2008+ 520d ostuabi
2008+ 520d ostuabi
Plaanis tuua endale järgmiseks autoks saksamaalt 520d, auto saab ilmselt olema M-pakett ja piisavate lisadega. Kindlasti 2008+, sedaan ja facelift mudel
Midagi sarnast nagu sellel lingil: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ommend_DES
Praegu sõidan Audi A6 3.0 Quattroga. Eesmärk leida siis veidi ökonoomsem, kuid sarnaste mugavustega auto.
Mis on 2.0 diisel mootori plussid ja miinused?
Kui palju on reaalne kütusekulu(välismaa foorumites kirjutati, et 4-5l vahel)? Kui hästi nii väike mootor sellele kerele sobib, st kas jääb hätta või on paras?
Millised on asjad, mida peaks e60 facelift sedaan kerega masinat ostes silmas pidama?
Tänud ette!
Midagi sarnast nagu sellel lingil: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ommend_DES
Praegu sõidan Audi A6 3.0 Quattroga. Eesmärk leida siis veidi ökonoomsem, kuid sarnaste mugavustega auto.
Mis on 2.0 diisel mootori plussid ja miinused?
Kui palju on reaalne kütusekulu(välismaa foorumites kirjutati, et 4-5l vahel)? Kui hästi nii väike mootor sellele kerele sobib, st kas jääb hätta või on paras?
Millised on asjad, mida peaks e60 facelift sedaan kerega masinat ostes silmas pidama?
Tänud ette!
Re: 2008+ 520d ostuabi
Endal eelmine suvi oli 2009a LCi 2.0Disla E60. Väga rahul olin, minek on küll päris mõnus ja ergas, kütusekulu peale ainult nägu naerul. Soovitan kindlasti 2.0 võtta!
Re: 2008+ 520d ostuabi
Olen proovinud sõita 520d'ga. Kütusekulu ja minekut ei saa võrrelda sama mudeli eelkäiatega kus number 520 oli võrr ja pidanud 525 530 ostma alati. 130kw'ne 2.0 pakub väga head dünaamikat ja kütusekulu tõesti nendel naeruväärne. Hooldada ka palju odavam kui sul R4 R6 või V6 asemel.
F31 320d M Performance
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: 2008+ 520d ostuabi
BMW ei taha millegipärast 520 diislile uuemaid mootoreid panna. Isegi 520 LCI-l on M47 mootor (küll tehniliste uuendustega) mis oli peal 1998 aasta kolmesel ning ka eelmise põlvkonna 520d.
F10 520d sai alles sama mootori N47 mis on kolmesele pandud juba aastast 2005.
Seega Slava: e60 LCI 520d ja e39 520d on tegu sama mootori põhjaga, uuendus on pumbas, pihustites, softis ning muus (Technical Update ühesõnaga)
F10 520d sai alles sama mootori N47 mis on kolmesele pandud juba aastast 2005.
Seega Slava: e60 LCI 520d ja e39 520d on tegu sama mootori põhjaga, uuendus on pumbas, pihustites, softis ning muus (Technical Update ühesõnaga)
Re: 2008+ 520d ostuabi
Tänud vastajatele.
Ühesõnaga saan aru, et igati mõistlik kompott oleks 2.0 mootor 5-se peal?
Proovin muidugi enne toomist Eestis mõne sarnase peal järgi, et kuidas tunne on. A6 peal on 2.0 väga uimane ja sellepärast pole varem vaadanud neid, aga välismaa foorumites kolades jäi silma, et kiideti palju 520.
Nii väikse mootori puhul oleks ilmselt targem variant võtta manuaalkast? Või kui hästi see mootor automaadiga sobib?
Ühesõnaga saan aru, et igati mõistlik kompott oleks 2.0 mootor 5-se peal?
Proovin muidugi enne toomist Eestis mõne sarnase peal järgi, et kuidas tunne on. A6 peal on 2.0 väga uimane ja sellepärast pole varem vaadanud neid, aga välismaa foorumites kolades jäi silma, et kiideti palju 520.
Nii väikse mootori puhul oleks ilmselt targem variant võtta manuaalkast? Või kui hästi see mootor automaadiga sobib?
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: 2008+ 520d ostuabi
Ikka automaat.
Kulu vahe on olemas, kuid asi on seda väärt.

Re: 2008+ 520d ostuabi
Ma ei kujutaks seda autot manuaalina ettegi, automaadiga liikus ikka väga hästi ja poolas lasi pill kiirteel ilusti kellad 240+ peale, seega liigub liigub 

Re: 2008+ 520d ostuabi
Selge, lootsingi sellist vastust kuulda, kuna automaadiga nii ära harjunud, et kahju oleks manuaali osta 
Milliseid asju peaks jälgima e60 facelifti ostmisel? st tüüpvead ja must be lisad?(näiteks olen kuulnud, et ümmarguste nuppudega kliima pidi parem olema)

Milliseid asju peaks jälgima e60 facelifti ostmisel? st tüüpvead ja must be lisad?(näiteks olen kuulnud, et ümmarguste nuppudega kliima pidi parem olema)
Re: 2008+ 520d ostuabi
Kust selline info? Realoem sirvides sai E90 kerele alles 03/2007 N47 mootori ning samal ajal oli ka M47N2 mootor veel valikus. Samuti on E60 LCI alates 2007 aastast ka N47 mootoriga ja 03/2008 alates ainult N47.MartenL kirjutas:BMW ei taha millegipärast 520 diislile uuemaid mootoreid panna. Isegi 520 LCI-l on M47 mootor (küll tehniliste uuendustega) mis oli peal 1998 aasta kolmesel ning ka eelmise põlvkonna 520d.
F10 520d sai alles sama mootori N47 mis on kolmesele pandud juba aastast 2005.
Seega Slava: e60 LCI 520d ja e39 520d on tegu sama mootori põhjaga, uuendus on pumbas, pihustites, softis ning muus (Technical Update ühesõnaga)
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Re: 2008+ 520d ostuabi
Mis nende mootorite vahe on? Üks on 120kW ja teine 130kW?
Eelistama peaks siis 130kW varianti?
Eelistama peaks siis 130kW varianti?
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: 2008+ 520d ostuabi
130kw-st saab Jyrisoo abil 155kw ja 410Nm
-
- Huviline
- Postitusi: 748
- Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tallinn/Järvamaa
Re: 2008+ 520d ostuabi
Endalgi sama mootor e60 ja olen mõeld ka 155 kw lasta jyrisool teha, kuna nagunii vaja kübemefilter vahelt välja lõigata ja ümber programmerida. Olen jyrisoo käest seda juba täpsemalt uurinud ka. Aga olen nii kahe vahel, kas siis lasta koos selle dpf välja võtmisega ka chippida 155kw või ei???!!! Keegi kes on lasknud chippida oma diisel e60, siis võib mulle sellest kirjutada PS-i, loeks huviga kohe!!MartenL kirjutas:130kw-st saab Jyrisoo abil 155kw ja 410Nm
Muidu rääkides sellest 2.5d, 130kw mootorist, siis see pmts. sama nagu see 3.0d, 160kw mootor, mitmel tuttaval 3.0 diisel, 160kw, ja mingit vahet ei ole tunda, et 2.5, 130kw nõrgem oleks. Olen sõit autoga 51 000km. kopikatega ca. aasta ajaga ja selle aja jooksul on vajanud vahetamist 2 pihustit ja paagi sisene kütuse pump Bosch. Muidugi olen regulaarselt ilusti hooldand autot nii nagu peab, kõik õlid, filtrid jms. Nüüd läheb vahetusse suur termostaat Gates ja EGR termostaat, kuna näitab varjatud menüüst, et mootori temperatuur on 67% ja -15 sõites ei puhu enam sooja salongi + kütuse kulu on maanteel 7.2. Ühesõnaga termostaatide vahetusega, peaks saama temperatuuri ilusti 88-90%, siis peaks ka kütusekulu ca.1.5L võrra vähenema ja ei ole probleemi suurte miinus kraadidega, et auto ei lähe soojaks. Täna sai odomeetril 240 000 täis.

- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: 2008+ 520d ostuabi
Kus su auto 130kw mootoril need 2 termostaati asuvad?bmw e60 :) kirjutas:Endalgi sama mootor e60 ja olen mõeld ka 155 kw lasta jyrisool teha, kuna nagunii vaja kübemefilter vahelt välja lõigata ja ümber programmerida. Olen jyrisoo käest seda juba täpsemalt uurinud ka. Aga olen nii kahe vahel, kas siis lasta koos selle dpf välja võtmisega ka chippida 155kw või ei???!!! Keegi kes on lasknud chippida oma diisel e60, siis võib mulle sellest kirjutada PS-i, loeks huviga kohe!!MartenL kirjutas:130kw-st saab Jyrisoo abil 155kw ja 410Nm
Muidu rääkides sellest 2.5d, 130kw mootorist, siis see pmts. sama nagu see 3.0d, 160kw mootor, mitmel tuttaval 3.0 diisel, 160kw, ja mingit vahet ei ole tunda, et 2.5, 130kw nõrgem oleks. Olen sõit autoga 51 000km. kopikatega ca. aasta ajaga ja selle aja jooksul on vajanud vahetamist 2 pihustit ja paagi sisene kütuse pump Bosch. Muidugi olen regulaarselt ilusti hooldand autot nii nagu peab, kõik õlid, filtrid jms. Nüüd läheb vahetusse suur termostaat Gates ja EGR termostaat, kuna näitab varjatud menüüst, et mootori temperatuur on 67% ja -15 sõites ei puhu enam sooja salongi + kütuse kulu on maanteel 7.2. Ühesõnaga termostaatide vahetusega, peaks saama temperatuuri ilusti 88-90%, siis peaks ka kütusekulu ca.1.5L võrra vähenema ja ei ole probleemi suurte miinus kraadidega, et auto ei lähe soojaks. Täna sai odomeetril 240 000 täis.
Üks on küll eespoolt umbes keset mootorit aga EGR oma on milline? Kui võimalik postita foto!
Saan aru et teema on 2.0d 130kw mootorist.
-
- Huviline
- Postitusi: 748
- Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tallinn/Järvamaa
Re: 2008+ 520d ostuabi
Ma räägin 2.5d, 130kw mootorist. Said ikkagist valesti aru!! Enda arvates sai nagu enam vähem selgesti sõnastatud ka kogu text.Raemees kirjutas:Saan aru et teema on 2.0d 130kw mootorist.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: 2008+ 520d ostuabi
Sina ainsana 2,5d 130kW mootorist räägidki. Kogu ülejäänud teema keerleb siiski 2,0d 130kW mootori ümber, nagu ka raemees ütles.
Re: 2008+ 520d ostuabi
KuldarA kirjutas:Milliseid asju peaks jälgima e60 facelifti ostmisel? st tüüpvead ja must be lisad?(näiteks olen kuulnud, et ümmarguste nuppudega kliima pidi parem olema)
See küsimus siis endiselt üleval. Ehk saavad teadjamad esimeses postis toodud masina näitel tuua välja, et mis on puudu või peaks veel olema? Lisaks võiks rääkida tüüpvigadest ja mille osas silmad peaks silmad lahti hoidma.
- KalevK
- Huviline
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01.08.2011 21:34 13
- Peamine sõiduk: F07 535xd 265kw
- Asukoht: Vantaa
Re: 2008+ 520d ostuabi
Soomlaste foorumis jäi silma, et sellel uuemal N47 motol pidi olema probleeme "jakopää'ga" (ei tule eesti keelne nimi meelde, inglise keeles on timing sprockets and chain.) Ühesõnaga mootorikettidega jama.
Probleem selline, et hammasrattad tehtud kuidagi liialt teravad, et venitab ketti kuni pinguti enam ei pinguta ja läheb katki.
Et kui mootorist kostab juba kerget klõbinat, siis võib eeldada seda viga.
Kes soome keelest aru saavad, siis teemast lähemalt siin: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php ... akop%E4%E4" onclick="window.open(this.href);return false;
Vähemalt Soomes maksab BMW alla 4 aastaste või alla 150 000km sõitnud autode puhul remondi ise.
Puudutab probleem siis 1;3 ja 5. seeria masinaid.
Vehicles affected
E Series Motor Body
E60 E61 E81 E82 E83 N47 N47DKO N47S N47T E61 E60 E81 E82 E83 N47 N47S N47T N47DKO
E84 E87 E88 E90 E91 E87 E84 E88 E90 E91
E92 E93 F10 F11 F25 E93 E92 F10 F11 F25
Feedback Comment production interval Feedback
(From / to) on the production interval diligence (day.month.year) to (day.month.year)
/ 01.03.11 / 01.03.11
Complaint
Sound of friction drag on the engine from about 1500 rpm, which is visible from the inside.
The noise can be perceived in area of the gearbox housing and the oil pan.
Cause
Excessively sharp edges on the sprockets, the chain does not flow evenly over the guides.
Probleem selline, et hammasrattad tehtud kuidagi liialt teravad, et venitab ketti kuni pinguti enam ei pinguta ja läheb katki.
Et kui mootorist kostab juba kerget klõbinat, siis võib eeldada seda viga.
Kes soome keelest aru saavad, siis teemast lähemalt siin: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php ... akop%E4%E4" onclick="window.open(this.href);return false;
Vähemalt Soomes maksab BMW alla 4 aastaste või alla 150 000km sõitnud autode puhul remondi ise.
Puudutab probleem siis 1;3 ja 5. seeria masinaid.
Vehicles affected
E Series Motor Body
E60 E61 E81 E82 E83 N47 N47DKO N47S N47T E61 E60 E81 E82 E83 N47 N47S N47T N47DKO
E84 E87 E88 E90 E91 E87 E84 E88 E90 E91
E92 E93 F10 F11 F25 E93 E92 F10 F11 F25
Feedback Comment production interval Feedback
(From / to) on the production interval diligence (day.month.year) to (day.month.year)
/ 01.03.11 / 01.03.11
Complaint
Sound of friction drag on the engine from about 1500 rpm, which is visible from the inside.
The noise can be perceived in area of the gearbox housing and the oil pan.
Cause
Excessively sharp edges on the sprockets, the chain does not flow evenly over the guides.
Buy BMW, they said, it will be fun, they said - TRUE, I'll say!