E46 316i vs 320d kommentaarid
316i(A) liigub rahuldavalt. 2.0 diislil on väänet rohkem, mis teeb ta kindlasti erksamaks, kuid kindlasti mitte mäekõrguselt kiiremaks.
Kui läbisõit on selline keskpärane ning otsest eelistust ei ole, siis ise pigem valiks juba konkreetsete autode vahel. Et millise parema leiad.
Väike bensiinikas on üsna öko ning vaikne. Diisel on krapsakam aga kindlasti lärmakam. Maanteel 100-ga sõites sellest suurt aru ei saa, aga kohtalt võtud ja linnakiirusel parempoolse pedaali surumisel siiski selgelt mõistetav.
Omal oli 02´85kw 316iA linnakulu 10.4-10.8 (sama pakub ka tehas). Maanteel seal 7 ringis.
Nüüd 120dA linnakulu on 9.8 ja maanteel 6 ringis (jah, kui piinlikult 90-ga sõita siis näitab 5.5). Neid 4 liitri juttusid ma väga tõsiselt ei võtaks.
Kui läbisõit on selline keskpärane ning otsest eelistust ei ole, siis ise pigem valiks juba konkreetsete autode vahel. Et millise parema leiad.
Väike bensiinikas on üsna öko ning vaikne. Diisel on krapsakam aga kindlasti lärmakam. Maanteel 100-ga sõites sellest suurt aru ei saa, aga kohtalt võtud ja linnakiirusel parempoolse pedaali surumisel siiski selgelt mõistetav.
Omal oli 02´85kw 316iA linnakulu 10.4-10.8 (sama pakub ka tehas). Maanteel seal 7 ringis.
Nüüd 120dA linnakulu on 9.8 ja maanteel 6 ringis (jah, kui piinlikult 90-ga sõita siis näitab 5.5). Neid 4 liitri juttusid ma väga tõsiselt ei võtaks.
GS
No järelt on 320d siis ökom kui 120d.
1) Mina sõidan maanteel 100ga ja manteekulu on selline nagu alguses sai mainitud, kui ei usu tule istu kõrvale ja vaata ise. Linnas pole üle 8,3 saanud ja arvutatud paagist paagini, mitte kompuutri järgi. Pole just eriti krege jalaga, seega ei usu et ka seal väike kütusekulu kinni, pigem lihtsalt tehniliselt heas korras auto ja kogu musa.
2) väändel on kiirendusega samapalju pistmist kui kaamlil kirikuga, pigem on need lisa 25 hobujõudu need, mis diislit kiiremini edasi viivad.
1) Mina sõidan maanteel 100ga ja manteekulu on selline nagu alguses sai mainitud, kui ei usu tule istu kõrvale ja vaata ise. Linnas pole üle 8,3 saanud ja arvutatud paagist paagini, mitte kompuutri järgi. Pole just eriti krege jalaga, seega ei usu et ka seal väike kütusekulu kinni, pigem lihtsalt tehniliselt heas korras auto ja kogu musa.
2) väändel on kiirendusega samapalju pistmist kui kaamlil kirikuga, pigem on need lisa 25 hobujõudu need, mis diislit kiiremini edasi viivad.
Viimati muutis chulo, 29.01.2008 14:06 26, muudetud 4 korda kokku.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
ja manuaaliga 316i 2000a võttis 9,4 linnas.
530d 99 võtab minul linnas 12.1l /100le.
530d 99 võtab minul linnas 12.1l /100le.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Loodan, et inimene kes selle kirjutas ei pahanda, et laenasin ta teksti.
Loomulikult on pöördemmendil kiiredusega pistmist, minu viga jällegi, mul jäi sõna "siin" lausesse kirjutamata.
Miks on ni uskumatu, et 320da võib vähem kütet tarbia kui 316 manuaaliga bens? Vaata kui raske 3seeria on, pole ime et nõrguke 1,6 seda vedada ei jõua.
Moment on igapäevaliikuri puhul kiirendusega seotud sama palju kui kass kabjaraudadega . Ühesõnaga ei vasta tõele, et mida suurem pöördemoment, seda väiksem on kiirendus 0-n km/h, võrreldes bensiinimootoriga autot ja diiselmootoriga autot.
Suurema momendiga (diiselmootoriga) masin saavutab oma võimsuse madalamatel pööretel, kui väiksema momendiga (bensiinimootoriga) masin.
nt:
Diiselmasinaga kaasneb nõrgem kiirendus, kuid suurem jõud madalatel pööretel (mootori eluiga pikem ja küttekulu väiksem).
Bensiinimootoriga masin aga kiirendab paremini, kuna masina jõud saavutatakse suurematel pööretel. Seega juba mootori tööpõhimõttest lähtuvalt on bensiinimootori küttekulu suurem.
Mis puutub rajal sõitmisesse, siis aegalsel ja kurvilisel rajal peaks sama võimsusega diiselmootoril eelis olema, kuna kiirendamiseks vajalike hj saavutamiseks ei pea pöördeid pidevalt üleval hoidma/ülesse ajama.
Samas on see aeg saabumas, kui mitte käes, kus diiselmootoriga masin sama kW arvu juures võimaldab paremat kiirendust kui bensiinimootoriga masin
Loomulikult on pöördemmendil kiiredusega pistmist, minu viga jällegi, mul jäi sõna "siin" lausesse kirjutamata.
Miks on ni uskumatu, et 320da võib vähem kütet tarbia kui 316 manuaaliga bens? Vaata kui raske 3seeria on, pole ime et nõrguke 1,6 seda vedada ei jõua.
Pane 318-le turbo peale ja vaata mida kütusekulu teebMartenL kirjutas:Võta oma dislal turbo vahelt ja vaata, kuidas siis liigub. Paneme 318-le turbo peale ja vaatame kuidas siis liigub.
Hakkab see noka-saba teema peale

Võib-olla ma saan asjast valesti aru, aga mis mõtet on siin praegu rääkida momentidest jne. Nagu pealkirjast näha on juttu 316 ja 320d. Viimane mootor on ju võimsam ja siililiegi selge, et ka minek parem.
Oleks mootorite võimsused ühesed, siis võiks vaielda momenide ja väände üle.
Lihtsalt tuli selline mõte
Oleks mootorite võimsused ühesed, siis võiks vaielda momenide ja väände üle.
Lihtsalt tuli selline mõte

-
- Klubiliige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 18.11.2003 16:13 10
- Peamine sõiduk: E46 320d
- Telefon: 56659473
- Asukoht: Vilppula (soome)
No kütusekulu poolest ma tegin küll õige valiku et soetasin 320 d 100kw ,nii imelik kui ka teile ei tundu siis mul hetke kuu keskmine kulu on 6,3 ja seda siis 40% linnas ja 60% maantee sõitu nii keskmiselt.Ja see kompuuter näitab täitsa täpselt,paagi täiega saan nii 1100-1200 km läbi sõidetud
Tel:56659473
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Dislaga sõites ainult linnas ja pedaalil kaks asendit on/off , siis on see kulu 12,1 täitsa ok.Raivo kirjutas:Lõpuks keegi räägib ka usutavatest kuludestTarmo kirjutas:ja manuaaliga 316i 2000a võttis 9,4 linnas.
530d 99 võtab minul linnas 12.1l /100le.
Ning chulo, pöördemomendil on vägagi palju pistmist auto kiirendusega. Loomulikult ainuüksi väändest ei piisa, aga ilma selleta ei saa samuti.
Kui maanteed ka vahele anda siis oli keskmine kulu seal 8,4-8,7
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kindlat valiku veel ei ole tehtud. Diisli puhul on nüüd oht , kui uudiseid lugeda , et kehtestavad saastemaksu. Diisel peaks ju rohkem saastama või kuidas. Aga teie postitusi lugedes olen ka juba kaldunud sellele arvamusele et pigem vaadata juba auto välimust ja varustust , ja siis mootor juhtub olema see mis on. Kas kellelgi on öelda midagi 318i kohta , see peaks vist 2,0 l mootor olema??
Arvan, et selle diisliga oleks tõesti sõidumõnu rohkem, kuna vääne madalamal ja ei pea teda piitsutaba, kui seda 316. Arvan, et linnas ka see 316 väga öko nüüd pole, kuna kere ikka on, mida vedada.
BMW 316i Executive (1999)
BMW 320d Executive (1998)
320d: max. vermogen 100 kW/136 pk bij 4000 tpm, max. koppel 280 bij 1750 tpm. testverbruik 7,6 l/100 km
316: max. vermogen 77 kW/105 pk bij 5300 tpm, max. koppel 165 bij 2500 tpm. testverbruik 8,5 l/100 km
Kindlasti vaata ka lisavarustust, kuna selle hilisem lisamine võib suht kulukaks minna. Sest rallit Sa vaevalt nendega sõitma hakkad.
BMW 316i Executive (1999)
BMW 320d Executive (1998)
320d: max. vermogen 100 kW/136 pk bij 4000 tpm, max. koppel 280 bij 1750 tpm. testverbruik 7,6 l/100 km
316: max. vermogen 77 kW/105 pk bij 5300 tpm, max. koppel 165 bij 2500 tpm. testverbruik 8,5 l/100 km
Kindlasti vaata ka lisavarustust, kuna selle hilisem lisamine võib suht kulukaks minna. Sest rallit Sa vaevalt nendega sõitma hakkad.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!