1. leht 1-st

Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 26.08.2011 00:51 09
Postitas lynx
Tere
Tuttav otsustas osta omale selline suurem auto ning lisaks teisetele automarkidele, jäi ka sõelale E38 kerega BMW.
Uuringi, mis on selle auto nn tüüpvead ja millise mootoriga ning mis aasta masinat tasub vaadata.. kaalul on mõlemad, diisel kui ka bensiin!
Olen kuulnud mingisuguseid jutte selle margi roolilati nõrkusest, kuid ehk on veel midagi (kindlasti on), mis kohal tasuks silm lahti hoida eriti.
Ehk teab ka seda keegi, et kui on sel auto mõningad nn tüüpvead, siis mis ajast/kas need likvideeriti tehase poolt... näiteks peale facelifti tuli uuendus parandatud veaga(vist oli sel mudelil ka see nn näouuendus).
Siiani on see roolilatt natuke ära hirmutanud... jutud sellest !

Niiet, ehk on keegi teadlik ja kogend sel teemal ning võtab sõna ja soovitab meile midagi /hoiatab!
Loodan, et liiga keeruliselt ei väljendanud end. Tänan ette!!

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 26.08.2011 09:15 05
Postitas Rain.
E38-l ja roolilatt? E38-tel on roolikarp ja eks neisse aastatega ikka tekib mingi loks. Mõnele rohkem mõnele vähem, aga et see tüüpviga oleks, on küll vale öelda.

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 26.08.2011 18:15 47
Postitas lynx
Rain530 kirjutas:E38-l ja roolilatt? E38-tel on roolikarp ja eks neisse aastatega ikka tekib mingi loks. Mõnele rohkem mõnele vähem, aga et see tüüpviga oleks, on küll vale öelda.
Täitsa karp jah.. ei süvenenud, ega uurinud seda eelnevalt piisavalt palju.
See jutt võis osutuda vabalt ka niisama hirmujutuks, aga kindlasti on mõned, mitte just tüüpvead, aga kõige enam-levinud ning mida tasub jälgida.
Selle auto nõrkused huvitavad mind ning kas muidu on E38 töökindel auto ??
See huviline ei ole mingine rullnokk ning hoiab autot korralikult ning kasutab sihtotstarbekalt.
Teda ei huvita auto kui staatuse sümbol... vaja vaid mugavalt liikuda ning ruumi on ka vaja

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 26.08.2011 19:15 08
Postitas dann875
pane googli otsigusse, leidad päris palju nt. e38 head ja vead :cool:

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 26.08.2011 20:31 10
Postitas ändi
Kogu aeg peab olema valmis midagi putitama,kuna nad on lihtsalt nii vanad.Seda ei tasu loota,et sõidad ühest hooldusest teiseni.Ja kusjuures auto polegi staatuse sümbol.Osadele lihtsalt tundub nii.

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 27.08.2011 10:23 51
Postitas lepp1988
külasta e38 klubi ja otsi sealt neid teemasi seal neid jagub :D

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 30.08.2011 21:07 43
Postitas pancho villa
lynx kirjutas:
Rain530 kirjutas: Selle auto nõrkused huvitavad mind ning kas muidu on E38 töökindel auto ??
See uus omanik, minu sõber, ei ole mingine rullnokk ning hoiab autot korralikult ning kasutab sihtotstarbekalt.
Ta on advokaat ja teda ei huvita auto kui staatuse sümbol... vaja vaid mugavalt liikuda ning ruumi on ka vaja

ei ole, eesti teedel kindlasti mitte. see "korralikult hoidmine" lõpeb reeglina "jälle see krdi sara tahab midagi astronoomiliselt kallist" ahastusega. ja ma pole kuulnud, et keegi näiteks samas hinnaklassis lexusel mingeid sisselaskekolleklappe kardab või piksleid remondib või iga aasta tuhandeid eure sildadesse paneb. mina näiteks käisin ükspäev vehos, et endale uus sidrun osta. pohui see sõidukvaliteet ja mugavuse puudumine aga 5a garantiid krt võtaks :oops:

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 30.08.2011 21:36 40
Postitas ändi
Viimasega väga nõus.Täpselt sellel põhjusel sai loobutud.Ei olnud aega kogu aeg töökoja vahet jõlkuda ega autosse kõvat pappi matta.

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 30.08.2011 22:22 44
Postitas lepp1988
päris hullult peab e38 sõitma et mittmeid tuhandeid .eurosid silldadesse aastas panna :D ei ole see asi nii hull midagi ise sõidan juba teise e38 saga ja väga rahul autoga eelmisega sai aastaga 80 000 km i sõidetud ja sildade peale läks mingi -7000.- eeku muidugi kui panna r 19 veljed siis need nri d muutuvad

võibolla peaks korralikuma isendi ostma muresid ja probleeme vähem

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 30.08.2011 22:36 41
Postitas dann875
lepp1988 kirjutas:päris hullult peab e38 sõitma et mittmeid tuhandeid .eurosid silldadesse aastas panna :D ei ole see asi nii hull midagi ise sõidan juba teise e38 saga ja väga rahul autoga eelmisega sai aastaga 80 000 km i sõidetud ja sildade peale läks mingi -7000.- eeku muidugi kui panna r 19 veljed siis need nri d muutuvad

võibolla peaks korralikuma isendi ostma muresid ja probleeme vähem
+1
Minu mõlemad sillad, mis vana omaniku poolt Um-is vahetatud peavad siiani vastu ja ls. on 110tuhat, pea 4a. ning võib edasi sõita, vahetanud olen eest paralleelvarda ja tagant õõtsad, kuid disla puhul läheb plekki ka mujale-...saate mu teemast lugeda, mis kõik tehtud.
Suvel sõidan 19 veljega talvel 16 :D

..ja vana auto, mis sõbra käes oli läks ka müüki kuna ta ei jõudnud enam sitast saia teha


Ändi jutt vastab tõele, et nokkimist jagub nii väiksemaid asju, kui ka suuremaid, autod oon erinevad!

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 30.08.2011 23:21 29
Postitas pancho villa
lepp1988 kirjutas: võibolla peaks korralikuma isendi ostma muresid ja probleeme vähem
ma usun, et ei eksi, kui väidan, et ostsin kõige korralikuma sel ajal müügis olnud e38 aga kui mind häirib iga väiksemgi mööda noot vedrustuse poolt, siis paljud "tra kui hea auto" kelkijad keeraksid lihtsalt tümmi kõvemaks. mida ma ka äkki teeks, kui see tõbrastanud võimendi normaalselt töötaks ja stereoheli väljutaks.

ja ei sõida palju läbi, miski 20tkm kanti aasta aga seda 19" veljega viimsi-tallinn kuumaastikul. aga noh, kui need oleksid ainult sillad, mis lagunevad, ei kurdaks ma üldse. ja hinnad hindadeks, lihtsalt kogu aeg midagi laguneb ja vajab tähelepanu.

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 31.08.2011 18:23 56
Postitas lynx
Väga hea!
Sellelaadset diskussiooni ma ootasingi :)
Võib siis öelda, et sillad on nagu ikka eestiteedel sõitvatel autodel nad on? Et muidu on selliseid pisivigu kah palju ??
Kas see tähendab siis, et on tegemist kapriisse autoga ?
Too huviline ei ole tehnikast väga teadlik ning käsi õliseks ei taha kah pidevalt teha, kuna tal oskused puuduvad.
Ei oskanud sellist vastukaja oodata ühele 7-nda seeria masinale.. peaks see ju olema ikkagi BMW eliit vms.

Uurin ka veel sellest E38 klubist veel igaks juhuks midagi... kui selle üles leian :)

Tänud vastajatele ning kui kellelgi on veel midagi lisada, või millegi üle arutada, siis laske palun käija

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 01.09.2011 00:26 51
Postitas TarmoV12
Loomulikult on tegu kapriisse ja keerulise autoga. Tegu ju omaaegse lipulaeva ja tehnoloogilise tippsaavutusega. Mida te loodate saada autolt, mis uuena maksis poolteist ja rohkem miljonit krooni !? opel-astra-klassi hoolduskulusid ? :lol: Praeguseks on kõik isendid 10 aastat või rohkem vanad ja tehnika väsimise märke esineb tahes-tahtmata. Seega autode käigushoidmine nõuab paratamatult rohkem vahendeid, kui omanikele meeldiks. Samas tänu 7 seeria laiale levikule, varuosade suurele valikule ning piisavat entusiasmi omades on võimalik hoolduskulud hoida mõistuse piires.

vaatame nüüd hetkeks alternatiive, masinaid samast (luks)kategooriast ja ajastust ..
MB S-klass - W140 on veel keerulisem, raskem ja kulukam ülal pidada, autolehe ülevaade . W220 - kulude poolest tõenäoliselt õudus kuubis autolehe ülevaade
Audi A8 - samuti keeruline ja suurte hoolduskuludega, kindlasti mitte soodsam ega töökindlam, kui BMW .. loe siit ja siit .
eksootilisemad alternatiivid ? Lexus LS ? Jaguar XJ ? Volvo S80 ? ei oska täpsemalt kommenteerida, aga vähene levik teeb hoolduskulude osas kindlasti omad korrektuurid.

Sama tendents paistab selgesti ka tänavapildist .. suurtest 10+ a vanadest luks-sedaanidest silmab 7-seeriat kõige sagedamini liikumas, A8-t harvem (samas müügis on neid igal ajahetkel sarnaselt BMW-ga ikka kole palju) .. S-klass on juba pigem haruldus, küll aga näeb neid tihtilugu parklates ja müügiplatsidel koopassekukkunud ratastega roostetamas. Ülejäänud markide "turuosa" on marginaalne, seega raske põhjapanevaid teese välja käia.
Eks siit võite omad järeldused teha ..

Endal E38-ga viies aasta käsil, ei kurda .. palgatöölisena käib jõud üle küll, tõsi, palju asju on ise tehtud ja rohkelt odavamaid alternatiive kasutatud. Asjaolusid arvestades hindan auto olukorda rahuldavaks.
Ühte aga julgen küll väita - nii vähese raha eest sellist mugavust, ruumikust ja (pisut aegunud) luksust mujalt ei leia :!:

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 01.09.2011 12:57 23
Postitas JannP
E38-t omades peab ikka asjaarmastaja olema, käima temaga diagnostiku juures, vahest parandama kaheksat õõtshooba, kui sa oled lucky siis saad ka nivooamorte osta, tanklas käima tihedamini kui opel corsaga, eemaldama roostet, hoidma hinge kinni, et käigukast saba ei annaks, vahetama pidurikettaid, mis maksavad ca 130 eurot tükk, jne.. aga kõike eelnevat silmas pidades on õige mootoriga E38-ga **** hea sõita. ;)

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 01.09.2011 20:53 21
Postitas 750iM
TarmoV12 kirjutas:Loomulikult on tegu kapriisse ja keerulise autoga.
Väga asjalik jutt, ise mõtlesin ka siin teemas sõna võtta, kuid ei oleks osanud nii hästi oma mõtet edasi anda
Ühesõnaga jah, Bmw on alati hea ja seda igas klassis( 3-seeria, 5-seeria jne ), kõige rohkem liikvel, palju infot jne

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 03.09.2011 09:16 05
Postitas pancho villa
TarmoV12 kirjutas:Loomulikult on tegu kapriisse ja keerulise autoga. Tegu ju omaaegse lipulaeva ja tehnoloogilise tippsaavutusega. Mida te loodate saada autolt, mis uuena maksis poolteist ja rohkem miljonit krooni !? opel-astra-klassi hoolduskulusid ? :lol: :!:
janiiedasi aga teema polnudki põhjustes, miks ta lagunema peaks, vaid küsimus oli, kas laguneb. ja laguneb ikka kõvasti rohkem, kui põhjust oleks. paljuski mitte tänu kehvadele teeoludele ja lohakale omanikule, vaid tänu nigelale inseneritööle ning koostekvaliteedile. hoolduskulud mõistuse piires? ca kiloeur ühe peegli eest on mõistuse piires väga? nagu ma aru sain, siis otsitakse autot inimesele, kes seda kasutaks igapäevasõidukina ning mitte nädalavahetuseti õliste näppudega nina pühkides.

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 03.09.2011 16:01 48
Postitas kenwood1
ise olen liigelnud e38ga hetkel 9 kuud ja siiani olen autoga rohkem kui rahul...jah tahab tähelepanu aga sõidumõnu korvab selle vaeva ja kulutused minu silmis mitme kordselt...kuna enda autol varustust väga hullumoodi pole siis pole ka suurt sittagi mis lagunema peaks ;) ...soovitan igaljuhul ära proovida e38...minu silmis viimane bmw-lik bmw mis tehasest välja veeres :cool:

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 03.09.2011 19:14 23
Postitas lepp1988
nii ta on jah ilus keremudel millisel seda klassi autol peegel alla 1000.- euri maksab isetumenev :)

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 03.09.2011 22:52 16
Postitas Henri.
Püha punktuatsioon, lepp1988! :shock:

Re: Ostuabi E38-le, ehk 7..-le

Postitatud: 03.09.2011 22:57 35
Postitas Volum
lepp1988 kirjutas:nii ta on jah ilus keremudel millisel seda klassi autol peegel alla 1000.- euri maksab isetumenev :)
Alla tuhande euro tõesti, ainult 250€ :)