast olema.
ilge elamus on küll kui kumm kogu aeg põleks ja ala gaas-pidur saaks linna vahel sõita!
aga eks ta nats sinna teismelise eas tahetavate asjade hulka ikka kisub

5213002
siim kirjutas:kui sa rallit tahad sõita siis selle jaoks on loodud teised autod ja teised kohad kus sõita!röövel kirjutas:"Njah poleks uskunud et saksa insenerid sellised idioodid olid ,et suutsid e38-le 2.8 või 2.5d kone peale toppida, need ju ei liigu üldse. kuule sa vaata mis aega nad 1000m läbivad.
Ja kui 2.8 0-100km/h hakkab pigistama ,siis peab kalender käepärast olema."
ilge elamus on küll kui kumm kogu aeg põleks ja ala gaas-pidur saaks linna vahel sõita!
aga eks ta nats sinna teismelise eas tahetavate asjade hulka ikka kisub
Kui sa ridade vahelt lugeda ei oska on see juba sinu probleem!
Mul endal on 728 mis liigub täiesti edukalt.
see TXT ongi kivi rullnokkade kapsaaeda!!!
728 99a
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Aga see olenebki sellest, milleks sul seda autot vaja on.ändi kirjutas:need kes räägivad siin mingist ;seljataha jätmisest; on vist pikalt alla 20 ne aasta vanad.seitsmene pole mingi kiirenduse auto vaid eelkõige mugavaks sõitmiseks mõeldud.
Linnas sõitmiseks 725tds-730d on piisav(k.a 728).
Samas autobahnile küll alla 4.0d-5.4l ei roniks. Eesti tingimustes võiks muidu 718i ka olla


-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Näiteks ei ole 728id ja 730d lang kerega.
Ei ole tagumisi toidulaudu ja peegleid jpm. mõttetuid lisasid.
Lihtsalt on kergem leida heade lisadega 750 kui 728, sest 750 on
üldjuhul kõik täislaks lisadega.
Kas tahad õelda, et sul on KÕIK lisad peale elektrilise roolisamba reguleerimise??? Seljuhul ma ei usu, et Eestis leidub nii suure varustusastmega autot, kui sinu oma. (pakettaknad, tagumine tv väljund, tagumine telefon+tagant maki reguleerimine, peatugede sees peeglid, toidulauad taga, jalatoed, el.istmed, lang kere jne..)
Ei ole tagumisi toidulaudu ja peegleid jpm. mõttetuid lisasid.
Lihtsalt on kergem leida heade lisadega 750 kui 728, sest 750 on
üldjuhul kõik täislaks lisadega.
Kas tahad õelda, et sul on KÕIK lisad peale elektrilise roolisamba reguleerimise??? Seljuhul ma ei usu, et Eestis leidub nii suure varustusastmega autot, kui sinu oma. (pakettaknad, tagumine tv väljund, tagumine telefon+tagant maki reguleerimine, peatugede sees peeglid, toidulauad taga, jalatoed, el.istmed, lang kere jne..)
siim kirjutas:ei tea mis lisad mingil 728sal või 730il puuduvad?
mul on ka diisel sest taklast ei tangi ja lõppkokkuvõttes tuleb odavam ja mu autol on puudu vaid elektiline roolisamba reguleerimine!
????
Viimati muutis e36forever, 04.02.2007 17:30 41, muudetud 2 korda kokku.
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
E38 ei toodetud ühtegi pika kerega diislit. Samas kõik bensiinikad olid ka pikana saadaval. Ja varustusest niipalju, et neile autodele pakutu oli kauges kaares üle igasuguse arvestuse, ning väita, et madalama otsa diislil on 'Kõik lisad', on suht mittetõenäoline. Juba see, et sul 'ainult roolisoojendus' puudu on, tähendab, et sul pole Kõiki Lisasid. Lihtsam on lugeda, mis sul on siia, siis me saame kah targemaks 

All good things come to those who wait.
-
- Huviline
- Postitusi: 4330
- Liitunud: 30.09.2002 23:33 19
- Asukoht: Vetka talu, Saustinõmme küla, Saku vald
- Kontakt:
selles mõttes et asi läheb teemast välja nagu-mis mul seal ikka on-pakettaknad,nahast el sportistmed,navi,telekas,tagumine tv väljund on kindlasti.e36forever kirjutas:Näiteks ei ole 728id ja 730d lang kerega.
Ei ole tagumisi toidulaudu ja peegleid jpm. mõttetuid lisasid.
Lihtsalt on kergem leida heade lisadega 750 kui 728, sest 750 on
üldjuhul kõik täislaks lisadega.
Kas tahad õelda, et sul on KÕIK lisad peale elektrilise roolisamba reguleerimise??? Seljuhul ma ei usu, et Eestis leidub nii suure varustusastmega autot, kui sinu oma. (pakettaknad, tagumine tv väljund, tagumine telefon+tagant maki reguleerimine, peatugede sees peeglid, toidulauad taga, jalatoed, el.istmed, lang kere jne..)
siim kirjutas:ei tea mis lisad mingil 728sal või 730il puuduvad?
mul on ka diisel sest taklast ei tangi ja lõppkokkuvõttes tuleb odavam ja mu autol on puudu vaid elektiline roolisamba reguleerimine!
????
ma ei tunne puudust mingitest toidulaudadest ja peeglitest mis on nagu mõttetud lisavidinad!
nii et jääme teemasse!
5213002
jahkait kirjutas:ai k***t, polegi. a noh, u got the idea. alla 4lliitri sellist hiiglast ei sooovitaks. isegi 3,5 jäi jänni. ja jutt ei käi arulagedast kiirendamisest vaid fiilingust mida bmw pakub...ja seal on oluline roll mootori võimsuses.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel, ... Hobid: V12 ja bensiini luristavate autode kollektsioneerimine:) MB 600S, MB600SEC, BMW 750 ja palju muud toredat