E36 1,8tds kommentaarid
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
E36 1,8tds kommentaarid
Plaanin osta kõnealust masinat kuid puudub igasugune kogemus just selle 1,8 mootoriga.
Kui sellise mootoriga autoomanikud kommenteeriks reaalset kütusekulu, vastupidavust, levinumaid probleeme, siis olen ette tänulik.
Kas teadlikumad dislafännid soovitavad 1,8 asemel 2,5 ?
Kui sellise mootoriga autoomanikud kommenteeriks reaalset kütusekulu, vastupidavust, levinumaid probleeme, siis olen ette tänulik.
Kas teadlikumad dislafännid soovitavad 1,8 asemel 2,5 ?
Re: E36 1,8 tds
Reaalne küttekulu praeguste ilmadega on maanteel 6,0 liitri juures ja linnas arvutuslikult nõks alla kaheksa. Suvisel ajal võttis tsipa vähem. Võrreldes 2,5ga on ökonoomsem maanteesõidul, linnas suurt vahet ei tunne.Provokaator kirjutas:Plaanin osta kõnealust masinat kuid puudub igasugune kogemus just selle 1,8 mootoriga.
Kui sellise mootoriga autoomanikud kommenteeriks reaalset kütusekulu, vastupidavust, levinumaid probleeme, siis olen ette tänulik.
Kas teadlikumad dislafännid soovitavad 1,8 asemel 2,5 ?
Selle väikese mootori käivitumine külmade ilmadega on pisut kergem. Vaatamata sellele et kui auto on korras, käivituvad mõlemad ilusti, tundub 318 pisut lollikindlam

Vastupidavuselt ei oska midagi öelda. Oman nii 325 kui 318 diislit ning mõlemad saavad ühepalju tähelepanu. Niipalju vast, et 318-l on kapoti all palju rohkem ruumi tegutseda kui 325-l.
Mõlema auto üldlevinumaks probleemiks võib lugeda kahemassilisi hoorattaid. Selliseid vigased ja kolisevaid eksemplare on müügis küll ja küll, siiski leidub ka korralikke masinaid. Kui soovid automaatkastiga masinat, siis 318tds-i sellist ei valmistatud. Muid erilisi probleeme tehnilise poole pealt välja ei oska tuua. Pole ka kuulnud, et 318 omaks teada-tuntud 6-silindrilise plokikaaneprobleemi.
318 on mineku poolest tugevasti uimasem kui 325, kuid siiski pürgib sinna kobedama Opel Astra või turboga Toyota Carina E kanti. Ühesõnaga pole ka sellel masinal minekuga suurt probleemi. Kui oled aga proovinud 325te, siis süda ikka tilgub verd kui 318 ostad. Isiklikult naudin linnasõitu 318ga rohkem, kuna kaob igasugune kiusatus kiirust ületada ning esimesena valgusfoori eest minema saada - ühesõnaga selline hea kruiisimise auto on.
Isiklikult soovitaksin 325te, kuid korralikku sellist leida on raske, kui aga on, siis hinnad seal 65k ja üles. 318 on aga kergem leida ning liigub rohkem ka korralikke isendeid, hinnaklass on ka pisut odavam.
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
samale teemale 2006 aastal vastasin nii:
muutunud on ehk nii palju, et neid ökosohvreid on juba omajagu liikvel!Tauri kirjutas:318tds on väga öko auto (kindlasti ei saa võrrelda 325tds-ga) Ma ei ütleks et see mootor kerele lahjaks jääb (on ju vanad mersud oma raudkastidele veel väiksema võimsusega mootorid peale pannud) küll aga ei tohi sellelt autolt oodata erilist kiirendust- seda lihtsalt ei ole![]()
Samas seda autot ostes arvesta, et eestis 1,8 diisel on väga vähe levinud ja kui midagi juhtub siis osasid otsid tikutulega taga- omakogemus!
Kui tahad BMW sõidumugavust, superökonoomsust siis on see igati õige auto. Kui tahad ka sõidumugavusele lisaks BMW-likku sportlikust (kasvõi natuke) siis loobu sellest autost kohe
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
lisaks ka veel niipalju et minu sõber ostis ka paar kolm kuud tagasi 318td touringu -97.alguses ei teadnud kui palju võib r4 moto kohapeal vibreerida,veits ikka vibreeris küll rohkem kui r6 moto,mõtlesime et normaalne,aga kuu paari pärast läks asi päris hulluks,sai käidud diagnostikas -vastuseks hooratas-sai hooratas vahetatud aga vibra ikka alles-tuli välja et hooratas lõhkus ka väntvõlli ära-mõra sees vänt kõver-vänta eraldi kuskilt saada polnud, tuli osta koos mootoriga lammutusest mida ka eriti kuskil polnud ja kuna seda saada pole saavad nad ka hingehinda küsida
---lihtsalt mõtlemisainet----

-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Mind paneb just kahtlema kütusekulutus. Nimelt eesmärk on osta üks võimalikult säästlik sõiduvahend. Olen proovinud ühte ja teist, sõbralt galaxit mis läks edasi ikka väga hästi ja kulutus oli suhteliselt väike. Kui 318tds -ist rääkides on kuulda, et ikka uimane ja kulutab 8 ja enam, siis kus on see iva? Margi eelsitajana vaatan ikka bmw poole, aga ...
Ega vist ei jää muud üle kui sõiduproov teha.
Ega vist ei jää muud üle kui sõiduproov teha.
ise kndel ei ole... aga kuna näinud ei ole, siis ei ole ka põhjust kahelda selles mida sõber väitis nägevat...Valdek kirjutas:kindel, et sellised asjad tehasest välja veerenud??? ise pole küll ühtegi näinud ja ega vist ei taha ka väga...hollow kirjutas:ja mulle räägiti et lätis/leedus pidi neid 1,8 td mootoriga masinaid ja automaat kasti kooslusega olema saadaval... touringud just
väitis, et täispaukneeger(ilma lisadeta) oli see masin mis tal silma jäi... aga automaat kastiga
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Seda loomulikult, ei ole ökonoomsus ja suur võimsus need asjad mida korraga soovida. Pean silmas just kütusekulu 8L/100-le. Olgem ausad, see pole mingi ökomasin, kui väidetavalt pakub 1,8 äärmiselt uimast liikumst. Ootan tegelikult, et keegi ütleks, et ära seda osta! 8 sajale eest saab muud marki vaadates enam sõidurõõmu. Aga krt, ma eelsitna ju MBW-d 

sest neid ei toodetud. leedukad on muidugi meistrid ise asju aretama.erx37 kirjutas:realoem.com küll ühtegi 318tds touring auotmaati ei näita...hollow kirjutas:ja mulle räägiti et lätis/leedus pidi neid 1,8 td mootoriga masinaid ja automaat kasti kooslusega olema saadaval... touringud just
ise vaatasin ka 318tdsi kuid kuna automaat oli põhikriteerium seega sai ostetud 325tds. küttekulu maanteel 7 ja linnas 10. 318tdsi kohta ei tea kuid fordi

seega kui põhikriteeriumiks ökonoomsus siis 318tds, (316i ?) kui aga väheke rohkem sõidumõnu siis 325tds. minu arvamus asjast
bemar, bemar, über alles! 

-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Äärmiselt uimane liikumine on liiga karmilt öeldud. Liigub etemalt kui eesmainitud ford galaxy
Võrreldes teiste bemaritega siiski on uimane.
Kütusekulu 8l on jälle väga suure jalanumbri tulemus. Ise pole niipalju saanud ei oma 325td ega 318tds-iga. Praegu sõidan talvekummidega paagitäiega julgelt üle 800km ning kütust panen peale 50-55l (linnasõidud 60-75%). Kui aus olla, ega ei mõtle kui võtit keeran.
Kui keegi loodab linnas 5 inimesega saavutada mõne autoga 5l 100km, siis lasku käia, ei näe põhjust, miks selline mikromootoriga bõmm ei peaks ostmist väärt olema, kui on korralik auto.

Kütusekulu 8l on jälle väga suure jalanumbri tulemus. Ise pole niipalju saanud ei oma 325td ega 318tds-iga. Praegu sõidan talvekummidega paagitäiega julgelt üle 800km ning kütust panen peale 50-55l (linnasõidud 60-75%). Kui aus olla, ega ei mõtle kui võtit keeran.
Kui keegi loodab linnas 5 inimesega saavutada mõne autoga 5l 100km, siis lasku käia, ei näe põhjust, miks selline mikromootoriga bõmm ei peaks ostmist väärt olema, kui on korralik auto.
- J1anno
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 08.09.2006 11:40 56
- Peamine sõiduk: e61
- Telefon: 56203430
- Asukoht: Tartu
Oman 318tds 95a. Suvel ilma mingite probleemideta paagitäiega 1100 km
Need kes siin 8/100L väitsid, nendel ilmselt rasked jalad või mingi häda autoga.
Normaalne on 5-6/100L sellel keskmine. Kui on palju linnasõitu ja külmkäivitusi, siis muidugi number kasvab. Kõik oleneb kuidas kasutada.
Endal lendas pärast ostmist turbo, rihma pinguti ja siis soojusvaheti. Kuid nüüd on peale ostu juba on 60k juurde kerinud ja üldiselt ei ole midagi erilist juhtunud.(termostaat,amordid,mootoripadjad,1 rattalaager-peanuts)
Ühesõnaga ole valmis, et võibolla on vaja mõni jubin ära vahetada alguses, kuid üldiselt ei lagune just hullupööra.
Mineku kohapealt noh...ette pole küll kellelegi jäänud temaga.
Need kes siin 8/100L väitsid, nendel ilmselt rasked jalad või mingi häda autoga.
Normaalne on 5-6/100L sellel keskmine. Kui on palju linnasõitu ja külmkäivitusi, siis muidugi number kasvab. Kõik oleneb kuidas kasutada.
Endal lendas pärast ostmist turbo, rihma pinguti ja siis soojusvaheti. Kuid nüüd on peale ostu juba on 60k juurde kerinud ja üldiselt ei ole midagi erilist juhtunud.(termostaat,amordid,mootoripadjad,1 rattalaager-peanuts)
Ühesõnaga ole valmis, et võibolla on vaja mõni jubin ära vahetada alguses, kuid üldiselt ei lagune just hullupööra.
Mineku kohapealt noh...ette pole küll kellelegi jäänud temaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Eelpool sai mainitud, et hetkel on eesmärk soetada midagi eriti ökot. Vahest on 1.8-ast veel ökomat bmw-d olemas? Üks on see mida räägivad paberid, reaalsus tikub ikka sinna, kus räägivad autoomanikud ise. Eks mida uuem seda targem ja vahest isegi ökom, aga ei taha eriti üle 100 K kulutuada autole. Kui on häid pakkumisi, siis on need loomulikult oodatud.
qq.ww@mail.ee
qq.ww@mail.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Kuna autot otsides oli esimene nõue minimaalne kütusekulu, siis turvalisus ei oleks saanud otsust niiväga mõjutada. Turvalisusest seda, et turvatestis 5 palli süsteemis on see Smart 4 palli saanud.
Tänaseks olen selle asjaga 2000 km juba läbi sõitnud ja reaalsus osutus ootustest teisemaks. Positiivsemasse suunda muide. Reklaamitult, kui linnasõiduks tehtud riist pole sugugi paha maanteel. BMW ta pole, aga eesmärgi punktist A ja B vahel liikumiseks igati asjalik.
Tänaseks olen selle asjaga 2000 km juba läbi sõitnud ja reaalsus osutus ootustest teisemaks. Positiivsemasse suunda muide. Reklaamitult, kui linnasõiduks tehtud riist pole sugugi paha maanteel. BMW ta pole, aga eesmärgi punktist A ja B vahel liikumiseks igati asjalik.
Arendan veidike teemat edasi. Nimelt samuti plaan osta diisel E36. Tekkisid mitmed küsimused, millele loodetavasti siit vastuse saan. Nimelt on müügis 1,7tdi ja 1,8td mootoritega autod. Mis nendel mootoritel vahet on ja kumba eelistada tasuks? Milliseid asju peaks kindlasti jälgima autot ostma minnes( millised on tüüpvead)? Millisest hinnapiirist alates peaks autot vaatama hakkama, sest pigem kulutaks ostmishetkel rohkem raha kui et pärast peaks pidevalt lagunevat autot parandama.
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
-
- Huviline
- Postitusi: 380
- Liitunud: 14.09.2006 11:07 12
- Peamine sõiduk: Nissan X-Trail T31
- Asukoht: Tallinn / Viimsi
+1 Leedus Kaunases ära käidud täis paagiga(1000km). Autos oli 5 inimestoliver318 kirjutas:Sõidan ise pidevalt 95a 318tds`iga ja peaks ütlema et täitsa lollikindel masin.
Muidugi vahetasin peale ostu ära vedelikud ja filtrid, sügisel ka aku.
Paagitäiega (60L) sain suvel sõita ca. 1000km, praegu enamuses linnas ~900km.

Ei tea kus te võttate seda 8l/ 100