1. leht 1-st

BMW E39, 2002, 530d touring

Postitatud: 25.09.2012 21:51 07
Postitas Sleighisle
Tere. Olen uus mees siin foorumis, varem ei ole bemareid omanud ja soovin siinselt seltskonnalt veidi infot müügis oleva auto kohta. Meil on vaja universaalkerega säästlikku ja samas võimast autot, millel oleks rohke lisavarustus. Ainus, mis silma on jäänud, on allolevalt lingilt leitav auto. Registrinumber on 998 ATG.
Seega kas keegi teab antud auto vigadest midagi rääkida?

http://www.auto24.ee/used/715742" onclick="window.open(this.href);return false;

Hetkel teadaolevatest vigadest, et el. tagaluuk ei tööta - mootor teeb häält, aga ei avane ega sulgu.
Kas on keeruline/kallis parandada?

Kokkuklapitavad peeglid ei tööta.
Ei tohiks vist kallis parandada olla?

Tagumistest parkimisanduritest üks ei tööta.
Sellega ei tohiks ka probleeme olla.

Re: BMW E39, 2002, 530d touring

Postitatud: 03.10.2012 14:48 57
Postitas Sleighisle
Ostsin ära. Ja sellega on üks musta laega e39 touring Eestist jäädavalt läinud - nimelt Soome, kus ma ta ka arvele võtan.
Müüja oli aga nii kitsi, et ei andnud eurotki alla, auto oli pesemata ja jättis mulle tühja paagi.
Ise olen oma eelnevad autod ikka pestuna ja täispaagiga uuele omanikule üle andnud.
Vahetult enne vormistamist mainis müüja, et turbo ei tööta vahest nii nagu peaks, kuigi enne olin küsinud, kas turbo ja käigukast on korras. Mõlema puhul sain vastuseks, et on korras. Väidetavalt olevat mingi andur tuksis.
Eks nüüd tuleb vigasid otsima ja parandama hakkama.
Nii palju avastasin kohe õhtul, et sõidutulede reguleerimine salongis olevast nupust üles-alla ei toimi. Tuled näitavad nina ette. Oskab keegi äkki kiire lahenduse mulle öelda?

Re: BMW E39, 2002, 530d touring

Postitatud: 03.10.2012 17:11 42
Postitas Ma®tin
Ise pandud xenonid on siis järelikult, kui automaatregulli pole. Ilmselt on reguleervardad tule sees puruks, nagu enamikel E39-tel. Kontrolli, kas mootorid toimivad, las keegi teine seest ketrab. Kui toimivad, siis pead vardad ära vahetama.

Re: BMW E39, 2002, 530d touring

Postitatud: 03.10.2012 21:24 58
Postitas RaikoK
järg. kord targem viid ostueelsesse kontrolli ;)

Re: BMW E39, 2002, 530d touring

Postitatud: 03.10.2012 22:04 39
Postitas Sleighisle
Ma®tin kirjutas:Ise pandud xenonid on siis järelikult, kui automaatregulli pole. Ilmselt on reguleervardad tule sees puruks, nagu enamikel E39-tel. Kontrolli, kas mootorid toimivad, las keegi teine seest ketrab. Kui toimivad, siis pead vardad ära vahetama.
Tehase ksenoon on. Kontrollitud.
Käivitamisel käivad tuled üles-alla, aga jäävad liiga ette näitama.
RaikoK kirjutas:järg. kord targem viid ostueelsesse kontrolli ;)
Mhmhh... Kuidas see oligi - loll saab ka kirikus peksa. :)

Re: BMW E39, 2002, 530d touring

Postitatud: 04.10.2012 09:28 45
Postitas alvaruus2
vaata tulede kõrgusandurid üle. parempoolsete rataste juures. ees ja taga.. arvuti näitab kohe ära kui viga sees.

Re: BMW E39, 2002, 530d touring

Postitatud: 04.10.2012 11:12 16
Postitas Ma®tin
See ei näita midagi, et üles-alla käivad. Käivad halogeenidel ka. Kui sul kõrguseregulli nupp salongis on, siis tehases need xenonid sinna pandud pole. Kõige lihtsam, pane vin-koodi 7 viimast tähemärki, varustuse listist asi selge.

Re: BMW E39, 2002, 530d touring

Postitatud: 04.10.2012 18:28 54
Postitas Sleighisle
Ma®tin kirjutas:See ei näita midagi, et üles-alla käivad. Käivad halogeenidel ka. Kui sul kõrguseregulli nupp salongis on, siis tehases need xenonid sinna pandud pole. Kõige lihtsam, pane vin-koodi 7 viimast tähemärki, varustuse listist asi selge.
Siia lehele http://www.rubmw.ru/vincode/eng/" onclick="window.open(this.href);return false; sisestades VIN-i seitse viimast numbrit, sain tulemuseks sellise rivi - S522A XENON-LICHT Xenon Light.
Et siis mida see kõrgusregulaatori nupp seal salongis teeb? Kas see on seal asjata?

Re: BMW E39, 2002, 530d touring

Postitatud: 04.10.2012 19:33 57
Postitas Ma®tin
Seljuhul on keegi äkki niisama augutäiteks selle sinna toppinud, sest reeglina xenonitel seda pole. Seda vaatavad muide ka osad korrapidajad, kui kahtlus on et xenonid ise topitud.
Siis kontrolli tulede reguleervardad üle ja andurid, mis põhja all on, ehk saad asjasse selgust. Samas kui tuled üles-alla käivad auto käima pannes, peaks ju vardad terved olema, seljuhul piisaks ka lihtlabasest reguleerimisest, sest olenemata anduritest mis auto esi ja tagaosa kõrgust võrdlevad, peavad tuled õigele kõrgusele reguleeritud siiski olema.