E34 525i 1993.a
Omast kogemusest, kui on plaanis autot rohkem kui aasta pidada, siis arvesta ka mingil määral keretöödega, juba üks Eesti "ülesoolatud" talv annab ennast tunda!
Piltide järgi pakuks, et kässar vajab remonti, (uued kettad-klotsid?-pole suur kulu), korras kässariga kang nii taevasse ei tõuse.
Kui lähed vaatama, kontrolli kindlasti et nn. mugavusvarustus töötaks ka(remont kallis), istmesoendused ja kliima, -kas ees olev elektrivent töötab(~5k uuena).
Mulle kunagi üks pärnu naljatilk tahtis autot müüa sõnadega "kliima töötab küll, aga ainult maanteel sõites".
Mootorile on pesu tehtud,-lekete koha pealt midagi arvata ei saa. Silma hakkab veel, et diagnostipistiku kaas on puudu, aga seegi pole põhjus, miks veel autost loobuma peaks.
Vastuseks "mida arvata", -hästi! Kahtlemata on tegemist ühe BMW õnnestunuma mudeliga ja paari aasta pärast ilmselt juba Eestis rariteediga. Kui vaid rooste ei ründaks, eriti meie ülesoolatud liikluses.
ah jaa, irw@ "M5"

Piltide järgi pakuks, et kässar vajab remonti, (uued kettad-klotsid?-pole suur kulu), korras kässariga kang nii taevasse ei tõuse.
Kui lähed vaatama, kontrolli kindlasti et nn. mugavusvarustus töötaks ka(remont kallis), istmesoendused ja kliima, -kas ees olev elektrivent töötab(~5k uuena).
Mulle kunagi üks pärnu naljatilk tahtis autot müüa sõnadega "kliima töötab küll, aga ainult maanteel sõites".
Mootorile on pesu tehtud,-lekete koha pealt midagi arvata ei saa. Silma hakkab veel, et diagnostipistiku kaas on puudu, aga seegi pole põhjus, miks veel autost loobuma peaks.
Vastuseks "mida arvata", -hästi! Kahtlemata on tegemist ühe BMW õnnestunuma mudeliga ja paari aasta pärast ilmselt juba Eestis rariteediga. Kui vaid rooste ei ründaks, eriti meie ülesoolatud liikluses.
ah jaa, irw@ "M5"

`93 525i M50