OT:
Täna nägin ühte E39 530d, mida oli eelneva omaniku poolt PUIDUST roikaga remonditud
Praegune omanik kurtis, et sooja ei tule kuidagi salongi. Lõdvikud, mis veeklappidest salongiradikasse jooksevad olid külmad, mis viitas tsirkulatsiooni puudumisele.
Vea otsingul sai jõutud juhipoolse esitiiva sisse, kus tehasepaigaldusega Webasto paikneb.
Antud seade oli muidugi ilusti omal kohal, kuid lõdvikuid(pildil 8, 9) tema küljes enam polnud. Silma aga hakkas koheselt omapärane "rats", kus metallist topelttoru(pildil nr. 2) oli otstest tihendatud silikooni ja puutoikaga

Topelttoru üks pool oli nimelt läbi roostetanud kohe kere läbiviigu juurest ja kuna sinna lõdvikut ei kannatanud enam ühendada, siis löödi tuimalt puidust "pime" ette.
Webasto ise oli muidugi kah nahkas - lausa nii, et lühistas kogu auto kere andmeside(K-BUS). Seetõttu ei pääsenud enamustele juhtplokkidele ligi. Kaitsme väljatõmbamisest ei piisanud. Tuli "ahju" enda pistikud rattakoopas lahti tõmmata.
Pornograafilisi lahendusi oli selle auto juures veel küllaga. Nagu näiteks airbag'i veatuli kinni teibitud, esimese stabilisaatorvarda puudumine, katkiste summutisukkade vahetamise asemel need tihendusmastiksiga kokku mökerdatud, lõpupütt hoopis puudus jne.
Samas sõitmist need lahendused ei seganud
