Tere.
Kas keegi on käinud vaatamas seda autot? Oskab äkki öelda midagi mis vead ja head. TÄNUD! http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 5f59057878
bmw 523 e39
- Raavo
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 13.06.2010 21:26 14
- Peamine sõiduk: BMW E61 530xd 2008.a.
- Asukoht: Vantaa
Re: bmw 523 e39
523 on m6tetu minuarust. soovitaks enne 528i.
Re: bmw 523 e39
Ma tean ka, et 523 pole nii mõttekas onju, aga seleta ehk siin inimesele, miks siis nii?Raavo kirjutas:523 on m6tetu minuarust. soovitaks enne 528i.
1. 523 peaks kütet samamoodi võtma nagu 525 ja 528-ga peaks olema väike erinevus.
Targemad jätkavad.
- jaanis_!
- Huviline
- Postitusi: 786
- Liitunud: 27.07.2009 21:09 40
- Peamine sõiduk: X5 E53
- Asukoht: Tartumaa
Re: bmw 523 e39
Kindlasti pole 2.3 moto . Liikuda jõuab täitsa piisavalt ja kütust võtab ka suhteliselt vähe siiski. Ei tasu seda 2.8't ka nüüd üle kiita. Kindlasti 2.8 nõrk koht on kaan. Omast kogemusest on kahel 2.8'al kaan läind ja selle remont ei olnud just kõige odavam töö. Ei tea kas neil kõigil läheb see üks hetk, või lihtsalt joppas nii.. Nüüd olen sõitnud juba 1,5a 2.3 motoga ja olen sellegas täitsa rahul.
..
Re: bmw 523 e39
Eks ta katki läheb ikka kui vähe hooldust saab. Aga olles omanud ise tavalise kastiga 523 ja sõitnud nii tavalise kui automaat 528 siis eks väike vahe nö minekul ikka on. Samas kui minekut vaadata siis 540 tõmbab mütsi pähe mõlemale eks ole 
Tuleb jälgida, et jahutus süsteem toimiks(veepump, termostaat jne) siis on enam vähem muretu, et ei tohiks see kaas ära lennata. Ja eks neid muid nö jooksvaid kulusid tuleb ka arvestada(roolilatt, sillaosad jne).
Antud isend paistab pildi järgi hinda täitsa väärt olevat. Maanteel ja linnas automaadiga väga mugav. Lisaks peaks selle aastaarvuga isend olema juba topeltvanosega mis annab pöördemomenti juba suts madalamalt. Lisaks must värv mis mulle meeldib ja kui veljed ka kaasa tulevad siis mina kiidaks takka.
P.S Ma ei tea palju täna see ostu eelne tehnokontroll UM-s maksab aga see investeering pole halb, sealt peaks saama enam vähem selge pildi mis karul kõhus on.

Tuleb jälgida, et jahutus süsteem toimiks(veepump, termostaat jne) siis on enam vähem muretu, et ei tohiks see kaas ära lennata. Ja eks neid muid nö jooksvaid kulusid tuleb ka arvestada(roolilatt, sillaosad jne).
Antud isend paistab pildi järgi hinda täitsa väärt olevat. Maanteel ja linnas automaadiga väga mugav. Lisaks peaks selle aastaarvuga isend olema juba topeltvanosega mis annab pöördemomenti juba suts madalamalt. Lisaks must värv mis mulle meeldib ja kui veljed ka kaasa tulevad siis mina kiidaks takka.
P.S Ma ei tea palju täna see ostu eelne tehnokontroll UM-s maksab aga see investeering pole halb, sealt peaks saama enam vähem selge pildi mis karul kõhus on.