3. leht 3-st

Postitatud: 16.10.2006 22:40 44
Postitas tuumik
priitv8 kirjutas:
Nu kirjutas:UM hindadega läheks ainuüksi 4xõõtshoovad 9K + veel puksid ja muud vidinad.
A miks osta alumiiniumit, kui ühe selle õõtsa eest saab 2 terast?

Kood: Vali kõik

VO kood     nimetus              kogus laos   ühikuhind ühikuhind + KM
31121139991 ÕÕTSHOOB ( ERIHIND ) 15 F         1193      1407.74
PS ja siin on hinnavahe nt. Lemförderiga KGK-st juba paarsada krooni ainult.

Alumiinium on kergem.Ehk siis on ka vedrustamata mass väiksem.Seega on ka juhitavus parem.Kui juhitavusest lugu ei pea siis pole ju mõtet bmw soovitada.

Postitatud: 16.10.2006 22:57 21
Postitas Kristjan_K
tuumik kirjutas: Alumiinium on kergem.Ehk siis on ka vedrustamata mass väiksem.Seega on ka juhitavus parem.Kui juhitavusest lugu ei pea siis pole ju mõtet bmw soovitada.
:lol: Nüüd sa leidsid küll õige mehe, kellele seletada BMW -st :lol:

Postitatud: 16.10.2006 23:13 24
Postitas tuumik
:) Ma lihtsalt vastasin küsimusele........ "A miks osta alumiiniumit, kui ühe selle õõtsa eest saab 2 terast? "

Postitatud: 17.10.2006 08:23 38
Postitas priitv8
tuumik kirjutas::) Ma lihtsalt vastasin küsimusele........ "A miks osta alumiiniumit, kui ühe selle õõtsa eest saab 2 terast? "
Tead Sa, kui palju see kaaluvahe on? 595gr/õõts. Meie teedel ja kiirustel jään mina terase suurema vastupidavuse juurde.

Postitatud: 17.10.2006 10:41 53
Postitas Timo
Ma ei ole kursis millega keegi siit seltskonnast tegeleb või kui suur spetsialist on - mina isiklikult ei ole spets. Kuid ka mina olen oma tuttavalt UM-i praeguselt sillamehelt kuulnud, et ikka teras kauem kestab. Omast kogemusest räägin, et ka taastamine õigustab end. Kunagi oma 530-l lasin teha, vähemalt pool aastat kuni müügini oli probleemivaba.

Postitatud: 06.06.2007 08:28 33
Postitas priitv8
Kaks artiklit kasutatud E34 kohta:
AutoBild
ADAC
Kahjuks küll saksakeelsed.

Postitatud: 06.06.2007 09:45 42
Postitas draggo
E34 on puhtatõuline BMW - preemiumklassi liikur mis ehitati Saksamaa kiirteedel liikumiseks. Suurepärane juhitavus ja täiesti piisav kiirendus ka 2,0 mootoriga (on olemas ka 1,8 isendeid aga need on masendavad). Varuosade hinna pärast ei maksa muretseda - enamus pilusilmade liikurite remondiks kulub rohkem krabisevat kui BMW remondiks esinduses.
Oman E34 125kW mootoriga ja pean tõdema, et ei kipu kohe kuidagi autot välja vahetama. Vahest raha nõuab aga seda nõuab ka abikaasa. :)

Postitatud: 02.07.2007 11:12 27
Postitas oja87
nõrk koht on veel kojamehe hoovastik.

Re: E34. Millised head ja vead?

Postitatud: 17.12.2011 22:30 38
Postitas enigma
Nii palju kui mul E34-ga kogemusi siis jah esisild nõrk koht e. igasugu puksid seal ja teine on jahutus süsteem!
Olgem ausad ega e34-l pole palju vaja väga piitsa anda,et saada soovitud temp. mis su blokikaane või selle tihendi ära lõpetab!!!Aga eks kõigil autodel ole oma head ja vead.Ise sõidan muidu E34 2.0 Vanosega ja ei jää liikluses maanteel kiirendamisega hätta:)Olen omanud audisi ja calibrasid ja kia-sid jne vat need on ikka täielik saast nah:D

Re: E34. Millised head ja vead?

Postitatud: 20.12.2011 00:51 53
Postitas Leho
E34 jahutussüsteemi probleemid tekkivad ainult siis kui eelmised omanikud autosid vääralt ja retsivalt kohtlevad. Üldiselt jahutussüsteem on väga vastupidav. Isegi diislitel.

Esisilla kohta ütleks et lõpetage see odav toprani pasa ostmine ja ostke A-osa juppe siis kestavad need esisillad jupid ka.

Enamus E34 kerega autot on lihtsalt ja loogiliselt ehitatud. Remontida ja hooldada on neid mitukorda kergem kui muid marke samast aastakäigust.

Re: E34. Millised head ja vead?

Postitatud: 13.02.2012 14:17 04
Postitas KalevR
Lehoga nõus! Käisin enda chipitud diisliga jäärada sõitmas. Ja no ei ole võimalik seda mootorit keema ajada!