E91 320d M-pakett, 2007
E91 320d M-pakett, 2007
Tere,
Olen mõnda aega autoostu mõtteid mõlgutanud ning M-paketiga E91 on üks lemmikuid.
Nüüd tuli huvitav pakkumine:
kuulutuse linki ei ole kuna masin just jõudis Eestisse ning ma loodan, et olen hetkel esimene kes sellega on proovisõitu teinud.
Äsja Belgiast
tootmine: 25.06.2007
320d
automaatkast
LS: 160 000 km
korrektne hooldusajalugu
peaaegu täis-tuledega lisavarustus (professional navi, m-pakett sees ja väljas, sportistmed jne jne) - panoraamkatus vist ainult puudu.
Auto on musta värvi, musta värvi keredetailide ning mu lemmik velgedega (M Double-Spoke 194) ehk igatepidi minu isiklik lemmik.
Kui seest ja väljast on auto väga hea, siis tegelikult mootori/turbo kohapealt ma kõhklen. Nimelt on mu tüüpilised sõidud 5 km hommikul tööle ning 5 km õhtul koju läbi ummikute, paar korda kuus pikemad sõidud linnast välja ehk keskmine aastane sõit alla 10 000 km.
Olen lugenud ja uurinud, et diiselmootorile selline töristamine just meelejärgi ei ole. Kas siin foorumis on keegi sarnase profiiliga ja omab kogemusi ning oskab kommenteerida mu murekohta?
Kuidas see mootor/turbo nö mitte-sõitmisele vastu peab ning kas peaksin ka midagi muud tähele panema?
Millised võivad olla suurimad kuluartiklid ja tüüpvead/probleemid? Kas pigem peaksin kannatama ja siiski bensiinimootoriga masina soetama?
Loodan, et minu põhiline küsimus on arusaadav. Samas ootan ka muid huvitavaid kommentaare mis sellisel masinal head ja vead on. Lisaküsimustele vastan samuti meeleldi.
Lisaks kas 2007a iDrive tarkvara uuendatakse ning mida uuendus annab? (uuematel masinatel näeb see pilt ekraanil asjalikum välja)
Olen mõnda aega autoostu mõtteid mõlgutanud ning M-paketiga E91 on üks lemmikuid.
Nüüd tuli huvitav pakkumine:
kuulutuse linki ei ole kuna masin just jõudis Eestisse ning ma loodan, et olen hetkel esimene kes sellega on proovisõitu teinud.
Äsja Belgiast
tootmine: 25.06.2007
320d
automaatkast
LS: 160 000 km
korrektne hooldusajalugu
peaaegu täis-tuledega lisavarustus (professional navi, m-pakett sees ja väljas, sportistmed jne jne) - panoraamkatus vist ainult puudu.
Auto on musta värvi, musta värvi keredetailide ning mu lemmik velgedega (M Double-Spoke 194) ehk igatepidi minu isiklik lemmik.
Kui seest ja väljast on auto väga hea, siis tegelikult mootori/turbo kohapealt ma kõhklen. Nimelt on mu tüüpilised sõidud 5 km hommikul tööle ning 5 km õhtul koju läbi ummikute, paar korda kuus pikemad sõidud linnast välja ehk keskmine aastane sõit alla 10 000 km.
Olen lugenud ja uurinud, et diiselmootorile selline töristamine just meelejärgi ei ole. Kas siin foorumis on keegi sarnase profiiliga ja omab kogemusi ning oskab kommenteerida mu murekohta?
Kuidas see mootor/turbo nö mitte-sõitmisele vastu peab ning kas peaksin ka midagi muud tähele panema?
Millised võivad olla suurimad kuluartiklid ja tüüpvead/probleemid? Kas pigem peaksin kannatama ja siiski bensiinimootoriga masina soetama?
Loodan, et minu põhiline küsimus on arusaadav. Samas ootan ka muid huvitavaid kommentaare mis sellisel masinal head ja vead on. Lisaküsimustele vastan samuti meeleldi.
Lisaks kas 2007a iDrive tarkvara uuendatakse ning mida uuendus annab? (uuematel masinatel näeb see pilt ekraanil asjalikum välja)
Viimati muutis timo_s, 16.09.2013 21:00 18, muudetud 1 kord kokku.
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Bensiinimootor iga kell.
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Ratsionaalne või emotsionaalne põhjus? Ehk põhjendad?Donald kirjutas:Bensiinimootor iga kell.
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Niimoodi lühikesi otsi sõites saad DPF filtri kiiresti umbe, sest lühikeste otstega põletust ei toimu. Aga kui nii läheb, siis lihtsam see vahelt välja programmeerida, sest uus maksab ligi 1500 eurot ja puhastamine ei tasu ära, kui lühikesiotsi edasi sõidad.
Aga ise sõidan samamoodi hommikul lühikese otsa tööle, kuid päeval ja õhtul see-eest on sõidud pikemad. Samuti on mul kuus nädalavahetustel 2-3 korda pikemad otsad Tallinn-Pärnu suunal, seega minu puhul saab mootor päris palju ikkagi pikka sõitmist ka.
Aga ise sõidan samamoodi hommikul lühikese otsa tööle, kuid päeval ja õhtul see-eest on sõidud pikemad. Samuti on mul kuus nädalavahetustel 2-3 korda pikemad otsad Tallinn-Pärnu suunal, seega minu puhul saab mootor päris palju ikkagi pikka sõitmist ka.
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Arvan sama et bensiin. Diisel tasub ära alles 30-40 tuhat aastas. Nii vähemalt õeldakse. Asi selles et diisli ülevalpidamis kulud suuremad.Bensiini auto jupid tunduvamalt odavamad. Muidugi kui tegemist nii uue autoga siis vb parandamist nii palju ette ei tule ja piisab hooldusest ja mõnedest puksidest. Üks suurem probleem uutel diislitel dpf filter mis tahmab ära. Tahab just saada pikemaid sõite et puhastada. Seda saab muidugi välja progeda. Remntida päris kallis. Loodan et oli natuke kasu.
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Juba kirjutati sama teks raini poolt 

Re: E91 320d M-pakett, 2007
Mul on küll 2,5 diisel E61 aga olen samuti bensuka poolt. Esiteks jah see DPF mis ei salli lühikesi linnasõite, teiseks ülejäänud potentsiaalsed murekohad mis diislitel on ja kolmandaks vähemalt mina oma rida 6 diisliga loodetud küttesäästu ei saanud. Ta on küll veidi ökonoomsem kui bensukas aga minumeelest need mured ei kaalu seda küttekulu üle + bensukas on parema minekuga ja mõnusamate häältegatimo_s kirjutas:Ratsionaalne või emotsionaalne põhjus? Ehk põhjendad?Donald kirjutas:Bensiinimootor iga kell.

Viimati muutis sigaelmar, 16.09.2013 21:17 09, muudetud 1 kord kokku.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Tänud asjaliku tagasiside eest.
Kas filtri väljaprogrammeerimisega midagi negatiivset ei kaase?
Kas kuus korra 100-200km ots aitaks filtrit puhastada?
Otseselt see diisel ökonoomsuse tõttu ei ole silmapiirile sattunud, pigem hea varustuse, mõistliku hinna ning suurepärase välimusega
Kas filtri väljaprogrammeerimisega midagi negatiivset ei kaase?
Kas kuus korra 100-200km ots aitaks filtrit puhastada?
Otseselt see diisel ökonoomsuse tõttu ei ole silmapiirile sattunud, pigem hea varustuse, mõistliku hinna ning suurepärase välimusega
Re: E91 320d M-pakett, 2007
No minu DPFil on kompuutri järgi veel 60 000 eluiga aga puhastab ennast iga nädal kui linnast välja sõidan nädalavahetusel. Ja ega see aeg ka kaugel pole, kui Euro4 normidega masinad ülevaatuselt enam ilma tahmafiltrita läbi ei saa ja siis saad oma tühjakslõõdud filtri asemele uue osta
Täpselt nagu ühel heal päeval läksid bensukate heitgaasinormid rangemaks ja uuemad autod enam ilma katita läbi ei saanud.

316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Ma ei taha uskuda et asi nii pea nii karmiks läheb. Autotootjad peavad ka aru saama et nende välja mõeldud uus süsteem ei tööta nii hästi kui peab. Sest on probleeme filtriga isegi sõitukil mis läbib aastas korralikke kilomeetreid. Rääkides R6 diislitest näiteks 3.0 bensiin ja diisel siis küttekulu vahe ikka päris suur ja ma ei ütleks et bensiin läheb diislist palju paremini edasi. Ainuke mis segab vb hääl ja see ka maitse asi. Muidugi antud isend 2.0 diisel ja peaks ikka väga hea kuttekuluga olema. See muidugi minu arvamus. Vähese sõiduga valiks ise ka bensiini. Eriti juba talvel kui auto tunduvamalt kiiremini soojaks läheb 

-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Ma võtaks iga kell diisli
Küll sellele DPFile mõtleb siis kui asi käes.
Omasin 130kw nelikvedulist 320d ning soojaks läks talvel väga kiiresti, kiiremini kui mu teine bensukas.
Mootoritest on 320d 120kw ja 130kw. Viimane on tunduvalt jõudsam ning kütusekulu vahe sarnastes oludes vähemalt 1l/100km. Valikusse tuli see mootor alates 2008.
Töötava auto kõrval seistes ei tohi tulla mootorist keti klõbinat. Kostub see armatuuri kohalt, kuna mootoril kett salongi pool.
Bensukas ei ole ka ju n.ö. pommikindel ehk sama mis 20a tagasi. Turbod, kõrgsuve pihustid, BMWl valvetronic, ketijamad jne..

Omasin 130kw nelikvedulist 320d ning soojaks läks talvel väga kiiresti, kiiremini kui mu teine bensukas.
Mootoritest on 320d 120kw ja 130kw. Viimane on tunduvalt jõudsam ning kütusekulu vahe sarnastes oludes vähemalt 1l/100km. Valikusse tuli see mootor alates 2008.
Töötava auto kõrval seistes ei tohi tulla mootorist keti klõbinat. Kostub see armatuuri kohalt, kuna mootoril kett salongi pool.
Bensukas ei ole ka ju n.ö. pommikindel ehk sama mis 20a tagasi. Turbod, kõrgsuve pihustid, BMWl valvetronic, ketijamad jne..
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Ära unusta mainimast, et 130kW võtab vähemalt 1l/100km vähem mitte rohkemMartenL kirjutas: Mootoritest on 320d 120kw ja 130kw. Viimane on tunduvalt jõudsam ning kütusekulu vahe sarnastes oludes vähemalt 1l/100km. Valikusse tuli see mootor alates 2008.

No sa oled oma diisliga rahul ilmselt siis sellepärast, et sul on igapäevaselt palju maanteesõitu. Või pole sa kunagi ühtegi normaalset bensukat omanud. Teemaalgataja mainis, et tal 5 kilomeetrised otsad ees ootamas.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Suur tänu kiire tagasiside eest kõigile. Igaljuhul proovin veel viisakat bensiinimootoriga masinat leida.
hetkel küll veidi OT, aga 325i, 2007a ja umbes 60 000 läbisõiduga masin samuti silmapiiril. Ei ole nii toredaid lisasi, aga bensiinimootor vähemalt. Kui bensiinikatest 318/320 vs 325 jõudlust, kiirendust, häält mitte arvestada, siis kas on veel eeliseid võimsamal mootoril?
hetkel küll veidi OT, aga 325i, 2007a ja umbes 60 000 läbisõiduga masin samuti silmapiiril. Ei ole nii toredaid lisasi, aga bensiinimootor vähemalt. Kui bensiinikatest 318/320 vs 325 jõudlust, kiirendust, häält mitte arvestada, siis kas on veel eeliseid võimsamal mootoril?
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Kui 325 on 2,5l bensumootoriga siis liigub see kehvemini edasi kui 320d. Uuem 325 3,0l mootoriga on juba parem.
Kordan: ei ole see bensumootor nii lollikindel midagi. Tahtsin ise osta kunagi 85000 sõitnud (UMi ajalugu) kupeed ning oli mootoris mingi tiks sees.... Lisaks ei liigu edasi ja kütust võtab 2x rohkem
Kordan: ei ole see bensumootor nii lollikindel midagi. Tahtsin ise osta kunagi 85000 sõitnud (UMi ajalugu) kupeed ning oli mootoris mingi tiks sees.... Lisaks ei liigu edasi ja kütust võtab 2x rohkem
Re: E91 320d M-pakett, 2007
MartenL kirjutas:Kui 325 on 2,5l bensumootoriga siis liigub see kehvemini edasi kui 320d. Uuem 325 3,0l mootoriga on juba parem.
Kordan: ei ole see bensumootor nii lollikindel midagi. Tahtsin ise osta kunagi 85000 sõitnud (UMi ajalugu) kupeed ning oli mootoris mingi tiks sees.... Lisaks ei liigu edasi ja kütust võtab 2x rohkem
E90/91 peal minumeelest 325 ongi 3,0 mootoriga. Ja vaevalt et ta nüüd 2 korda rohkem kütust võtab. Mu vennal on 325 3,0 ja temal võtab maanteel veidi alla 7 ja autoweeki järgi oli ka maanteekulu 6,7.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Ei ole, paar esimest aastat 2,5l kw on kõigil 160.
Reaalne linnakulu 12, 130kw 320d 7l. Päris kahekordset vahet pole tõepoolest, aga minu jaoks päris piisav.
Reaalne linnakulu 12, 130kw 320d 7l. Päris kahekordset vahet pole tõepoolest, aga minu jaoks päris piisav.
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Tere hommikust,
pakutaval masinal on 2,5 mootor tõepoolest. Kuidas sellel muu vastupidavusega lood on kui suurem kütusekulu ning väiksem kiirendusvõime tahaplaanile jätta?
pakutaval masinal on 2,5 mootor tõepoolest. Kuidas sellel muu vastupidavusega lood on kui suurem kütusekulu ning väiksem kiirendusvõime tahaplaanile jätta?
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Ma arvan, et nendel on samad mured, mis nendel olnud on E34'st saati juba (jahutuseprobleemid ja lekked, Vanos, karterituulutus)
Muuseas autoweek järgi kiirendab see algusaastate (on tõepoolest selline olemas, mai teadnudki) 2,5 bensukas E90 automaatkastiga 0-100 7,7 sek ja automaatkastiga samavana 2,0d 8,6 sek. Aeglasem ta diislist ikkagi ei ole.
Muuseas autoweek järgi kiirendab see algusaastate (on tõepoolest selline olemas, mai teadnudki) 2,5 bensukas E90 automaatkastiga 0-100 7,7 sek ja automaatkastiga samavana 2,0d 8,6 sek. Aeglasem ta diislist ikkagi ei ole.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E91 320d M-pakett, 2007
No mida keegi päris suureks peab.Maario80 kirjutas: Rääkides R6 diislitest näiteks 3.0 bensiin ja diisel siis küttekulu vahe ikka päris suur ja ma ei ütleks et bensiin läheb diislist palju paremini edasi.
530 bensiin automaatkastiga 190kW küttekulu linn/mnt/keskmine 13,6/6,8/9,3 ja 0-100 6,7 sek
530 diisel automaatkastiga 160kW küttekulu linn/mnt/keskmine 10,6/6,3/7,8 ja 0-100 7,3 sek.
Mina ei nimetaks seda päris suureks vaheks kui arvestada probleeme mida diisel endaga kaasa toob.
Kokkuvõttes minu jutu mõte on see, et ma ise ostsin ka omale väikeses linnas sõitmiseks diisli mõttega et ohh kui ökonoomne võrreldes bensuga ja hakkan hullult raha kokku hoidma aga reaalselt see asi ei tasu ennast ära. Pole see küttekulu vahe nii suur ja kuna mul lühikeste sõitude pärast DPF puhastab ennast tihti ja pikalt, siis selle puhastamise ajal võtab ta rohkem kütust kui bensiinimootor.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Vaata mis on 130kw 320d või isegi 135kw kiirendus. 120kw on kehvem dünaamika ja suurem kulusigaelmar kirjutas:E90 automaatkastiga 0-100 7,7 sek ja automaatkastiga samavana 2,0d 8,6 sek. Aeglasem ta diislist ikkagi ei ole.
Ma ei võtaks never-ever 2,5l 160kw bensukat, kuna minu jaoks ei ole kütusekulu ning dünaamika paigas.
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Sel juhul peaks võrdlema ka sama aja bensukat mis on ka läinud ökonoomsemaks ja kiiremaksMartenL kirjutas:Vaata mis on 130kw 320d või isegi 135kw kiirendus. 120kw on kehvem dünaamika ja suurem kulusigaelmar kirjutas:E90 automaatkastiga 0-100 7,7 sek ja automaatkastiga samavana 2,0d 8,6 sek. Aeglasem ta diislist ikkagi ei ole.
Ma ei võtaks never-ever 2,5l 160kw bensukat, kuna minu jaoks ei ole kütusekulu ning dünaamika paigas.

320d automaat 130kW küttekulu 4,4/5,4/7,1 0-100 8 sek
330i automaat 200kW küttekulu 5,6/7,2/9,9 0-100 6,3 sek
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Võta ikka 160kw 325 3,0 mootoriga. See on sama ajastu masin.
Usun et suutsin oma arvamuse siin teemas välja öelda ning edu valikul
Usun et suutsin oma arvamuse siin teemas välja öelda ning edu valikul
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Tegelt on hämmastav küll mida kaasaegsed bensukad suudavad. See 200kW 330i bensukas võtab tehaseandmetel vähem kui minu 525d.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: E91 320d M-pakett, 2007
See jutt juba ulme valdkonnast. Diislitel petab see turbo taha tulek. Oleks nigut ulme tömme.Bensukal kerib see ühtlaselt ja tömme tuleb sealt kus diislil juba hind kinni ehk 4000+.See 0-100 0.3 sek vahe bensuka kasuks on reaalselt päris palju tegelt.( kui ajada maisinad kõrvuti). 400m peale see vahe veelMartenL kirjutas:Kui 325 on 2,5l bensumootoriga siis liigub see kehvemini edasi kui 320d. Uuem 325 3,0l mootoriga on juba parem.
pikem. Sõbral oli audi a6 165kw autom ja sai kotte mu 528i man käest. Kuigi piix järgi tundus see Audi kiirem.
Kütte kulu on muidugi teine jutt. Kui palju maantee sõite siis see vahe suht olematu. Linnas on teine jutt.
Enda vana 528i võtab mnt 7l 100km kiirusega 110km/h (paak täis meetodiga).
Ja see 7.7 on küll suht lahja aeg. See kindasti varuga pandud. Minu 528 läheb 7.1, ei teagi palju tehas lubab.
BMW g31 520d M Sport
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Oja, sul 528i manuaal, jah? Sel juhul Autoweeki andmeil 7,5s sajani tehaseandmeil.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Autoweekoja86 kirjutas:See jutt juba ulme valdkonnastMartenL kirjutas:Kui 325 on 2,5l bensumootoriga siis liigub see kehvemini edasi kui 320d. Uuem 325 3,0l mootoriga on juba parem.
320da 130kw 8sek 350NM@1750rpm
325ia 3,0l 160kw 7,1sek 270NM@2400rpm
Sorry, anna mulle see 0,9 sekki andeks

Re: E91 320d M-pakett, 2007
Ei ole need bensukad nii pahad midagi. Ma olen omanud erinevad diiselautosid ja bensiiniga sõitvaid masinaid ja mina küll ei saa öelda, et diisel peajagu bensukast üle oleks. Maasturite ja kaubikutega on tõesti teine lugu.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Bensukad on ka 330i ja 335i mitte ainult see õnnetu 325
Minu meelest on igapäevasõitudeks kõige parem variant 130kw 320d või siis juba 330d kui maanteid palju.

Re: E91 320d M-pakett, 2007
Tore arutelu 
Pigem minu küsimus selles, kas E91 320d, 160 000 läbisõiduga on OK linnavahel lühikeste sõitude ja aeg-ajalt pikemate maanteesõitude tegemiseks?

Pigem minu küsimus selles, kas E91 320d, 160 000 läbisõiduga on OK linnavahel lühikeste sõitude ja aeg-ajalt pikemate maanteesõitude tegemiseks?
Re: E91 320d M-pakett, 2007
Linna vahel lühikesteks sõitudeks ei ole OK. Välismaalt tulnud auto kohta on läbisõit ka kahtlane aga see on juba teine teema. Diislit on siis mõtet osta, kui on väga palju sõitmist ja selle all ei peeta ainult linnasõite silmas.timo_s kirjutas:Tore arutelu
Pigem minu küsimus selles, kas E91 320d, 160 000 läbisõiduga on OK linnavahel lühikeste sõitude ja aeg-ajalt pikemate maanteesõitude tegemiseks?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53